20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Kiko Rivera confessa que la seua mare no volia ser cantant

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare | TELECINCO

 

Les confessions de Kiko Rivera en la seua participació en el concurs de ‘GH DÚO estan donant moltes notícies de la seua vida personal i familiar que es desconeixien. I és que el dj, que ja va explicar la seua mala experiència amb l’addicció a les drogues o els seus problemes econòmics, ara ha tornat a confessar als seus companys de la casa que la seua mare, Isabel Pantoja, no volia ser artista.

 

Les confessions de Kiko amb els seus companys de ‘GH DÚO’

Ha estat el programa de Telecinco, ‘Socialité’ el que ha mostrat unes imatges on apareix Kiko explicant als seus companys algunes curiositats de la vida personal de la seua mare

 

En les imatges, es veu al jove confessant aspectes de la infància d’Isabel Pantoja i assegurant que quan era una xiqueta , no volia ser cantant. Segons Rivera, la seua mare només somiava amb «tenir una vida normal», però tal com admetia, això no va ser possible: «La meua mare el que volia era viure com les nenes normals, però la meua àvia li deia: no, tu a cantar».

 

Malgrat tot, Kiko reconeixia que va ser un gran sacrifici personal tot i que va tenir una bona recompensa, com així ho demostra la gran trajectòria professional d’Isabel Pantoja. «La meua mare va haver de fer un sacrifici, que va tenir la seva recompensa, evidentment, però la infantesa te la perds», explicava.

 

Relació especial entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín | El MUNDO

 

Per altra banda, Kiko també ha volgut parlar de la relació tan especial que sempre ha mantingut la seua mare amb el seu germà xicotet , Agustín. Una relació molt estreta entre els germans, que sempre han destacat periodistes de la premsa del cor.

 

El jove li explicava a la seua companya, Carolina Sobe, els motius pels quals aquesta relació era tan especial i els dos germans estaven tan i tan units: «Quan va morir el meu avi, que en pau descanse, la meua mare tenia 12 anys i el meu tio 5», va manifestar Kiko, que va assegurar que arran d’aquesta situació viscuda quan eren xicotets , per a la seua mare, el seu germà Agustín era «com si haguerà estat un fill seu».

 

Alts i baixos en l’actitud de Kiko 

Aquestes confessions de Kiko Rivera amb els seus companys demostren que el dj es troba molt a gust dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Però tot i això, aquests moments de confiança amb els companys contrasten amb altres situacions de tensió, degut segurament a què ja fa dos mesos a la casa, a què ha estat expulsat el seu gran amic, Antonio Tejado, i a què ha tingut algunes discussions amb la seua parella, amb qui precisament ha tingut un absurd enfrontament per una salsa de tomàquet.

 

Kiko es va enfadar molt, fins al punt d’amenaçar en abandonar el concurs perquè Irene li va dir que no li agradava com estava preparant una salsa. Rivera es mostrava així, molt susceptible, tot i que més tard ho va passar per alt i l’enfrontament va quedar en una simple anècdota, com ja ha passat en ocasions anteriors.

 

  •  
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València, epicentre de l’atletisme nacional abans del Mundial de Polònia

El Campionat d'España Short Track se celebrarà en el Velòdrom Luis Puig del 27 de febrer a l'1 de març i serà la gran avantsala del Mundial Indoor de Polònia. En quatre sessions es decidiran 26 títols i debutarà el relleu mixt 4x400 m.

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.

El Suprem establix que insultar a un immigrant amb expressions racistes és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat sis mesos de presó i 1.260 euros de multa a un home que va insultar a l'amo d'un bar a València amb expressions racistes i amenaces. La sentència advertix que estos comportaments, també en espectacles públics com el futbol, no han de devaluar-se per la seua gravetat.

Marcelino admet que la regularitat llastra al Vila-real davant el Llevant

Marcelino va assenyalar que la irregularitat competitiva està frenant al Vila-real i va reclamar contundència en les àrees. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el dubte de Parell.

Detinguda una netejadora i el seu marit per robar joies en cases on treballava

La Guàrdia Civil ha detingut a una treballadora de neteja i al seu marit, veïns de Catí, per presumptes furts en domicilis on ella prestava servici. Part de les joies s'ha recuperat i els detinguts han passat a disposició judicial.

Pérez Llorca defén el potencial de l’aeroport de Castelló per a guanyar usuaris i obrir rutes

Pérez Llorca ha defés que l'aeroport de Castelló pot créixer en usuaris i rutes després d'un 2025 de rècord amb més de 318.000 passatgers i un gener amb un 14% més. Enguany s'han previst 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny, i un impuls a la incubadora aeroespacial.

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.