Pipi Estrada anuncia la mort de Michael Robinson i ell ho desmentix

Michael Robinson ha confessat la seua malaltia en la Cadena Ser | València Diari

 

El periodista deportiu Pipi Estrada va protagonitzar ahir dimarts un moment ridícul. El conegut col·laborador del ‘Chiringuito’ va anunciar la mort de Michael Robinson en el seu compte de Twitter sense comprovar si la informació era veraç. «Un bes enorme per a la família de Michael Robinson. D.E.P», va escriure a les 22.27 hores d’este dimarts, 21 d’abril.

 

El càncer de Robinson

Afortunadament, la notícia era falsa i, de fet, Robsinon va haver d’explicar que seguia viu. A demés, va aprofitar l’ocasió per a agrair les mostres de suport dels seus seguidors, ja que fa mesos que lluita contra un càncer: «Per tots aquells que esteu preguntant, dir-vos que seguisc en la lluita. Moltes gràcies pel vostre interés i les vostres mostres d’afecte», va escriure

 

 

Robinson, que és una de les cares més conegudes en el món deportiu i als mitjans de comunicació per la seua llarguíssima trajectòria en Canal +, Cuatro i en la seua pròpia cadena de ràdio, va voler agrair sentir-se acompanyat en esta complicada etapa de la seua vida: «Veig que mai caminaré a soles, vos escolte com en Anfield: ‘You’ll never walk alone’. Gràcies de tot cor i molts ànims en el confinament», va dir als seus seguidors.

Últimes notícies

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.

Com mirar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar danys irreversibles en la retina i recomanen només ulleres homologades o sistemes d’observació indirecta.

Un llibre rescata l’exili del músic Deseado Mercadal, inspiració de la novel·la de Tomás Andújar

El periodista alacantí Tomás Andújar ha convertit la vida del músic exiliat Deseado Mercadal en la novel·la 'Donde acaba el agua', on narra el seu pas pels camps francesos al nord d’Àfrica i reflexiona sobre la memòria de la Guerra Civil.
FILMOTECA D'ESTIU