11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

María Teresa Campos torna a la televisió, tot i que per a fer d’ella mateixa en una sèrie

 

Els Javis li han proposat a María Teresa Campos una cosa que estem segurs que no rebutjarà. Javier Calvo i Javier Ambrossi fa molt de temps que són dos dels personatges més volguts en Espanya, de la mateixa manera que María Teresa Campos, que fa anys que se sent volguda per pràcticament tota la població.

 

Els Javis, uns invitats molt especials de María Teresa

Imagineu-vos el que ha pogut passar en ‘Enredados por María Teresa Campos’, el canal de Youtube de la presentadora. I és que sí, la matriarca del clan Campos s’ha fet ‘youtuber‘. La presentadora va crear el canal amb la següent descripció: «Convidats d’altura vindran per a xerrar amb ella de salut, estètica, moda i qualsevol conversa que puga eixir».

 

En el primer capítol, va rebre a Meli Camacho i va ser tot un èxit. Ara, en el segon capítol d”Enredados por María Teresa Campos’, els Javis s’han desplaçat fins a la casa de la presentadora i, sense pensar-ho dos voltes, li han fet una proposta que ens ha deixat amb la boca oberta.

 

 

«Ja saps que vam haver de parar el rodatge de ‘La Veneno’ pel tema del coronavirus, i ara l’hem tornat a reprendre. En un dels capítols farem una cosa especial que et volem proposar» li van explicar Javier Calvo i Javier Ambrossi. «¿A mi? Què voleu que faja, de p * ta? » ha exclamat María Teresa Campos.

 

La presentadora accepta fer d’ella mateixa en ‘La Veneno’

«La idea és que Cristina, el matí següent d’anar al programa ‘Cruzando el Mississipi‘ per primera volta, no sabia que seria el fenomen que va ser. Mentres està esmorzant veient la tele, veu el teu programa en el que cada matí comentaves el que havien fet» començava explicant Ambrossi. «En eixe moment descobrix que és famosa gràcies a tu. Volem que faces de tu mateixa en l’any 96» continuava.

 

Tot seguit, han parlat sobre el pentinat i la roba de la presentadora en el 1996, assegurant que els vestits de jaqueta eren la seua peça «icònica». «Va, ¿ho fem o no?» van seguir els Javis, fins que va arribar la resposta que, tant ells com nosaltres estàvem esperant: «Sí, sí, jo estic encantada de fer-ho, em fa una il·lusió terrible». «Si preferixes un altre paper, es pot fer un altre paper més gran» han seguit comentant els Javis.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.