13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Les dos membres del ‘clan Campos’ que no es parlen

El ‘clan Campos’ té una greu disputa oberta. I és que els últims desencontres en un plató de televisió han demostrat un gran distanciament entre dos de les seues membres: Alejandra Rubio i Carmen Borrego. De fet, la revista ‘Semana’ explica que haurien estat alguns dies sense parlar-se.

 

Conflicte obert entre tia i neboda

El conflicte entre tia i neboda va començar fa unes setmanes, quan la filla de María Teresa Campos va tornar a xafar el plató de ‘Sábado Deluxe’. Borrego va fer més per a reconciliar-se amb els seus excompanys que per a defensar a la seua germana Terelu i això no va agradar a Alejandra Rubio. «M’hauria agradat que li hagueres preguntat als col·laboradors perquè han tractat malament a ma mare, quan ella no els ha fet res», li recriminava al dia següent en ‘Viva la vida’. La resposta de Carmen Borrego va ser no donar-li importància, que no anava a entrar en guerres per qüestions que són cosa de la joventut d’Alejandra.

 

Però tot no va acabar ací. Dies després tornaren a tindre un conflicte en directe. Esta volta a causa d’un entrepà. Concretament, Alejandra Rubio no va dubtar en ridiculitzar a sa tia quan esta negava que no li agrada menjar entrepans de cansalada. Davant d’estos fets Emma García li preguntava: «Què te passa amb ta tia? Li la estàs tornant per la seua opinió sobre Tassio?». La jove responia: «Porta vacil·lant-me des de què està ací i vull tornar-li-la». Carmen Borrego no va saber encaixar els atacs de la seua neboda i va abandonar el plató de ‘Viva la vida’ entre llàgrimes. Fonts de l’entorn de la família Campos confirmen que la seua relació els últims dies ha sigut més que tensa.

 

Dos actituds ben diferents

Una, Carmen Borrego, no entén l’actitud de la jove i no està disposada a aguantar més menyspreus com este. El dia de l’últim desencontre van arribar a anar-se’n de les instal·lacions de Telecinco sense despedir-se. L’altra, Alejandra Rubio, continua defensant que sa tia no ha fet prou per a donar suport a sa mare, Terelu Campos. I encara que li puga fer mal a Carmen Borrego, no té cap intenció de deixar de dir el que pensa. Són dos maneres d’afrontar el pas per televisió. La de Carmen Borrego, una persona amb molta experiència que sap quan parlar i quan callar per a no ferir a una persona estimada.

 

I la d’Alejandra Rubio, una jove sense gran trajectòria i que no es talla davant de les càmeres. Tant, que no dubta en riure bromes com la que Diego Raval va fer de sa tia este dissabte. Tan poc adequada va ser la situació que Emma García li va haver de dir: «Alejandra, no te rigues de ta tia». Caldrà vore com evoluciona la relació entre les dos. Persones de l’entorn del clan diuen que està tot solucionat, però realment no sabem si és creïble en vore l’actitud de la jove.

Últimes notícies

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.