Isa Pantoja, de pedra per les paraules del seu nóvio a Kiko Rivera

 

Asraf Beno, actual parella de Chabelita amb la que porta un any i mig, no va entrar amb bon peu a la família dels Pantoja. Els continus conflictes entre Isa Pantoja i la seua família no han permès que entre Asraf i la seua família política siga una relació amb harmonia, com passaria en la majoria de famílies.

 

Tot i això, en els últims mesos la relació entre Isa, sa mare, el seu germà Kiko Rivera i la seua cunyada Irene Rosales, ha millorat moltíssim i hi ha hagut un gran apropament per part de tots ells, un fet que pareixia molt complicat després dels últims actes.

 

Isa relatava fa poc en una entrevista per a un conegut mitjà que ha passat uns dies en Cantora per a l’aniversari de sa mare i que s’ha sentit molt a gust. De fet, la filla de la ‘tonadillera’ assegura que han rigut moltíssim, una prova que la família torna a estar més unida que mai després dels diferents lletjos que es van fer els uns als altres en públic.

 

Isa i Asraf podrien afermar la seua relació ràpidament

D’altra banda, Asraf Beno i Isa Pantoja mantenen una relació d’allò més estable, cosa que ha propiciat que fins i tot ja es parle de casament entre ells. De fet, la filla de la Pantoja va confessar que li encantaria casar-se prompte (quan ell li ho demane, és clar), i a demés va assegurar que les noces serien, segurament, en terres àrabs.

 

Tal és el bon rotllo que pareix que reina en la família, que Asraf ja li hauria demanat al seu cunyat, Kiko Rivera, que s’encarregara ni més ni menys que d’organitzar el seu comiat de solter quan arribe el tan esperat dia. D’eixa manera ho ha confirmat després d’obrir una ronda de preguntes entre els seus seguidors, a on un d’ells li ha preguntat: «Qui t’organitzarà el comiat de solter?», i ell ha respost, fent referència al DJ Kiko Rivera: «Espere que t’ho curres cunyaaaat».

 

No se sap si Kiko Rivera haurà accedit o no a esta petició, però només el fet que Asraf li ho haja demanat, confirma la bona relació que està guanyant amb la família de la seua nóvia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La defensa de Salomé Pradas recorre per a obtindre la transcripció literal del seu acarament amb Conca

La defensa de Salomé Pradas presenta un recurs de reposició per a aconseguir la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb José Manuel Cuenca, que el tribunal ha rebutjat en considerar suficient la gravació.

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.