La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Últimes notícies

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.
FILMOTECA D'ESTIU