Pipi Estrada anuncia la mort de Michael Robinson i ell ho desmentix

Michael Robinson ha confessat la seua malaltia en la Cadena Ser | València Diari

 

El periodista deportiu Pipi Estrada va protagonitzar ahir dimarts un moment ridícul. El conegut col·laborador del ‘Chiringuito’ va anunciar la mort de Michael Robinson en el seu compte de Twitter sense comprovar si la informació era veraç. «Un bes enorme per a la família de Michael Robinson. D.E.P», va escriure a les 22.27 hores d’este dimarts, 21 d’abril.

 

El càncer de Robinson

Afortunadament, la notícia era falsa i, de fet, Robsinon va haver d’explicar que seguia viu. A demés, va aprofitar l’ocasió per a agrair les mostres de suport dels seus seguidors, ja que fa mesos que lluita contra un càncer: «Per tots aquells que esteu preguntant, dir-vos que seguisc en la lluita. Moltes gràcies pel vostre interés i les vostres mostres d’afecte», va escriure

 

 

Robinson, que és una de les cares més conegudes en el món deportiu i als mitjans de comunicació per la seua llarguíssima trajectòria en Canal +, Cuatro i en la seua pròpia cadena de ràdio, va voler agrair sentir-se acompanyat en esta complicada etapa de la seua vida: «Veig que mai caminaré a soles, vos escolte com en Anfield: ‘You’ll never walk alone’. Gràcies de tot cor i molts ànims en el confinament», va dir als seus seguidors.

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.