La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.