8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

María Teresa Campos torna a la televisió, tot i que per a fer d’ella mateixa en una sèrie

 

Els Javis li han proposat a María Teresa Campos una cosa que estem segurs que no rebutjarà. Javier Calvo i Javier Ambrossi fa molt de temps que són dos dels personatges més volguts en Espanya, de la mateixa manera que María Teresa Campos, que fa anys que se sent volguda per pràcticament tota la població.

 

Els Javis, uns invitats molt especials de María Teresa

Imagineu-vos el que ha pogut passar en ‘Enredados por María Teresa Campos’, el canal de Youtube de la presentadora. I és que sí, la matriarca del clan Campos s’ha fet ‘youtuber‘. La presentadora va crear el canal amb la següent descripció: «Convidats d’altura vindran per a xerrar amb ella de salut, estètica, moda i qualsevol conversa que puga eixir».

 

En el primer capítol, va rebre a Meli Camacho i va ser tot un èxit. Ara, en el segon capítol d”Enredados por María Teresa Campos’, els Javis s’han desplaçat fins a la casa de la presentadora i, sense pensar-ho dos voltes, li han fet una proposta que ens ha deixat amb la boca oberta.

 

 

«Ja saps que vam haver de parar el rodatge de ‘La Veneno’ pel tema del coronavirus, i ara l’hem tornat a reprendre. En un dels capítols farem una cosa especial que et volem proposar» li van explicar Javier Calvo i Javier Ambrossi. «¿A mi? Què voleu que faja, de p * ta? » ha exclamat María Teresa Campos.

 

La presentadora accepta fer d’ella mateixa en ‘La Veneno’

«La idea és que Cristina, el matí següent d’anar al programa ‘Cruzando el Mississipi‘ per primera volta, no sabia que seria el fenomen que va ser. Mentres està esmorzant veient la tele, veu el teu programa en el que cada matí comentaves el que havien fet» començava explicant Ambrossi. «En eixe moment descobrix que és famosa gràcies a tu. Volem que faces de tu mateixa en l’any 96» continuava.

 

Tot seguit, han parlat sobre el pentinat i la roba de la presentadora en el 1996, assegurant que els vestits de jaqueta eren la seua peça «icònica». «Va, ¿ho fem o no?» van seguir els Javis, fins que va arribar la resposta que, tant ells com nosaltres estàvem esperant: «Sí, sí, jo estic encantada de fer-ho, em fa una il·lusió terrible». «Si preferixes un altre paper, es pot fer un altre paper més gran» han seguit comentant els Javis.

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.