Educació convoca les oposicions a Infantil i Primària amb 1.228 places

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el DOGV la convocatòria de les oposicions docents d’ingrés lliure al cos de mestres d’enguany, amb una oferta total de 1.228 places corresponents a reposició de jubilacions. Tots els detalls de la resolució de la convocatòria es poden consultar en l’enllaç següent: https://dogv.gva.es/datos/2022/01/11/pdf/2021_13142.pdf.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 12 al 31 de gener i la realització de la part A de la primera prova de la fase d’oposició i de reserva de persones amb diversitat funcional tindrà lloc a partir del dia 11 de juny.

 

La data definitiva, l’hora i el lloc on s’haja de fer la primera part de la prova, així com la distribució de les persones aspirants per tribunal, es determinarà en la resolució de la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Per a la Generalitat “és fonamental avançar en la consolidació de llocs de treball docent i poder correspondre l’esforç de milers de persones que fa temps que preparen aquesta convocatòria”. D’aquesta manera la Conselleria dota de seguretat jurídica la convocatòria i explicita una planificació amb totes les places possibles que no estan afectades pel marc legal estatal que s’està preparant.

La distribució de les 1.228 places del cos de mestres que es convoquen és la següent: 453 places de Primària; 388 d’Infantil; 132 de Pedagogia Terapèutica; 128 places d’Anglés; 62 d’Audició i Llenguatge; 34 d’Educació Física, i 31 de Música.

En cada una d’aquestes 7 especialitats hi ha una reserva del 10 % de les places per a persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %.

Últimes notícies

Kiti Mánver rep la Palmera de Plata del Festival de Cinema d’Elx com a reconeixement a tota la seua carrera

L’actriu Kiti Mánver rep este divendres la Palmera de Plata del 49 Festival Internacional de Cinema Independent d’Elx com a homenatge a una trajectòria marcada pel talent i la constància.

La Fiscalia sol·licita 3.000 euros de multa per injuriar Mazón a X mig any després de la DANA

La Fiscalia Provincial de València ha demanat una multa de 3.000 euros per a un jove de 21 anys que, en abril de 2025, hauria publicat a X un missatge injuriós contra l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Orihuela ja supera els 42 graus en una nova jornada d’alerta per calor a la Comunitat

Les màximes han arribat als 42,2 graus a Orihuela i freguen els 40 en nombrosos municipis d’Alacant i València, encara en avís groc per calor extrema.

Alliberen 1.800 eriçons de mar al Cap de Sant Antoni per recuperar l’espècie al litoral valencià

La Conselleria i la Fundació Oceanogràfic han alliberat 1.800 eriçons de mar juvenils a la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni, entre Dénia i Xàbia, per reforçar la població d’aquesta espècie clau al litoral valencià.

Sacrifiquen una vaqueta després d’escapar-se i envestir una dona a Pedreguer

Una vaqueta ha sigut abatuda a Pedreguer després d’escapar-se en l’entrada de bous al carrer i envestir una dona que protegia un xiquet, la qual ha sigut traslladada a l’Hospital de Dénia amb contusions.

On vore la final del Mundial 2026 a la Comunitat Valenciana amb pantalles gegants

València, Castelló i Alacant han habilitat nombrosos espais amb pantalles gegants perquè l’afició puga vore la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina este diumenge 19 de juliol.

El Valencia CF debuta en pretemporada a porta tancada contra el Petro de Luanda a Girona

El Valencia CF juga este dissabte a porta tancada a Girona el seu primer amistós de pretemporada contra el Petro de Luanda, vigent campió angolés, en un test clau per a Carlos Corberán.

Dotze xiquets sahrauís passen l’estiu a Castelló amb famílies d’acollida

Dotze xiquets i xiquetes sahrauís, d’11 i 12 anys, han iniciat la seua estada estival a Castelló amb famílies d’acollida dins del programa Vacances en Pau 2026, impulsat per l’Associació Ajuda al Poble Sahrauí Smara amb el suport de la Diputació de Castelló.