Ixen a la llum els motius pels que María Teresa Campos i Bigote Arrocet han posat fi a la seua relació

Terelu Campos va ser l’encarregada d’anunciar la ruptura de sa mare, María Teresa Campos, amb l’humorista Bigote Arrocet. La notícia va ser explicada en el programa ‘Viva la vida’, coincidint amb el dia dels innocents, cosa que va generar molts dubtes, però a mesura que passaven els minuts s’anava donant per bona la notícia.

 

A pesar de què va ser la mateixa Campos qui va escriure el comunicat, faltaven molts detalls i no es concretava com i qui havia acabat amb la relació, però ara es van descobrint noves dades que, a demés, deixarien molt malament a Edmundo Arrocet.

  

Segons informacions explicades en ‘El programa de AR’, l’humorista se n’hauria anat de la casa que compartien després d’una forta discussió entre ells, però el que no esperava la presentadora és el desenllaç que ha tingut eixa baralla. 

 

Arrocet hauria enviat un missatge de WhatsApp a María Teresa dient-li que donava per acabada la relació sentimental que mantenien des de fa més de sis anys. En aquell moment, ella hauria intentat contactar amb ell per telèfon, però tot els intents eren nuls i ell no li hauria contestat cap de les telefonades ni missatges que li ha enviat.

 

Sorprén a tots els amics i família

Esta reacció ha sorprés a tots, ja que per Nadal Bigote Arrocet va enviar via missatge felicitacions a amics i familiars de la presentadora i no es va tallar, sabent que pocs dies després tallaria amb ella. Estos missatges els haurien rebut fins i tot Carmen Borrego i Terelu Campos, que no s’esperaven com acabaria tot. Per si no n’hi haguera prou, ara pareix que ell estarà molt molest amb María Teresa Campos per haver fet publica la ruptura.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.