Els pares de l’escola d’Elionor i Sofia diuen ‘prou’ a la reina Letícia

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La reina Letícia fa enfadar als pares i mares del col·legi a on estudien les seues filles | GTRES

 

La reina Letícia Ortiz està sent molt exigent amb l’escola on estudien la princesa Elionor i la infanta Sofia, i és per això que molts pares i mares de l’escola estan enfadats amb la família reial, segons assegura Jaime Peñafiel en una entrevista per a un mitjà nacional.

 

Falta d’humilitat

El periodista especialitzat en temes de la casa reial, ha afirmat en diferents ocasions que la reina és una persona autoritària i fins i tot s’aprofita del seu poder per imposar normes dins el centre educatiu a on estudien les seues filles. Segons explica el periodista, la Princesa d’Astúries no és un exemple d’humilitat i cada volta es pareix més a la seua mare, sent així una persona sense pietat. 

 

Letícia, en el seu paper de mare, ha optat per imposar unes normes perquè la futura sobirana de la nació i la seua germana no es convertisquen en carn de canó de la premsa. La dona de Felip VI no està disposada que Elionor i Sofia formen part de les xafarderies del cor. Així doncs, la reina ha intentat blindar les portes de l’escola i, evidentment, els pares i mares de la resta d’alumnes no estan d’acord. 

 

Les mares dels alumnes de l’escola de les menors han parlat amb Jaime Peñafiel, i afirmen que el centre escolar s’ha convertit en un autèntic infern. Elionor no està disposada a ser una xiqueta més i fins i tot demana que se li tinga un tracte especial.

 

Amb una superioritat insòlita, segons les fonts del periodista, la Princesa d’Astúries «exigix que se li facen reverències» a l’escola. Presumptament, este fet va tenir lloc quan Elionor va rebre l’Orde del Toisó d’Or

 

«Una xiqueta és una xiqueta. L’estan maleducant i comença a pareixer-se massa a la seua mare», diu. Tot apunta que la situació està sobrepassant a la xiqueta i està projectant un caràcter despòtic contra els seus companys de classe i els seus professors.

 

Letícia imposa la seua dieta en el col·legi

D’altra banda, les exigències de la reina Letícia no faciliten les coses al centre i les mares titllen d’insòlites les exigències de la reina. Sense anar més lluny, el menú que el col·legi elabora per als alumnes que dinen al menjador, ha estat dissenyat de nou d’acord amb l’estil de vida que la reina vol inculcar a les seues filles.

Tots sabem que la reina sempre ha basat la seua dieta en productes ecològics, verdures i fruites, a on els ultra processats i els greixos saturats no tenen cabuda. I així han d’alimentar les seues filles.

Seguint en esta línia, Letícia no està disposada que les seues filles no seguisquen amb este hàbit alimentari, i és per això que ha exigit a l’escola que els àpats siguen saludables. Hi ha mares que, disconformes amb les directrius de la reina, han decidit alçar la veu.

 

 

La Reina Letizia saludant en un acte públic

La reina Letícia exigix que els alumnes tinguen una dieta basada en hortalisses i fruita | GTRES

 

En concret, Jaime Peñafiel fa referència en la seua entrevista a una conversa que va mantenir amb una de les mares: «Per què el meu fill ha de menjar el menú que exigix esta senyora?», manifesta una mare anònima.

 

Letícia «és mala persona»

Jaime Peñafiel assegura que la nora del rei Joan Carles «és mala persona». En alguna ocasió el columnista ha atacat la reina per la manera en què dirigix a la seua pròpia família. Però també fa esta afirmació per l’enfrontament que van protagonitzar la reina Sofia i la seua nora en Palma de Mallorca.

 

Marie Chantal, la princesa consort de Dinamarca, ha fet un comentari en Twitter per defensar a Letícia. «Cap àvia es mereix este tipus de tracte! Wow, (Letícia) ha mostrat la seua veritable cara».

 

 

Així mateix, Jaime Peñafiel també manifesta en la seua entrevista que la dona del rei no gaudix de salut psicològica per les seues múltiples cirurgies estètiques. «Una persona equilibrada no se sotmet contínuament a operacions. Felip hauria de cridar-li l’atenció», diu l’escriptor.

 

Finalment, Jaime ha volgut parlar sobre els rumors de divorci dels reis d’Espanya. «Esta relació no té cap solució. Haurien de divorciar-se. O Felip reconduïx el caràcter d’esta senyora, o hauria de divorciar-se abans que es carregue la monarquia. El que no pot ser és que ella marque la línia a seguir i que protegisca a les seues filles com si fossen monstres», afirma.

 

Cert és que, el columnista no és l’únic que parla de la separació del matrimoni. La premsa internacional també s’ha fet ressò en alguna ocasió d’una possible ruptura sentimental entre Felip i Letícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.