La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.