Morella amplia la borsa de treball per al servei d’ajuda a domicili

 

La regidoria de Benestar Social treballa a enfortir i ampliar els seus serveis que s’han vist tan necessari, més encara, a causa de la pandèmia. Un d’estos serveis és el d’ajuda a domicili, que es gestiona des del Centre de Dia.

Per culpa de la crisi sanitària provocada per la covid-19 s’està veient com l’atenció als nostres majors és fonamental i cal ampliar-la. L’atenció en el domicili és un pilar bàsic i en estos moments la demanda és molt superior al que es pot oferir. És per això que des de l’Ajuntament de Morella, tal com s’ha publicat avui per part del servei d’ocupació, s’amplia la borsa de treball fins al dia 24 de setembre.

Es tracta de contractes adaptats a les necessitats dels usuaris i molt ben valorats per les famílies. La contractació la realitza l’empresa municipal CISE, gestora del centre de dia i acreditada per fer este tipus de serveis.

La documentació es pot presentar per correu postal (Plaça Sant Miquel, 3 – Morella), per correu electrònic (ciseadmon@morella.net) o de forma presencial a les mateixes oficines concertant cita prèvia al telèfon 964 17 31 18 o al correu electrònic ciseadmon@morella.net.

Expirat el termini de presentació d’instàncies, la Consellera Delegada adoptarà Resolució, declarant aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos.

En este acord, que es publicarà al tauler d’anuncis i al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Centre Integrat de Serveis Econòmics al qual es podrà accedir a través de la web http://www.morella.net/cise/documentacio/?lang=es s’assenyalarà un termini de tres dies hàbils per a esmena. Només es declararan exclosos provisionalment aquells aspirants que no presenten algun o alguns dels següents documents:

• Fotocòpia del DNI/NIE o equivalent i si escau, passaport, degudament compulsada.

• Fotocòpia del/s títol/s o certificat/s exigit com a requisit mínim per optar a este lloc de treball, degudament compulsada.

Per altra banda, des de la regidora també es treballa a poder millorar la formació en este àmbit de l’ajuda a domicili. És per això que es fa una crida perquè aquelles persones interessades en este tipus de formació que ho facen aplegar i així poder oferir-la en el municipi. Esta formació va adreçada tant a persones que ja estan treballant com a gent que vulga formar-se per obtenir treball o millorar els seus coneixements.

La regidora de Benestar Social, Malú Blasco, anima ‘’a totes les persones interessades en esta borsa que pot crear un important nombre de llocs de treball per millorar l’atenció de moltes persones’’. Per altra banda, ha incidit que ‘’també treballem a poder oferir formació que ens han demanat treballadors i treballadores que ja estan exercint, així com gent que s’interessa per este treball i el cuidat en general de les persones’’.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.