11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’Experience Tour d’Harley-Davidson  arriba aquest cap de setmana a València

L’Experience Tour d’Harley-Davidson està recorrent la península Ibèrica amb el seu camió itinerant i aquest cap de setmana farà parada a València, en l’Avinguda de la Font, 1.

La companyia acosta l’experiència Harley a diferents ciutats, donant l’oportunitat de conduir diversos models de tota la gamma. El pròxim cap de setmana, els assistents podran sentir en la seua pròpia pell les emocions de conduir la Pa America, la Sportster S, la nova Nightster o algun dels nous models ST.

La primícia de la temporada és la nova Nightster, l’últim llançament de la companyia. Els assistents podran provar aquest nou model que inicia un nou capítol en la història de les motocicletes Sportster

Aquesta motocicleta nova combina la silueta clàssica del model Sportster amb les elevades prestacions del nou motor Revolution® Max 975T, una gran quantitat de sistemes electrònics d’assistència al pilotatge i un comportament d’avantguarda.

La Pa America és la primera motocicleta d’adventure touring de la signatura americana. Equipada amb el nou motor Revolution™ Max 1250, aquesta Harley-Davidson és una eina multiús de dos rodes fabricada per a durar, dissenyada per a explorar i preparada per a la més pura aventura. El model Harley-Davidson® Sportster® S és una motocicleta sport custom totalment nova, dissenyada per a oferir una excitant experiència de pilotatge.

La nova gamma ST de la companyia, eleva el rendiment de les bagger i porta l’estil de les motos de competició Screamin’ Eagle® Factory al carrer amb els models Street Glide® ST i Road Glide® ST. Tots dos combinen la potència de motor Milwaukee-Eight® 117 V-Twin i el confort en la conducció. Per part seua, la nova Low Rider ST ofereix la versatilitat de les maletes rígides i una nova crestallera ancorada directament al xassís, a més d’un sistema de so Harley-Davidson Àudio powered by Rockford Fosgate.

El tour continuarà per tota la península passant per Saragossa (10-12 de juny), Madrid (17-19 de juny), el Rodibook de Vielha (2 i 3 de setembre), Porte (9-11 de setembre), Lisboa (16-18 de setembre), Màlaga (23-25 de setembre) i tancarà la gira a Barcelona (14-16 d’octubre).
Les places són limitades, troba el concessionari més pròxim ací.

Sobre Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. és la companyia matriu d’Harley-Davidson Motor Company i d’Harley-Davidson Financial Services. Des de 1903, Harley-Davidson lidera la innovació de la mobilitat de les dos rodes, complint amb els somnis de llibertat personal dels motoristes. La companyia ofereix una gamma cada vegada major de motocicletes d’avantguarda, distintives i personalitzables, i dona vida a la marca mitjançant experiències de conducció Harley-Davidson, així com a través de peces, accessoris, peces tècniques i moda relacionada amb el món de la moto. Harley-Davidson Financial Services proporciona finançament, assegurances i altres programes per a ajudar als motoristes Harley-Davidson a posar-se en marxa.

Obtinga més informació sobre com Harley-Davidson està construint la nova generació de motoristes en harley-davidson.com.

Últimes notícies

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.