Miguel Bosé actuarà a València el 16 de juliol

En plena ebullició provocada per les paraules de Miguel Bosé en Lo de Évole (laSexta) sobre el coronavirus i la seua posició obertament negacionista, l’edició d’este any del cicle Nits al Carme, a València, ha confirmat l’assistència de l’artista, que actuarà el pròxim 16 de juliol. Serà el seu primer concert dels tres de 2021. Passarà també pel Starlite de Marbella el 24 de juliol i per Barcelona, encara sense data. Bosé portava anys sense trepitjar un escenari a Espanya.

El de Bosé, que feia quatre anys des de la seua última visita a la ciutat. Serà el primer dels tres únics concerts que té programats per a 2021.

A menys de dos setmanes perquè arranque la nova edició, el cantant se suma als ja anunciats Raphael, Love of Lesbian, L’Oreja de Van Gogh, La Pegatina, Miguel Poveda i Rayden.

Este dijous 22 es donarà a conéixer el recinte del concert i eixiran a la venda les entrades, des de 36 euros, a través de la web del cicle, anuncia la promotora en un comunicat.

De moment, la programació confirmada de Nits al Carme 2021 arranca amb La Pegatina el divendres 30 d’abril i segueix amb Love of Lesbian (1 maig), Miguel Poveda (7 maig), Rayden (8 maig) i La Oreja de Van Gogh (9 maig), estos cinc concerts en el recinte Marina Sud.

El torn de Miguel Bosé arriba el 16 de juliol, dos mesos abans de l’actuació de Raphael del divendres 10 de setembre en l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU