El drama de Roberto i Maria: valencians sense faena i vivint en el carrer en Dénia

Roberto Silvestre i Maria Ferre demanant diners en una plataforma digital

El drama de Roberto i Maria, vivint en el carrer des de fa un mes en Dénia | Gofundme

 

Roberto Silvestre Ferre i Maria Ferre, una parella valenciana de 46 i 49 anys d’edat, viuen el seu drama familiar des del 10 de desembre. Estos veïns de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), però naturals de Bocairent, estan desesperats. I és que representen la cara més amarga d’una generació que ho té complicat per a trobar faena una volta se n’han quedat sense.

 

Segons avança ‘Información’, fa quatre anys van arribar a Dénia i van muntar un bar. Però la inversió no va eixir bé i, ofegats pels deutes, van tancar el bar i treballar del que podien. I ara, després d’estar sense treballar tres mesos i amb la prestació del RAI que cobra Maria a punt d’acabar, este mes de febrer, estan atrapats.

 

Ara per ara, viuen en una caravana que els han prestat, però no tenen pràcticament recursos ni lloc a on viure. Després d’una entrevista amb la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives de Dénia, tampoc han vist alternatives, ja que l’Ajuntament no té vivendes socials. A demés d’això, se’ls ha trencat el cotxe i no poden reparar-lo. Per això, han demanat ajuda a través de la plataforma Gofundme. Allí, intenten recaptar diners per a poder començar una nova vida. Però, de moment, pareix que els intents no tenen massa èxit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.