La infanta Pilar celebra el seu 83 aniversari sense el rei emèrit

El rei Joan Carles, acompanyat de la seva germana la infanta Pilar

El rei Joan Carles I al costat de sa germana, la infanta Pilar | València Diari

 

El passat dimarts, 30 de juliol, la infanta Pilar celebrava un dels dies més especials, i és que es tractava del seu 83 aniversari. Una data molt especial, que va decidir passar en sa casa de Mallorca amb la família. Ara bé, la inexplicable absència del rei Joan Carles li va amargar un poc el dia. 

 

El divendres anterior, els dos reis emèrits van visitar l’acadèmia que té Rafael Nadal en el municipi mallorquí de Manacor, i després el rei abandonar de forma precipitada l’illa, deixant Pilar sense companyia en un dia més que especial. De fet, Joan Carles I ni es va esperar a l’arribada del seu fill, el rei Felip, per a anar-se’n. 

 

Un aniversari íntim, acompanyada per amics i familiars

Ara bé, este gest encara sense explicació del rei emèrit amb sa germana no vol dir que Pilar no haja pogut celebrar el seu aniversari amb la màxima normalitat. La duquessa de Badajoz va organitzar un dinar al que van assistir molts dels seus fills, com Fernando, Beltrán i Simonceta Gómez-Acevo, que va arribar de la mà de Pablo Fernández-Sastrón. Un altre assistent destacable ha sigut l’empresari Eduardo Roldán, i també l’artista Mayte Spinola.

 

Infanta Pilar

Tot i l’absència del rei emèrit, la infanta Pilar ha pogut celebrar amb normalitat el seu aniversari  | València Diari

 

Hem de recordar que actualment Pilar continua recuperant-se del càncer de còlon que li van diagnosticar el mes de febrer. La germana de Joan Carles I va ser en aquell moment evacuada d’urgència cap a l’Hospital Ruber Internacional de Madrid, a on els equips mèdics van confirmar la notícia. Això sí, Pilar va preferir esperar fins a la retirada de la vida pública de Joan Carles per a fer pública la seua malaltia. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.