Anuncios

‘À Punt’ anuncia el nom i la data d’estrena del programa de Màxim Huerta

 

Polític, escriptor, periodista i presentador de televisió. Després del seu èxit en la literatura i el seu efímer i polèmic pas pel Ministeri de Cultura i Deports, Màxim Huerta ha decidit tornar en 2021 a la televisió, el mitjà que li va donar la popularitat, deixant arrere un any especialment complicat per a ell a causa del delicat estat de salut de la seua mare.

 

Màxim Huerta ha acceptat un nou projecte televisiu en la seua terra natal. El periodista valencià ha fitxat per ‘À Punt’, el canal autonòmic valencià, a on s’encarregarà del nou programa vespertí anomenat ‘Bona vesprada’, en substitució de Carolina Ferre que conduïa el programa de les vesprades des de la posada en marxa del canal en 2018.

Anuncios

 

Serà l’11 de gener quan s’inaugure el nou programa de Màxim Huerta. Per a esta nova aventura, el presentador de ‘A partir de hoy‘, presentarà juntament amb Joan Espinosa, cara habitual dels informatius de Canal 9 i també en diferents programes de la nova À Punt, així com amb María Fuster, també reportera en altres programes.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.
Anuncios