Fran Rivera rep una cornada d’un bou als testicles

 

Gran espant el que es va emportar Fran Rivera la setmana passada durant la correguda de caràcter benèfic que va celebrar i en la que es recaptaven fons per a una associació dedicada a la Síndrome de Down. El torero va ser enganxat per un bou que li va provocar tal impuls que va haver d’acabar ingressat en l’hospital de Granada. Susanna Griso connectava en directe en el seu programa ‘Espejo Público’ amb el torero per a preguntar-li com es trobava i que explicara com havia succeït tot en primera persona.

 

«Em trobe bé, endolorit. La zona és un poc complicada i molt dolorosa. El bou no em va donar opcions. Em va vindre al pit i em va pegar una espenta amb la mala sort que em va tocar les meues parts nobles i, clar, això fa mal», explicava. El torero va recalcar que la cosa haguera pogut ser molt pitjor si el bou no haguera tingut els pitons retallats a causa de ser una correguda benèfica: «Encara sort… Als festivals se li tallen les banyes al bou. Si arriba a tindre les puntes, em trau els testicles» explicava en el programa.

 

 

A pesar de què es troba encara endolorit, el torero es recupera sense més conseqüències ni complicacions, tot i que encara s’ha de sotmetre a algunes proves per a descartar que no hi haja cap lesió interna: «Tinc una xicoteta ferida i m’han de fer una ecografia per a vore que dins del testicle no hi haja res danyat».

 

De totes maneres, Fran Rivera ja està començant a pensar a torejar el dissabte que ve en Jerez de la Frontera: «com se sol dir… a apretar un ou contra l’altre i a tirar cap avant» concloïa el torero, que ha vullgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram com es prepara per a la nova cita taurina de Jerez amb una fotografia en blanc i negre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pensando en Jerez .

Una publicación compartida de Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.