Una periodista mexicana explica el secret de Miguel Bosé: podria estar malalt

Miguel Bosé sempre s’ha caracteritzat per protegir la seua intimitat i mantindre la seua vida al marge de la premsa. Tot i això, sempre està en el punt de mira. Fins i tot, s’ha revelat que hauria mantingut una relació amb Nacho Palau, qui sempre l’ha acompanyat com a assistent.

 

Ara bé, sorprenentment, l’artista ha obert la porta de sa casa a un redactor de la revista ‘Shangay‘, a qui li ha presentat quatre xiquets, assegurant que són els seus fills. Segurament Bosé no s’esperava que esta dada ocuparia hores i hores de televisió després de saber-se que ha trencat la seua relació amb Nacho Palau i que han començat una batalla judicial per la custòdia dels fills. 

 

Nacho també és molt discret amb la vida privada, i així ho hem pogut vore quan la premsa ha volgut conseguir declaracions. No obstant això, els seus familiars no s’han tallat ni un pèl. Este cap de setmana, el programa ‘Deluxe’ ha donat veu a dos testimonis clau d’esta batalla judicial: Lola Medina, mare de Nacho Palau, i Lucía Dominguin, germana de Miguel Bosé.

 

La confessió d’una periodista mexicana

Lola Medina assegura que el seu fill ha viscut durant molts anys a l’ombra de Bosé. En canvi, Lucía Dominguin no ha dubtat en defendre la posició del seu germà, assenyalant que només és pare de dos dels quatre nens. 

 

Sálvame‘ ha volgut connectar amb la periodista mexicana María Luisa Doria, presentadora del telenotícies de Multimedios televisión, que ha explicat com és la vida del cantant en Mèxic, el país en el que residix actualment amb els seus fills.

 

La periodista ha assegurat que té una vida molt humil. No obstant això, sí que ha afirmat que sempre va acompanyat d’un guardaespatlles, que impedix que ningú s’acoste a ell ni als seus fills. D’altra banda, Kiko Matamoros ha desmentit les paraules de la mexicana, afirmant que el cantant té una vida pública molt rica i que quan la situació ho permet, participa en festes i és habitual vore’l acompanyat d’altres cares molt conegudes.

 

 

Greus problemes de salut

Doria assegura que l’artista no ix al carrer i fins i tot es rumoreja que podria estar patint una malaltia relacionada amb la gola. De fet, Lydia Lozano, col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga de la família, ha confirmat que el cantant ha visitat uns quants especialistes mèdics de tot el món per intentar posar remei a este delicat problema de salut. Segons pareix, tot podria venir derivat pels nervis i la tensió a la que s’està veient sotmès pels últims escàndols que ha protagonitzat.

Últimes notícies

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.