L’esplèndida nit d’Antonella i Messi en el circ

Messi i Antonella

Antonella i Messi durant l’espectacle  | València Diari

 

Este dijous es va presentar en Barcelona el nou espectacle del ‘Cirque du Soleil, Messi10’, inspirat en la vida del jugador del Barça. L’astre argentí va arribar del braç de la seua dona, Antonella Roccuzzo.

 

Durant l’arribada a la gala, molts esperaven vore com anirien vestits els protagonistes, Messi i Antonella. L’argentina es va decantar per un esmòquing negre amb lluentors, que va combinar amb una brusa del mateix color. El seu home va triar un vestit clàssic, fosc, amb camisa blanca.

 

Gran acollida del públic

Més de 3.000 espectadors van voler disfrutar de l’espectacle, que va culminar amb Messi en l’escenari a on va agrair el treball dels artistes. També es va fotografiar amb tot l’equip. Entre els assistents no podia faltar Luís Suárez, que va acudir al costat de la seua dona, Sofía Balbi. Shakira també va disfrutar de l’espectacle des de la graderia. Cap d’ells van posar davant els mitjans en el ‘photocall’. El que sí que es va deixar fotografiar va ser Ansu Fati i la seua família. El jove jugador del Barça, nascut l’any 2002, ja comença a sentir-se una estrela dins del món del futbol.

 

Altres personalitats com Manel Fuentes, Paz Vega, Josep Maria Bartomeu, Jordi Évole, Santi Millán o  Javier Tebas, van estar presents durant la increïble actuació inspirada i basada en el futbolista Leo Messi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.