Preocupació per la salut del cantant Juan Luis Guerra

Juan Luis Guerra durant la presentació de la seva gira al 2015

El cantant dominicà ha sigut sotmés a una xicoteta intervenció cardiovascular | GTRES

El cantant dominicà Juan Luis Guerra ha sigut sotmés este dimecres a una operació cardiovascular, segons ha informat el seu portaveu, Severo Rivera.

 

Xicoteta intervenció cardiovascular

L’entorn del cantant no ha oferit molts detalls sobre l’operació. El que sí que se sap és que el dominicà ha sigut sotmés a una intervenció breu, segons han informat els metges que l’estan tractant. Està previst que Juan Luis Guerra, de 62 anys, es prenga un descans amb la seua família durant este Nadal. La pròxima aparició pública de l’artista serà en gener, ja que té la intenció d’assistir als premis Grammy, als que està nominat.

  

Unes hores després de la seua intervenció, el dominicà ha penjat una imatge en les xarxes socials de la UNESCO, elogiant la seua decisió de declarar la ‘bachata’ com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. D’eixa manera, i com tot pareix indicar, l’operació cardiovascular hauria sigut tot un èxit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Celebrando la declaración de la @Unesco de la Bachata como patrimonio de la humanidad! ¡Cantando Bachata! Vía @retajila

Una publicación compartida de Juan Luis Guerra Oficial (@juanluisguerra) el

 

 

Juan Luis Guerra està nominat als Grammy en la categoria de millor disc tropical llatí per ‘Literal’, el seu últim àlbum, que va ser premiat en els Latin Grammy el novembre passat amb el premi al millor àlbum contemporani / fusió tropical. S’espera que l’artista puga acudir a la cerimònia, després d’haver passat per quiròfan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.