770 places d’auxiliar administratiu en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat una convocatòria d’oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius en concurrència lliure.

A més, s’han de sumar altres 93 places de promoció interna que es destinen a persones que ja treballen en l’administració autonòmica valenciana.

El principal requisit per a participar en les oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius serà el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o el seu equivalent per a l’acompliment de la categoria.

Per a les persones aspirants del torn lliure, l’oposició consistirà en un únic exercici que consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 63 minuts, d’un qüestionari de 50 preguntes sobre el contingut dels 33 temes que s’inclouen en l’annex I de la convocatòria. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d’elles serà la correcta.

D’este qüestionari, 3 de les preguntes versaran sobre el temari general i 4 sobre el temari de normativa sanitària comuna. Totes elles seran de caràcter teòric. Les 43 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre el contingut dels temes que constitueixen el temari específic de la categoria, que s’inclouen en l’annex I.

En la fase de concurs, a la qual només accediran els qui hagen superat la fase d’oposició, es valoraran els mèrits, conforme a l’Ordre 2/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’aproven els barems de mèrits d’aplicació a la fase de concurs dels processos selectius, a la provisió a través dels concursos de trasllats i als processos de mobilitat interna, de places de personal estatutari al servei d’institucions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, reproduint-se el barem aplicable en l’annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 100 punts.

Pots accedir a les bases de les oposicions a la Comunitat Valenciana per a 770 places per a auxiliar administratiu en este enllaç. El termini per a inscriure’s serà d’un mes des de la publicació de les bases.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.