Furten en casa de Toñi Salazar mentres estava en ‘Supervivientes’

Toñi Salazar

Toñi Salazar es va trobar que havien entrat a furtar en sa casa quan va tornar de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Les germanes Salazar van decidir deixar el conegut concurs de Telecinco ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, la tornada no ha sigut massa positiva. A part de les penalitzacions que imposa el programa per la seua eixida de repent, en arribar a casa, Toñi Salazar es va trobar que li havien furtat, segons ‘Informalia’.

 

La coneguda artista i sa germana van decidir abandonar ‘Supervivientes’ després de 30 dies en l’illa d’Hondures i van tornar a Madrid, a on la sorpresa que li esperava a Toñi Salazar no va ser massa agradable. En dirigir-se a sa casa de Majadahonda va trobar que li havien furtat uns quants objectes de valor.

 

‘El Programa d’Ana Rosa’ va explicar que uns lladres havien entrat mentres la cantant estava en Hondures per a participar en el concurs. Els delinqüents es van emportar diners i joies de gran valor sentimental per a Toñi Salazar, qui es trobava amb el seu fill quan es va donar compte del robatori. Després de tocar a la Guàrdia Civil, els agents es van presentar al domicili, a on van estar fins ben entrada la matinada.

 

Toñi i Encarna Salazar a Supervivientes

La rebuda a les ‘Azúcar Moreno’ a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecicno

 

«Ja no sou benvingudes a Mediaset»

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier d’allò més dur amb certs concursants, en especial, amb les ‘Azúcar Moreno’. La rebuda a les germanes va ser més que tensa i el presentador va acabar expulsant-les de plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les ‘Azúcar Moreno’ d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.