9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Una periodista mexicana explica el secret de Miguel Bosé: podria estar malalt

Miguel Bosé sempre s’ha caracteritzat per protegir la seua intimitat i mantindre la seua vida al marge de la premsa. Tot i això, sempre està en el punt de mira. Fins i tot, s’ha revelat que hauria mantingut una relació amb Nacho Palau, qui sempre l’ha acompanyat com a assistent.

 

Ara bé, sorprenentment, l’artista ha obert la porta de sa casa a un redactor de la revista ‘Shangay‘, a qui li ha presentat quatre xiquets, assegurant que són els seus fills. Segurament Bosé no s’esperava que esta dada ocuparia hores i hores de televisió després de saber-se que ha trencat la seua relació amb Nacho Palau i que han començat una batalla judicial per la custòdia dels fills. 

 

Nacho també és molt discret amb la vida privada, i així ho hem pogut vore quan la premsa ha volgut conseguir declaracions. No obstant això, els seus familiars no s’han tallat ni un pèl. Este cap de setmana, el programa ‘Deluxe’ ha donat veu a dos testimonis clau d’esta batalla judicial: Lola Medina, mare de Nacho Palau, i Lucía Dominguin, germana de Miguel Bosé.

 

La confessió d’una periodista mexicana

Lola Medina assegura que el seu fill ha viscut durant molts anys a l’ombra de Bosé. En canvi, Lucía Dominguin no ha dubtat en defendre la posició del seu germà, assenyalant que només és pare de dos dels quatre nens. 

 

Sálvame‘ ha volgut connectar amb la periodista mexicana María Luisa Doria, presentadora del telenotícies de Multimedios televisión, que ha explicat com és la vida del cantant en Mèxic, el país en el que residix actualment amb els seus fills.

 

La periodista ha assegurat que té una vida molt humil. No obstant això, sí que ha afirmat que sempre va acompanyat d’un guardaespatlles, que impedix que ningú s’acoste a ell ni als seus fills. D’altra banda, Kiko Matamoros ha desmentit les paraules de la mexicana, afirmant que el cantant té una vida pública molt rica i que quan la situació ho permet, participa en festes i és habitual vore’l acompanyat d’altres cares molt conegudes.

 

 

Greus problemes de salut

Doria assegura que l’artista no ix al carrer i fins i tot es rumoreja que podria estar patint una malaltia relacionada amb la gola. De fet, Lydia Lozano, col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga de la família, ha confirmat que el cantant ha visitat uns quants especialistes mèdics de tot el món per intentar posar remei a este delicat problema de salut. Segons pareix, tot podria venir derivat pels nervis i la tensió a la que s’està veient sotmès pels últims escàndols que ha protagonitzat.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.