9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Les paraules de Jorge Javier que poden acabar amb la seua carrera

El programa ‘Sálvame’ ha cedit un espai de la seva escaleta per informar sobre les novetats de la crisi sanitària, la Covid-19. Això sí, sense oblidar el seu tema principal: els esdeveniments i la vida dels personatges populars de el món del cor. El ple de Congrés dels Diputats de la setmana passada ha fet saltar Jorge Javier Vázquez: la lluita verbal que allí va tenir lloc va enfurismar el presentador.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra la classe política

Jorge Javier Vázquez va manifestar el seu descontentament per la gestió de la crisi sanitària que estan fent tots els polítics, sense excepció. És un canvi d’opinió de 360 graus del presentador que setmanes arrere donava suport fidelment al govern de Pedro Sánchez. L’explosió pública del presentador va eixir a la llum quan el programa emitia el testimoni de Mariló, una dona va rebre l’alta hospitalària i es va retrobar amb el seu marit després de 37 dies lluitant contra el coronavirus.

 

Este succés va emocionar a tots els que estaven en el plató de ‘Sálvame’. La còlera de Jorge Javier contra els dirigents va explotar. El periodista va donar un missatge que podria fer perillar el seu lloc de treball. «Este país eixirà endavant per gent com ella», va dir el presentador. Este comentari va llevar tots els mèrits als responsables de la gestió de la crisi. Més encara quan la dona desbordava d’alegria, positivisme, il·lusió i gratitud a diferència del que transmeten els polítics en cadascuna de les seues intervencions, segons el presentador.

 

Crítiques molt dures

«Ni per Sánchez ni per Casado ni per Rufián ni per Abascal ni per cap d’ells, eixirem per la gent que forma este país que està molt més a l’altura del que ho està la classe dirigent, que són una autèntica vergonya», afegia. «No es pot ser més poc empàtic, més calculador, més fred», recalcava Jorge Javier sense posar nom ni cognoms als destinataris d’estos qualificatius. 

 

«Parle de tots els partits, és vergonyós i espere que vegen estes imàtgens i que no ens facen passar més vergonya», exigia el periodista davant de la càmera després de vore l’últim ple en el Congrés dels Diputats. Els diferents dirigents polítics van usar les xifres dels morts com a objecte per a debilitar la confiança dels espanyols en els partits contraris. Jorge Javier ho va qualificar de «vergonyós» i va insistir en què «és una vergonya, que deixen als morts en pau».

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.