La gran història d’amor de Toñi Moreno

Toñi Moreno està enamorada. De la vida, de la seua professió i, evidentment, de la seua filla Lola que fa poques setmanes va arribar per a emplenar de sentit la vida de la periodista.

 

Però a banda d’estes confessions sentimentals evidents en la vida de Toñi, l’andalusa ha volgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram una especial publicació amb motiu de la celebració de Sant Valentí. D’esta manera, Toñi ha volgut mostrar a tot el món la bonica i especial relació que van mantindre sos pares durant els més de 50 anys que van estar junts com a matrimoni.

 

Les boniques paraules de Toñi sobre la història d’amor de sos pares

Amb una antiga fotografia en la que es poden vore els seus progenitors mirant-se com a dos autèntics enamorats, la periodista ha volgut dedicar-los-hi unes paraules que demostren el que és l’amor sincer i real. «En els 53 anys que va durar la seua història d’amor en la terra, mai vaig vore una falta de respecte, mai un crit, mai una bronca que durara més d’un dia», explica.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En esta foto, estos señores aún “se hablaban” , que es como se decía en Andalucía cuando dos enamorados empezaban su noviazgo. Con el tiempo tuvieron más que palabras , y por eso estoy yo aquí. El era lechero y le llevaba la leche a su casa … ella empezó a trabajar a los ocho años en todo lo que le salía. Soñaron una vida mejor y lucharon juntos para conseguirla. En los 53 años que duró su historia de AMOR en la tierra, nunca vi una falta de respeto, nunca un grito , nunca un enfado que durara más de un día. Mi padre le preparaba todas las noches la cena a mi madre , y siempre lo recuerdo CUIDANDO a mi madre. No era mucho de decir “te quiero” , diría que nada , pero sus ACCIONES hablaban por él. He escuchado a mi madre decir que no se había dado cuenta de cuanto lo necesitaba hasta que nos dejó. Escribo esto, y me tenéis llorando como una tonta , porque pienso que EL AMOR , con mayúsculas es eso que tuvieron mis padres; CONFIANZA , COMPROMISO Y RESPETO. Eso es el AMOR. Todo lo demás es literatura. #diadelosenamorados #AMOR #sanvalentino2018

Una publicación compartida por Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Paral·lelament, Toñi ha seguit escrivint que: «Mon pare preparava cada nit el sopar a mon pare i sempre el recorde cuidant de ma mare». De la mateixa manera, ha recordat paraules de sa mare dient-li com trobava a faltar al seu home després de la seua mort. No hi ha dubte de què Toñi tenia una especial relació amb sos pares i que, més enllà dels valors com a filla, el matrimoni va saber transmetre-li uns valors d’amor sa que li serviran per a tota la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.