10.4 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

770 places d’auxiliar administratiu en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat una convocatòria d’oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius en concurrència lliure.

A més, s’han de sumar altres 93 places de promoció interna que es destinen a persones que ja treballen en l’administració autonòmica valenciana.

El principal requisit per a participar en les oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius serà el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o el seu equivalent per a l’acompliment de la categoria.

Per a les persones aspirants del torn lliure, l’oposició consistirà en un únic exercici que consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 63 minuts, d’un qüestionari de 50 preguntes sobre el contingut dels 33 temes que s’inclouen en l’annex I de la convocatòria. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d’elles serà la correcta.

D’este qüestionari, 3 de les preguntes versaran sobre el temari general i 4 sobre el temari de normativa sanitària comuna. Totes elles seran de caràcter teòric. Les 43 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre el contingut dels temes que constitueixen el temari específic de la categoria, que s’inclouen en l’annex I.

En la fase de concurs, a la qual només accediran els qui hagen superat la fase d’oposició, es valoraran els mèrits, conforme a l’Ordre 2/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’aproven els barems de mèrits d’aplicació a la fase de concurs dels processos selectius, a la provisió a través dels concursos de trasllats i als processos de mobilitat interna, de places de personal estatutari al servei d’institucions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, reproduint-se el barem aplicable en l’annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 100 punts.

Pots accedir a les bases de les oposicions a la Comunitat Valenciana per a 770 places per a auxiliar administratiu en este enllaç. El termini per a inscriure’s serà d’un mes des de la publicació de les bases.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.