Isa Pantoja, de pedra per les paraules del seu nóvio a Kiko Rivera

 

Asraf Beno, actual parella de Chabelita amb la que porta un any i mig, no va entrar amb bon peu a la família dels Pantoja. Els continus conflictes entre Isa Pantoja i la seua família no han permès que entre Asraf i la seua família política siga una relació amb harmonia, com passaria en la majoria de famílies.

 

Tot i això, en els últims mesos la relació entre Isa, sa mare, el seu germà Kiko Rivera i la seua cunyada Irene Rosales, ha millorat moltíssim i hi ha hagut un gran apropament per part de tots ells, un fet que pareixia molt complicat després dels últims actes.

 

Isa relatava fa poc en una entrevista per a un conegut mitjà que ha passat uns dies en Cantora per a l’aniversari de sa mare i que s’ha sentit molt a gust. De fet, la filla de la ‘tonadillera’ assegura que han rigut moltíssim, una prova que la família torna a estar més unida que mai després dels diferents lletjos que es van fer els uns als altres en públic.

 

Isa i Asraf podrien afermar la seua relació ràpidament

D’altra banda, Asraf Beno i Isa Pantoja mantenen una relació d’allò més estable, cosa que ha propiciat que fins i tot ja es parle de casament entre ells. De fet, la filla de la Pantoja va confessar que li encantaria casar-se prompte (quan ell li ho demane, és clar), i a demés va assegurar que les noces serien, segurament, en terres àrabs.

 

Tal és el bon rotllo que pareix que reina en la família, que Asraf ja li hauria demanat al seu cunyat, Kiko Rivera, que s’encarregara ni més ni menys que d’organitzar el seu comiat de solter quan arribe el tan esperat dia. D’eixa manera ho ha confirmat després d’obrir una ronda de preguntes entre els seus seguidors, a on un d’ells li ha preguntat: «Qui t’organitzarà el comiat de solter?», i ell ha respost, fent referència al DJ Kiko Rivera: «Espere que t’ho curres cunyaaaat».

 

No se sap si Kiko Rivera haurà accedit o no a esta petició, però només el fet que Asraf li ho haja demanat, confirma la bona relació que està guanyant amb la família de la seua nóvia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.