13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

María Teresa Campos torna a la televisió, tot i que per a fer d’ella mateixa en una sèrie

 

Els Javis li han proposat a María Teresa Campos una cosa que estem segurs que no rebutjarà. Javier Calvo i Javier Ambrossi fa molt de temps que són dos dels personatges més volguts en Espanya, de la mateixa manera que María Teresa Campos, que fa anys que se sent volguda per pràcticament tota la població.

 

Els Javis, uns invitats molt especials de María Teresa

Imagineu-vos el que ha pogut passar en ‘Enredados por María Teresa Campos’, el canal de Youtube de la presentadora. I és que sí, la matriarca del clan Campos s’ha fet ‘youtuber‘. La presentadora va crear el canal amb la següent descripció: «Convidats d’altura vindran per a xerrar amb ella de salut, estètica, moda i qualsevol conversa que puga eixir».

 

En el primer capítol, va rebre a Meli Camacho i va ser tot un èxit. Ara, en el segon capítol d”Enredados por María Teresa Campos’, els Javis s’han desplaçat fins a la casa de la presentadora i, sense pensar-ho dos voltes, li han fet una proposta que ens ha deixat amb la boca oberta.

 

 

«Ja saps que vam haver de parar el rodatge de ‘La Veneno’ pel tema del coronavirus, i ara l’hem tornat a reprendre. En un dels capítols farem una cosa especial que et volem proposar» li van explicar Javier Calvo i Javier Ambrossi. «¿A mi? Què voleu que faja, de p * ta? » ha exclamat María Teresa Campos.

 

La presentadora accepta fer d’ella mateixa en ‘La Veneno’

«La idea és que Cristina, el matí següent d’anar al programa ‘Cruzando el Mississipi‘ per primera volta, no sabia que seria el fenomen que va ser. Mentres està esmorzant veient la tele, veu el teu programa en el que cada matí comentaves el que havien fet» començava explicant Ambrossi. «En eixe moment descobrix que és famosa gràcies a tu. Volem que faces de tu mateixa en l’any 96» continuava.

 

Tot seguit, han parlat sobre el pentinat i la roba de la presentadora en el 1996, assegurant que els vestits de jaqueta eren la seua peça «icònica». «Va, ¿ho fem o no?» van seguir els Javis, fins que va arribar la resposta que, tant ells com nosaltres estàvem esperant: «Sí, sí, jo estic encantada de fer-ho, em fa una il·lusió terrible». «Si preferixes un altre paper, es pot fer un altre paper més gran» han seguit comentant els Javis.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.