Miguel Bosé actuarà a València el 16 de juliol

En plena ebullició provocada per les paraules de Miguel Bosé en Lo de Évole (laSexta) sobre el coronavirus i la seua posició obertament negacionista, l’edició d’este any del cicle Nits al Carme, a València, ha confirmat l’assistència de l’artista, que actuarà el pròxim 16 de juliol. Serà el seu primer concert dels tres de 2021. Passarà també pel Starlite de Marbella el 24 de juliol i per Barcelona, encara sense data. Bosé portava anys sense trepitjar un escenari a Espanya.

El de Bosé, que feia quatre anys des de la seua última visita a la ciutat. Serà el primer dels tres únics concerts que té programats per a 2021.

A menys de dos setmanes perquè arranque la nova edició, el cantant se suma als ja anunciats Raphael, Love of Lesbian, L’Oreja de Van Gogh, La Pegatina, Miguel Poveda i Rayden.

Este dijous 22 es donarà a conéixer el recinte del concert i eixiran a la venda les entrades, des de 36 euros, a través de la web del cicle, anuncia la promotora en un comunicat.

De moment, la programació confirmada de Nits al Carme 2021 arranca amb La Pegatina el divendres 30 d’abril i segueix amb Love of Lesbian (1 maig), Miguel Poveda (7 maig), Rayden (8 maig) i La Oreja de Van Gogh (9 maig), estos cinc concerts en el recinte Marina Sud.

El torn de Miguel Bosé arriba el 16 de juliol, dos mesos abans de l’actuació de Raphael del divendres 10 de setembre en l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.