Rafa Nadal i Xisca Perelló, a les portes d’una boda plena d’incògnites

Rafal Nadal i Xisca Perelló contrauran matrimoni el pròxim mes de juny

Rafel Nadal i Xisca Perelló es casaran el juny que ve | València Diari

 

Rafel Nadal, un dels deportistes espanyols amb més fama internacional, està passant en estos moments per una complicada etapa professional a causa de la impossibilitat d’arribar a la final del ‘Madrid Open’. Tot i això, la seua vida sentimental està a punt de viure un moment inoblidable, la seua boda amb Xisca Perelló.

 

Fa 14 anys que la parella va iniciar la seua relació amorosa i fa un any van comprometre’s oficialment en la capital d’Itàlia. La notícia del seu futur casament als mitjans de comunicació no va agradar a Rafel Nadal ni a Xisca Perelló, i pareix ser que ara tampoc estan còmodes amb la publicació dels detalls d’este event.

 

A on i quan celebraran el matrimoni?

Gràcies al programa ‘Socialité’ de Telecinco, presentat per Maria Patiño, hem descobert algunes dades rellevants de l’acte matrimonial, com ara la data. Si bé s’havia rumorejat que es duria a terme durant la tardor, el cert és que la parella contraurà matrimoni el pròxim mes de juny. Tot i això, també es manté una certa incògnita, ja que ‘El Español’ assegura que l’enllaç se celebrarà en octubre. 

 

A més a més, el lloc triat per a la boda serà una abadia localitzada al nord de l’illa de Mallorca, una opció ideal per tindre intimitat i privacitat durant un event que marcarà la seua vida sentimental. Hem pogut conéixer també el número de convidats, que superarà les 500 persones, que seran testimonis de l’enllaç.

 

La parella es va comprometre oficialment va un any

La parella es va comprometre oficialment fa un any | València Diari 

El valencià Quique Dacosta, cuiner de l’acte

Un altre aspecte de la boda entre Rafel Nadal i Xisca Perelló tractat en ‘Socialité’ ha sigut el del xef responsable del càtering nupcial. L’encarregat d’esta part tan important serà Quique Dacosta, el prestigiós cuiner valencià que compta amb tres estrelles Michelin.

 

Des de peix i carn, passant per productes típics, fins a arribar a una sopa de paté, el menú serà molt variat i segur que enamorarà a tots els convidats. El que més ens ha sorprés és que el deportista Rafel Nadal tindrà un menú exclusivament per a ell, ja que ha de mantindre una dieta estricta a causa de la seua professió.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.