Les paraules de Jorge Javier que poden acabar amb la seua carrera

El programa ‘Sálvame’ ha cedit un espai de la seva escaleta per informar sobre les novetats de la crisi sanitària, la Covid-19. Això sí, sense oblidar el seu tema principal: els esdeveniments i la vida dels personatges populars de el món del cor. El ple de Congrés dels Diputats de la setmana passada ha fet saltar Jorge Javier Vázquez: la lluita verbal que allí va tenir lloc va enfurismar el presentador.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra la classe política

Jorge Javier Vázquez va manifestar el seu descontentament per la gestió de la crisi sanitària que estan fent tots els polítics, sense excepció. És un canvi d’opinió de 360 graus del presentador que setmanes arrere donava suport fidelment al govern de Pedro Sánchez. L’explosió pública del presentador va eixir a la llum quan el programa emitia el testimoni de Mariló, una dona va rebre l’alta hospitalària i es va retrobar amb el seu marit després de 37 dies lluitant contra el coronavirus.

 

Este succés va emocionar a tots els que estaven en el plató de ‘Sálvame’. La còlera de Jorge Javier contra els dirigents va explotar. El periodista va donar un missatge que podria fer perillar el seu lloc de treball. «Este país eixirà endavant per gent com ella», va dir el presentador. Este comentari va llevar tots els mèrits als responsables de la gestió de la crisi. Més encara quan la dona desbordava d’alegria, positivisme, il·lusió i gratitud a diferència del que transmeten els polítics en cadascuna de les seues intervencions, segons el presentador.

 

Crítiques molt dures

«Ni per Sánchez ni per Casado ni per Rufián ni per Abascal ni per cap d’ells, eixirem per la gent que forma este país que està molt més a l’altura del que ho està la classe dirigent, que són una autèntica vergonya», afegia. «No es pot ser més poc empàtic, més calculador, més fred», recalcava Jorge Javier sense posar nom ni cognoms als destinataris d’estos qualificatius. 

 

«Parle de tots els partits, és vergonyós i espere que vegen estes imàtgens i que no ens facen passar més vergonya», exigia el periodista davant de la càmera després de vore l’últim ple en el Congrés dels Diputats. Els diferents dirigents polítics van usar les xifres dels morts com a objecte per a debilitar la confiança dels espanyols en els partits contraris. Jorge Javier ho va qualificar de «vergonyós» i va insistir en què «és una vergonya, que deixen als morts en pau».

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.