El drama de Roberto i Maria: valencians sense faena i vivint en el carrer en Dénia

Roberto Silvestre i Maria Ferre demanant diners en una plataforma digital

El drama de Roberto i Maria, vivint en el carrer des de fa un mes en Dénia | Gofundme

 

Roberto Silvestre Ferre i Maria Ferre, una parella valenciana de 46 i 49 anys d’edat, viuen el seu drama familiar des del 10 de desembre. Estos veïns de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), però naturals de Bocairent, estan desesperats. I és que representen la cara més amarga d’una generació que ho té complicat per a trobar faena una volta se n’han quedat sense.

 

Segons avança ‘Información’, fa quatre anys van arribar a Dénia i van muntar un bar. Però la inversió no va eixir bé i, ofegats pels deutes, van tancar el bar i treballar del que podien. I ara, després d’estar sense treballar tres mesos i amb la prestació del RAI que cobra Maria a punt d’acabar, este mes de febrer, estan atrapats.

 

Ara per ara, viuen en una caravana que els han prestat, però no tenen pràcticament recursos ni lloc a on viure. Després d’una entrevista amb la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives de Dénia, tampoc han vist alternatives, ja que l’Ajuntament no té vivendes socials. A demés d’això, se’ls ha trencat el cotxe i no poden reparar-lo. Per això, han demanat ajuda a través de la plataforma Gofundme. Allí, intenten recaptar diners per a poder començar una nova vida. Però, de moment, pareix que els intents no tenen massa èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.

Sanjuan qualifica de terrorífic que Catalá demane desallotjar per la força el professorat acampat

El portaveu socialista a l'Ajuntament de València, Borja Sanjuan, critica que l'alcaldessa María José Catalá reclame el desallotjament per la força de l'acampada de docents en la plaça de la Verge coincidint amb el Corpus.

L’Elx compra definitivament el lateral il·licità Buba Sangaré fins a 2031

L’Elx ha fet efectiva l’opció de compra pactada amb la AS Roma i incorpora en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins a juny de 2031 i cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Audiència de València permet a Carlos Mazón personar-se en la causa per la DANA

L’Audiència Provincial de València estima el recurs de Carlos Mazón i li permet personar-se en la causa oberta per la DANA per a garantir el seu dret de defensa, en aplicació dels articles 118 i 118 bis de la Lecrim.

Comencen els primers paros en l’ensenyament concertat per la falta d’acords amb Educació

Els sindicats de l’ensenyament concertat han iniciat la primera de tres jornades de paros parcials en la Comunitat Valenciana per a pressionar la Conselleria d’Educació davant la falta d’avanç en la negociació laboral i educativa.