8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Paula Echevarría sorprén amb un look ‘low cost’

Paula Echevarría ha tornat a sorprendre amb un dels seus estilismes que denoten que l’actriu sempre està atenta a les últimes tendències i que sap combinar articles de moda a la perfecció; a això s’afegix el nou tall del monyo que s’ha fet l’actriu, d’estil ‘bob’, i que li dóna un aire més informal al seu aspecte físic.

 

L’actriu ha estrenat un ‘look’ en Instagram que ha causat sensació entre les seues fans, ja que, a més de ser ideal, per a qualsevol ocasió, anar al treball, eixir a pegar una volta o fins i tot anar a sopar, ha utilitzat roba de marques ‘low-cost’ per a conseguir-lo, concretament de Zara i Stradivarius.

 

Vestit ‘animal print’ i botes militars

  

 

Paula ha apostat per un vestit de Stradivarius d’estampat de zebra en blanc i negre, un estampat, ‘l’animal print’, que és tot un clàssic de la temporada i que és un imprescindible en l’armari de qualsevol fan de la moda. L’actriu l’ha combinat a la perfecció amb una ‘blazer’ clàssica i un bolso d’estil bandolera a joc, tot en color negre, per a combinar amb els colors del vestit.

 

Però el toc especial del ‘look’ ve de la mà de les seues botes militars, un article que és l’última tendència en calçat i que està arrasant en les botigues; en este cas, Paula ha elegit unes botes altes estil militar de la firma Zara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.