La gran història d’amor de Toñi Moreno

Toñi Moreno està enamorada. De la vida, de la seua professió i, evidentment, de la seua filla Lola que fa poques setmanes va arribar per a emplenar de sentit la vida de la periodista.

 

Però a banda d’estes confessions sentimentals evidents en la vida de Toñi, l’andalusa ha volgut compartir amb els seus seguidors d’Instagram una especial publicació amb motiu de la celebració de Sant Valentí. D’esta manera, Toñi ha volgut mostrar a tot el món la bonica i especial relació que van mantindre sos pares durant els més de 50 anys que van estar junts com a matrimoni.

 

Les boniques paraules de Toñi sobre la història d’amor de sos pares

Amb una antiga fotografia en la que es poden vore els seus progenitors mirant-se com a dos autèntics enamorats, la periodista ha volgut dedicar-los-hi unes paraules que demostren el que és l’amor sincer i real. «En els 53 anys que va durar la seua història d’amor en la terra, mai vaig vore una falta de respecte, mai un crit, mai una bronca que durara més d’un dia», explica.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En esta foto, estos señores aún “se hablaban” , que es como se decía en Andalucía cuando dos enamorados empezaban su noviazgo. Con el tiempo tuvieron más que palabras , y por eso estoy yo aquí. El era lechero y le llevaba la leche a su casa … ella empezó a trabajar a los ocho años en todo lo que le salía. Soñaron una vida mejor y lucharon juntos para conseguirla. En los 53 años que duró su historia de AMOR en la tierra, nunca vi una falta de respeto, nunca un grito , nunca un enfado que durara más de un día. Mi padre le preparaba todas las noches la cena a mi madre , y siempre lo recuerdo CUIDANDO a mi madre. No era mucho de decir “te quiero” , diría que nada , pero sus ACCIONES hablaban por él. He escuchado a mi madre decir que no se había dado cuenta de cuanto lo necesitaba hasta que nos dejó. Escribo esto, y me tenéis llorando como una tonta , porque pienso que EL AMOR , con mayúsculas es eso que tuvieron mis padres; CONFIANZA , COMPROMISO Y RESPETO. Eso es el AMOR. Todo lo demás es literatura. #diadelosenamorados #AMOR #sanvalentino2018

Una publicación compartida por Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Paral·lelament, Toñi ha seguit escrivint que: «Mon pare preparava cada nit el sopar a mon pare i sempre el recorde cuidant de ma mare». De la mateixa manera, ha recordat paraules de sa mare dient-li com trobava a faltar al seu home després de la seua mort. No hi ha dubte de què Toñi tenia una especial relació amb sos pares i que, més enllà dels valors com a filla, el matrimoni va saber transmetre-li uns valors d’amor sa que li serviran per a tota la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.