Ixen a la llum els motius pels que María Teresa Campos i Bigote Arrocet han posat fi a la seua relació

Terelu Campos va ser l’encarregada d’anunciar la ruptura de sa mare, María Teresa Campos, amb l’humorista Bigote Arrocet. La notícia va ser explicada en el programa ‘Viva la vida’, coincidint amb el dia dels innocents, cosa que va generar molts dubtes, però a mesura que passaven els minuts s’anava donant per bona la notícia.

 

A pesar de què va ser la mateixa Campos qui va escriure el comunicat, faltaven molts detalls i no es concretava com i qui havia acabat amb la relació, però ara es van descobrint noves dades que, a demés, deixarien molt malament a Edmundo Arrocet.

  

Segons informacions explicades en ‘El programa de AR’, l’humorista se n’hauria anat de la casa que compartien després d’una forta discussió entre ells, però el que no esperava la presentadora és el desenllaç que ha tingut eixa baralla. 

 

Arrocet hauria enviat un missatge de WhatsApp a María Teresa dient-li que donava per acabada la relació sentimental que mantenien des de fa més de sis anys. En aquell moment, ella hauria intentat contactar amb ell per telèfon, però tot els intents eren nuls i ell no li hauria contestat cap de les telefonades ni missatges que li ha enviat.

 

Sorprén a tots els amics i família

Esta reacció ha sorprés a tots, ja que per Nadal Bigote Arrocet va enviar via missatge felicitacions a amics i familiars de la presentadora i no es va tallar, sabent que pocs dies després tallaria amb ella. Estos missatges els haurien rebut fins i tot Carmen Borrego i Terelu Campos, que no s’esperaven com acabaria tot. Per si no n’hi haguera prou, ara pareix que ell estarà molt molest amb María Teresa Campos per haver fet publica la ruptura.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.