Fran Rivera rep una cornada d’un bou als testicles

 

Gran espant el que es va emportar Fran Rivera la setmana passada durant la correguda de caràcter benèfic que va celebrar i en la que es recaptaven fons per a una associació dedicada a la Síndrome de Down. El torero va ser enganxat per un bou que li va provocar tal impuls que va haver d’acabar ingressat en l’hospital de Granada. Susanna Griso connectava en directe en el seu programa ‘Espejo Público’ amb el torero per a preguntar-li com es trobava i que explicara com havia succeït tot en primera persona.

 

«Em trobe bé, endolorit. La zona és un poc complicada i molt dolorosa. El bou no em va donar opcions. Em va vindre al pit i em va pegar una espenta amb la mala sort que em va tocar les meues parts nobles i, clar, això fa mal», explicava. El torero va recalcar que la cosa haguera pogut ser molt pitjor si el bou no haguera tingut els pitons retallats a causa de ser una correguda benèfica: «Encara sort… Als festivals se li tallen les banyes al bou. Si arriba a tindre les puntes, em trau els testicles» explicava en el programa.

 

 

A pesar de què es troba encara endolorit, el torero es recupera sense més conseqüències ni complicacions, tot i que encara s’ha de sotmetre a algunes proves per a descartar que no hi haja cap lesió interna: «Tinc una xicoteta ferida i m’han de fer una ecografia per a vore que dins del testicle no hi haja res danyat».

 

De totes maneres, Fran Rivera ja està començant a pensar a torejar el dissabte que ve en Jerez de la Frontera: «com se sol dir… a apretar un ou contra l’altre i a tirar cap avant» concloïa el torero, que ha vullgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram com es prepara per a la nova cita taurina de Jerez amb una fotografia en blanc i negre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pensando en Jerez .

Una publicación compartida de Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

Últimes notícies

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.