Rafa Nadal i Xisca Perelló, a les portes d’una boda plena d’incògnites

Rafal Nadal i Xisca Perelló contrauran matrimoni el pròxim mes de juny

Rafel Nadal i Xisca Perelló es casaran el juny que ve | València Diari

 

Rafel Nadal, un dels deportistes espanyols amb més fama internacional, està passant en estos moments per una complicada etapa professional a causa de la impossibilitat d’arribar a la final del ‘Madrid Open’. Tot i això, la seua vida sentimental està a punt de viure un moment inoblidable, la seua boda amb Xisca Perelló.

 

Fa 14 anys que la parella va iniciar la seua relació amorosa i fa un any van comprometre’s oficialment en la capital d’Itàlia. La notícia del seu futur casament als mitjans de comunicació no va agradar a Rafel Nadal ni a Xisca Perelló, i pareix ser que ara tampoc estan còmodes amb la publicació dels detalls d’este event.

 

A on i quan celebraran el matrimoni?

Gràcies al programa ‘Socialité’ de Telecinco, presentat per Maria Patiño, hem descobert algunes dades rellevants de l’acte matrimonial, com ara la data. Si bé s’havia rumorejat que es duria a terme durant la tardor, el cert és que la parella contraurà matrimoni el pròxim mes de juny. Tot i això, també es manté una certa incògnita, ja que ‘El Español’ assegura que l’enllaç se celebrarà en octubre. 

 

A més a més, el lloc triat per a la boda serà una abadia localitzada al nord de l’illa de Mallorca, una opció ideal per tindre intimitat i privacitat durant un event que marcarà la seua vida sentimental. Hem pogut conéixer també el número de convidats, que superarà les 500 persones, que seran testimonis de l’enllaç.

 

La parella es va comprometre oficialment va un any

La parella es va comprometre oficialment fa un any | València Diari 

El valencià Quique Dacosta, cuiner de l’acte

Un altre aspecte de la boda entre Rafel Nadal i Xisca Perelló tractat en ‘Socialité’ ha sigut el del xef responsable del càtering nupcial. L’encarregat d’esta part tan important serà Quique Dacosta, el prestigiós cuiner valencià que compta amb tres estrelles Michelin.

 

Des de peix i carn, passant per productes típics, fins a arribar a una sopa de paté, el menú serà molt variat i segur que enamorarà a tots els convidats. El que més ens ha sorprés és que el deportista Rafel Nadal tindrà un menú exclusivament per a ell, ja que ha de mantindre una dieta estricta a causa de la seua professió.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.