Ixen a la llum els motius pels que María Teresa Campos i Bigote Arrocet han posat fi a la seua relació

Terelu Campos va ser l’encarregada d’anunciar la ruptura de sa mare, María Teresa Campos, amb l’humorista Bigote Arrocet. La notícia va ser explicada en el programa ‘Viva la vida’, coincidint amb el dia dels innocents, cosa que va generar molts dubtes, però a mesura que passaven els minuts s’anava donant per bona la notícia.

 

A pesar de què va ser la mateixa Campos qui va escriure el comunicat, faltaven molts detalls i no es concretava com i qui havia acabat amb la relació, però ara es van descobrint noves dades que, a demés, deixarien molt malament a Edmundo Arrocet.

  

Segons informacions explicades en ‘El programa de AR’, l’humorista se n’hauria anat de la casa que compartien després d’una forta discussió entre ells, però el que no esperava la presentadora és el desenllaç que ha tingut eixa baralla. 

 

Arrocet hauria enviat un missatge de WhatsApp a María Teresa dient-li que donava per acabada la relació sentimental que mantenien des de fa més de sis anys. En aquell moment, ella hauria intentat contactar amb ell per telèfon, però tot els intents eren nuls i ell no li hauria contestat cap de les telefonades ni missatges que li ha enviat.

 

Sorprén a tots els amics i família

Esta reacció ha sorprés a tots, ja que per Nadal Bigote Arrocet va enviar via missatge felicitacions a amics i familiars de la presentadora i no es va tallar, sabent que pocs dies després tallaria amb ella. Estos missatges els haurien rebut fins i tot Carmen Borrego i Terelu Campos, que no s’esperaven com acabaria tot. Per si no n’hi haguera prou, ara pareix que ell estarà molt molest amb María Teresa Campos per haver fet publica la ruptura.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.