L’Experience Tour d’Harley-Davidson  arriba aquest cap de setmana a València

L’Experience Tour d’Harley-Davidson està recorrent la península Ibèrica amb el seu camió itinerant i aquest cap de setmana farà parada a València, en l’Avinguda de la Font, 1.

La companyia acosta l’experiència Harley a diferents ciutats, donant l’oportunitat de conduir diversos models de tota la gamma. El pròxim cap de setmana, els assistents podran sentir en la seua pròpia pell les emocions de conduir la Pa America, la Sportster S, la nova Nightster o algun dels nous models ST.

La primícia de la temporada és la nova Nightster, l’últim llançament de la companyia. Els assistents podran provar aquest nou model que inicia un nou capítol en la història de les motocicletes Sportster

Aquesta motocicleta nova combina la silueta clàssica del model Sportster amb les elevades prestacions del nou motor Revolution® Max 975T, una gran quantitat de sistemes electrònics d’assistència al pilotatge i un comportament d’avantguarda.

La Pa America és la primera motocicleta d’adventure touring de la signatura americana. Equipada amb el nou motor Revolution™ Max 1250, aquesta Harley-Davidson és una eina multiús de dos rodes fabricada per a durar, dissenyada per a explorar i preparada per a la més pura aventura. El model Harley-Davidson® Sportster® S és una motocicleta sport custom totalment nova, dissenyada per a oferir una excitant experiència de pilotatge.

La nova gamma ST de la companyia, eleva el rendiment de les bagger i porta l’estil de les motos de competició Screamin’ Eagle® Factory al carrer amb els models Street Glide® ST i Road Glide® ST. Tots dos combinen la potència de motor Milwaukee-Eight® 117 V-Twin i el confort en la conducció. Per part seua, la nova Low Rider ST ofereix la versatilitat de les maletes rígides i una nova crestallera ancorada directament al xassís, a més d’un sistema de so Harley-Davidson Àudio powered by Rockford Fosgate.

El tour continuarà per tota la península passant per Saragossa (10-12 de juny), Madrid (17-19 de juny), el Rodibook de Vielha (2 i 3 de setembre), Porte (9-11 de setembre), Lisboa (16-18 de setembre), Màlaga (23-25 de setembre) i tancarà la gira a Barcelona (14-16 d’octubre).
Les places són limitades, troba el concessionari més pròxim ací.

Sobre Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. és la companyia matriu d’Harley-Davidson Motor Company i d’Harley-Davidson Financial Services. Des de 1903, Harley-Davidson lidera la innovació de la mobilitat de les dos rodes, complint amb els somnis de llibertat personal dels motoristes. La companyia ofereix una gamma cada vegada major de motocicletes d’avantguarda, distintives i personalitzables, i dona vida a la marca mitjançant experiències de conducció Harley-Davidson, així com a través de peces, accessoris, peces tècniques i moda relacionada amb el món de la moto. Harley-Davidson Financial Services proporciona finançament, assegurances i altres programes per a ajudar als motoristes Harley-Davidson a posar-se en marxa.

Obtinga més informació sobre com Harley-Davidson està construint la nova generació de motoristes en harley-davidson.com.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.