Kiko Rivera confessa que la seua mare no volia ser cantant

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare | TELECINCO

 

Les confessions de Kiko Rivera en la seua participació en el concurs de ‘GH DÚO estan donant moltes notícies de la seua vida personal i familiar que es desconeixien. I és que el dj, que ja va explicar la seua mala experiència amb l’addicció a les drogues o els seus problemes econòmics, ara ha tornat a confessar als seus companys de la casa que la seua mare, Isabel Pantoja, no volia ser artista.

 

Les confessions de Kiko amb els seus companys de ‘GH DÚO’

Ha estat el programa de Telecinco, ‘Socialité’ el que ha mostrat unes imatges on apareix Kiko explicant als seus companys algunes curiositats de la vida personal de la seua mare

 

En les imatges, es veu al jove confessant aspectes de la infància d’Isabel Pantoja i assegurant que quan era una xiqueta , no volia ser cantant. Segons Rivera, la seua mare només somiava amb «tenir una vida normal», però tal com admetia, això no va ser possible: «La meua mare el que volia era viure com les nenes normals, però la meua àvia li deia: no, tu a cantar».

 

Malgrat tot, Kiko reconeixia que va ser un gran sacrifici personal tot i que va tenir una bona recompensa, com així ho demostra la gran trajectòria professional d’Isabel Pantoja. «La meua mare va haver de fer un sacrifici, que va tenir la seva recompensa, evidentment, però la infantesa te la perds», explicava.

 

Relació especial entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín | El MUNDO

 

Per altra banda, Kiko també ha volgut parlar de la relació tan especial que sempre ha mantingut la seua mare amb el seu germà xicotet , Agustín. Una relació molt estreta entre els germans, que sempre han destacat periodistes de la premsa del cor.

 

El jove li explicava a la seua companya, Carolina Sobe, els motius pels quals aquesta relació era tan especial i els dos germans estaven tan i tan units: «Quan va morir el meu avi, que en pau descanse, la meua mare tenia 12 anys i el meu tio 5», va manifestar Kiko, que va assegurar que arran d’aquesta situació viscuda quan eren xicotets , per a la seua mare, el seu germà Agustín era «com si haguerà estat un fill seu».

 

Alts i baixos en l’actitud de Kiko 

Aquestes confessions de Kiko Rivera amb els seus companys demostren que el dj es troba molt a gust dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Però tot i això, aquests moments de confiança amb els companys contrasten amb altres situacions de tensió, degut segurament a què ja fa dos mesos a la casa, a què ha estat expulsat el seu gran amic, Antonio Tejado, i a què ha tingut algunes discussions amb la seua parella, amb qui precisament ha tingut un absurd enfrontament per una salsa de tomàquet.

 

Kiko es va enfadar molt, fins al punt d’amenaçar en abandonar el concurs perquè Irene li va dir que no li agradava com estava preparant una salsa. Rivera es mostrava així, molt susceptible, tot i que més tard ho va passar per alt i l’enfrontament va quedar en una simple anècdota, com ja ha passat en ocasions anteriors.

 

  •  

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.