11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mor l’actor Enrique San Francisco als 65 anys

 

L’actor Enrique San Francisco ha mort als 65 anys, segons ha anunciat la revista ‘Hola!’. Feia més d’un mes que el popular actor havia sigut ingressat a l’UCI de l’hospital San Carlos de Madrid. La notícia hauria sigut confirmada per fonts pròximes a l’actor al citat mitjà de comunicació. 

 

Així les coses, Enrique San Francisco ha mort després de setmanes lluitant contra una pneumònia bilateral que el tenia en estat greu des de feia uns 40 dies, i que finalment no ha pogut superar. L’actor va haver de cancel·lar ‘La penúltima’, la seua obra de teatre, un espectacle que estava fent en Biscaia

 

Se sap que en les primeres setmanes del seu ingrés no es podia confirmar que la seua vida es trobarà fora de perill. No obstant això, al cap de poc temps es va assegurar que la seua salut havia millorat. Tanmateix, pareix que este passat cap de setmana tot va tornar a empitjorar, després que la infecció que estava patint s’acabarà per estendre al pulmó esquerre, que al principi no estava tan afectat.

 

Malalt des de gener

Segons pareix, no se sap encara si la pneumònia que patia era o no deguda al coronavirus. A pesar que s’ha parlat molt de la seua malaltia en estes últimes setmanes, cap mitjà havia confirmat, de moment, si es tractava d’una cosa derivada d’un contagi del Covid-19 o no.

 

L‘actor de 65 anys va començar a trobar-se malament durant les primeres setmanes de gener. Tal com s’ha pogut saber no tenia febre, però sí que va començar a presentar una tos que va començar a preocupar els seus familiars.

 

A poc a poc els símptomes van anar empitjorant i finalment no li va quedar un altre remei que acabar acudint a un hospital per a identificar la causa dels seus problemes de salut.

 

La crida d’Enrique San Francisco

Sense quasi poder caminar ni respirar, Enrique San Francisco va decidir telefonar a un amic seu, que és policia i tenia un 4×4, perquè el portarà a l’hospital. D’esta forma, l’actor va acudir a un hospital, a on els metges van valorar el seu estat de salut.

 

Immediatament, San Francisco va ser ingressat i durant les últimes setmanes s’havia parlat que tenia un estat de salut molt greu

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.