La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.