16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Les paraules de Jorge Javier que poden acabar amb la seua carrera

El programa ‘Sálvame’ ha cedit un espai de la seva escaleta per informar sobre les novetats de la crisi sanitària, la Covid-19. Això sí, sense oblidar el seu tema principal: els esdeveniments i la vida dels personatges populars de el món del cor. El ple de Congrés dels Diputats de la setmana passada ha fet saltar Jorge Javier Vázquez: la lluita verbal que allí va tenir lloc va enfurismar el presentador.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra la classe política

Jorge Javier Vázquez va manifestar el seu descontentament per la gestió de la crisi sanitària que estan fent tots els polítics, sense excepció. És un canvi d’opinió de 360 graus del presentador que setmanes arrere donava suport fidelment al govern de Pedro Sánchez. L’explosió pública del presentador va eixir a la llum quan el programa emitia el testimoni de Mariló, una dona va rebre l’alta hospitalària i es va retrobar amb el seu marit després de 37 dies lluitant contra el coronavirus.

 

Este succés va emocionar a tots els que estaven en el plató de ‘Sálvame’. La còlera de Jorge Javier contra els dirigents va explotar. El periodista va donar un missatge que podria fer perillar el seu lloc de treball. «Este país eixirà endavant per gent com ella», va dir el presentador. Este comentari va llevar tots els mèrits als responsables de la gestió de la crisi. Més encara quan la dona desbordava d’alegria, positivisme, il·lusió i gratitud a diferència del que transmeten els polítics en cadascuna de les seues intervencions, segons el presentador.

 

Crítiques molt dures

«Ni per Sánchez ni per Casado ni per Rufián ni per Abascal ni per cap d’ells, eixirem per la gent que forma este país que està molt més a l’altura del que ho està la classe dirigent, que són una autèntica vergonya», afegia. «No es pot ser més poc empàtic, més calculador, més fred», recalcava Jorge Javier sense posar nom ni cognoms als destinataris d’estos qualificatius. 

 

«Parle de tots els partits, és vergonyós i espere que vegen estes imàtgens i que no ens facen passar més vergonya», exigia el periodista davant de la càmera després de vore l’últim ple en el Congrés dels Diputats. Els diferents dirigents polítics van usar les xifres dels morts com a objecte per a debilitar la confiança dels espanyols en els partits contraris. Jorge Javier ho va qualificar de «vergonyós» i va insistir en què «és una vergonya, que deixen als morts en pau».

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.