Pipi Estrada anuncia la mort de Michael Robinson i ell ho desmentix

Michael Robinson ha confessat la seua malaltia en la Cadena Ser | València Diari

 

El periodista deportiu Pipi Estrada va protagonitzar ahir dimarts un moment ridícul. El conegut col·laborador del ‘Chiringuito’ va anunciar la mort de Michael Robinson en el seu compte de Twitter sense comprovar si la informació era veraç. «Un bes enorme per a la família de Michael Robinson. D.E.P», va escriure a les 22.27 hores d’este dimarts, 21 d’abril.

 

El càncer de Robinson

Afortunadament, la notícia era falsa i, de fet, Robsinon va haver d’explicar que seguia viu. A demés, va aprofitar l’ocasió per a agrair les mostres de suport dels seus seguidors, ja que fa mesos que lluita contra un càncer: «Per tots aquells que esteu preguntant, dir-vos que seguisc en la lluita. Moltes gràcies pel vostre interés i les vostres mostres d’afecte», va escriure

 

 

Robinson, que és una de les cares més conegudes en el món deportiu i als mitjans de comunicació per la seua llarguíssima trajectòria en Canal +, Cuatro i en la seua pròpia cadena de ràdio, va voler agrair sentir-se acompanyat en esta complicada etapa de la seua vida: «Veig que mai caminaré a soles, vos escolte com en Anfield: ‘You’ll never walk alone’. Gràcies de tot cor i molts ànims en el confinament», va dir als seus seguidors.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.