9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Miguel Bosé actuarà a València el 16 de juliol

En plena ebullició provocada per les paraules de Miguel Bosé en Lo de Évole (laSexta) sobre el coronavirus i la seua posició obertament negacionista, l’edició d’este any del cicle Nits al Carme, a València, ha confirmat l’assistència de l’artista, que actuarà el pròxim 16 de juliol. Serà el seu primer concert dels tres de 2021. Passarà també pel Starlite de Marbella el 24 de juliol i per Barcelona, encara sense data. Bosé portava anys sense trepitjar un escenari a Espanya.

El de Bosé, que feia quatre anys des de la seua última visita a la ciutat. Serà el primer dels tres únics concerts que té programats per a 2021.

A menys de dos setmanes perquè arranque la nova edició, el cantant se suma als ja anunciats Raphael, Love of Lesbian, L’Oreja de Van Gogh, La Pegatina, Miguel Poveda i Rayden.

Este dijous 22 es donarà a conéixer el recinte del concert i eixiran a la venda les entrades, des de 36 euros, a través de la web del cicle, anuncia la promotora en un comunicat.

De moment, la programació confirmada de Nits al Carme 2021 arranca amb La Pegatina el divendres 30 d’abril i segueix amb Love of Lesbian (1 maig), Miguel Poveda (7 maig), Rayden (8 maig) i La Oreja de Van Gogh (9 maig), estos cinc concerts en el recinte Marina Sud.

El torn de Miguel Bosé arriba el 16 de juliol, dos mesos abans de l’actuació de Raphael del divendres 10 de setembre en l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.