La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.