Dos presentadores sobre Malú i Rivera: «No mengen, no dormen, només fan l’amor»

Les presentadores de ‘Deforme Semanal’ asseguren que Rivera i Malú es passen el dia al llit | Antena 3

 

Fa unes setmanes les presentadores de ‘Deforme Semanal’, un programa que s’emet a Público TV una vegada al mes, ja havien parlat de Rivera. L’escriptora i analista cultural Lucía Lijtmaer i la guionista i humorista Isa Calderón, van assegurar durant el seu monòleg que «Rivera és el típic que us coneixeu, us fascineu, feu l’amor fenomenal, perquè és horrible admetre-ho i em fot, però té pinta de fer l’amor fenomenal, però  és un impostor i un farsant en totes les dimensions, sobretot en l’amor».

 

  

Ara, Lucía Lijtmaer i Isa Calderón s’han tornat a pronunciar sobre la vida sexual d’Albert Rivera, aquesta vegada en relació a Malú. Ambdues presentadores han afirmat que són «els Brangelina espanyols» i per això se’ls ha d’anomenar ‘Malbert’ o ‘Alblú’. Lucía Litjmaer començava el seu monòleg explicant que «fa un mes nosaltres vam dir, vam insinuar, vam mentir, que Rivera era bo al llit, ara un mes després té parella . Però no una parella qualsevol, té a Malú». 

 

 

  

Isa Calderón continua afirmant que «els dos són signes d’aigua i que quan s’ajunten, és una hecatombe. Es passen el dia fent l’amor com a bèsties, com burros, com xinxes». Calderón encara va més lluny: «Farem veure que aquestes dos persones no estan fent l’amor com si anaren a morir? Ells dos ara mateix estan en una habitació, i no mengen, no beuen, no dormen… L’únic que fan és respirar-se, inhalar-se, abraçar-se, mútuament». Calderón acaba la seua intervenció entre bromes «han fet l’amor fins amb els mobles».

 

 

Ambdúes presnetadores durant el seu show

Calderón i Lijtamer han parlat en ‘Deforme Semanal’ sobre la vida sexual de Malú i Rivera | DiarioPúblico

 

Rivera no pensa amb claredat

Després de dibuixar i imaginar-se la vida sexual de la parella, les presentadores de ‘Deforme Semanal’ continuen assegurant que això pot afectar la seua faceta professional, sobretot la del polític: «Rivera ara mateix no està centrat en el que ha d’estar. Tu creus que està pensant en Espanya? Aquesta persona ara mateix està cegada per l’oxitocina i no pot pensar bé», deia Litjmaer.

 

  

Calderón remata el diàleg atacant a Arrimadas: «Fixat si no està bé que va enviar a Inés Arrimadas a Waterloo, es va gastar 15.000 euros en posar-la en un jardí, amb una pancarta absurda». Per acabar ambdues presentadores conclouen que «no es pot votar a Ciutadans perquè ara mateix, un dels seus membres del partit és un llop en zel».

 

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.