14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Una periodista mexicana explica el secret de Miguel Bosé: podria estar malalt

Miguel Bosé sempre s’ha caracteritzat per protegir la seua intimitat i mantindre la seua vida al marge de la premsa. Tot i això, sempre està en el punt de mira. Fins i tot, s’ha revelat que hauria mantingut una relació amb Nacho Palau, qui sempre l’ha acompanyat com a assistent.

 

Ara bé, sorprenentment, l’artista ha obert la porta de sa casa a un redactor de la revista ‘Shangay‘, a qui li ha presentat quatre xiquets, assegurant que són els seus fills. Segurament Bosé no s’esperava que esta dada ocuparia hores i hores de televisió després de saber-se que ha trencat la seua relació amb Nacho Palau i que han començat una batalla judicial per la custòdia dels fills. 

 

Nacho també és molt discret amb la vida privada, i així ho hem pogut vore quan la premsa ha volgut conseguir declaracions. No obstant això, els seus familiars no s’han tallat ni un pèl. Este cap de setmana, el programa ‘Deluxe’ ha donat veu a dos testimonis clau d’esta batalla judicial: Lola Medina, mare de Nacho Palau, i Lucía Dominguin, germana de Miguel Bosé.

 

La confessió d’una periodista mexicana

Lola Medina assegura que el seu fill ha viscut durant molts anys a l’ombra de Bosé. En canvi, Lucía Dominguin no ha dubtat en defendre la posició del seu germà, assenyalant que només és pare de dos dels quatre nens. 

 

Sálvame‘ ha volgut connectar amb la periodista mexicana María Luisa Doria, presentadora del telenotícies de Multimedios televisión, que ha explicat com és la vida del cantant en Mèxic, el país en el que residix actualment amb els seus fills.

 

La periodista ha assegurat que té una vida molt humil. No obstant això, sí que ha afirmat que sempre va acompanyat d’un guardaespatlles, que impedix que ningú s’acoste a ell ni als seus fills. D’altra banda, Kiko Matamoros ha desmentit les paraules de la mexicana, afirmant que el cantant té una vida pública molt rica i que quan la situació ho permet, participa en festes i és habitual vore’l acompanyat d’altres cares molt conegudes.

 

 

Greus problemes de salut

Doria assegura que l’artista no ix al carrer i fins i tot es rumoreja que podria estar patint una malaltia relacionada amb la gola. De fet, Lydia Lozano, col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga de la família, ha confirmat que el cantant ha visitat uns quants especialistes mèdics de tot el món per intentar posar remei a este delicat problema de salut. Segons pareix, tot podria venir derivat pels nervis i la tensió a la que s’està veient sotmès pels últims escàndols que ha protagonitzat.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.