L’esplèndida nit d’Antonella i Messi en el circ

Messi i Antonella

Antonella i Messi durant l’espectacle  | València Diari

 

Este dijous es va presentar en Barcelona el nou espectacle del ‘Cirque du Soleil, Messi10’, inspirat en la vida del jugador del Barça. L’astre argentí va arribar del braç de la seua dona, Antonella Roccuzzo.

 

Durant l’arribada a la gala, molts esperaven vore com anirien vestits els protagonistes, Messi i Antonella. L’argentina es va decantar per un esmòquing negre amb lluentors, que va combinar amb una brusa del mateix color. El seu home va triar un vestit clàssic, fosc, amb camisa blanca.

 

Gran acollida del públic

Més de 3.000 espectadors van voler disfrutar de l’espectacle, que va culminar amb Messi en l’escenari a on va agrair el treball dels artistes. També es va fotografiar amb tot l’equip. Entre els assistents no podia faltar Luís Suárez, que va acudir al costat de la seua dona, Sofía Balbi. Shakira també va disfrutar de l’espectacle des de la graderia. Cap d’ells van posar davant els mitjans en el ‘photocall’. El que sí que es va deixar fotografiar va ser Ansu Fati i la seua família. El jove jugador del Barça, nascut l’any 2002, ja comença a sentir-se una estrela dins del món del futbol.

 

Altres personalitats com Manel Fuentes, Paz Vega, Josep Maria Bartomeu, Jordi Évole, Santi Millán o  Javier Tebas, van estar presents durant la increïble actuació inspirada i basada en el futbolista Leo Messi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.