10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Mila Ximénez revela en directe en ‘Sálvame’ els primers resultats mèdics

 

Este dimarts Mila Ximénez tornava al seu lloc de treball i ho feia responent les preguntes que Jorge Javier Vázquez li feia sobre el càncer que patix. La col·labora de ‘Sálvame’ va anunciar la seua malaltia durant el confinament i ha estat uns mesos apartada de la faena i del focus mediàtic per a poder sotmetre’s al tractament i recuperar-se.

 

Fet i fet, Ximénez va explicar al plató de ‘Sálvame’ que ahir de matí havia assistit a la clínica a on l’estan tractant, acompanyada de la seua inseparable amiga, Belén Rodríguez, per a fer-se una prova que servirà per saber si està remetent, o no, el mieloma que té.

 

En la visita el metge també li va plantejar els dos escenaris que la col·laboradora es podia trobar. En primer lloc, es podria donar el cas que el mieloma s’haguera fet més gran o s’haguera desplaçat, cosa que hauria empitjorat l’estat de salut de la periodista. Al contrari, el segon cas és més esperançador, ja que este implicaria que el mieloma ha mantingut la seua grandària o ha disminuït. Finalment Mila afirmava a Jorge Javier que el seu cas havia sigut l’últim.

 

Segons explicava ahir la mateixa protagonista en directe en ‘Sálvame’, el metge li havia dit que les proves fetes havien anat bé. És per això que el metge li va confirmar que les taques no s’havien mogut del lloc i que, a demés, la seua grandària havia disminuït un poc. Una notícia que ha celebrat Mila Ximénez i també els seus companys de programa després de què ella ho haja fet públic.

 

Tornada momentània a la faena i al plató

La col·laboradora de ‘Sálvame’ encara no ha acabat el tractament i és que, tal com explicava ahir en directe a Telecinco, encara li queden tres sessions de quimioteràpia per davant. No obstant això, Mila Ximénez ha decidit tornar a la faena i incorporar-se al plató del programa. Tot i que ho farà només durant esta setmana perquè, a partir del dilluns que ve, s’haurà de fer noves proves i haurà d’apartar-se novament de la faena.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.