Mor l’actor Enrique San Francisco als 65 anys

 

L’actor Enrique San Francisco ha mort als 65 anys, segons ha anunciat la revista ‘Hola!’. Feia més d’un mes que el popular actor havia sigut ingressat a l’UCI de l’hospital San Carlos de Madrid. La notícia hauria sigut confirmada per fonts pròximes a l’actor al citat mitjà de comunicació. 

 

Així les coses, Enrique San Francisco ha mort després de setmanes lluitant contra una pneumònia bilateral que el tenia en estat greu des de feia uns 40 dies, i que finalment no ha pogut superar. L’actor va haver de cancel·lar ‘La penúltima’, la seua obra de teatre, un espectacle que estava fent en Biscaia

 

Se sap que en les primeres setmanes del seu ingrés no es podia confirmar que la seua vida es trobarà fora de perill. No obstant això, al cap de poc temps es va assegurar que la seua salut havia millorat. Tanmateix, pareix que este passat cap de setmana tot va tornar a empitjorar, després que la infecció que estava patint s’acabarà per estendre al pulmó esquerre, que al principi no estava tan afectat.

 

Malalt des de gener

Segons pareix, no se sap encara si la pneumònia que patia era o no deguda al coronavirus. A pesar que s’ha parlat molt de la seua malaltia en estes últimes setmanes, cap mitjà havia confirmat, de moment, si es tractava d’una cosa derivada d’un contagi del Covid-19 o no.

 

L‘actor de 65 anys va començar a trobar-se malament durant les primeres setmanes de gener. Tal com s’ha pogut saber no tenia febre, però sí que va començar a presentar una tos que va començar a preocupar els seus familiars.

 

A poc a poc els símptomes van anar empitjorant i finalment no li va quedar un altre remei que acabar acudint a un hospital per a identificar la causa dels seus problemes de salut.

 

La crida d’Enrique San Francisco

Sense quasi poder caminar ni respirar, Enrique San Francisco va decidir telefonar a un amic seu, que és policia i tenia un 4×4, perquè el portarà a l’hospital. D’esta forma, l’actor va acudir a un hospital, a on els metges van valorar el seu estat de salut.

 

Immediatament, San Francisco va ser ingressat i durant les últimes setmanes s’havia parlat que tenia un estat de salut molt greu

Últimes notícies

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.

Carles Esteve reclama tancar ja el debat d’aliances dins de Compromís

El portaveu d’Iniciativa-Compromís, Carles Esteve, insta a posar fi de manera immediata al debat intern sobre aliances per a poder negociar acords amb altres forces progressistes i entitats socials. Defén que l’esquerra situe la seguretat i la protecció dels drets en el centre de la seua resposta política.