Fran Rivera rep una cornada d’un bou als testicles

 

Gran espant el que es va emportar Fran Rivera la setmana passada durant la correguda de caràcter benèfic que va celebrar i en la que es recaptaven fons per a una associació dedicada a la Síndrome de Down. El torero va ser enganxat per un bou que li va provocar tal impuls que va haver d’acabar ingressat en l’hospital de Granada. Susanna Griso connectava en directe en el seu programa ‘Espejo Público’ amb el torero per a preguntar-li com es trobava i que explicara com havia succeït tot en primera persona.

 

«Em trobe bé, endolorit. La zona és un poc complicada i molt dolorosa. El bou no em va donar opcions. Em va vindre al pit i em va pegar una espenta amb la mala sort que em va tocar les meues parts nobles i, clar, això fa mal», explicava. El torero va recalcar que la cosa haguera pogut ser molt pitjor si el bou no haguera tingut els pitons retallats a causa de ser una correguda benèfica: «Encara sort… Als festivals se li tallen les banyes al bou. Si arriba a tindre les puntes, em trau els testicles» explicava en el programa.

 

 

A pesar de què es troba encara endolorit, el torero es recupera sense més conseqüències ni complicacions, tot i que encara s’ha de sotmetre a algunes proves per a descartar que no hi haja cap lesió interna: «Tinc una xicoteta ferida i m’han de fer una ecografia per a vore que dins del testicle no hi haja res danyat».

 

De totes maneres, Fran Rivera ja està començant a pensar a torejar el dissabte que ve en Jerez de la Frontera: «com se sol dir… a apretar un ou contra l’altre i a tirar cap avant» concloïa el torero, que ha vullgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram com es prepara per a la nova cita taurina de Jerez amb una fotografia en blanc i negre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pensando en Jerez .

Una publicación compartida de Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

Últimes notícies

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.
FILMOTECA D'ESTIU