Educació convoca les oposicions a Infantil i Primària amb 1.228 places

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les oposicions docents d’ingrés lliure al cos de mestres d’enguany, amb una oferta total de 1.228 places corresponents a reposició de jubilacions. Tots els detalls de la resolució de la convocatòria es poden consultar en l’enllaç següent: https://dogv.gva.es/datos/2022/01/11/pdf/2021_13142.pdf.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 12 al 31 de gener i la realització de la part A de la primera prova de la fase d’oposició i de reserva de persones amb diversitat funcional tindrà lloc a partir del dia 11 de juny.

 

La data definitiva, l’hora i el lloc on s’haja de fer la primera part de la prova, així com la distribució de les persones aspirants per tribunal, es determinarà en la resolució de la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Per a la Generalitat “és fonamental avançar en la consolidació de llocs de treball docent i poder correspondre l’esforç de milers de persones que fa temps que preparen aquesta convocatòria”. D’aquesta manera la Conselleria dota de seguretat jurídica la convocatòria i explicita una planificació amb totes les places possibles que no estan afectades pel marc legal estatal que s’està preparant.

La distribució de les 1.228 places del cos de mestres que es convoquen és la següent: 453 places de Primària; 388 d’Infantil; 132 de Pedagogia Terapèutica; 128 places d’Anglés; 62 d’Audició i Llenguatge; 34 d’Educació Física, i 31 de Música.

En cada una d’aquestes 7 especialitats hi ha una reserva del 10 % de les places per a persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.