Preocupació per la salut del cantant Juan Luis Guerra

Juan Luis Guerra durant la presentació de la seva gira al 2015

El cantant dominicà ha sigut sotmés a una xicoteta intervenció cardiovascular | GTRES

El cantant dominicà Juan Luis Guerra ha sigut sotmés este dimecres a una operació cardiovascular, segons ha informat el seu portaveu, Severo Rivera.

 

Xicoteta intervenció cardiovascular

L’entorn del cantant no ha oferit molts detalls sobre l’operació. El que sí que se sap és que el dominicà ha sigut sotmés a una intervenció breu, segons han informat els metges que l’estan tractant. Està previst que Juan Luis Guerra, de 62 anys, es prenga un descans amb la seua família durant este Nadal. La pròxima aparició pública de l’artista serà en gener, ja que té la intenció d’assistir als premis Grammy, als que està nominat.

  

Unes hores després de la seua intervenció, el dominicà ha penjat una imatge en les xarxes socials de la UNESCO, elogiant la seua decisió de declarar la ‘bachata’ com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. D’eixa manera, i com tot pareix indicar, l’operació cardiovascular hauria sigut tot un èxit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Celebrando la declaración de la @Unesco de la Bachata como patrimonio de la humanidad! ¡Cantando Bachata! Vía @retajila

Una publicación compartida de Juan Luis Guerra Oficial (@juanluisguerra) el

 

 

Juan Luis Guerra està nominat als Grammy en la categoria de millor disc tropical llatí per ‘Literal’, el seu últim àlbum, que va ser premiat en els Latin Grammy el novembre passat amb el premi al millor àlbum contemporani / fusió tropical. S’espera que l’artista puga acudir a la cerimònia, després d’haver passat per quiròfan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.