Furten en casa de Toñi Salazar mentres estava en ‘Supervivientes’

Toñi Salazar

Toñi Salazar es va trobar que havien entrat a furtar en sa casa quan va tornar de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Les germanes Salazar van decidir deixar el conegut concurs de Telecinco ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, la tornada no ha sigut massa positiva. A part de les penalitzacions que imposa el programa per la seua eixida de repent, en arribar a casa, Toñi Salazar es va trobar que li havien furtat, segons ‘Informalia’.

 

La coneguda artista i sa germana van decidir abandonar ‘Supervivientes’ després de 30 dies en l’illa d’Hondures i van tornar a Madrid, a on la sorpresa que li esperava a Toñi Salazar no va ser massa agradable. En dirigir-se a sa casa de Majadahonda va trobar que li havien furtat uns quants objectes de valor.

 

‘El Programa d’Ana Rosa’ va explicar que uns lladres havien entrat mentres la cantant estava en Hondures per a participar en el concurs. Els delinqüents es van emportar diners i joies de gran valor sentimental per a Toñi Salazar, qui es trobava amb el seu fill quan es va donar compte del robatori. Després de tocar a la Guàrdia Civil, els agents es van presentar al domicili, a on van estar fins ben entrada la matinada.

 

Toñi i Encarna Salazar a Supervivientes

La rebuda a les ‘Azúcar Moreno’ a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecicno

 

«Ja no sou benvingudes a Mediaset»

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier d’allò més dur amb certs concursants, en especial, amb les ‘Azúcar Moreno’. La rebuda a les germanes va ser més que tensa i el presentador va acabar expulsant-les de plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les ‘Azúcar Moreno’ d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.