Les dos membres del ‘clan Campos’ que no es parlen

El ‘clan Campos’ té una greu disputa oberta. I és que els últims desencontres en un plató de televisió han demostrat un gran distanciament entre dos de les seues membres: Alejandra Rubio i Carmen Borrego. De fet, la revista ‘Semana’ explica que haurien estat alguns dies sense parlar-se.

 

Conflicte obert entre tia i neboda

El conflicte entre tia i neboda va començar fa unes setmanes, quan la filla de María Teresa Campos va tornar a xafar el plató de ‘Sábado Deluxe’. Borrego va fer més per a reconciliar-se amb els seus excompanys que per a defensar a la seua germana Terelu i això no va agradar a Alejandra Rubio. «M’hauria agradat que li hagueres preguntat als col·laboradors perquè han tractat malament a ma mare, quan ella no els ha fet res», li recriminava al dia següent en ‘Viva la vida’. La resposta de Carmen Borrego va ser no donar-li importància, que no anava a entrar en guerres per qüestions que són cosa de la joventut d’Alejandra.

 

Però tot no va acabar ací. Dies després tornaren a tindre un conflicte en directe. Esta volta a causa d’un entrepà. Concretament, Alejandra Rubio no va dubtar en ridiculitzar a sa tia quan esta negava que no li agrada menjar entrepans de cansalada. Davant d’estos fets Emma García li preguntava: «Què te passa amb ta tia? Li la estàs tornant per la seua opinió sobre Tassio?». La jove responia: «Porta vacil·lant-me des de què està ací i vull tornar-li-la». Carmen Borrego no va saber encaixar els atacs de la seua neboda i va abandonar el plató de ‘Viva la vida’ entre llàgrimes. Fonts de l’entorn de la família Campos confirmen que la seua relació els últims dies ha sigut més que tensa.

 

Dos actituds ben diferents

Una, Carmen Borrego, no entén l’actitud de la jove i no està disposada a aguantar més menyspreus com este. El dia de l’últim desencontre van arribar a anar-se’n de les instal·lacions de Telecinco sense despedir-se. L’altra, Alejandra Rubio, continua defensant que sa tia no ha fet prou per a donar suport a sa mare, Terelu Campos. I encara que li puga fer mal a Carmen Borrego, no té cap intenció de deixar de dir el que pensa. Són dos maneres d’afrontar el pas per televisió. La de Carmen Borrego, una persona amb molta experiència que sap quan parlar i quan callar per a no ferir a una persona estimada.

 

I la d’Alejandra Rubio, una jove sense gran trajectòria i que no es talla davant de les càmeres. Tant, que no dubta en riure bromes com la que Diego Raval va fer de sa tia este dissabte. Tan poc adequada va ser la situació que Emma García li va haver de dir: «Alejandra, no te rigues de ta tia». Caldrà vore com evoluciona la relació entre les dos. Persones de l’entorn del clan diuen que està tot solucionat, però realment no sabem si és creïble en vore l’actitud de la jove.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.