Ixen a la llum els motius pels que María Teresa Campos i Bigote Arrocet han posat fi a la seua relació

Terelu Campos va ser l’encarregada d’anunciar la ruptura de sa mare, María Teresa Campos, amb l’humorista Bigote Arrocet. La notícia va ser explicada en el programa ‘Viva la vida’, coincidint amb el dia dels innocents, cosa que va generar molts dubtes, però a mesura que passaven els minuts s’anava donant per bona la notícia.

 

A pesar de què va ser la mateixa Campos qui va escriure el comunicat, faltaven molts detalls i no es concretava com i qui havia acabat amb la relació, però ara es van descobrint noves dades que, a demés, deixarien molt malament a Edmundo Arrocet.

  

Segons informacions explicades en ‘El programa de AR’, l’humorista se n’hauria anat de la casa que compartien després d’una forta discussió entre ells, però el que no esperava la presentadora és el desenllaç que ha tingut eixa baralla. 

 

Arrocet hauria enviat un missatge de WhatsApp a María Teresa dient-li que donava per acabada la relació sentimental que mantenien des de fa més de sis anys. En aquell moment, ella hauria intentat contactar amb ell per telèfon, però tot els intents eren nuls i ell no li hauria contestat cap de les telefonades ni missatges que li ha enviat.

 

Sorprén a tots els amics i família

Esta reacció ha sorprés a tots, ja que per Nadal Bigote Arrocet va enviar via missatge felicitacions a amics i familiars de la presentadora i no es va tallar, sabent que pocs dies després tallaria amb ella. Estos missatges els haurien rebut fins i tot Carmen Borrego i Terelu Campos, que no s’esperaven com acabaria tot. Per si no n’hi haguera prou, ara pareix que ell estarà molt molest amb María Teresa Campos per haver fet publica la ruptura.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU