Dos presentadores sobre Malú i Rivera: «No mengen, no dormen, només fan l’amor»

Les presentadores de ‘Deforme Semanal’ asseguren que Rivera i Malú es passen el dia al llit | Antena 3

 

Fa unes setmanes les presentadores de ‘Deforme Semanal’, un programa que s’emet a Público TV una vegada al mes, ja havien parlat de Rivera. L’escriptora i analista cultural Lucía Lijtmaer i la guionista i humorista Isa Calderón, van assegurar durant el seu monòleg que «Rivera és el típic que us coneixeu, us fascineu, feu l’amor fenomenal, perquè és horrible admetre-ho i em fot, però té pinta de fer l’amor fenomenal, però  és un impostor i un farsant en totes les dimensions, sobretot en l’amor».

 

  

Ara, Lucía Lijtmaer i Isa Calderón s’han tornat a pronunciar sobre la vida sexual d’Albert Rivera, aquesta vegada en relació a Malú. Ambdues presentadores han afirmat que són «els Brangelina espanyols» i per això se’ls ha d’anomenar ‘Malbert’ o ‘Alblú’. Lucía Litjmaer començava el seu monòleg explicant que «fa un mes nosaltres vam dir, vam insinuar, vam mentir, que Rivera era bo al llit, ara un mes després té parella . Però no una parella qualsevol, té a Malú». 

 

 

  

Isa Calderón continua afirmant que «els dos són signes d’aigua i que quan s’ajunten, és una hecatombe. Es passen el dia fent l’amor com a bèsties, com burros, com xinxes». Calderón encara va més lluny: «Farem veure que aquestes dos persones no estan fent l’amor com si anaren a morir? Ells dos ara mateix estan en una habitació, i no mengen, no beuen, no dormen… L’únic que fan és respirar-se, inhalar-se, abraçar-se, mútuament». Calderón acaba la seua intervenció entre bromes «han fet l’amor fins amb els mobles».

 

 

Ambdúes presnetadores durant el seu show

Calderón i Lijtamer han parlat en ‘Deforme Semanal’ sobre la vida sexual de Malú i Rivera | DiarioPúblico

 

Rivera no pensa amb claredat

Després de dibuixar i imaginar-se la vida sexual de la parella, les presentadores de ‘Deforme Semanal’ continuen assegurant que això pot afectar la seua faceta professional, sobretot la del polític: «Rivera ara mateix no està centrat en el que ha d’estar. Tu creus que està pensant en Espanya? Aquesta persona ara mateix està cegada per l’oxitocina i no pot pensar bé», deia Litjmaer.

 

  

Calderón remata el diàleg atacant a Arrimadas: «Fixat si no està bé que va enviar a Inés Arrimadas a Waterloo, es va gastar 15.000 euros en posar-la en un jardí, amb una pancarta absurda». Per acabar ambdues presentadores conclouen que «no es pot votar a Ciutadans perquè ara mateix, un dels seus membres del partit és un llop en zel».

 

Anuncios

Últimes notícies

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.