Labora ofereix feina a més de 1.600 joves menors de 30 anys

 

Labora ha publicat al seu web la relació d’entitats i el repartiment dels pressupostos destinats a la convocatòria Avalem Joves (labora 2021). Gràcies a esta subvenció 495 ajuntaments i 41 mancomunitats contractaran a persones menors de 30 anys desocupades per un període de 12 mesos.

La subvenció d’este any ascendeix a més de 44 milions d’euros i amb ella 1.653 joves podran accedir a estes contractes que permeten a les entitats locals comptar amb mitjans humans addicionals per realitzar actuacions específiques en l’àmbit de les seues competències.

Es pot consultar el llistat dels ajuntaments que participen a través del següent enllaç.

Les persones participants en este programa seran seleccionades per sondeig entre les inscrites com a demandants d’ocupació en els Espai Labora i complisquen les condicions o perfils que sol·licite l’entitat local.

 

Requisits

 

· Persones aturades que han iniciat o finalitzat un itinerari d’inserció laboral de Laboratori en els últims dotze mesos previs a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones aturades que no siguen perceptores de prestacions per desocupació o de rendes d’inserció laboral, a data de registre de l’oferta d’ocupació.

· Persones aturades de llarga durada, enteses com a persones inscrites com a desocupades durant almenys 12 mesos interromputs o ininterromputs, en un període de 18 mesos, a data de registre de l’oferta d’ocupació.

· Persones inscrites a la Garantia Juvenil, a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones que hagen rebut algun servei de Laboratori (no inclòs en un itinerari de inserció laboral) en els últims dotze mesos previs a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones amb una discapacitat reconeguda igual o superior al 33%

Més informació

 

Per a qualsevol consulta sobre com inscriure com a demandant d’ocupació pot contactar amb els Espai Labora. Un cop rebuda la sol·licitud, des de l’Espai Labora es posen en contacte amb les persones usuàries

La convocatòria Labora 2021 s’emmarca en el programa Avalem Joves, pla integral de formació i ocupació per a menors de 30 anys, i compta amb el finançament de Fons Social Europeu a través dels fons extraordinaris REACT-UE en resposta a la pandèmia COVID-19. Estes actuacions són objecte d’una especial atenció per part de la Unió Europea, ja que totes aquelles que siguen incloses en ell rebran el 100% de finançament.

Labora, a través de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa una nova edició d’esta actuació que ja compta amb diverses convocatòries en els últims anys. De fet, des de l’any 2014 ja són més de 12.000 els joves que han pogut accedir a estes contractacions.

 

Un de cada tres joves aconsegueix trobar feina

 

Les dades recollides per Labora confirmen els bons resultats que aconsegueix esta actuació, ja que als sis mesos de finalitzar la seua participació en el programa d’Avalem Joves el 34% d’estes joves ha trobat feina, el que la converteix en una eficaç eina amb la qual lluitar contra l’elevada taxa d’atur juvenil que, a causa de la pandèmia COVID-19, s’ha vist encara més accentuada.

Un dels grans reptes de Laboratori és prioritzar actuacions per als col·lectius més vulnerables i amb més dificultats d’inserció. En este sentit, s’emmarca tant este programa com Avalem Experiència.

Per optar a tots els programes de foment d’ocupació del Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana és imprescindible estar inscrit / a en Labora com a demandant d’ocupació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.