La gran història d’amor de Toñi Moreno

Toñi Moreno està enamorada. De la vida, de la seua professió i, evidentment, de la seua filla Lola que fa poques setmanes va arribar per a emplenar de sentit la vida de la periodista.

 

Però a banda d’estes confessions sentimentals evidents en la vida de Toñi, l’andalusa ha volgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram una especial publicació amb motiu de la celebració de Sant Valentí. D’esta manera, Toñi ha volgut mostrar a tot el món la bonica i especial relació que van mantindre sos pares durant els més de 50 anys que van estar junts com a matrimoni.

 

Les boniques paraules de Toñi sobre la història d’amor de sos pares

Amb una antiga fotografia en la que es poden vore els seus progenitors mirant-se com a dos autèntics enamorats, la periodista ha volgut dedicar-los-hi unes paraules que demostren el que és l’amor sincer i real. «En els 53 anys que va durar la seua història d’amor en la terra, mai vaig vore una falta de respecte, mai un crit, mai una bronca que durara més d’un dia», explica.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En esta foto, estos señores aún “se hablaban” , que es como se decía en Andalucía cuando dos enamorados empezaban su noviazgo. Con el tiempo tuvieron más que palabras , y por eso estoy yo aquí. El era lechero y le llevaba la leche a su casa … ella empezó a trabajar a los ocho años en todo lo que le salía. Soñaron una vida mejor y lucharon juntos para conseguirla. En los 53 años que duró su historia de AMOR en la tierra, nunca vi una falta de respeto, nunca un grito , nunca un enfado que durara más de un día. Mi padre le preparaba todas las noches la cena a mi madre , y siempre lo recuerdo CUIDANDO a mi madre. No era mucho de decir “te quiero” , diría que nada , pero sus ACCIONES hablaban por él. He escuchado a mi madre decir que no se había dado cuenta de cuanto lo necesitaba hasta que nos dejó. Escribo esto, y me tenéis llorando como una tonta , porque pienso que EL AMOR , con mayúsculas es eso que tuvieron mis padres; CONFIANZA , COMPROMISO Y RESPETO. Eso es el AMOR. Todo lo demás es literatura. #diadelosenamorados #AMOR #sanvalentino2018

Una publicación compartida por Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Paral·lelament, Toñi ha seguit escrivint que: «Mon pare preparava cada nit el sopar a mon pare i sempre el recorde cuidant de ma mare». De la mateixa manera, ha recordat paraules de sa mare dient-li com trobava a faltar al seu home després de la seua mort. No hi ha dubte de què Toñi tenia una especial relació amb sos pares i que, més enllà dels valors com a filla, el matrimoni va saber transmetre-li uns valors d’amor sa que li serviran per a tota la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.