9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Pipi Estrada anuncia la mort de Michael Robinson i ell ho desmentix

Michael Robinson ha confessat la seua malaltia en la Cadena Ser | València Diari

 

El periodista deportiu Pipi Estrada va protagonitzar ahir dimarts un moment ridícul. El conegut col·laborador del ‘Chiringuito’ va anunciar la mort de Michael Robinson en el seu compte de Twitter sense comprovar si la informació era veraç. «Un bes enorme per a la família de Michael Robinson. D.E.P», va escriure a les 22.27 hores d’este dimarts, 21 d’abril.

 

El càncer de Robinson

Afortunadament, la notícia era falsa i, de fet, Robsinon va haver d’explicar que seguia viu. A demés, va aprofitar l’ocasió per a agrair les mostres de suport dels seus seguidors, ja que fa mesos que lluita contra un càncer: «Per tots aquells que esteu preguntant, dir-vos que seguisc en la lluita. Moltes gràcies pel vostre interés i les vostres mostres d’afecte», va escriure

 

 

Robinson, que és una de les cares més conegudes en el món deportiu i als mitjans de comunicació per la seua llarguíssima trajectòria en Canal +, Cuatro i en la seua pròpia cadena de ràdio, va voler agrair sentir-se acompanyat en esta complicada etapa de la seua vida: «Veig que mai caminaré a soles, vos escolte com en Anfield: ‘You’ll never walk alone’. Gràcies de tot cor i molts ànims en el confinament», va dir als seus seguidors.

Últimes notícies

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.

La col·lisió de tres camions talla l’AP-7 a Castelló des de la matinada i deixa dos ferits

Un xoc entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la 1 de la matinada. El trànsit es desvia per la N-340 i hi ha dos ferits.