Labora ofereix feina a més de 1.600 joves menors de 30 anys

 

Labora ha publicat al seu web la relació d’entitats i el repartiment dels pressupostos destinats a la convocatòria Avalem Joves (labora 2021). Gràcies a esta subvenció 495 ajuntaments i 41 mancomunitats contractaran a persones menors de 30 anys desocupades per un període de 12 mesos.

La subvenció d’este any ascendeix a més de 44 milions d’euros i amb ella 1.653 joves podran accedir a estes contractes que permeten a les entitats locals comptar amb mitjans humans addicionals per realitzar actuacions específiques en l’àmbit de les seues competències.

Es pot consultar el llistat dels ajuntaments que participen a través del següent enllaç.

Les persones participants en este programa seran seleccionades per sondeig entre les inscrites com a demandants d’ocupació en els Espai Labora i complisquen les condicions o perfils que sol·licite l’entitat local.

 

Requisits

 

· Persones aturades que han iniciat o finalitzat un itinerari d’inserció laboral de Laboratori en els últims dotze mesos previs a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones aturades que no siguen perceptores de prestacions per desocupació o de rendes d’inserció laboral, a data de registre de l’oferta d’ocupació.

· Persones aturades de llarga durada, enteses com a persones inscrites com a desocupades durant almenys 12 mesos interromputs o ininterromputs, en un període de 18 mesos, a data de registre de l’oferta d’ocupació.

· Persones inscrites a la Garantia Juvenil, a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones que hagen rebut algun servei de Laboratori (no inclòs en un itinerari de inserció laboral) en els últims dotze mesos previs a la data de publicació de la convocatòria.

· Persones amb una discapacitat reconeguda igual o superior al 33%

Més informació

 

Per a qualsevol consulta sobre com inscriure com a demandant d’ocupació pot contactar amb els Espai Labora. Un cop rebuda la sol·licitud, des de l’Espai Labora es posen en contacte amb les persones usuàries

La convocatòria Labora 2021 s’emmarca en el programa Avalem Joves, pla integral de formació i ocupació per a menors de 30 anys, i compta amb el finançament de Fons Social Europeu a través dels fons extraordinaris REACT-UE en resposta a la pandèmia COVID-19. Estes actuacions són objecte d’una especial atenció per part de la Unió Europea, ja que totes aquelles que siguen incloses en ell rebran el 100% de finançament.

Labora, a través de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa una nova edició d’esta actuació que ja compta amb diverses convocatòries en els últims anys. De fet, des de l’any 2014 ja són més de 12.000 els joves que han pogut accedir a estes contractacions.

 

Un de cada tres joves aconsegueix trobar feina

 

Les dades recollides per Labora confirmen els bons resultats que aconsegueix esta actuació, ja que als sis mesos de finalitzar la seua participació en el programa d’Avalem Joves el 34% d’estes joves ha trobat feina, el que la converteix en una eficaç eina amb la qual lluitar contra l’elevada taxa d’atur juvenil que, a causa de la pandèmia COVID-19, s’ha vist encara més accentuada.

Un dels grans reptes de Laboratori és prioritzar actuacions per als col·lectius més vulnerables i amb més dificultats d’inserció. En este sentit, s’emmarca tant este programa com Avalem Experiència.

Per optar a tots els programes de foment d’ocupació del Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana és imprescindible estar inscrit / a en Labora com a demandant d’ocupació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.