María Teresa Campos torna a la televisió, tot i que per a fer d’ella mateixa en una sèrie

 

Els Javis li han proposat a María Teresa Campos una cosa que estem segurs que no rebutjarà. Javier Calvo i Javier Ambrossi fa molt de temps que són dos dels personatges més volguts en Espanya, de la mateixa manera que María Teresa Campos, que fa anys que se sent volguda per pràcticament tota la població.

 

Els Javis, uns invitats molt especials de María Teresa

Imagineu-vos el que ha pogut passar en ‘Enredados por María Teresa Campos’, el canal de Youtube de la presentadora. I és que sí, la matriarca del clan Campos s’ha fet ‘youtuber‘. La presentadora va crear el canal amb la següent descripció: «Convidats d’altura vindran per a xerrar amb ella de salut, estètica, moda i qualsevol conversa que puga eixir».

 

En el primer capítol, va rebre a Meli Camacho i va ser tot un èxit. Ara, en el segon capítol d”Enredados por María Teresa Campos’, els Javis s’han desplaçat fins a la casa de la presentadora i, sense pensar-ho dos voltes, li han fet una proposta que ens ha deixat amb la boca oberta.

 

 

«Ja saps que vam haver de parar el rodatge de ‘La Veneno’ pel tema del coronavirus, i ara l’hem tornat a reprendre. En un dels capítols farem una cosa especial que et volem proposar» li van explicar Javier Calvo i Javier Ambrossi. «¿A mi? Què voleu que faja, de p * ta? » ha exclamat María Teresa Campos.

 

La presentadora accepta fer d’ella mateixa en ‘La Veneno’

«La idea és que Cristina, el matí següent d’anar al programa ‘Cruzando el Mississipi‘ per primera volta, no sabia que seria el fenomen que va ser. Mentres està esmorzant veient la tele, veu el teu programa en el que cada matí comentaves el que havien fet» començava explicant Ambrossi. «En eixe moment descobrix que és famosa gràcies a tu. Volem que faces de tu mateixa en l’any 96» continuava.

 

Tot seguit, han parlat sobre el pentinat i la roba de la presentadora en el 1996, assegurant que els vestits de jaqueta eren la seua peça «icònica». «Va, ¿ho fem o no?» van seguir els Javis, fins que va arribar la resposta que, tant ells com nosaltres estàvem esperant: «Sí, sí, jo estic encantada de fer-ho, em fa una il·lusió terrible». «Si preferixes un altre paper, es pot fer un altre paper més gran» han seguit comentant els Javis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.