Dos presentadores sobre Malú i Rivera: «No mengen, no dormen, només fan l’amor»

Les presentadores de ‘Deforme Semanal’ asseguren que Rivera i Malú es passen el dia al llit | Antena 3

 

Fa unes setmanes les presentadores de ‘Deforme Semanal’, un programa que s’emet a Público TV una vegada al mes, ja havien parlat de Rivera. L’escriptora i analista cultural Lucía Lijtmaer i la guionista i humorista Isa Calderón, van assegurar durant el seu monòleg que «Rivera és el típic que us coneixeu, us fascineu, feu l’amor fenomenal, perquè és horrible admetre-ho i em fot, però té pinta de fer l’amor fenomenal, però  és un impostor i un farsant en totes les dimensions, sobretot en l’amor».

 

  

Ara, Lucía Lijtmaer i Isa Calderón s’han tornat a pronunciar sobre la vida sexual d’Albert Rivera, aquesta vegada en relació a Malú. Ambdues presentadores han afirmat que són «els Brangelina espanyols» i per això se’ls ha d’anomenar ‘Malbert’ o ‘Alblú’. Lucía Litjmaer començava el seu monòleg explicant que «fa un mes nosaltres vam dir, vam insinuar, vam mentir, que Rivera era bo al llit, ara un mes després té parella . Però no una parella qualsevol, té a Malú». 

 

 

  

Isa Calderón continua afirmant que «els dos són signes d’aigua i que quan s’ajunten, és una hecatombe. Es passen el dia fent l’amor com a bèsties, com burros, com xinxes». Calderón encara va més lluny: «Farem veure que aquestes dos persones no estan fent l’amor com si anaren a morir? Ells dos ara mateix estan en una habitació, i no mengen, no beuen, no dormen… L’únic que fan és respirar-se, inhalar-se, abraçar-se, mútuament». Calderón acaba la seua intervenció entre bromes «han fet l’amor fins amb els mobles».

 

 

Ambdúes presnetadores durant el seu show

Calderón i Lijtamer han parlat en ‘Deforme Semanal’ sobre la vida sexual de Malú i Rivera | DiarioPúblico

 

Rivera no pensa amb claredat

Després de dibuixar i imaginar-se la vida sexual de la parella, les presentadores de ‘Deforme Semanal’ continuen assegurant que això pot afectar la seua faceta professional, sobretot la del polític: «Rivera ara mateix no està centrat en el que ha d’estar. Tu creus que està pensant en Espanya? Aquesta persona ara mateix està cegada per l’oxitocina i no pot pensar bé», deia Litjmaer.

 

  

Calderón remata el diàleg atacant a Arrimadas: «Fixat si no està bé que va enviar a Inés Arrimadas a Waterloo, es va gastar 15.000 euros en posar-la en un jardí, amb una pancarta absurda». Per acabar ambdues presentadores conclouen que «no es pot votar a Ciutadans perquè ara mateix, un dels seus membres del partit és un llop en zel».

 

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.