13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

‘À Punt’ anuncia el nom i la data d’estrena del programa de Màxim Huerta

 

Polític, escriptor, periodista i presentador de televisió. Després del seu èxit en la literatura i el seu efímer i polèmic pas pel Ministeri de Cultura i Deports, Màxim Huerta ha decidit tornar en 2021 a la televisió, el mitjà que li va donar la popularitat, deixant arrere un any especialment complicat per a ell a causa del delicat estat de salut de la seua mare.

 

Màxim Huerta ha acceptat un nou projecte televisiu en la seua terra natal. El periodista valencià ha fitxat per ‘À Punt’, el canal autonòmic valencià, a on s’encarregarà del nou programa vespertí anomenat ‘Bona vesprada’, en substitució de Carolina Ferre que conduïa el programa de les vesprades des de la posada en marxa del canal en 2018.

 

Serà l’11 de gener quan s’inaugure el nou programa de Màxim Huerta. Per a esta nova aventura, el presentador de ‘A partir de hoy‘, presentarà juntament amb Joan Espinosa, cara habitual dels informatius de Canal 9 i també en diferents programes de la nova À Punt, així com amb María Fuster, també reportera en altres programes.

Últimes notícies

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.