Preocupació per la salut del cantant Juan Luis Guerra

Juan Luis Guerra durant la presentació de la seva gira al 2015

El cantant dominicà ha sigut sotmés a una xicoteta intervenció cardiovascular | GTRES

El cantant dominicà Juan Luis Guerra ha sigut sotmés este dimecres a una operació cardiovascular, segons ha informat el seu portaveu, Severo Rivera.

 

Xicoteta intervenció cardiovascular

L’entorn del cantant no ha oferit molts detalls sobre l’operació. El que sí que se sap és que el dominicà ha sigut sotmés a una intervenció breu, segons han informat els metges que l’estan tractant. Està previst que Juan Luis Guerra, de 62 anys, es prenga un descans amb la seua família durant este Nadal. La pròxima aparició pública de l’artista serà en gener, ja que té la intenció d’assistir als premis Grammy, als que està nominat.

  

Unes hores després de la seua intervenció, el dominicà ha penjat una imatge en les xarxes socials de la UNESCO, elogiant la seua decisió de declarar la ‘bachata’ com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. D’eixa manera, i com tot pareix indicar, l’operació cardiovascular hauria sigut tot un èxit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Celebrando la declaración de la @Unesco de la Bachata como patrimonio de la humanidad! ¡Cantando Bachata! Vía @retajila

Una publicación compartida de Juan Luis Guerra Oficial (@juanluisguerra) el

 

 

Juan Luis Guerra està nominat als Grammy en la categoria de millor disc tropical llatí per ‘Literal’, el seu últim àlbum, que va ser premiat en els Latin Grammy el novembre passat amb el premi al millor àlbum contemporani / fusió tropical. S’espera que l’artista puga acudir a la cerimònia, després d’haver passat per quiròfan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.