La valenciana Melani García interpretarà la cançó ‘Marte’ en Eurovisió Junior

La valenciana Melani García serà la representant espanyola en la XVII edició d'Eurovisió Junior i ho farà amb el tema 'Marte'. La cançó, composta i produïda per Pablo Mora amb Manu Chaud, i amb la col·laboració de la mateixa xiqueta, és un cant a la sostenibilitat i la conscienciació humana sobre el problema global del canvi climàtic.

 

Concretament, Melani donarà veu al mar i demanarà a totes les persones que prenguen consciència sobre l'impacte que poden tindre les seues accions i que, un simple tros de plàstic en l'oceà, pot suposar una arma per a la biodiversitat marina.

 

Barreja el pop amb la lírica

A pesar de tot, l'exconcursant de 'La Voz' canta amb la seua veu i barreja el pop amb la lírica, mescla explosiva que servix de missatger perfecte per a arribar al cor dels oients. Està clar que l'elecció del tema està a l'ordre del dia, ja que justament esta setmana està tenint lloc en Nova York la Cimera Climàtica convocada per l'ONU, fet que farà que les persones empatitzen encara més cap a este problema que ens afecta a tots.

 

En relació al compositor i productor, cal destacar que Pablo Mora ha sigut vocalista del grup 'Lagarto Amarillo', entre el 2005 i el 2019 i ha sigut l'autor d'èxits per a artistes del país i internacionals. Per la seua part, Manu Chaud és considerat com un dels millors productors del món, fet que, de ben segur, ajudarà a la menuda Melani a triomfar en la pròxima edició d'Eurovisió Junior.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.