Mila Ximénez revela en directe en ‘Sálvame’ els primers resultats mèdics

 

Este dimarts Mila Ximénez tornava al seu lloc de treball i ho feia responent les preguntes que Jorge Javier Vázquez li feia sobre el càncer que patix. La col·labora de ‘Sálvame’ va anunciar la seua malaltia durant el confinament i ha estat uns mesos apartada de la faena i del focus mediàtic per a poder sotmetre’s al tractament i recuperar-se.

 

Fet i fet, Ximénez va explicar al plató de ‘Sálvame’ que ahir de matí havia assistit a la clínica a on l’estan tractant, acompanyada de la seua inseparable amiga, Belén Rodríguez, per a fer-se una prova que servirà per saber si està remetent, o no, el mieloma que té.

 

En la visita el metge també li va plantejar els dos escenaris que la col·laboradora es podia trobar. En primer lloc, es podria donar el cas que el mieloma s’haguera fet més gran o s’haguera desplaçat, cosa que hauria empitjorat l’estat de salut de la periodista. Al contrari, el segon cas és més esperançador, ja que este implicaria que el mieloma ha mantingut la seua grandària o ha disminuït. Finalment Mila afirmava a Jorge Javier que el seu cas havia sigut l’últim.

 

Segons explicava ahir la mateixa protagonista en directe en ‘Sálvame’, el metge li havia dit que les proves fetes havien anat bé. És per això que el metge li va confirmar que les taques no s’havien mogut del lloc i que, a demés, la seua grandària havia disminuït un poc. Una notícia que ha celebrat Mila Ximénez i també els seus companys de programa després de què ella ho haja fet públic.

 

Tornada momentània a la faena i al plató

La col·laboradora de ‘Sálvame’ encara no ha acabat el tractament i és que, tal com explicava ahir en directe a Telecinco, encara li queden tres sessions de quimioteràpia per davant. No obstant això, Mila Ximénez ha decidit tornar a la faena i incorporar-se al plató del programa. Tot i que ho farà només durant esta setmana perquè, a partir del dilluns que ve, s’haurà de fer noves proves i haurà d’apartar-se novament de la faena.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.