Mila Ximénez revela en directe en ‘Sálvame’ els primers resultats mèdics

 

Este dimarts Mila Ximénez tornava al seu lloc de treball i ho feia responent les preguntes que Jorge Javier Vázquez li feia sobre el càncer que patix. La col·labora de ‘Sálvame’ va anunciar la seua malaltia durant el confinament i ha estat uns mesos apartada de la faena i del focus mediàtic per a poder sotmetre’s al tractament i recuperar-se.

 

Fet i fet, Ximénez va explicar al plató de ‘Sálvame’ que ahir de matí havia assistit a la clínica a on l’estan tractant, acompanyada de la seua inseparable amiga, Belén Rodríguez, per a fer-se una prova que servirà per saber si està remetent, o no, el mieloma que té.

 

En la visita el metge també li va plantejar els dos escenaris que la col·laboradora es podia trobar. En primer lloc, es podria donar el cas que el mieloma s’haguera fet més gran o s’haguera desplaçat, cosa que hauria empitjorat l’estat de salut de la periodista. Al contrari, el segon cas és més esperançador, ja que este implicaria que el mieloma ha mantingut la seua grandària o ha disminuït. Finalment Mila afirmava a Jorge Javier que el seu cas havia sigut l’últim.

 

Segons explicava ahir la mateixa protagonista en directe en ‘Sálvame’, el metge li havia dit que les proves fetes havien anat bé. És per això que el metge li va confirmar que les taques no s’havien mogut del lloc i que, a demés, la seua grandària havia disminuït un poc. Una notícia que ha celebrat Mila Ximénez i també els seus companys de programa després de què ella ho haja fet públic.

 

Tornada momentània a la faena i al plató

La col·laboradora de ‘Sálvame’ encara no ha acabat el tractament i és que, tal com explicava ahir en directe a Telecinco, encara li queden tres sessions de quimioteràpia per davant. No obstant això, Mila Ximénez ha decidit tornar a la faena i incorporar-se al plató del programa. Tot i que ho farà només durant esta setmana perquè, a partir del dilluns que ve, s’haurà de fer noves proves i haurà d’apartar-se novament de la faena.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.