Mila Ximénez revela en directe en ‘Sálvame’ els primers resultats mèdics

 

Este dimarts Mila Ximénez tornava al seu lloc de treball i ho feia responent les preguntes que Jorge Javier Vázquez li feia sobre el càncer que patix. La col·labora de ‘Sálvame’ va anunciar la seua malaltia durant el confinament i ha estat uns mesos apartada de la faena i del focus mediàtic per a poder sotmetre’s al tractament i recuperar-se.

 

Fet i fet, Ximénez va explicar al plató de ‘Sálvame’ que ahir de matí havia assistit a la clínica a on l’estan tractant, acompanyada de la seua inseparable amiga, Belén Rodríguez, per a fer-se una prova que servirà per saber si està remetent, o no, el mieloma que té.

 

En la visita el metge també li va plantejar els dos escenaris que la col·laboradora es podia trobar. En primer lloc, es podria donar el cas que el mieloma s’haguera fet més gran o s’haguera desplaçat, cosa que hauria empitjorat l’estat de salut de la periodista. Al contrari, el segon cas és més esperançador, ja que este implicaria que el mieloma ha mantingut la seua grandària o ha disminuït. Finalment Mila afirmava a Jorge Javier que el seu cas havia sigut l’últim.

 

Segons explicava ahir la mateixa protagonista en directe en ‘Sálvame’, el metge li havia dit que les proves fetes havien anat bé. És per això que el metge li va confirmar que les taques no s’havien mogut del lloc i que, a demés, la seua grandària havia disminuït un poc. Una notícia que ha celebrat Mila Ximénez i també els seus companys de programa després de què ella ho haja fet públic.

 

Tornada momentània a la faena i al plató

La col·laboradora de ‘Sálvame’ encara no ha acabat el tractament i és que, tal com explicava ahir en directe a Telecinco, encara li queden tres sessions de quimioteràpia per davant. No obstant això, Mila Ximénez ha decidit tornar a la faena i incorporar-se al plató del programa. Tot i que ho farà només durant esta setmana perquè, a partir del dilluns que ve, s’haurà de fer noves proves i haurà d’apartar-se novament de la faena.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.