Mila Ximénez revela en directe en ‘Sálvame’ els primers resultats mèdics

 

Este dimarts Mila Ximénez tornava al seu lloc de treball i ho feia responent les preguntes que Jorge Javier Vázquez li feia sobre el càncer que patix. La col·labora de ‘Sálvame’ va anunciar la seua malaltia durant el confinament i ha estat uns mesos apartada de la faena i del focus mediàtic per a poder sotmetre’s al tractament i recuperar-se.

 

Fet i fet, Ximénez va explicar al plató de ‘Sálvame’ que ahir de matí havia assistit a la clínica a on l’estan tractant, acompanyada de la seua inseparable amiga, Belén Rodríguez, per a fer-se una prova que servirà per saber si està remetent, o no, el mieloma que té.

 

En la visita el metge també li va plantejar els dos escenaris que la col·laboradora es podia trobar. En primer lloc, es podria donar el cas que el mieloma s’haguera fet més gran o s’haguera desplaçat, cosa que hauria empitjorat l’estat de salut de la periodista. Al contrari, el segon cas és més esperançador, ja que este implicaria que el mieloma ha mantingut la seua grandària o ha disminuït. Finalment Mila afirmava a Jorge Javier que el seu cas havia sigut l’últim.

 

Segons explicava ahir la mateixa protagonista en directe en ‘Sálvame’, el metge li havia dit que les proves fetes havien anat bé. És per això que el metge li va confirmar que les taques no s’havien mogut del lloc i que, a demés, la seua grandària havia disminuït un poc. Una notícia que ha celebrat Mila Ximénez i també els seus companys de programa després de què ella ho haja fet públic.

 

Tornada momentània a la faena i al plató

La col·laboradora de ‘Sálvame’ encara no ha acabat el tractament i és que, tal com explicava ahir en directe a Telecinco, encara li queden tres sessions de quimioteràpia per davant. No obstant això, Mila Ximénez ha decidit tornar a la faena i incorporar-se al plató del programa. Tot i que ho farà només durant esta setmana perquè, a partir del dilluns que ve, s’haurà de fer noves proves i haurà d’apartar-se novament de la faena.

Últimes notícies

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.