Una periodista mexicana explica el secret de Miguel Bosé: podria estar malalt

Miguel Bosé sempre s’ha caracteritzat per protegir la seua intimitat i mantindre la seua vida al marge de la premsa. Tot i això, sempre està en el punt de mira. Fins i tot, s’ha revelat que hauria mantingut una relació amb Nacho Palau, qui sempre l’ha acompanyat com a assistent.

 

Ara bé, sorprenentment, l’artista ha obert la porta de sa casa a un redactor de la revista ‘Shangay‘, a qui li ha presentat quatre xiquets, assegurant que són els seus fills. Segurament Bosé no s’esperava que esta dada ocuparia hores i hores de televisió després de saber-se que ha trencat la seua relació amb Nacho Palau i que han començat una batalla judicial per la custòdia dels fills. 

 

Nacho també és molt discret amb la vida privada, i així ho hem pogut vore quan la premsa ha volgut conseguir declaracions. No obstant això, els seus familiars no s’han tallat ni un pèl. Este cap de setmana, el programa ‘Deluxe’ ha donat veu a dos testimonis clau d’esta batalla judicial: Lola Medina, mare de Nacho Palau, i Lucía Dominguin, germana de Miguel Bosé.

 

La confessió d’una periodista mexicana

Lola Medina assegura que el seu fill ha viscut durant molts anys a l’ombra de Bosé. En canvi, Lucía Dominguin no ha dubtat en defendre la posició del seu germà, assenyalant que només és pare de dos dels quatre nens. 

 

Sálvame‘ ha volgut connectar amb la periodista mexicana María Luisa Doria, presentadora del telenotícies de Multimedios televisión, que ha explicat com és la vida del cantant en Mèxic, el país en el que residix actualment amb els seus fills.

 

La periodista ha assegurat que té una vida molt humil. No obstant això, sí que ha afirmat que sempre va acompanyat d’un guardaespatlles, que impedix que ningú s’acoste a ell ni als seus fills. D’altra banda, Kiko Matamoros ha desmentit les paraules de la mexicana, afirmant que el cantant té una vida pública molt rica i que quan la situació ho permet, participa en festes i és habitual vore’l acompanyat d’altres cares molt conegudes.

 

 

Greus problemes de salut

Doria assegura que l’artista no ix al carrer i fins i tot es rumoreja que podria estar patint una malaltia relacionada amb la gola. De fet, Lydia Lozano, col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga de la família, ha confirmat que el cantant ha visitat uns quants especialistes mèdics de tot el món per intentar posar remei a este delicat problema de salut. Segons pareix, tot podria venir derivat pels nervis i la tensió a la que s’està veient sotmès pels últims escàndols que ha protagonitzat.

Últimes notícies

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.