La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.