Miguel Bosé actuarà a València el 16 de juliol

En plena ebullició provocada per les paraules de Miguel Bosé en Lo de Évole (laSexta) sobre el coronavirus i la seua posició obertament negacionista, l’edició d’este any del cicle Nits al Carme, a València, ha confirmat l’assistència de l’artista, que actuarà el pròxim 16 de juliol. Serà el seu primer concert dels tres de 2021. Passarà també pel Starlite de Marbella el 24 de juliol i per Barcelona, encara sense data. Bosé portava anys sense trepitjar un escenari a Espanya.

El de Bosé, que feia quatre anys des de la seua última visita a la ciutat. Serà el primer dels tres únics concerts que té programats per a 2021.

A menys de dos setmanes perquè arranque la nova edició, el cantant se suma als ja anunciats Raphael, Love of Lesbian, L’Oreja de Van Gogh, La Pegatina, Miguel Poveda i Rayden.

Este dijous 22 es donarà a conéixer el recinte del concert i eixiran a la venda les entrades, des de 36 euros, a través de la web del cicle, anuncia la promotora en un comunicat.

De moment, la programació confirmada de Nits al Carme 2021 arranca amb La Pegatina el divendres 30 d’abril i segueix amb Love of Lesbian (1 maig), Miguel Poveda (7 maig), Rayden (8 maig) i La Oreja de Van Gogh (9 maig), estos cinc concerts en el recinte Marina Sud.

El torn de Miguel Bosé arriba el 16 de juliol, dos mesos abans de l’actuació de Raphael del divendres 10 de setembre en l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.