Les paraules de Jorge Javier que poden acabar amb la seua carrera

El programa ‘Sálvame’ ha cedit un espai de la seva escaleta per informar sobre les novetats de la crisi sanitària, la Covid-19. Això sí, sense oblidar el seu tema principal: els esdeveniments i la vida dels personatges populars de el món del cor. El ple de Congrés dels Diputats de la setmana passada ha fet saltar Jorge Javier Vázquez: la lluita verbal que allí va tenir lloc va enfurismar el presentador.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra la classe política

Jorge Javier Vázquez va manifestar el seu descontentament per la gestió de la crisi sanitària que estan fent tots els polítics, sense excepció. És un canvi d’opinió de 360 graus del presentador que setmanes arrere donava suport fidelment al govern de Pedro Sánchez. L’explosió pública del presentador va eixir a la llum quan el programa emitia el testimoni de Mariló, una dona va rebre l’alta hospitalària i es va retrobar amb el seu marit després de 37 dies lluitant contra el coronavirus.

 

Este succés va emocionar a tots els que estaven en el plató de ‘Sálvame’. La còlera de Jorge Javier contra els dirigents va explotar. El periodista va donar un missatge que podria fer perillar el seu lloc de treball. «Este país eixirà endavant per gent com ella», va dir el presentador. Este comentari va llevar tots els mèrits als responsables de la gestió de la crisi. Més encara quan la dona desbordava d’alegria, positivisme, il·lusió i gratitud a diferència del que transmeten els polítics en cadascuna de les seues intervencions, segons el presentador.

 

Crítiques molt dures

«Ni per Sánchez ni per Casado ni per Rufián ni per Abascal ni per cap d’ells, eixirem per la gent que forma este país que està molt més a l’altura del que ho està la classe dirigent, que són una autèntica vergonya», afegia. «No es pot ser més poc empàtic, més calculador, més fred», recalcava Jorge Javier sense posar nom ni cognoms als destinataris d’estos qualificatius. 

 

«Parle de tots els partits, és vergonyós i espere que vegen estes imàtgens i que no ens facen passar més vergonya», exigia el periodista davant de la càmera després de vore l’últim ple en el Congrés dels Diputats. Els diferents dirigents polítics van usar les xifres dels morts com a objecte per a debilitar la confiança dels espanyols en els partits contraris. Jorge Javier ho va qualificar de «vergonyós» i va insistir en què «és una vergonya, que deixen als morts en pau».

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.