Fran Rivera rep una cornada d’un bou als testicles

 

Gran espant el que es va emportar Fran Rivera la setmana passada durant la correguda de caràcter benèfic que va celebrar i en la que es recaptaven fons per a una associació dedicada a la Síndrome de Down. El torero va ser enganxat per un bou que li va provocar tal impuls que va haver d’acabar ingressat en l’hospital de Granada. Susanna Griso connectava en directe en el seu programa ‘Espejo Público’ amb el torero per a preguntar-li com es trobava i que explicara com havia succeït tot en primera persona.

 

«Em trobe bé, endolorit. La zona és un poc complicada i molt dolorosa. El bou no em va donar opcions. Em va vindre al pit i em va pegar una espenta amb la mala sort que em va tocar les meues parts nobles i, clar, això fa mal», explicava. El torero va recalcar que la cosa haguera pogut ser molt pitjor si el bou no haguera tingut els pitons retallats a causa de ser una correguda benèfica: «Encara sort… Als festivals se li tallen les banyes al bou. Si arriba a tindre les puntes, em trau els testicles» explicava en el programa.

 

 

A pesar de què es troba encara endolorit, el torero es recupera sense més conseqüències ni complicacions, tot i que encara s’ha de sotmetre a algunes proves per a descartar que no hi haja cap lesió interna: «Tinc una xicoteta ferida i m’han de fer una ecografia per a vore que dins del testicle no hi haja res danyat».

 

De totes maneres, Fran Rivera ja està començant a pensar a torejar el dissabte que ve en Jerez de la Frontera: «com se sol dir… a apretar un ou contra l’altre i a tirar cap avant» concloïa el torero, que ha vullgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram com es prepara per a la nova cita taurina de Jerez amb una fotografia en blanc i negre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pensando en Jerez .

Una publicación compartida de Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU