Una periodista mexicana explica el secret de Miguel Bosé: podria estar malalt

Miguel Bosé sempre s’ha caracteritzat per protegir la seua intimitat i mantindre la seua vida al marge de la premsa. Tot i això, sempre està en el punt de mira. Fins i tot, s’ha revelat que hauria mantingut una relació amb Nacho Palau, qui sempre l’ha acompanyat com a assistent.

 

Ara bé, sorprenentment, l’artista ha obert la porta de sa casa a un redactor de la revista ‘Shangay‘, a qui li ha presentat quatre xiquets, assegurant que són els seus fills. Segurament Bosé no s’esperava que esta dada ocuparia hores i hores de televisió després de saber-se que ha trencat la seua relació amb Nacho Palau i que han començat una batalla judicial per la custòdia dels fills. 

 

Nacho també és molt discret amb la vida privada, i així ho hem pogut vore quan la premsa ha volgut conseguir declaracions. No obstant això, els seus familiars no s’han tallat ni un pèl. Este cap de setmana, el programa ‘Deluxe’ ha donat veu a dos testimonis clau d’esta batalla judicial: Lola Medina, mare de Nacho Palau, i Lucía Dominguin, germana de Miguel Bosé.

 

La confessió d’una periodista mexicana

Lola Medina assegura que el seu fill ha viscut durant molts anys a l’ombra de Bosé. En canvi, Lucía Dominguin no ha dubtat en defendre la posició del seu germà, assenyalant que només és pare de dos dels quatre nens. 

 

Sálvame‘ ha volgut connectar amb la periodista mexicana María Luisa Doria, presentadora del telenotícies de Multimedios televisión, que ha explicat com és la vida del cantant en Mèxic, el país en el que residix actualment amb els seus fills.

 

La periodista ha assegurat que té una vida molt humil. No obstant això, sí que ha afirmat que sempre va acompanyat d’un guardaespatlles, que impedix que ningú s’acoste a ell ni als seus fills. D’altra banda, Kiko Matamoros ha desmentit les paraules de la mexicana, afirmant que el cantant té una vida pública molt rica i que quan la situació ho permet, participa en festes i és habitual vore’l acompanyat d’altres cares molt conegudes.

 

 

Greus problemes de salut

Doria assegura que l’artista no ix al carrer i fins i tot es rumoreja que podria estar patint una malaltia relacionada amb la gola. De fet, Lydia Lozano, col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga de la família, ha confirmat que el cantant ha visitat uns quants especialistes mèdics de tot el món per intentar posar remei a este delicat problema de salut. Segons pareix, tot podria venir derivat pels nervis i la tensió a la que s’està veient sotmès pels últims escàndols que ha protagonitzat.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.