La gran història d’amor de Toñi Moreno

Toñi Moreno està enamorada. De la vida, de la seua professió i, evidentment, de la seua filla Lola que fa poques setmanes va arribar per a emplenar de sentit la vida de la periodista.

 

Però a banda d’estes confessions sentimentals evidents en la vida de Toñi, l’andalusa ha volgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram una especial publicació amb motiu de la celebració de Sant Valentí. D’esta manera, Toñi ha volgut mostrar a tot el món la bonica i especial relació que van mantindre sos pares durant els més de 50 anys que van estar junts com a matrimoni.

 

Les boniques paraules de Toñi sobre la història d’amor de sos pares

Amb una antiga fotografia en la que es poden vore els seus progenitors mirant-se com a dos autèntics enamorats, la periodista ha volgut dedicar-los-hi unes paraules que demostren el que és l’amor sincer i real. «En els 53 anys que va durar la seua història d’amor en la terra, mai vaig vore una falta de respecte, mai un crit, mai una bronca que durara més d’un dia», explica.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En esta foto, estos señores aún “se hablaban” , que es como se decía en Andalucía cuando dos enamorados empezaban su noviazgo. Con el tiempo tuvieron más que palabras , y por eso estoy yo aquí. El era lechero y le llevaba la leche a su casa … ella empezó a trabajar a los ocho años en todo lo que le salía. Soñaron una vida mejor y lucharon juntos para conseguirla. En los 53 años que duró su historia de AMOR en la tierra, nunca vi una falta de respeto, nunca un grito , nunca un enfado que durara más de un día. Mi padre le preparaba todas las noches la cena a mi madre , y siempre lo recuerdo CUIDANDO a mi madre. No era mucho de decir “te quiero” , diría que nada , pero sus ACCIONES hablaban por él. He escuchado a mi madre decir que no se había dado cuenta de cuanto lo necesitaba hasta que nos dejó. Escribo esto, y me tenéis llorando como una tonta , porque pienso que EL AMOR , con mayúsculas es eso que tuvieron mis padres; CONFIANZA , COMPROMISO Y RESPETO. Eso es el AMOR. Todo lo demás es literatura. #diadelosenamorados #AMOR #sanvalentino2018

Una publicación compartida por Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Paral·lelament, Toñi ha seguit escrivint que: «Mon pare preparava cada nit el sopar a mon pare i sempre el recorde cuidant de ma mare». De la mateixa manera, ha recordat paraules de sa mare dient-li com trobava a faltar al seu home després de la seua mort. No hi ha dubte de què Toñi tenia una especial relació amb sos pares i que, més enllà dels valors com a filla, el matrimoni va saber transmetre-li uns valors d’amor sa que li serviran per a tota la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.