Retiren un fàrmac per a la hipertensió en detectar impureses en els límits establits

El ministeri de Sanitat ha llançat una alerta a través de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) en la qual comunica la retirada del fàrmac Acuprel, unes pastilles receptades a pacients amb hipertensió i a persones que pateixen una tensió arterial elevada.

Pel que sembla s’han detectat una quantitat d’impureses en el medicament superior a la permesa. Per això, des de la AEMPS han alertat a tots els consumidors i se’ls ha demanat que en cas de tindre un dels lots defectuosos, que acudisquen a la farmàcia per a retornar-ho i allí rebran els diners del medicament.

Lots i dates de caducitat

ACUPREL 20 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 59082, CN: 725150)

Lot: DT1726, data de caducitat 30/04/2023
Lot: EP6755, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FF8049, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FJ7223, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FM6653, data de caducitat 30/09/2023

ACUPREL 40 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 61710, CN: 667964)

Lot: CY1994, data de caducitat 30/09/2022
Lot: DT1722, data de caducitat 30/09/2022
Lot: EM1564, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FA3732, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FJ1093, data de caducitat 30/04/2024

ACUPREL 5 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 60 comprimits (NR: 59081, CN: 731919)

Lot: FF2036, data de caducitat 31/05/2024

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.