L’Experience Tour d’Harley-Davidson  arriba aquest cap de setmana a València

L’Experience Tour d’Harley-Davidson està recorrent la península Ibèrica amb el seu camió itinerant i aquest cap de setmana farà parada a València, en l’Avinguda de la Font, 1.

La companyia acosta l’experiència Harley a diferents ciutats, donant l’oportunitat de conduir diversos models de tota la gamma. El pròxim cap de setmana, els assistents podran sentir en la seua pròpia pell les emocions de conduir la Pa America, la Sportster S, la nova Nightster o algun dels nous models ST.

La primícia de la temporada és la nova Nightster, l’últim llançament de la companyia. Els assistents podran provar aquest nou model que inicia un nou capítol en la història de les motocicletes Sportster

Aquesta motocicleta nova combina la silueta clàssica del model Sportster amb les elevades prestacions del nou motor Revolution® Max 975T, una gran quantitat de sistemes electrònics d’assistència al pilotatge i un comportament d’avantguarda.

La Pa America és la primera motocicleta d’adventure touring de la signatura americana. Equipada amb el nou motor Revolution™ Max 1250, aquesta Harley-Davidson és una eina multiús de dos rodes fabricada per a durar, dissenyada per a explorar i preparada per a la més pura aventura. El model Harley-Davidson® Sportster® S és una motocicleta sport custom totalment nova, dissenyada per a oferir una excitant experiència de pilotatge.

La nova gamma ST de la companyia, eleva el rendiment de les bagger i porta l’estil de les motos de competició Screamin’ Eagle® Factory al carrer amb els models Street Glide® ST i Road Glide® ST. Tots dos combinen la potència de motor Milwaukee-Eight® 117 V-Twin i el confort en la conducció. Per part seua, la nova Low Rider ST ofereix la versatilitat de les maletes rígides i una nova crestallera ancorada directament al xassís, a més d’un sistema de so Harley-Davidson Àudio powered by Rockford Fosgate.

El tour continuarà per tota la península passant per Saragossa (10-12 de juny), Madrid (17-19 de juny), el Rodibook de Vielha (2 i 3 de setembre), Porte (9-11 de setembre), Lisboa (16-18 de setembre), Màlaga (23-25 de setembre) i tancarà la gira a Barcelona (14-16 d’octubre).
Les places són limitades, troba el concessionari més pròxim ací.

Sobre Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. és la companyia matriu d’Harley-Davidson Motor Company i d’Harley-Davidson Financial Services. Des de 1903, Harley-Davidson lidera la innovació de la mobilitat de les dos rodes, complint amb els somnis de llibertat personal dels motoristes. La companyia ofereix una gamma cada vegada major de motocicletes d’avantguarda, distintives i personalitzables, i dona vida a la marca mitjançant experiències de conducció Harley-Davidson, així com a través de peces, accessoris, peces tècniques i moda relacionada amb el món de la moto. Harley-Davidson Financial Services proporciona finançament, assegurances i altres programes per a ajudar als motoristes Harley-Davidson a posar-se en marxa.

Obtinga més informació sobre com Harley-Davidson està construint la nova generació de motoristes en harley-davidson.com.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.