Educació convoca les oposicions a Infantil i Primària amb 1.228 places

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les oposicions docents d’ingrés lliure al cos de mestres d’enguany, amb una oferta total de 1.228 places corresponents a reposició de jubilacions. Tots els detalls de la resolució de la convocatòria es poden consultar en l’enllaç següent: https://dogv.gva.es/datos/2022/01/11/pdf/2021_13142.pdf.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 12 al 31 de gener i la realització de la part A de la primera prova de la fase d’oposició i de reserva de persones amb diversitat funcional tindrà lloc a partir del dia 11 de juny.

 

La data definitiva, l’hora i el lloc on s’haja de fer la primera part de la prova, així com la distribució de les persones aspirants per tribunal, es determinarà en la resolució de la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Per a la Generalitat “és fonamental avançar en la consolidació de llocs de treball docent i poder correspondre l’esforç de milers de persones que fa temps que preparen aquesta convocatòria”. D’aquesta manera la Conselleria dota de seguretat jurídica la convocatòria i explicita una planificació amb totes les places possibles que no estan afectades pel marc legal estatal que s’està preparant.

La distribució de les 1.228 places del cos de mestres que es convoquen és la següent: 453 places de Primària; 388 d’Infantil; 132 de Pedagogia Terapèutica; 128 places d’Anglés; 62 d’Audició i Llenguatge; 34 d’Educació Física, i 31 de Música.

En cada una d’aquestes 7 especialitats hi ha una reserva del 10 % de les places per a persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.