Les dos membres del ‘clan Campos’ que no es parlen

El ‘clan Campos’ té una greu disputa oberta. I és que els últims desencontres en un plató de televisió han demostrat un gran distanciament entre dos de les seues membres: Alejandra Rubio i Carmen Borrego. De fet, la revista ‘Semana’ explica que haurien estat alguns dies sense parlar-se.

 

Conflicte obert entre tia i neboda

El conflicte entre tia i neboda va començar fa unes setmanes, quan la filla de María Teresa Campos va tornar a xafar el plató de ‘Sábado Deluxe’. Borrego va fer més per a reconciliar-se amb els seus excompanys que per a defensar a la seua germana Terelu i això no va agradar a Alejandra Rubio. «M’hauria agradat que li hagueres preguntat als col·laboradors perquè han tractat malament a ma mare, quan ella no els ha fet res», li recriminava al dia següent en ‘Viva la vida’. La resposta de Carmen Borrego va ser no donar-li importància, que no anava a entrar en guerres per qüestions que són cosa de la joventut d’Alejandra.

 

Però tot no va acabar ací. Dies després tornaren a tindre un conflicte en directe. Esta volta a causa d’un entrepà. Concretament, Alejandra Rubio no va dubtar en ridiculitzar a sa tia quan esta negava que no li agrada menjar entrepans de cansalada. Davant d’estos fets Emma García li preguntava: «Què te passa amb ta tia? Li la estàs tornant per la seua opinió sobre Tassio?». La jove responia: «Porta vacil·lant-me des de què està ací i vull tornar-li-la». Carmen Borrego no va saber encaixar els atacs de la seua neboda i va abandonar el plató de ‘Viva la vida’ entre llàgrimes. Fonts de l’entorn de la família Campos confirmen que la seua relació els últims dies ha sigut més que tensa.

 

Dos actituds ben diferents

Una, Carmen Borrego, no entén l’actitud de la jove i no està disposada a aguantar més menyspreus com este. El dia de l’últim desencontre van arribar a anar-se’n de les instal·lacions de Telecinco sense despedir-se. L’altra, Alejandra Rubio, continua defensant que sa tia no ha fet prou per a donar suport a sa mare, Terelu Campos. I encara que li puga fer mal a Carmen Borrego, no té cap intenció de deixar de dir el que pensa. Són dos maneres d’afrontar el pas per televisió. La de Carmen Borrego, una persona amb molta experiència que sap quan parlar i quan callar per a no ferir a una persona estimada.

 

I la d’Alejandra Rubio, una jove sense gran trajectòria i que no es talla davant de les càmeres. Tant, que no dubta en riure bromes com la que Diego Raval va fer de sa tia este dissabte. Tan poc adequada va ser la situació que Emma García li va haver de dir: «Alejandra, no te rigues de ta tia». Caldrà vore com evoluciona la relació entre les dos. Persones de l’entorn del clan diuen que està tot solucionat, però realment no sabem si és creïble en vore l’actitud de la jove.

Últimes notícies

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.