El drama de Roberto i Maria: valencians sense faena i vivint en el carrer en Dénia

Roberto Silvestre i Maria Ferre demanant diners en una plataforma digital

El drama de Roberto i Maria, vivint en el carrer des de fa un mes en Dénia | Gofundme

 

Roberto Silvestre Ferre i Maria Ferre, una parella valenciana de 46 i 49 anys d’edat, viuen el seu drama familiar des del 10 de desembre. Estos veïns de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), però naturals de Bocairent, estan desesperats. I és que representen la cara més amarga d’una generació que ho té complicat per a trobar faena una volta se n’han quedat sense.

 

Segons avança ‘Información’, fa quatre anys van arribar a Dénia i van muntar un bar. Però la inversió no va eixir bé i, ofegats pels deutes, van tancar el bar i treballar del que podien. I ara, després d’estar sense treballar tres mesos i amb la prestació del RAI que cobra Maria a punt d’acabar, este mes de febrer, estan atrapats.

 

Ara per ara, viuen en una caravana que els han prestat, però no tenen pràcticament recursos ni lloc a on viure. Després d’una entrevista amb la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives de Dénia, tampoc han vist alternatives, ja que l’Ajuntament no té vivendes socials. A demés d’això, se’ls ha trencat el cotxe i no poden reparar-lo. Per això, han demanat ajuda a través de la plataforma Gofundme. Allí, intenten recaptar diners per a poder començar una nova vida. Però, de moment, pareix que els intents no tenen massa èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.