Miguel Bosé actuarà a València el 16 de juliol

En plena ebullició provocada per les paraules de Miguel Bosé en Lo de Évole (laSexta) sobre el coronavirus i la seua posició obertament negacionista, l’edició d’este any del cicle Nits al Carme, a València, ha confirmat l’assistència de l’artista, que actuarà el pròxim 16 de juliol. Serà el seu primer concert dels tres de 2021. Passarà també pel Starlite de Marbella el 24 de juliol i per Barcelona, encara sense data. Bosé portava anys sense trepitjar un escenari a Espanya.

El de Bosé, que feia quatre anys des de la seua última visita a la ciutat. Serà el primer dels tres únics concerts que té programats per a 2021.

A menys de dos setmanes perquè arranque la nova edició, el cantant se suma als ja anunciats Raphael, Love of Lesbian, L’Oreja de Van Gogh, La Pegatina, Miguel Poveda i Rayden.

Este dijous 22 es donarà a conéixer el recinte del concert i eixiran a la venda les entrades, des de 36 euros, a través de la web del cicle, anuncia la promotora en un comunicat.

De moment, la programació confirmada de Nits al Carme 2021 arranca amb La Pegatina el divendres 30 d’abril i segueix amb Love of Lesbian (1 maig), Miguel Poveda (7 maig), Rayden (8 maig) i La Oreja de Van Gogh (9 maig), estos cinc concerts en el recinte Marina Sud.

El torn de Miguel Bosé arriba el 16 de juliol, dos mesos abans de l’actuació de Raphael del divendres 10 de setembre en l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.