770 places d’auxiliar administratiu en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat una convocatòria d’oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius en concurrència lliure.

A més, s’han de sumar altres 93 places de promoció interna que es destinen a persones que ja treballen en l’administració autonòmica valenciana.

El principal requisit per a participar en les oposicions 2021 a la Comunitat Valenciana per a 770 auxiliars administratius serà el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, graduat escolar, formació professional de primer grau o el seu equivalent per a l’acompliment de la categoria.

Per a les persones aspirants del torn lliure, l’oposició consistirà en un únic exercici que consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 63 minuts, d’un qüestionari de 50 preguntes sobre el contingut dels 33 temes que s’inclouen en l’annex I de la convocatòria. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d’elles serà la correcta.

D’este qüestionari, 3 de les preguntes versaran sobre el temari general i 4 sobre el temari de normativa sanitària comuna. Totes elles seran de caràcter teòric. Les 43 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre el contingut dels temes que constitueixen el temari específic de la categoria, que s’inclouen en l’annex I.

En la fase de concurs, a la qual només accediran els qui hagen superat la fase d’oposició, es valoraran els mèrits, conforme a l’Ordre 2/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’aproven els barems de mèrits d’aplicació a la fase de concurs dels processos selectius, a la provisió a través dels concursos de trasllats i als processos de mobilitat interna, de places de personal estatutari al servei d’institucions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, reproduint-se el barem aplicable en l’annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 100 punts.

Pots accedir a les bases de les oposicions a la Comunitat Valenciana per a 770 places per a auxiliar administratiu en este enllaç. El termini per a inscriure’s serà d’un mes des de la publicació de les bases.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.