Furten en casa de Toñi Salazar mentres estava en ‘Supervivientes’

Toñi Salazar

Toñi Salazar es va trobar que havien entrat a furtar en sa casa quan va tornar de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Les germanes Salazar van decidir deixar el conegut concurs de Telecinco ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, la tornada no ha sigut massa positiva. A part de les penalitzacions que imposa el programa per la seua eixida de repent, en arribar a casa, Toñi Salazar es va trobar que li havien furtat, segons ‘Informalia’.

 

La coneguda artista i sa germana van decidir abandonar ‘Supervivientes’ després de 30 dies en l’illa d’Hondures i van tornar a Madrid, a on la sorpresa que li esperava a Toñi Salazar no va ser massa agradable. En dirigir-se a sa casa de Majadahonda va trobar que li havien furtat uns quants objectes de valor.

 

‘El Programa d’Ana Rosa’ va explicar que uns lladres havien entrat mentres la cantant estava en Hondures per a participar en el concurs. Els delinqüents es van emportar diners i joies de gran valor sentimental per a Toñi Salazar, qui es trobava amb el seu fill quan es va donar compte del robatori. Després de tocar a la Guàrdia Civil, els agents es van presentar al domicili, a on van estar fins ben entrada la matinada.

 

Toñi i Encarna Salazar a Supervivientes

La rebuda a les ‘Azúcar Moreno’ a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecicno

 

«Ja no sou benvingudes a Mediaset»

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier d’allò més dur amb certs concursants, en especial, amb les ‘Azúcar Moreno’. La rebuda a les germanes va ser més que tensa i el presentador va acabar expulsant-les de plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les ‘Azúcar Moreno’ d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.