13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.