Rafa Nadal i Xisca Perelló, a les portes d’una boda plena d’incògnites

Rafal Nadal i Xisca Perelló contrauran matrimoni el pròxim mes de juny

Rafel Nadal i Xisca Perelló es casaran el juny que ve | València Diari

 

Rafel Nadal, un dels deportistes espanyols amb més fama internacional, està passant en estos moments per una complicada etapa professional a causa de la impossibilitat d’arribar a la final del ‘Madrid Open’. Tot i això, la seua vida sentimental està a punt de viure un moment inoblidable, la seua boda amb Xisca Perelló.

 

Fa 14 anys que la parella va iniciar la seua relació amorosa i fa un any van comprometre’s oficialment en la capital d’Itàlia. La notícia del seu futur casament als mitjans de comunicació no va agradar a Rafel Nadal ni a Xisca Perelló, i pareix ser que ara tampoc estan còmodes amb la publicació dels detalls d’este event.

 

A on i quan celebraran el matrimoni?

Gràcies al programa ‘Socialité’ de Telecinco, presentat per Maria Patiño, hem descobert algunes dades rellevants de l’acte matrimonial, com ara la data. Si bé s’havia rumorejat que es duria a terme durant la tardor, el cert és que la parella contraurà matrimoni el pròxim mes de juny. Tot i això, també es manté una certa incògnita, ja que ‘El Español’ assegura que l’enllaç se celebrarà en octubre. 

 

A més a més, el lloc triat per a la boda serà una abadia localitzada al nord de l’illa de Mallorca, una opció ideal per tindre intimitat i privacitat durant un event que marcarà la seua vida sentimental. Hem pogut conéixer també el número de convidats, que superarà les 500 persones, que seran testimonis de l’enllaç.

 

La parella es va comprometre oficialment va un any

La parella es va comprometre oficialment fa un any | València Diari 

El valencià Quique Dacosta, cuiner de l’acte

Un altre aspecte de la boda entre Rafel Nadal i Xisca Perelló tractat en ‘Socialité’ ha sigut el del xef responsable del càtering nupcial. L’encarregat d’esta part tan important serà Quique Dacosta, el prestigiós cuiner valencià que compta amb tres estrelles Michelin.

 

Des de peix i carn, passant per productes típics, fins a arribar a una sopa de paté, el menú serà molt variat i segur que enamorarà a tots els convidats. El que més ens ha sorprés és que el deportista Rafel Nadal tindrà un menú exclusivament per a ell, ja que ha de mantindre una dieta estricta a causa de la seua professió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.