Preocupació per la salut del cantant Juan Luis Guerra

Juan Luis Guerra durant la presentació de la seva gira al 2015

El cantant dominicà ha sigut sotmés a una xicoteta intervenció cardiovascular | GTRES

El cantant dominicà Juan Luis Guerra ha sigut sotmés este dimecres a una operació cardiovascular, segons ha informat el seu portaveu, Severo Rivera.

 

Xicoteta intervenció cardiovascular

L’entorn del cantant no ha oferit molts detalls sobre l’operació. El que sí que se sap és que el dominicà ha sigut sotmés a una intervenció breu, segons han informat els metges que l’estan tractant. Està previst que Juan Luis Guerra, de 62 anys, es prenga un descans amb la seua família durant este Nadal. La pròxima aparició pública de l’artista serà en gener, ja que té la intenció d’assistir als premis Grammy, als que està nominat.

  

Unes hores després de la seua intervenció, el dominicà ha penjat una imatge en les xarxes socials de la UNESCO, elogiant la seua decisió de declarar la ‘bachata’ com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. D’eixa manera, i com tot pareix indicar, l’operació cardiovascular hauria sigut tot un èxit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Celebrando la declaración de la @Unesco de la Bachata como patrimonio de la humanidad! ¡Cantando Bachata! Vía @retajila

Una publicación compartida de Juan Luis Guerra Oficial (@juanluisguerra) el

 

 

Juan Luis Guerra està nominat als Grammy en la categoria de millor disc tropical llatí per ‘Literal’, el seu últim àlbum, que va ser premiat en els Latin Grammy el novembre passat amb el premi al millor àlbum contemporani / fusió tropical. S’espera que l’artista puga acudir a la cerimònia, després d’haver passat per quiròfan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.