16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

L’Experience Tour d’Harley-Davidson  arriba aquest cap de setmana a València

L’Experience Tour d’Harley-Davidson està recorrent la península Ibèrica amb el seu camió itinerant i aquest cap de setmana farà parada a València, en l’Avinguda de la Font, 1.

La companyia acosta l’experiència Harley a diferents ciutats, donant l’oportunitat de conduir diversos models de tota la gamma. El pròxim cap de setmana, els assistents podran sentir en la seua pròpia pell les emocions de conduir la Pa America, la Sportster S, la nova Nightster o algun dels nous models ST.

La primícia de la temporada és la nova Nightster, l’últim llançament de la companyia. Els assistents podran provar aquest nou model que inicia un nou capítol en la història de les motocicletes Sportster

Aquesta motocicleta nova combina la silueta clàssica del model Sportster amb les elevades prestacions del nou motor Revolution® Max 975T, una gran quantitat de sistemes electrònics d’assistència al pilotatge i un comportament d’avantguarda.

La Pa America és la primera motocicleta d’adventure touring de la signatura americana. Equipada amb el nou motor Revolution™ Max 1250, aquesta Harley-Davidson és una eina multiús de dos rodes fabricada per a durar, dissenyada per a explorar i preparada per a la més pura aventura. El model Harley-Davidson® Sportster® S és una motocicleta sport custom totalment nova, dissenyada per a oferir una excitant experiència de pilotatge.

La nova gamma ST de la companyia, eleva el rendiment de les bagger i porta l’estil de les motos de competició Screamin’ Eagle® Factory al carrer amb els models Street Glide® ST i Road Glide® ST. Tots dos combinen la potència de motor Milwaukee-Eight® 117 V-Twin i el confort en la conducció. Per part seua, la nova Low Rider ST ofereix la versatilitat de les maletes rígides i una nova crestallera ancorada directament al xassís, a més d’un sistema de so Harley-Davidson Àudio powered by Rockford Fosgate.

El tour continuarà per tota la península passant per Saragossa (10-12 de juny), Madrid (17-19 de juny), el Rodibook de Vielha (2 i 3 de setembre), Porte (9-11 de setembre), Lisboa (16-18 de setembre), Màlaga (23-25 de setembre) i tancarà la gira a Barcelona (14-16 d’octubre).
Les places són limitades, troba el concessionari més pròxim ací.

Sobre Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. és la companyia matriu d’Harley-Davidson Motor Company i d’Harley-Davidson Financial Services. Des de 1903, Harley-Davidson lidera la innovació de la mobilitat de les dos rodes, complint amb els somnis de llibertat personal dels motoristes. La companyia ofereix una gamma cada vegada major de motocicletes d’avantguarda, distintives i personalitzables, i dona vida a la marca mitjançant experiències de conducció Harley-Davidson, així com a través de peces, accessoris, peces tècniques i moda relacionada amb el món de la moto. Harley-Davidson Financial Services proporciona finançament, assegurances i altres programes per a ajudar als motoristes Harley-Davidson a posar-se en marxa.

Obtinga més informació sobre com Harley-Davidson està construint la nova generació de motoristes en harley-davidson.com.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.