Rafa Nadal i Xisca Perelló, a les portes d’una boda plena d’incògnites

Rafal Nadal i Xisca Perelló contrauran matrimoni el pròxim mes de juny

Rafel Nadal i Xisca Perelló es casaran el juny que ve | València Diari

 

Rafel Nadal, un dels deportistes espanyols amb més fama internacional, està passant en estos moments per una complicada etapa professional a causa de la impossibilitat d’arribar a la final del ‘Madrid Open’. Tot i això, la seua vida sentimental està a punt de viure un moment inoblidable, la seua boda amb Xisca Perelló.

 

Fa 14 anys que la parella va iniciar la seua relació amorosa i fa un any van comprometre’s oficialment en la capital d’Itàlia. La notícia del seu futur casament als mitjans de comunicació no va agradar a Rafel Nadal ni a Xisca Perelló, i pareix ser que ara tampoc estan còmodes amb la publicació dels detalls d’este event.

 

A on i quan celebraran el matrimoni?

Gràcies al programa ‘Socialité’ de Telecinco, presentat per Maria Patiño, hem descobert algunes dades rellevants de l’acte matrimonial, com ara la data. Si bé s’havia rumorejat que es duria a terme durant la tardor, el cert és que la parella contraurà matrimoni el pròxim mes de juny. Tot i això, també es manté una certa incògnita, ja que ‘El Español’ assegura que l’enllaç se celebrarà en octubre. 

 

A més a més, el lloc triat per a la boda serà una abadia localitzada al nord de l’illa de Mallorca, una opció ideal per tindre intimitat i privacitat durant un event que marcarà la seua vida sentimental. Hem pogut conéixer també el número de convidats, que superarà les 500 persones, que seran testimonis de l’enllaç.

 

La parella es va comprometre oficialment va un any

La parella es va comprometre oficialment fa un any | València Diari 

El valencià Quique Dacosta, cuiner de l’acte

Un altre aspecte de la boda entre Rafel Nadal i Xisca Perelló tractat en ‘Socialité’ ha sigut el del xef responsable del càtering nupcial. L’encarregat d’esta part tan important serà Quique Dacosta, el prestigiós cuiner valencià que compta amb tres estrelles Michelin.

 

Des de peix i carn, passant per productes típics, fins a arribar a una sopa de paté, el menú serà molt variat i segur que enamorarà a tots els convidats. El que més ens ha sorprés és que el deportista Rafel Nadal tindrà un menú exclusivament per a ell, ja que ha de mantindre una dieta estricta a causa de la seua professió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.