Els pares de l’escola d’Elionor i Sofia diuen ‘prou’ a la reina Letícia

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La reina Letícia fa enfadar als pares i mares del col·legi a on estudien les seues filles | GTRES

 

La reina Letícia Ortiz està sent molt exigent amb l’escola on estudien la princesa Elionor i la infanta Sofia, i és per això que molts pares i mares de l’escola estan enfadats amb la família reial, segons assegura Jaime Peñafiel en una entrevista per a un mitjà nacional.

 

Falta d’humilitat

El periodista especialitzat en temes de la casa reial, ha afirmat en diferents ocasions que la reina és una persona autoritària i fins i tot s’aprofita del seu poder per imposar normes dins el centre educatiu a on estudien les seues filles. Segons explica el periodista, la Princesa d’Astúries no és un exemple d’humilitat i cada volta es pareix més a la seua mare, sent així una persona sense pietat. 

 

Letícia, en el seu paper de mare, ha optat per imposar unes normes perquè la futura sobirana de la nació i la seua germana no es convertisquen en carn de canó de la premsa. La dona de Felip VI no està disposada que Elionor i Sofia formen part de les xafarderies del cor. Així doncs, la reina ha intentat blindar les portes de l’escola i, evidentment, els pares i mares de la resta d’alumnes no estan d’acord. 

 

Les mares dels alumnes de l’escola de les menors han parlat amb Jaime Peñafiel, i afirmen que el centre escolar s’ha convertit en un autèntic infern. Elionor no està disposada a ser una xiqueta més i fins i tot demana que se li tinga un tracte especial.

 

Amb una superioritat insòlita, segons les fonts del periodista, la Princesa d’Astúries «exigix que se li facen reverències» a l’escola. Presumptament, este fet va tenir lloc quan Elionor va rebre l’Orde del Toisó d’Or

 

«Una xiqueta és una xiqueta. L’estan maleducant i comença a pareixer-se massa a la seua mare», diu. Tot apunta que la situació està sobrepassant a la xiqueta i està projectant un caràcter despòtic contra els seus companys de classe i els seus professors.

 

Letícia imposa la seua dieta en el col·legi

D’altra banda, les exigències de la reina Letícia no faciliten les coses al centre i les mares titllen d’insòlites les exigències de la reina. Sense anar més lluny, el menú que el col·legi elabora per als alumnes que dinen al menjador, ha estat dissenyat de nou d’acord amb l’estil de vida que la reina vol inculcar a les seues filles.

Tots sabem que la reina sempre ha basat la seua dieta en productes ecològics, verdures i fruites, a on els ultra processats i els greixos saturats no tenen cabuda. I així han d’alimentar les seues filles.

Seguint en esta línia, Letícia no està disposada que les seues filles no seguisquen amb este hàbit alimentari, i és per això que ha exigit a l’escola que els àpats siguen saludables. Hi ha mares que, disconformes amb les directrius de la reina, han decidit alçar la veu.

 

 

La Reina Letizia saludant en un acte públic

La reina Letícia exigix que els alumnes tinguen una dieta basada en hortalisses i fruita | GTRES

 

En concret, Jaime Peñafiel fa referència en la seua entrevista a una conversa que va mantenir amb una de les mares: «Per què el meu fill ha de menjar el menú que exigix esta senyora?», manifesta una mare anònima.

 

Letícia «és mala persona»

Jaime Peñafiel assegura que la nora del rei Joan Carles «és mala persona». En alguna ocasió el columnista ha atacat la reina per la manera en què dirigix a la seua pròpia família. Però també fa esta afirmació per l’enfrontament que van protagonitzar la reina Sofia i la seua nora en Palma de Mallorca.

 

Marie Chantal, la princesa consort de Dinamarca, ha fet un comentari en Twitter per defensar a Letícia. «Cap àvia es mereix este tipus de tracte! Wow, (Letícia) ha mostrat la seua veritable cara».

 

 

Així mateix, Jaime Peñafiel també manifesta en la seua entrevista que la dona del rei no gaudix de salut psicològica per les seues múltiples cirurgies estètiques. «Una persona equilibrada no se sotmet contínuament a operacions. Felip hauria de cridar-li l’atenció», diu l’escriptor.

 

Finalment, Jaime ha volgut parlar sobre els rumors de divorci dels reis d’Espanya. «Esta relació no té cap solució. Haurien de divorciar-se. O Felip reconduïx el caràcter d’esta senyora, o hauria de divorciar-se abans que es carregue la monarquia. El que no pot ser és que ella marque la línia a seguir i que protegisca a les seues filles com si fossen monstres», afirma.

 

Cert és que, el columnista no és l’únic que parla de la separació del matrimoni. La premsa internacional també s’ha fet ressò en alguna ocasió d’una possible ruptura sentimental entre Felip i Letícia.

Últimes notícies

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.