10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Les paraules de Jorge Javier que poden acabar amb la seua carrera

El programa ‘Sálvame’ ha cedit un espai de la seva escaleta per informar sobre les novetats de la crisi sanitària, la Covid-19. Això sí, sense oblidar el seu tema principal: els esdeveniments i la vida dels personatges populars de el món del cor. El ple de Congrés dels Diputats de la setmana passada ha fet saltar Jorge Javier Vázquez: la lluita verbal que allí va tenir lloc va enfurismar el presentador.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra la classe política

Jorge Javier Vázquez va manifestar el seu descontentament per la gestió de la crisi sanitària que estan fent tots els polítics, sense excepció. És un canvi d’opinió de 360 graus del presentador que setmanes arrere donava suport fidelment al govern de Pedro Sánchez. L’explosió pública del presentador va eixir a la llum quan el programa emitia el testimoni de Mariló, una dona va rebre l’alta hospitalària i es va retrobar amb el seu marit després de 37 dies lluitant contra el coronavirus.

 

Este succés va emocionar a tots els que estaven en el plató de ‘Sálvame’. La còlera de Jorge Javier contra els dirigents va explotar. El periodista va donar un missatge que podria fer perillar el seu lloc de treball. «Este país eixirà endavant per gent com ella», va dir el presentador. Este comentari va llevar tots els mèrits als responsables de la gestió de la crisi. Més encara quan la dona desbordava d’alegria, positivisme, il·lusió i gratitud a diferència del que transmeten els polítics en cadascuna de les seues intervencions, segons el presentador.

 

Crítiques molt dures

«Ni per Sánchez ni per Casado ni per Rufián ni per Abascal ni per cap d’ells, eixirem per la gent que forma este país que està molt més a l’altura del que ho està la classe dirigent, que són una autèntica vergonya», afegia. «No es pot ser més poc empàtic, més calculador, més fred», recalcava Jorge Javier sense posar nom ni cognoms als destinataris d’estos qualificatius. 

 

«Parle de tots els partits, és vergonyós i espere que vegen estes imàtgens i que no ens facen passar més vergonya», exigia el periodista davant de la càmera després de vore l’últim ple en el Congrés dels Diputats. Els diferents dirigents polítics van usar les xifres dels morts com a objecte per a debilitar la confiança dels espanyols en els partits contraris. Jorge Javier ho va qualificar de «vergonyós» i va insistir en què «és una vergonya, que deixen als morts en pau».

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.