El drama de Roberto i Maria: valencians sense faena i vivint en el carrer en Dénia

Roberto Silvestre i Maria Ferre demanant diners en una plataforma digital

El drama de Roberto i Maria, vivint en el carrer des de fa un mes en Dénia | Gofundme

 

Roberto Silvestre Ferre i Maria Ferre, una parella valenciana de 46 i 49 anys d’edat, viuen el seu drama familiar des del 10 de desembre. Estos veïns de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), però naturals de Bocairent, estan desesperats. I és que representen la cara més amarga d’una generació que ho té complicat per a trobar faena una volta se n’han quedat sense.

 

Segons avança ‘Información’, fa quatre anys van arribar a Dénia i van muntar un bar. Però la inversió no va eixir bé i, ofegats pels deutes, van tancar el bar i treballar del que podien. I ara, després d’estar sense treballar tres mesos i amb la prestació del RAI que cobra Maria a punt d’acabar, este mes de febrer, estan atrapats.

 

Ara per ara, viuen en una caravana que els han prestat, però no tenen pràcticament recursos ni lloc a on viure. Després d’una entrevista amb la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives de Dénia, tampoc han vist alternatives, ja que l’Ajuntament no té vivendes socials. A demés d’això, se’ls ha trencat el cotxe i no poden reparar-lo. Per això, han demanat ajuda a través de la plataforma Gofundme. Allí, intenten recaptar diners per a poder començar una nova vida. Però, de moment, pareix que els intents no tenen massa èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.