Furten en casa de Toñi Salazar mentres estava en ‘Supervivientes’

Toñi Salazar

Toñi Salazar es va trobar que havien entrat a furtar en sa casa quan va tornar de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Les germanes Salazar van decidir deixar el conegut concurs de Telecinco ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, la tornada no ha sigut massa positiva. A part de les penalitzacions que imposa el programa per la seua eixida de repent, en arribar a casa, Toñi Salazar es va trobar que li havien furtat, segons ‘Informalia’.

 

La coneguda artista i sa germana van decidir abandonar ‘Supervivientes’ després de 30 dies en l’illa d’Hondures i van tornar a Madrid, a on la sorpresa que li esperava a Toñi Salazar no va ser massa agradable. En dirigir-se a sa casa de Majadahonda va trobar que li havien furtat uns quants objectes de valor.

 

‘El Programa d’Ana Rosa’ va explicar que uns lladres havien entrat mentres la cantant estava en Hondures per a participar en el concurs. Els delinqüents es van emportar diners i joies de gran valor sentimental per a Toñi Salazar, qui es trobava amb el seu fill quan es va donar compte del robatori. Després de tocar a la Guàrdia Civil, els agents es van presentar al domicili, a on van estar fins ben entrada la matinada.

 

Toñi i Encarna Salazar a Supervivientes

La rebuda a les ‘Azúcar Moreno’ a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecicno

 

«Ja no sou benvingudes a Mediaset»

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier d’allò més dur amb certs concursants, en especial, amb les ‘Azúcar Moreno’. La rebuda a les germanes va ser més que tensa i el presentador va acabar expulsant-les de plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les ‘Azúcar Moreno’ d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.