La valenciana Melani García interpretarà la cançó ‘Marte’ en Eurovisió Junior

La valenciana Melani García serà la representant espanyola en la XVII edició d'Eurovisió Junior i ho farà amb el tema 'Marte'. La cançó, composta i produïda per Pablo Mora amb Manu Chaud, i amb la col·laboració de la mateixa xiqueta, és un cant a la sostenibilitat i la conscienciació humana sobre el problema global del canvi climàtic.

 

Concretament, Melani donarà veu al mar i demanarà a totes les persones que prenguen consciència sobre l'impacte que poden tindre les seues accions i que, un simple tros de plàstic en l'oceà, pot suposar una arma per a la biodiversitat marina.

 

Barreja el pop amb la lírica

A pesar de tot, l'exconcursant de 'La Voz' canta amb la seua veu i barreja el pop amb la lírica, mescla explosiva que servix de missatger perfecte per a arribar al cor dels oients. Està clar que l'elecció del tema està a l'ordre del dia, ja que justament esta setmana està tenint lloc en Nova York la Cimera Climàtica convocada per l'ONU, fet que farà que les persones empatitzen encara més cap a este problema que ens afecta a tots.

 

En relació al compositor i productor, cal destacar que Pablo Mora ha sigut vocalista del grup 'Lagarto Amarillo', entre el 2005 i el 2019 i ha sigut l'autor d'èxits per a artistes del país i internacionals. Per la seua part, Manu Chaud és considerat com un dels millors productors del món, fet que, de ben segur, ajudarà a la menuda Melani a triomfar en la pròxima edició d'Eurovisió Junior.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.