19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Últimes notícies

Camarero demana a Morant activar 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat

Susana Camarero ha instat a Diana Morant a reclamar al Govern la posada fent ús de 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat. També ha demanat suprimir l'IVA en la construcció de VPP per a abaratir preus.

Marlaska afirma que la Policia detectarà possibles fraus en la regularització d’immigrants

Interior defén que el procés de regularització es farà amb garanties i que es perseguirà el frau després de l'augment de denúncies per pèrdua de passaports. A més, nega concessions en la llei de multireincidència i es pronuncia sobre el cas Ábalos i la inscripció d'un nou partit.

Marlaska assegura que la reforma de Sapadors a València estarà conclosa abans de l’estiu

El ministre de l'Interior ha assegurat que les obres en l'antiga caserna de Sapadors conclouran este semestre, amb una inversió pròxima a 30 milions. També ha avançat projectes de noves comissaries a Benidorm, Dénia, Sagunt i Vila-real.

La València d’entre segles reviu a la Casa Museu Blasco Ibáñez amb 50 fotografies

La Casa Museu Blasco Ibáñez ha inaugurat este dijous una mostra amb unes 50 imatges que connecten la ciutat de finals del XIX i principis del XX amb la seua literatura. L'exposició enllaça patrimoni fotogràfic i narrativa per a oferir un retrat viu de la València d'antany.

El MACA s’obri a l’art comunitari amb ‘Històries de la Bassa’ del Raval Roig

El MACA inaugura 'Històries de la Bassa', un projecte de mediació amb veïns del Raval Roig convertit en exposició. La mostra reunix arxius i relats.

Camarero avisa de sorpreses per a PSPV i Compromís i defén el procés de les VPP d’Alacant

La vicepresidenta primera ha sostingut que les adjudicacions de la Platja de Sant Joan es van fer amb normes del Botànic i ha avançat possibles sorpreses. El Consell revisa 140 expedients i dona 10 dies per a esmenar deficiències.

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.