Furten en casa de Toñi Salazar mentres estava en ‘Supervivientes’

Toñi Salazar

Toñi Salazar es va trobar que havien entrat a furtar en sa casa quan va tornar de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Les germanes Salazar van decidir deixar el conegut concurs de Telecinco ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, la tornada no ha sigut massa positiva. A part de les penalitzacions que imposa el programa per la seua eixida de repent, en arribar a casa, Toñi Salazar es va trobar que li havien furtat, segons ‘Informalia’.

 

La coneguda artista i sa germana van decidir abandonar ‘Supervivientes’ després de 30 dies en l’illa d’Hondures i van tornar a Madrid, a on la sorpresa que li esperava a Toñi Salazar no va ser massa agradable. En dirigir-se a sa casa de Majadahonda va trobar que li havien furtat uns quants objectes de valor.

 

‘El Programa d’Ana Rosa’ va explicar que uns lladres havien entrat mentres la cantant estava en Hondures per a participar en el concurs. Els delinqüents es van emportar diners i joies de gran valor sentimental per a Toñi Salazar, qui es trobava amb el seu fill quan es va donar compte del robatori. Després de tocar a la Guàrdia Civil, els agents es van presentar al domicili, a on van estar fins ben entrada la matinada.

 

Toñi i Encarna Salazar a Supervivientes

La rebuda a les ‘Azúcar Moreno’ a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecicno

 

«Ja no sou benvingudes a Mediaset»

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier d’allò més dur amb certs concursants, en especial, amb les ‘Azúcar Moreno’. La rebuda a les germanes va ser més que tensa i el presentador va acabar expulsant-les de plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les ‘Azúcar Moreno’ d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.