11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

770 places d’auxiliar administratiu en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat una convocatòria d’oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius en concurrència lliure.

A més, s’han de sumar altres 93 places de promoció interna que es destinen a persones que ja treballen en l’administració autonòmica valenciana.

El principal requisit per a participar en les oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius serà el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o el seu equivalent per a l’acompliment de la categoria.

Per a les persones aspirants del torn lliure, l’oposició consistirà en un únic exercici que consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 63 minuts, d’un qüestionari de 50 preguntes sobre el contingut dels 33 temes que s’inclouen en l’annex I de la convocatòria. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d’elles serà la correcta.

D’este qüestionari, 3 de les preguntes versaran sobre el temari general i 4 sobre el temari de normativa sanitària comuna. Totes elles seran de caràcter teòric. Les 43 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre el contingut dels temes que constitueixen el temari específic de la categoria, que s’inclouen en l’annex I.

En la fase de concurs, a la qual només accediran els qui hagen superat la fase d’oposició, es valoraran els mèrits, conforme a l’Ordre 2/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’aproven els barems de mèrits d’aplicació a la fase de concurs dels processos selectius, a la provisió a través dels concursos de trasllats i als processos de mobilitat interna, de places de personal estatutari al servei d’institucions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, reproduint-se el barem aplicable en l’annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 100 punts.

Pots accedir a les bases de les oposicions a la Comunitat Valenciana per a 770 places per a auxiliar administratiu en este enllaç. El termini per a inscriure’s serà d’un mes des de la publicació de les bases.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.