Anuncios

Paula Echevarría sorprén amb un look ‘low cost’

Paula Echevarría ha tornat a sorprendre amb un dels seus estilismes que denoten que l’actriu sempre està atenta a les últimes tendències i que sap combinar articles de moda a la perfecció; a això s’afegix el nou tall del monyo que s’ha fet l’actriu, d’estil ‘bob’, i que li dóna un aire més informal al seu aspecte físic.

 

L’actriu ha estrenat un ‘look’ en Instagram que ha causat sensació entre les seues fans, ja que, a més de ser ideal, per a qualsevol ocasió, anar al treball, eixir a pegar una volta o fins i tot anar a sopar, ha utilitzat roba de marques ‘low-cost’ per a conseguir-lo, concretament de Zara i Stradivarius.

Anuncios

 

Vestit ‘animal print’ i botes militars

  

 

Paula ha apostat per un vestit de Stradivarius d’estampat de zebra en blanc i negre, un estampat, ‘l’animal print’, que és tot un clàssic de la temporada i que és un imprescindible en l’armari de qualsevol fan de la moda. L’actriu l’ha combinat a la perfecció amb una ‘blazer’ clàssica i un bolso d’estil bandolera a joc, tot en color negre, per a combinar amb els colors del vestit.

 

Però el toc especial del ‘look’ ve de la mà de les seues botes militars, un article que és l’última tendència en calçat i que està arrasant en les botigues; en este cas, Paula ha elegit unes botes altes estil militar de la firma Zara.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios