11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Mor l’actor Enrique San Francisco als 65 anys

 

L’actor Enrique San Francisco ha mort als 65 anys, segons ha anunciat la revista ‘Hola!’. Feia més d’un mes que el popular actor havia sigut ingressat a l’UCI de l’hospital San Carlos de Madrid. La notícia hauria sigut confirmada per fonts pròximes a l’actor al citat mitjà de comunicació. 

 

Així les coses, Enrique San Francisco ha mort després de setmanes lluitant contra una pneumònia bilateral que el tenia en estat greu des de feia uns 40 dies, i que finalment no ha pogut superar. L’actor va haver de cancel·lar ‘La penúltima’, la seua obra de teatre, un espectacle que estava fent en Biscaia

 

Se sap que en les primeres setmanes del seu ingrés no es podia confirmar que la seua vida es trobarà fora de perill. No obstant això, al cap de poc temps es va assegurar que la seua salut havia millorat. Tanmateix, pareix que este passat cap de setmana tot va tornar a empitjorar, després que la infecció que estava patint s’acabarà per estendre al pulmó esquerre, que al principi no estava tan afectat.

 

Malalt des de gener

Segons pareix, no se sap encara si la pneumònia que patia era o no deguda al coronavirus. A pesar que s’ha parlat molt de la seua malaltia en estes últimes setmanes, cap mitjà havia confirmat, de moment, si es tractava d’una cosa derivada d’un contagi del Covid-19 o no.

 

L‘actor de 65 anys va començar a trobar-se malament durant les primeres setmanes de gener. Tal com s’ha pogut saber no tenia febre, però sí que va començar a presentar una tos que va començar a preocupar els seus familiars.

 

A poc a poc els símptomes van anar empitjorant i finalment no li va quedar un altre remei que acabar acudint a un hospital per a identificar la causa dels seus problemes de salut.

 

La crida d’Enrique San Francisco

Sense quasi poder caminar ni respirar, Enrique San Francisco va decidir telefonar a un amic seu, que és policia i tenia un 4×4, perquè el portarà a l’hospital. D’esta forma, l’actor va acudir a un hospital, a on els metges van valorar el seu estat de salut.

 

Immediatament, San Francisco va ser ingressat i durant les últimes setmanes s’havia parlat que tenia un estat de salut molt greu

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.