17.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Dos presentadores sobre Malú i Rivera: «No mengen, no dormen, només fan l’amor»

Les presentadores de ‘Deforme Semanal’ asseguren que Rivera i Malú es passen el dia al llit | Antena 3

 

Fa unes setmanes les presentadores de ‘Deforme Semanal’, un programa que s’emet a Público TV una vegada al mes, ja havien parlat de Rivera. L’escriptora i analista cultural Lucía Lijtmaer i la guionista i humorista Isa Calderón, van assegurar durant el seu monòleg que «Rivera és el típic que us coneixeu, us fascineu, feu l’amor fenomenal, perquè és horrible admetre-ho i em fot, però té pinta de fer l’amor fenomenal, però  és un impostor i un farsant en totes les dimensions, sobretot en l’amor».

 

  

Ara, Lucía Lijtmaer i Isa Calderón s’han tornat a pronunciar sobre la vida sexual d’Albert Rivera, aquesta vegada en relació a Malú. Ambdues presentadores han afirmat que són «els Brangelina espanyols» i per això se’ls ha d’anomenar ‘Malbert’ o ‘Alblú’. Lucía Litjmaer començava el seu monòleg explicant que «fa un mes nosaltres vam dir, vam insinuar, vam mentir, que Rivera era bo al llit, ara un mes després té parella . Però no una parella qualsevol, té a Malú». 

 

 

  

Isa Calderón continua afirmant que «els dos són signes d’aigua i que quan s’ajunten, és una hecatombe. Es passen el dia fent l’amor com a bèsties, com burros, com xinxes». Calderón encara va més lluny: «Farem veure que aquestes dos persones no estan fent l’amor com si anaren a morir? Ells dos ara mateix estan en una habitació, i no mengen, no beuen, no dormen… L’únic que fan és respirar-se, inhalar-se, abraçar-se, mútuament». Calderón acaba la seua intervenció entre bromes «han fet l’amor fins amb els mobles».

 

 

Ambdúes presnetadores durant el seu show

Calderón i Lijtamer han parlat en ‘Deforme Semanal’ sobre la vida sexual de Malú i Rivera | DiarioPúblico

 

Rivera no pensa amb claredat

Després de dibuixar i imaginar-se la vida sexual de la parella, les presentadores de ‘Deforme Semanal’ continuen assegurant que això pot afectar la seua faceta professional, sobretot la del polític: «Rivera ara mateix no està centrat en el que ha d’estar. Tu creus que està pensant en Espanya? Aquesta persona ara mateix està cegada per l’oxitocina i no pot pensar bé», deia Litjmaer.

 

  

Calderón remata el diàleg atacant a Arrimadas: «Fixat si no està bé que va enviar a Inés Arrimadas a Waterloo, es va gastar 15.000 euros en posar-la en un jardí, amb una pancarta absurda». Per acabar ambdues presentadores conclouen que «no es pot votar a Ciutadans perquè ara mateix, un dels seus membres del partit és un llop en zel».

 

Últimes notícies

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.