Les dos membres del ‘clan Campos’ que no es parlen

El ‘clan Campos’ té una greu disputa oberta. I és que els últims desencontres en un plató de televisió han demostrat un gran distanciament entre dos de les seues membres: Alejandra Rubio i Carmen Borrego. De fet, la revista ‘Semana’ explica que haurien estat alguns dies sense parlar-se.

 

Conflicte obert entre tia i neboda

El conflicte entre tia i neboda va començar fa unes setmanes, quan la filla de María Teresa Campos va tornar a xafar el plató de ‘Sábado Deluxe’. Borrego va fer més per a reconciliar-se amb els seus excompanys que per a defensar a la seua germana Terelu i això no va agradar a Alejandra Rubio. «M’hauria agradat que li hagueres preguntat als col·laboradors perquè han tractat malament a ma mare, quan ella no els ha fet res», li recriminava al dia següent en ‘Viva la vida’. La resposta de Carmen Borrego va ser no donar-li importància, que no anava a entrar en guerres per qüestions que són cosa de la joventut d’Alejandra.

 

Però tot no va acabar ací. Dies després tornaren a tindre un conflicte en directe. Esta volta a causa d’un entrepà. Concretament, Alejandra Rubio no va dubtar en ridiculitzar a sa tia quan esta negava que no li agrada menjar entrepans de cansalada. Davant d’estos fets Emma García li preguntava: «Què te passa amb ta tia? Li la estàs tornant per la seua opinió sobre Tassio?». La jove responia: «Porta vacil·lant-me des de què està ací i vull tornar-li-la». Carmen Borrego no va saber encaixar els atacs de la seua neboda i va abandonar el plató de ‘Viva la vida’ entre llàgrimes. Fonts de l’entorn de la família Campos confirmen que la seua relació els últims dies ha sigut més que tensa.

 

Dos actituds ben diferents

Una, Carmen Borrego, no entén l’actitud de la jove i no està disposada a aguantar més menyspreus com este. El dia de l’últim desencontre van arribar a anar-se’n de les instal·lacions de Telecinco sense despedir-se. L’altra, Alejandra Rubio, continua defensant que sa tia no ha fet prou per a donar suport a sa mare, Terelu Campos. I encara que li puga fer mal a Carmen Borrego, no té cap intenció de deixar de dir el que pensa. Són dos maneres d’afrontar el pas per televisió. La de Carmen Borrego, una persona amb molta experiència que sap quan parlar i quan callar per a no ferir a una persona estimada.

 

I la d’Alejandra Rubio, una jove sense gran trajectòria i que no es talla davant de les càmeres. Tant, que no dubta en riure bromes com la que Diego Raval va fer de sa tia este dissabte. Tan poc adequada va ser la situació que Emma García li va haver de dir: «Alejandra, no te rigues de ta tia». Caldrà vore com evoluciona la relació entre les dos. Persones de l’entorn del clan diuen que està tot solucionat, però realment no sabem si és creïble en vore l’actitud de la jove.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.