20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Isa Pantoja, de pedra per les paraules del seu nóvio a Kiko Rivera

 

Asraf Beno, actual parella de Chabelita amb la que porta un any i mig, no va entrar amb bon peu a la família dels Pantoja. Els continus conflictes entre Isa Pantoja i la seua família no han permès que entre Asraf i la seua família política siga una relació amb harmonia, com passaria en la majoria de famílies.

 

Tot i això, en els últims mesos la relació entre Isa, sa mare, el seu germà Kiko Rivera i la seua cunyada Irene Rosales, ha millorat moltíssim i hi ha hagut un gran apropament per part de tots ells, un fet que pareixia molt complicat després dels últims actes.

 

Isa relatava fa poc en una entrevista per a un conegut mitjà que ha passat uns dies en Cantora per a l’aniversari de sa mare i que s’ha sentit molt a gust. De fet, la filla de la ‘tonadillera’ assegura que han rigut moltíssim, una prova que la família torna a estar més unida que mai després dels diferents lletjos que es van fer els uns als altres en públic.

 

Isa i Asraf podrien afermar la seua relació ràpidament

D’altra banda, Asraf Beno i Isa Pantoja mantenen una relació d’allò més estable, cosa que ha propiciat que fins i tot ja es parle de casament entre ells. De fet, la filla de la Pantoja va confessar que li encantaria casar-se prompte (quan ell li ho demane, és clar), i a demés va assegurar que les noces serien, segurament, en terres àrabs.

 

Tal és el bon rotllo que pareix que reina en la família, que Asraf ja li hauria demanat al seu cunyat, Kiko Rivera, que s’encarregara ni més ni menys que d’organitzar el seu comiat de solter quan arribe el tan esperat dia. D’eixa manera ho ha confirmat després d’obrir una ronda de preguntes entre els seus seguidors, a on un d’ells li ha preguntat: «Qui t’organitzarà el comiat de solter?», i ell ha respost, fent referència al DJ Kiko Rivera: «Espere que t’ho curres cunyaaaat».

 

No se sap si Kiko Rivera haurà accedit o no a esta petició, però només el fet que Asraf li ho haja demanat, confirma la bona relació que està guanyant amb la família de la seua nóvia.

Últimes notícies

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.

La ministra d’Igualtat sosté que el masclisme és transversal i que cap entitat és immune

Ana Redondo ha defés que el masclisme és transversal i que el decisiu és com es reacciona. Ha reivindicat la resposta immediata del PSOE en el cas Salazar, ha marcat diferències amb el PP i ha optat per la prudència davant la sentència del TJUE.

Redó lamenta que una víctima haja de renunciar després de la retirada de l’acusació de Mouliaà

Ana Redondo considera tremendament dolorós que una víctima haja de renunciar per la duració d'un procés, després de la retirada de l'acusació d'Elisa Mouliaà contra Íñigo Errejón. La ministra subratlla l'acompanyament institucional i el respecte a la presumpció d'innocència.

Redó ha afirmat que el PP repetix a Móstoles la seua actitud del cas Nevenka

Redó ha qualificat de 'cínica' la reacció del PP de Madrid en el cas de Móstoles i l'ha comparada amb el patró del cas Nevenka. Ha demanat respostes immediates i centrades en la protecció de les víctimes.

Condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

Un home de 32 anys ha sigut condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella, Dori, de 27, amb almenys 18 punyalades en 2022 a Alcoi. L'Audiència d'Alacant ha aplicat el veredicte del jurat i el condemnat haurà d'indemnitzar a la família amb més de 255.000 euros.

El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El club preveu sumar un director esportiu centrat en el mercat espanyol en un termini de 30 a 60 dies. La figura actuarà com a enllaç entre la direcció i l'entrenador.

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.