Morella amplia la borsa de treball per al servei d’ajuda a domicili

 

La regidoria de Benestar Social treballa a enfortir i ampliar els seus serveis que s’han vist tan necessari, més encara, a causa de la pandèmia. Un d’estos serveis és el d’ajuda a domicili, que es gestiona des del Centre de Dia.

Per culpa de la crisi sanitària provocada per la covid-19 s’està veient com l’atenció als nostres majors és fonamental i cal ampliar-la. L’atenció en el domicili és un pilar bàsic i en estos moments la demanda és molt superior al que es pot oferir. És per això que des de l’Ajuntament de Morella, tal com s’ha publicat avui per part del servei d’ocupació, s’amplia la borsa de treball fins al dia 24 de setembre.

Es tracta de contractes adaptats a les necessitats dels usuaris i molt ben valorats per les famílies. La contractació la realitza l’empresa municipal CISE, gestora del centre de dia i acreditada per fer este tipus de serveis.

La documentació es pot presentar per correu postal (Plaça Sant Miquel, 3 – Morella), per correu electrònic (ciseadmon@morella.net) o de forma presencial a les mateixes oficines concertant cita prèvia al telèfon 964 17 31 18 o al correu electrònic ciseadmon@morella.net.

Expirat el termini de presentació d’instàncies, la Consellera Delegada adoptarà Resolució, declarant aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos.

En este acord, que es publicarà al tauler d’anuncis i al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Centre Integrat de Serveis Econòmics al qual es podrà accedir a través de la web http://www.morella.net/cise/documentacio/?lang=es s’assenyalarà un termini de tres dies hàbils per a esmena. Només es declararan exclosos provisionalment aquells aspirants que no presenten algun o alguns dels següents documents:

• Fotocòpia del DNI/NIE o equivalent i si escau, passaport, degudament compulsada.

• Fotocòpia del/s títol/s o certificat/s exigit com a requisit mínim per optar a este lloc de treball, degudament compulsada.

Per altra banda, des de la regidora també es treballa a poder millorar la formació en este àmbit de l’ajuda a domicili. És per això que es fa una crida perquè aquelles persones interessades en este tipus de formació que ho facen aplegar i així poder oferir-la en el municipi. Esta formació va adreçada tant a persones que ja estan treballant com a gent que vulga formar-se per obtenir treball o millorar els seus coneixements.

La regidora de Benestar Social, Malú Blasco, anima ‘’a totes les persones interessades en esta borsa que pot crear un important nombre de llocs de treball per millorar l’atenció de moltes persones’’. Per altra banda, ha incidit que ‘’també treballem a poder oferir formació que ens han demanat treballadors i treballadores que ja estan exercint, així com gent que s’interessa per este treball i el cuidat en general de les persones’’.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.