Morella amplia la borsa de treball per al servei d’ajuda a domicili

 

La regidoria de Benestar Social treballa a enfortir i ampliar els seus serveis que s’han vist tan necessari, més encara, a causa de la pandèmia. Un d’estos serveis és el d’ajuda a domicili, que es gestiona des del Centre de Dia.

Per culpa de la crisi sanitària provocada per la covid-19 s’està veient com l’atenció als nostres majors és fonamental i cal ampliar-la. L’atenció en el domicili és un pilar bàsic i en estos moments la demanda és molt superior al que es pot oferir. És per això que des de l’Ajuntament de Morella, tal com s’ha publicat avui per part del servei d’ocupació, s’amplia la borsa de treball fins al dia 24 de setembre.

Es tracta de contractes adaptats a les necessitats dels usuaris i molt ben valorats per les famílies. La contractació la realitza l’empresa municipal CISE, gestora del centre de dia i acreditada per fer este tipus de serveis.

La documentació es pot presentar per correu postal (Plaça Sant Miquel, 3 – Morella), per correu electrònic (ciseadmon@morella.net) o de forma presencial a les mateixes oficines concertant cita prèvia al telèfon 964 17 31 18 o al correu electrònic ciseadmon@morella.net.

Expirat el termini de presentació d’instàncies, la Consellera Delegada adoptarà Resolució, declarant aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos.

En este acord, que es publicarà al tauler d’anuncis i al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Centre Integrat de Serveis Econòmics al qual es podrà accedir a través de la web http://www.morella.net/cise/documentacio/?lang=es s’assenyalarà un termini de tres dies hàbils per a esmena. Només es declararan exclosos provisionalment aquells aspirants que no presenten algun o alguns dels següents documents:

• Fotocòpia del DNI/NIE o equivalent i si escau, passaport, degudament compulsada.

• Fotocòpia del/s títol/s o certificat/s exigit com a requisit mínim per optar a este lloc de treball, degudament compulsada.

Per altra banda, des de la regidora també es treballa a poder millorar la formació en este àmbit de l’ajuda a domicili. És per això que es fa una crida perquè aquelles persones interessades en este tipus de formació que ho facen aplegar i així poder oferir-la en el municipi. Esta formació va adreçada tant a persones que ja estan treballant com a gent que vulga formar-se per obtenir treball o millorar els seus coneixements.

La regidora de Benestar Social, Malú Blasco, anima ‘’a totes les persones interessades en esta borsa que pot crear un important nombre de llocs de treball per millorar l’atenció de moltes persones’’. Per altra banda, ha incidit que ‘’també treballem a poder oferir formació que ens han demanat treballadors i treballadores que ja estan exercint, així com gent que s’interessa per este treball i el cuidat en general de les persones’’.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos avisa del repte davant un Girona a l’alça en la Lliga Femenina

Rubén Burgos destaca la màxima exigència del dol davant el Spar Girona i apel·la al factor Roig Arena i a la reacció després de la dura derrota de la primera volta.

Rescatada una dona de 75 anys després d’afonar-se el sòl de la seua vivenda a Serra

Una dona de 75 anys va ser rescatada pels bombers després de quedar atrapada en la seua vivenda de Serra en afonar-se el sòl sobre un antic subterrani en desús.

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.

Investigació per violència vicària després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil investiga la mort d'una xiqueta de 3 anys i del seu pare a Torrevieja com a presumpte cas de violència vicària, després de l'avís de la mare per amenaces prèvies.

Una donació altruista a l’Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó

Una donació altruista de renyó a l'Hospital Universitari Doctor Peset ha permés activar una cadena nacional de trasplantaments creuats que ha beneficiat ja a dos persones amb malaltia renal crònica.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos d’antelació

Un equip del IIAMA de la UPV desenrotlla un sistema que combina models climàtics, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar episodis de sequera amb fins a sis mesos de marge en conques com la del Xúquer.

Una multitud recorre el centre de València al crit de No a la guerra

Més de 10.000 persones marxen pel centre de València sota el lema No a la guerra per a rebutjar una nova escalada bèl·lica, denunciar l'augment del gasto militar i exigir respecte al dret internacional.