Fran Rivera rep una cornada d’un bou als testicles

 

Gran espant el que es va emportar Fran Rivera la setmana passada durant la correguda de caràcter benèfic que va celebrar i en la que es recaptaven fons per a una associació dedicada a la Síndrome de Down. El torero va ser enganxat per un bou que li va provocar tal impuls que va haver d’acabar ingressat en l’hospital de Granada. Susanna Griso connectava en directe en el seu programa ‘Espejo Público’ amb el torero per a preguntar-li com es trobava i que explicara com havia succeït tot en primera persona.

 

«Em trobe bé, endolorit. La zona és un poc complicada i molt dolorosa. El bou no em va donar opcions. Em va vindre al pit i em va pegar una espenta amb la mala sort que em va tocar les meues parts nobles i, clar, això fa mal», explicava. El torero va recalcar que la cosa haguera pogut ser molt pitjor si el bou no haguera tingut els pitons retallats a causa de ser una correguda benèfica: «Encara sort… Als festivals se li tallen les banyes al bou. Si arriba a tindre les puntes, em trau els testicles» explicava en el programa.

 

 

A pesar de què es troba encara endolorit, el torero es recupera sense més conseqüències ni complicacions, tot i que encara s’ha de sotmetre a algunes proves per a descartar que no hi haja cap lesió interna: «Tinc una xicoteta ferida i m’han de fer una ecografia per a vore que dins del testicle no hi haja res danyat».

 

De totes maneres, Fran Rivera ja està començant a pensar a torejar el dissabte que ve en Jerez de la Frontera: «com se sol dir… a apretar un ou contra l’altre i a tirar cap avant» concloïa el torero, que ha vullgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram com es prepara per a la nova cita taurina de Jerez amb una fotografia en blanc i negre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pensando en Jerez .

Una publicación compartida de Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

Últimes notícies

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.