Preocupació per la salut del cantant Juan Luis Guerra

Juan Luis Guerra durant la presentació de la seva gira al 2015

El cantant dominicà ha sigut sotmés a una xicoteta intervenció cardiovascular | GTRES

El cantant dominicà Juan Luis Guerra ha sigut sotmés este dimecres a una operació cardiovascular, segons ha informat el seu portaveu, Severo Rivera.

 

Xicoteta intervenció cardiovascular

L’entorn del cantant no ha oferit molts detalls sobre l’operació. El que sí que se sap és que el dominicà ha sigut sotmés a una intervenció breu, segons han informat els metges que l’estan tractant. Està previst que Juan Luis Guerra, de 62 anys, es prenga un descans amb la seua família durant este Nadal. La pròxima aparició pública de l’artista serà en gener, ja que té la intenció d’assistir als premis Grammy, als que està nominat.

  

Unes hores després de la seua intervenció, el dominicà ha penjat una imatge en les xarxes socials de la UNESCO, elogiant la seua decisió de declarar la ‘bachata’ com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. D’eixa manera, i com tot pareix indicar, l’operació cardiovascular hauria sigut tot un èxit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Celebrando la declaración de la @Unesco de la Bachata como patrimonio de la humanidad! ¡Cantando Bachata! Vía @retajila

Una publicación compartida de Juan Luis Guerra Oficial (@juanluisguerra) el

 

 

Juan Luis Guerra està nominat als Grammy en la categoria de millor disc tropical llatí per ‘Literal’, el seu últim àlbum, que va ser premiat en els Latin Grammy el novembre passat amb el premi al millor àlbum contemporani / fusió tropical. S’espera que l’artista puga acudir a la cerimònia, després d’haver passat per quiròfan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU