15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Les dos membres del ‘clan Campos’ que no es parlen

El ‘clan Campos’ té una greu disputa oberta. I és que els últims desencontres en un plató de televisió han demostrat un gran distanciament entre dos de les seues membres: Alejandra Rubio i Carmen Borrego. De fet, la revista ‘Semana’ explica que haurien estat alguns dies sense parlar-se.

 

Conflicte obert entre tia i neboda

El conflicte entre tia i neboda va començar fa unes setmanes, quan la filla de María Teresa Campos va tornar a xafar el plató de ‘Sábado Deluxe’. Borrego va fer més per a reconciliar-se amb els seus excompanys que per a defensar a la seua germana Terelu i això no va agradar a Alejandra Rubio. «M’hauria agradat que li hagueres preguntat als col·laboradors perquè han tractat malament a ma mare, quan ella no els ha fet res», li recriminava al dia següent en ‘Viva la vida’. La resposta de Carmen Borrego va ser no donar-li importància, que no anava a entrar en guerres per qüestions que són cosa de la joventut d’Alejandra.

 

Però tot no va acabar ací. Dies després tornaren a tindre un conflicte en directe. Esta volta a causa d’un entrepà. Concretament, Alejandra Rubio no va dubtar en ridiculitzar a sa tia quan esta negava que no li agrada menjar entrepans de cansalada. Davant d’estos fets Emma García li preguntava: «Què te passa amb ta tia? Li la estàs tornant per la seua opinió sobre Tassio?». La jove responia: «Porta vacil·lant-me des de què està ací i vull tornar-li-la». Carmen Borrego no va saber encaixar els atacs de la seua neboda i va abandonar el plató de ‘Viva la vida’ entre llàgrimes. Fonts de l’entorn de la família Campos confirmen que la seua relació els últims dies ha sigut més que tensa.

 

Dos actituds ben diferents

Una, Carmen Borrego, no entén l’actitud de la jove i no està disposada a aguantar més menyspreus com este. El dia de l’últim desencontre van arribar a anar-se’n de les instal·lacions de Telecinco sense despedir-se. L’altra, Alejandra Rubio, continua defensant que sa tia no ha fet prou per a donar suport a sa mare, Terelu Campos. I encara que li puga fer mal a Carmen Borrego, no té cap intenció de deixar de dir el que pensa. Són dos maneres d’afrontar el pas per televisió. La de Carmen Borrego, una persona amb molta experiència que sap quan parlar i quan callar per a no ferir a una persona estimada.

 

I la d’Alejandra Rubio, una jove sense gran trajectòria i que no es talla davant de les càmeres. Tant, que no dubta en riure bromes com la que Diego Raval va fer de sa tia este dissabte. Tan poc adequada va ser la situació que Emma García li va haver de dir: «Alejandra, no te rigues de ta tia». Caldrà vore com evoluciona la relació entre les dos. Persones de l’entorn del clan diuen que està tot solucionat, però realment no sabem si és creïble en vore l’actitud de la jove.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.