Anuncios

La preocupació més gran de la infanta Sofia que li complica la vida

 

La princesa Elionor és sense dubte la filla dels Reis que carrega més responsabilitat i, per tant, també la que té més protagonisme mediàtic. I és que ser l’hereva al tron comporta una educació molt estricta i completa, en pro de què puga ser una bona representant de la monarquia i que estiga preparada per a poder assumir les faenes que se li encomanaran arribat el moment .

 

Sa germana, la infanta Sofia, té en este sentit un ‘menor pes sobre ella’. No obstant, això no lleva que els seus pares també siguen molt durs en la seua formació. Per això, les germanes estudien en la mateixa escola-  en la que també es va educar son pare Felip-, i les dos estan sotmeses per igual a les estrictes normes de Letícia. 

 

Una educació estricta

En concret, les dos menors tenen prohibit l’ús de dispositius mòbils, només poden menjar dolços de forma puntual, únicament poden vore la televisió els caps de setmana i amb control maternal i sempre s’han d’anar a dormir a les 21.00 hores.

 

Segons s’ha donat a conéixer per diferents mitjans, la mare de la princesa Elionor i la infanta Sofia pràcticament porta a terme una educació ‘militar’ amb elles. I és que vol que siguen disciplinades, que assusmisquen el paper que tenen i que estiguen preparades per a afrontar el futur que els espera. No vol que les seues filles siguen objecte de dures crítiques per no estar a l’altura del lloc que ocupen. Joan Carles i Felip estan baix del punt de mira, i Letícia sap que les seues filles són l’única esperança per a que la monarquia prospere.

 

Sofia, en igualtat de condicions amb la sa germana

No obstant això, pareix ser que la menor de les filles dels Reis es troba massa ‘presonera’ per estes regles tan estrictes que ha de complir. En més d’una ocasió, hem vist que la xicoteta pareix tindre un caràcter més jovial, divertit i propi de la seua edat que la seua germana. I esta rectitud que té en la seua educació pareix que pretén acabar amb esta forma de ser i esta naturalitat, que són precisament les que poden despertar les simpaties dels espanyols.

 

Si els seus pares actuen d’esta manera és perquè el que volen per damunt de tot és que amb la infanta Sofia no es cometen els mateixos errors que s’han comès en la Família Reial en el passat. En concret, volen que la seua preparació siga igual que la de sa germana per si esta ha d’ocupar el tron en algun moment. Això no va passar amb les germanes del Rei, les que destaquen per les seues polèmiques accions i donen malnom a la corona.

 

Controlaran les seues relacions i faenes futures

De la mateixa manera, no volen que la seua filla puga ser protagonista d’escàndols, com sí que ho han sigut les infantes Helena i Cristina. Per això, entre altres coses, no només s’extremarà la cautela en les relacions sentimentals que tinga en el futur sinó que, a demés, s’ha establert que si volguera treballar fora de la monarquia, hauria de renunciar als seus drets com infanta.

 

Els Reis volen el millor per a la infanta Sofia i per això l’estan educant d’una manera tan estricta, encara que potser ella necessita més llibertat i menys imposicions. D’esta manera, s’evitaria que la monarquia es puga vore implicada en un altre cas Nóos que, anys després, seguix perseguint a la Casa Reial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.