María Teresa Campos torna a la televisió, tot i que per a fer d’ella mateixa en una sèrie

 

Els Javis li han proposat a María Teresa Campos una cosa que estem segurs que no rebutjarà. Javier Calvo i Javier Ambrossi fa molt de temps que són dos dels personatges més volguts en Espanya, de la mateixa manera que María Teresa Campos, que fa anys que se sent volguda per pràcticament tota la població.

 

Els Javis, uns invitats molt especials de María Teresa

Imagineu-vos el que ha pogut passar en ‘Enredados por María Teresa Campos’, el canal de Youtube de la presentadora. I és que sí, la matriarca del clan Campos s’ha fet ‘youtuber‘. La presentadora va crear el canal amb la següent descripció: «Convidats d’altura vindran per a xerrar amb ella de salut, estètica, moda i qualsevol conversa que puga eixir».

 

En el primer capítol, va rebre a Meli Camacho i va ser tot un èxit. Ara, en el segon capítol d»Enredados por María Teresa Campos’, els Javis s’han desplaçat fins a la casa de la presentadora i, sense pensar-ho dos voltes, li han fet una proposta que ens ha deixat amb la boca oberta.

 

 

«Ja saps que vam haver de parar el rodatge de ‘La Veneno’ pel tema del coronavirus, i ara l’hem tornat a reprendre. En un dels capítols farem una cosa especial que et volem proposar» li van explicar Javier Calvo i Javier Ambrossi. «¿A mi? Què voleu que faja, de p * ta? » ha exclamat María Teresa Campos.

 

La presentadora accepta fer d’ella mateixa en ‘La Veneno’

«La idea és que Cristina, el matí següent d’anar al programa ‘Cruzando el Mississipi‘ per primera volta, no sabia que seria el fenomen que va ser. Mentres està esmorzant veient la tele, veu el teu programa en el que cada matí comentaves el que havien fet» començava explicant Ambrossi. «En eixe moment descobrix que és famosa gràcies a tu. Volem que faces de tu mateixa en l’any 96» continuava.

 

Tot seguit, han parlat sobre el pentinat i la roba de la presentadora en el 1996, assegurant que els vestits de jaqueta eren la seua peça «icònica». «Va, ¿ho fem o no?» van seguir els Javis, fins que va arribar la resposta que, tant ells com nosaltres estàvem esperant: «Sí, sí, jo estic encantada de fer-ho, em fa una il·lusió terrible». «Si preferixes un altre paper, es pot fer un altre paper més gran» han seguit comentant els Javis.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.