Isa Pantoja, de pedra per les paraules del seu nóvio a Kiko Rivera

 

Asraf Beno, actual parella de Chabelita amb la que porta un any i mig, no va entrar amb bon peu a la família dels Pantoja. Els continus conflictes entre Isa Pantoja i la seua família no han permès que entre Asraf i la seua família política siga una relació amb harmonia, com passaria en la majoria de famílies.

 

Tot i això, en els últims mesos la relació entre Isa, sa mare, el seu germà Kiko Rivera i la seua cunyada Irene Rosales, ha millorat moltíssim i hi ha hagut un gran apropament per part de tots ells, un fet que pareixia molt complicat després dels últims actes.

 

Isa relatava fa poc en una entrevista per a un conegut mitjà que ha passat uns dies en Cantora per a l’aniversari de sa mare i que s’ha sentit molt a gust. De fet, la filla de la ‘tonadillera’ assegura que han rigut moltíssim, una prova que la família torna a estar més unida que mai després dels diferents lletjos que es van fer els uns als altres en públic.

 

Isa i Asraf podrien afermar la seua relació ràpidament

D’altra banda, Asraf Beno i Isa Pantoja mantenen una relació d’allò més estable, cosa que ha propiciat que fins i tot ja es parle de casament entre ells. De fet, la filla de la Pantoja va confessar que li encantaria casar-se prompte (quan ell li ho demane, és clar), i a demés va assegurar que les noces serien, segurament, en terres àrabs.

 

Tal és el bon rotllo que pareix que reina en la família, que Asraf ja li hauria demanat al seu cunyat, Kiko Rivera, que s’encarregara ni més ni menys que d’organitzar el seu comiat de solter quan arribe el tan esperat dia. D’eixa manera ho ha confirmat després d’obrir una ronda de preguntes entre els seus seguidors, a on un d’ells li ha preguntat: «Qui t’organitzarà el comiat de solter?», i ell ha respost, fent referència al DJ Kiko Rivera: «Espere que t’ho curres cunyaaaat».

 

No se sap si Kiko Rivera haurà accedit o no a esta petició, però només el fet que Asraf li ho haja demanat, confirma la bona relació que està guanyant amb la família de la seua nóvia.

Últimes notícies

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.