Anuncios

La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Amputen una cama al metge alacantí atacat per un tauró tigre en la seua lluna de mel a Maldives

Cirurgians de l'hospital ADK de Male han amputat una cama a un metge alacantí de 30 anys després de patir un greu atac de tauró tigre mentres bussejava en la seua lluna de mel a Maldives.

Cau a Alacant un grup que va furtar 600 taulons d’encofrar en una obra de San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Alacant un grup dedicat al furt de material d'obra que va sostraure prop de 600 taulons d'encofrar, valorats en més de 6.500 euros, en una construcció de San Miguel de Salinas.

Castro afronta el repte d’encaixar a Carlos Álvarez en un Llevant quasi al complet

Luis Castro encara les últimes set jornades amb quasi tota la plantilla disponible i el repte de retornar a Carlos Álvarez a l'onze en un Llevant que gana alternatives en el centre del camp i en atac.

Els embassaments de la CHJ freguen el 70% i encaren la campanya de reg amb reserves històriques

Els embassaments de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer emmagatzemen 1.943 hm³, prop del 69%, el segon millor dada en 35 anys, i garantixen el subministrament per a la campanya de reg.