La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.