L’esplèndida nit d’Antonella i Messi en el circ

Messi i Antonella

Antonella i Messi durant l’espectacle  | València Diari

 

Este dijous es va presentar en Barcelona el nou espectacle del ‘Cirque du Soleil, Messi10’, inspirat en la vida del jugador del Barça. L’astre argentí va arribar del braç de la seua dona, Antonella Roccuzzo.

 

Durant l’arribada a la gala, molts esperaven vore com anirien vestits els protagonistes, Messi i Antonella. L’argentina es va decantar per un esmòquing negre amb lluentors, que va combinar amb una brusa del mateix color. El seu home va triar un vestit clàssic, fosc, amb camisa blanca.

 

Gran acollida del públic

Més de 3.000 espectadors van voler disfrutar de l’espectacle, que va culminar amb Messi en l’escenari a on va agrair el treball dels artistes. També es va fotografiar amb tot l’equip. Entre els assistents no podia faltar Luís Suárez, que va acudir al costat de la seua dona, Sofía Balbi. Shakira també va disfrutar de l’espectacle des de la graderia. Cap d’ells van posar davant els mitjans en el ‘photocall’. El que sí que es va deixar fotografiar va ser Ansu Fati i la seua família. El jove jugador del Barça, nascut l’any 2002, ja comença a sentir-se una estrela dins del món del futbol.

 

Altres personalitats com Manel Fuentes, Paz Vega, Josep Maria Bartomeu, Jordi Évole, Santi Millán o  Javier Tebas, van estar presents durant la increïble actuació inspirada i basada en el futbolista Leo Messi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’

Els primers pressupostos de Pérez Llorca tiren avant gràcies al suport de Vox

Les Corts han aprovat els pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, amb els vots del PP i Vox i el rebuig del PSPV-PSOE i Compromís.

Merino assegura que no va ser conscient de la gravetat de la DANA fins a les 20 hores

Ruth Merino ha declarat davant la jutgessa que investigació la gestió de la DANA que només va percebre la gravetat de la situació cap a les 20 hores i que es va assabentar per la televisió de la convocatòria del Cecopi.

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.