Morella amplia la borsa de treball per al servei d’ajuda a domicili

 

La regidoria de Benestar Social treballa a enfortir i ampliar els seus serveis que s’han vist tan necessari, més encara, a causa de la pandèmia. Un d’estos serveis és el d’ajuda a domicili, que es gestiona des del Centre de Dia.

Per culpa de la crisi sanitària provocada per la covid-19 s’està veient com l’atenció als nostres majors és fonamental i cal ampliar-la. L’atenció en el domicili és un pilar bàsic i en estos moments la demanda és molt superior al que es pot oferir. És per això que des de l’Ajuntament de Morella, tal com s’ha publicat avui per part del servei d’ocupació, s’amplia la borsa de treball fins al dia 24 de setembre.

Es tracta de contractes adaptats a les necessitats dels usuaris i molt ben valorats per les famílies. La contractació la realitza l’empresa municipal CISE, gestora del centre de dia i acreditada per fer este tipus de serveis.

La documentació es pot presentar per correu postal (Plaça Sant Miquel, 3 – Morella), per correu electrònic (ciseadmon@morella.net) o de forma presencial a les mateixes oficines concertant cita prèvia al telèfon 964 17 31 18 o al correu electrònic ciseadmon@morella.net.

Expirat el termini de presentació d’instàncies, la Consellera Delegada adoptarà Resolució, declarant aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos.

En este acord, que es publicarà al tauler d’anuncis i al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Centre Integrat de Serveis Econòmics al qual es podrà accedir a través de la web http://www.morella.net/cise/documentacio/?lang=es s’assenyalarà un termini de tres dies hàbils per a esmena. Només es declararan exclosos provisionalment aquells aspirants que no presenten algun o alguns dels següents documents:

• Fotocòpia del DNI/NIE o equivalent i si escau, passaport, degudament compulsada.

• Fotocòpia del/s títol/s o certificat/s exigit com a requisit mínim per optar a este lloc de treball, degudament compulsada.

Per altra banda, des de la regidora també es treballa a poder millorar la formació en este àmbit de l’ajuda a domicili. És per això que es fa una crida perquè aquelles persones interessades en este tipus de formació que ho facen aplegar i així poder oferir-la en el municipi. Esta formació va adreçada tant a persones que ja estan treballant com a gent que vulga formar-se per obtenir treball o millorar els seus coneixements.

La regidora de Benestar Social, Malú Blasco, anima ‘’a totes les persones interessades en esta borsa que pot crear un important nombre de llocs de treball per millorar l’atenció de moltes persones’’. Per altra banda, ha incidit que ‘’també treballem a poder oferir formació que ens han demanat treballadors i treballadores que ja estan exercint, així com gent que s’interessa per este treball i el cuidat en general de les persones’’.

 

Últimes notícies

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.

Disset detinguts i 36 delictes al festival Arenal Sound de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut disset persones i ha comptabilitzat 36 delictes durant el festival Arenal Sound de Borriana, celebrat del 30 de juliol al 2 d’agost, a més de 70 denúncies administratives.

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.
FILMOTECA D'ESTIU