La gran història d’amor de Toñi Moreno

Toñi Moreno està enamorada. De la vida, de la seua professió i, evidentment, de la seua filla Lola que fa poques setmanes va arribar per a emplenar de sentit la vida de la periodista.

 

Però a banda d’estes confessions sentimentals evidents en la vida de Toñi, l’andalusa ha volgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram una especial publicació amb motiu de la celebració de Sant Valentí. D’esta manera, Toñi ha volgut mostrar a tot el món la bonica i especial relació que van mantindre sos pares durant els més de 50 anys que van estar junts com a matrimoni.

 

Les boniques paraules de Toñi sobre la història d’amor de sos pares

Amb una antiga fotografia en la que es poden vore els seus progenitors mirant-se com a dos autèntics enamorats, la periodista ha volgut dedicar-los-hi unes paraules que demostren el que és l’amor sincer i real. «En els 53 anys que va durar la seua història d’amor en la terra, mai vaig vore una falta de respecte, mai un crit, mai una bronca que durara més d’un dia», explica.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En esta foto, estos señores aún “se hablaban” , que es como se decía en Andalucía cuando dos enamorados empezaban su noviazgo. Con el tiempo tuvieron más que palabras , y por eso estoy yo aquí. El era lechero y le llevaba la leche a su casa … ella empezó a trabajar a los ocho años en todo lo que le salía. Soñaron una vida mejor y lucharon juntos para conseguirla. En los 53 años que duró su historia de AMOR en la tierra, nunca vi una falta de respeto, nunca un grito , nunca un enfado que durara más de un día. Mi padre le preparaba todas las noches la cena a mi madre , y siempre lo recuerdo CUIDANDO a mi madre. No era mucho de decir “te quiero” , diría que nada , pero sus ACCIONES hablaban por él. He escuchado a mi madre decir que no se había dado cuenta de cuanto lo necesitaba hasta que nos dejó. Escribo esto, y me tenéis llorando como una tonta , porque pienso que EL AMOR , con mayúsculas es eso que tuvieron mis padres; CONFIANZA , COMPROMISO Y RESPETO. Eso es el AMOR. Todo lo demás es literatura. #diadelosenamorados #AMOR #sanvalentino2018

Una publicación compartida por Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Paral·lelament, Toñi ha seguit escrivint que: «Mon pare preparava cada nit el sopar a mon pare i sempre el recorde cuidant de ma mare». De la mateixa manera, ha recordat paraules de sa mare dient-li com trobava a faltar al seu home després de la seua mort. No hi ha dubte de què Toñi tenia una especial relació amb sos pares i que, més enllà dels valors com a filla, el matrimoni va saber transmetre-li uns valors d’amor sa que li serviran per a tota la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.