Ixen a la llum els motius pels que María Teresa Campos i Bigote Arrocet han posat fi a la seua relació

Terelu Campos va ser l’encarregada d’anunciar la ruptura de sa mare, María Teresa Campos, amb l’humorista Bigote Arrocet. La notícia va ser explicada en el programa ‘Viva la vida’, coincidint amb el dia dels innocents, cosa que va generar molts dubtes, però a mesura que passaven els minuts s’anava donant per bona la notícia.

 

A pesar de què va ser la mateixa Campos qui va escriure el comunicat, faltaven molts detalls i no es concretava com i qui havia acabat amb la relació, però ara es van descobrint noves dades que, a demés, deixarien molt malament a Edmundo Arrocet.

  

Segons informacions explicades en ‘El programa de AR’, l’humorista se n’hauria anat de la casa que compartien després d’una forta discussió entre ells, però el que no esperava la presentadora és el desenllaç que ha tingut eixa baralla. 

 

Arrocet hauria enviat un missatge de WhatsApp a María Teresa dient-li que donava per acabada la relació sentimental que mantenien des de fa més de sis anys. En aquell moment, ella hauria intentat contactar amb ell per telèfon, però tot els intents eren nuls i ell no li hauria contestat cap de les telefonades ni missatges que li ha enviat.

 

Sorprén a tots els amics i família

Esta reacció ha sorprés a tots, ja que per Nadal Bigote Arrocet va enviar via missatge felicitacions a amics i familiars de la presentadora i no es va tallar, sabent que pocs dies després tallaria amb ella. Estos missatges els haurien rebut fins i tot Carmen Borrego i Terelu Campos, que no s’esperaven com acabaria tot. Per si no n’hi haguera prou, ara pareix que ell estarà molt molest amb María Teresa Campos per haver fet publica la ruptura.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig