L’Experience Tour d’Harley-Davidson  arriba aquest cap de setmana a València

L’Experience Tour d’Harley-Davidson està recorrent la península Ibèrica amb el seu camió itinerant i aquest cap de setmana farà parada a València, en l’Avinguda de la Font, 1.

La companyia acosta l’experiència Harley a diferents ciutats, donant l’oportunitat de conduir diversos models de tota la gamma. El pròxim cap de setmana, els assistents podran sentir en la seua pròpia pell les emocions de conduir la Pa America, la Sportster S, la nova Nightster o algun dels nous models ST.

La primícia de la temporada és la nova Nightster, l’últim llançament de la companyia. Els assistents podran provar aquest nou model que inicia un nou capítol en la història de les motocicletes Sportster

Aquesta motocicleta nova combina la silueta clàssica del model Sportster amb les elevades prestacions del nou motor Revolution® Max 975T, una gran quantitat de sistemes electrònics d’assistència al pilotatge i un comportament d’avantguarda.

La Pa America és la primera motocicleta d’adventure touring de la signatura americana. Equipada amb el nou motor Revolution™ Max 1250, aquesta Harley-Davidson és una eina multiús de dos rodes fabricada per a durar, dissenyada per a explorar i preparada per a la més pura aventura. El model Harley-Davidson® Sportster® S és una motocicleta sport custom totalment nova, dissenyada per a oferir una excitant experiència de pilotatge.

La nova gamma ST de la companyia, eleva el rendiment de les bagger i porta l’estil de les motos de competició Screamin’ Eagle® Factory al carrer amb els models Street Glide® ST i Road Glide® ST. Tots dos combinen la potència de motor Milwaukee-Eight® 117 V-Twin i el confort en la conducció. Per part seua, la nova Low Rider ST ofereix la versatilitat de les maletes rígides i una nova crestallera ancorada directament al xassís, a més d’un sistema de so Harley-Davidson Àudio powered by Rockford Fosgate.

El tour continuarà per tota la península passant per Saragossa (10-12 de juny), Madrid (17-19 de juny), el Rodibook de Vielha (2 i 3 de setembre), Porte (9-11 de setembre), Lisboa (16-18 de setembre), Màlaga (23-25 de setembre) i tancarà la gira a Barcelona (14-16 d’octubre).
Les places són limitades, troba el concessionari més pròxim ací.

Sobre Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. és la companyia matriu d’Harley-Davidson Motor Company i d’Harley-Davidson Financial Services. Des de 1903, Harley-Davidson lidera la innovació de la mobilitat de les dos rodes, complint amb els somnis de llibertat personal dels motoristes. La companyia ofereix una gamma cada vegada major de motocicletes d’avantguarda, distintives i personalitzables, i dona vida a la marca mitjançant experiències de conducció Harley-Davidson, així com a través de peces, accessoris, peces tècniques i moda relacionada amb el món de la moto. Harley-Davidson Financial Services proporciona finançament, assegurances i altres programes per a ajudar als motoristes Harley-Davidson a posar-se en marxa.

Obtinga més informació sobre com Harley-Davidson està construint la nova generació de motoristes en harley-davidson.com.

Últimes notícies

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.