Mor l’actor Enrique San Francisco als 65 anys

 

L’actor Enrique San Francisco ha mort als 65 anys, segons ha anunciat la revista ‘Hola!’. Feia més d’un mes que el popular actor havia sigut ingressat a l’UCI de l’hospital San Carlos de Madrid. La notícia hauria sigut confirmada per fonts pròximes a l’actor al citat mitjà de comunicació. 

 

Així les coses, Enrique San Francisco ha mort després de setmanes lluitant contra una pneumònia bilateral que el tenia en estat greu des de feia uns 40 dies, i que finalment no ha pogut superar. L’actor va haver de cancel·lar ‘La penúltima’, la seua obra de teatre, un espectacle que estava fent en Biscaia

 

Se sap que en les primeres setmanes del seu ingrés no es podia confirmar que la seua vida es trobarà fora de perill. No obstant això, al cap de poc temps es va assegurar que la seua salut havia millorat. Tanmateix, pareix que este passat cap de setmana tot va tornar a empitjorar, després que la infecció que estava patint s’acabarà per estendre al pulmó esquerre, que al principi no estava tan afectat.

 

Malalt des de gener

Segons pareix, no se sap encara si la pneumònia que patia era o no deguda al coronavirus. A pesar que s’ha parlat molt de la seua malaltia en estes últimes setmanes, cap mitjà havia confirmat, de moment, si es tractava d’una cosa derivada d’un contagi del Covid-19 o no.

 

L‘actor de 65 anys va començar a trobar-se malament durant les primeres setmanes de gener. Tal com s’ha pogut saber no tenia febre, però sí que va començar a presentar una tos que va començar a preocupar els seus familiars.

 

A poc a poc els símptomes van anar empitjorant i finalment no li va quedar un altre remei que acabar acudint a un hospital per a identificar la causa dels seus problemes de salut.

 

La crida d’Enrique San Francisco

Sense quasi poder caminar ni respirar, Enrique San Francisco va decidir telefonar a un amic seu, que és policia i tenia un 4×4, perquè el portarà a l’hospital. D’esta forma, l’actor va acudir a un hospital, a on els metges van valorar el seu estat de salut.

 

Immediatament, San Francisco va ser ingressat i durant les últimes setmanes s’havia parlat que tenia un estat de salut molt greu

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU