L’esplèndida nit d’Antonella i Messi en el circ

Messi i Antonella

Antonella i Messi durant l’espectacle  | València Diari

 

Este dijous es va presentar en Barcelona el nou espectacle del ‘Cirque du Soleil, Messi10’, inspirat en la vida del jugador del Barça. L’astre argentí va arribar del braç de la seua dona, Antonella Roccuzzo.

 

Durant l’arribada a la gala, molts esperaven vore com anirien vestits els protagonistes, Messi i Antonella. L’argentina es va decantar per un esmòquing negre amb lluentors, que va combinar amb una brusa del mateix color. El seu home va triar un vestit clàssic, fosc, amb camisa blanca.

 

Gran acollida del públic

Més de 3.000 espectadors van voler disfrutar de l’espectacle, que va culminar amb Messi en l’escenari a on va agrair el treball dels artistes. També es va fotografiar amb tot l’equip. Entre els assistents no podia faltar Luís Suárez, que va acudir al costat de la seua dona, Sofía Balbi. Shakira també va disfrutar de l’espectacle des de la graderia. Cap d’ells van posar davant els mitjans en el ‘photocall’. El que sí que es va deixar fotografiar va ser Ansu Fati i la seua família. El jove jugador del Barça, nascut l’any 2002, ja comença a sentir-se una estrela dins del món del futbol.

 

Altres personalitats com Manel Fuentes, Paz Vega, Josep Maria Bartomeu, Jordi Évole, Santi Millán o  Javier Tebas, van estar presents durant la increïble actuació inspirada i basada en el futbolista Leo Messi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.