El drama de Roberto i Maria: valencians sense faena i vivint en el carrer en Dénia

Roberto Silvestre i Maria Ferre demanant diners en una plataforma digital

El drama de Roberto i Maria, vivint en el carrer des de fa un mes en Dénia | Gofundme

 

Roberto Silvestre Ferre i Maria Ferre, una parella valenciana de 46 i 49 anys d’edat, viuen el seu drama familiar des del 10 de desembre. Estos veïns de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), però naturals de Bocairent, estan desesperats. I és que representen la cara més amarga d’una generació que ho té complicat per a trobar faena una volta se n’han quedat sense.

 

Segons avança ‘Información’, fa quatre anys van arribar a Dénia i van muntar un bar. Però la inversió no va eixir bé i, ofegats pels deutes, van tancar el bar i treballar del que podien. I ara, després d’estar sense treballar tres mesos i amb la prestació del RAI que cobra Maria a punt d’acabar, este mes de febrer, estan atrapats.

 

Ara per ara, viuen en una caravana que els han prestat, però no tenen pràcticament recursos ni lloc a on viure. Després d’una entrevista amb la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives de Dénia, tampoc han vist alternatives, ja que l’Ajuntament no té vivendes socials. A demés d’això, se’ls ha trencat el cotxe i no poden reparar-lo. Per això, han demanat ajuda a través de la plataforma Gofundme. Allí, intenten recaptar diners per a poder començar una nova vida. Però, de moment, pareix que els intents no tenen massa èxit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.