Dos presentadores sobre Malú i Rivera: «No mengen, no dormen, només fan l’amor»

Les presentadores de ‘Deforme Semanal’ asseguren que Rivera i Malú es passen el dia al llit | Antena 3

 

Fa unes setmanes les presentadores de ‘Deforme Semanal’, un programa que s’emet a Público TV una vegada al mes, ja havien parlat de Rivera. L’escriptora i analista cultural Lucía Lijtmaer i la guionista i humorista Isa Calderón, van assegurar durant el seu monòleg que «Rivera és el típic que us coneixeu, us fascineu, feu l’amor fenomenal, perquè és horrible admetre-ho i em fot, però té pinta de fer l’amor fenomenal, però  és un impostor i un farsant en totes les dimensions, sobretot en l’amor».

 

  

Ara, Lucía Lijtmaer i Isa Calderón s’han tornat a pronunciar sobre la vida sexual d’Albert Rivera, aquesta vegada en relació a Malú. Ambdues presentadores han afirmat que són «els Brangelina espanyols» i per això se’ls ha d’anomenar ‘Malbert’ o ‘Alblú’. Lucía Litjmaer començava el seu monòleg explicant que «fa un mes nosaltres vam dir, vam insinuar, vam mentir, que Rivera era bo al llit, ara un mes després té parella . Però no una parella qualsevol, té a Malú». 

 

 

  

Isa Calderón continua afirmant que «els dos són signes d’aigua i que quan s’ajunten, és una hecatombe. Es passen el dia fent l’amor com a bèsties, com burros, com xinxes». Calderón encara va més lluny: «Farem veure que aquestes dos persones no estan fent l’amor com si anaren a morir? Ells dos ara mateix estan en una habitació, i no mengen, no beuen, no dormen… L’únic que fan és respirar-se, inhalar-se, abraçar-se, mútuament». Calderón acaba la seua intervenció entre bromes «han fet l’amor fins amb els mobles».

 

 

Ambdúes presnetadores durant el seu show

Calderón i Lijtamer han parlat en ‘Deforme Semanal’ sobre la vida sexual de Malú i Rivera | DiarioPúblico

 

Rivera no pensa amb claredat

Després de dibuixar i imaginar-se la vida sexual de la parella, les presentadores de ‘Deforme Semanal’ continuen assegurant que això pot afectar la seua faceta professional, sobretot la del polític: «Rivera ara mateix no està centrat en el que ha d’estar. Tu creus que està pensant en Espanya? Aquesta persona ara mateix està cegada per l’oxitocina i no pot pensar bé», deia Litjmaer.

 

  

Calderón remata el diàleg atacant a Arrimadas: «Fixat si no està bé que va enviar a Inés Arrimadas a Waterloo, es va gastar 15.000 euros en posar-la en un jardí, amb una pancarta absurda». Per acabar ambdues presentadores conclouen que «no es pot votar a Ciutadans perquè ara mateix, un dels seus membres del partit és un llop en zel».

 

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.