Rafa Nadal i Xisca Perelló, a les portes d’una boda plena d’incògnites

Rafal Nadal i Xisca Perelló contrauran matrimoni el pròxim mes de juny

Rafel Nadal i Xisca Perelló es casaran el juny que ve | València Diari

 

Rafel Nadal, un dels deportistes espanyols amb més fama internacional, està passant en estos moments per una complicada etapa professional a causa de la impossibilitat d’arribar a la final del ‘Madrid Open’. Tot i això, la seua vida sentimental està a punt de viure un moment inoblidable, la seua boda amb Xisca Perelló.

 

Fa 14 anys que la parella va iniciar la seua relació amorosa i fa un any van comprometre’s oficialment en la capital d’Itàlia. La notícia del seu futur casament als mitjans de comunicació no va agradar a Rafel Nadal ni a Xisca Perelló, i pareix ser que ara tampoc estan còmodes amb la publicació dels detalls d’este event.

 

A on i quan celebraran el matrimoni?

Gràcies al programa ‘Socialité’ de Telecinco, presentat per Maria Patiño, hem descobert algunes dades rellevants de l’acte matrimonial, com ara la data. Si bé s’havia rumorejat que es duria a terme durant la tardor, el cert és que la parella contraurà matrimoni el pròxim mes de juny. Tot i això, també es manté una certa incògnita, ja que ‘El Español’ assegura que l’enllaç se celebrarà en octubre. 

 

A més a més, el lloc triat per a la boda serà una abadia localitzada al nord de l’illa de Mallorca, una opció ideal per tindre intimitat i privacitat durant un event que marcarà la seua vida sentimental. Hem pogut conéixer també el número de convidats, que superarà les 500 persones, que seran testimonis de l’enllaç.

 

La parella es va comprometre oficialment va un any

La parella es va comprometre oficialment fa un any | València Diari 

El valencià Quique Dacosta, cuiner de l’acte

Un altre aspecte de la boda entre Rafel Nadal i Xisca Perelló tractat en ‘Socialité’ ha sigut el del xef responsable del càtering nupcial. L’encarregat d’esta part tan important serà Quique Dacosta, el prestigiós cuiner valencià que compta amb tres estrelles Michelin.

 

Des de peix i carn, passant per productes típics, fins a arribar a una sopa de paté, el menú serà molt variat i segur que enamorarà a tots els convidats. El que més ens ha sorprés és que el deportista Rafel Nadal tindrà un menú exclusivament per a ell, ja que ha de mantindre una dieta estricta a causa de la seua professió.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.