‘À Punt’ anuncia el nom i la data d’estrena del programa de Màxim Huerta

 

Polític, escriptor, periodista i presentador de televisió. Després del seu èxit en la literatura i el seu efímer i polèmic pas pel Ministeri de Cultura i Deports, Màxim Huerta ha decidit tornar en 2021 a la televisió, el mitjà que li va donar la popularitat, deixant arrere un any especialment complicat per a ell a causa del delicat estat de salut de la seua mare.

 

Màxim Huerta ha acceptat un nou projecte televisiu en la seua terra natal. El periodista valencià ha fitxat per ‘À Punt’, el canal autonòmic valencià, a on s’encarregarà del nou programa vespertí anomenat ‘Bona vesprada’, en substitució de Carolina Ferre que conduïa el programa de les vesprades des de la posada en marxa del canal en 2018.

 

Serà l’11 de gener quan s’inaugure el nou programa de Màxim Huerta. Per a esta nova aventura, el presentador de ‘A partir de hoy‘, presentarà juntament amb Joan Espinosa, cara habitual dels informatius de Canal 9 i també en diferents programes de la nova À Punt, així com amb María Fuster, també reportera en altres programes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.