Retiren un fàrmac per a la hipertensió en detectar impureses en els límits establits

El ministeri de Sanitat ha llançat una alerta a través de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) en la qual comunica la retirada del fàrmac Acuprel, unes pastilles receptades a pacients amb hipertensió i a persones que pateixen una tensió arterial elevada.

Pel que sembla s’han detectat una quantitat d’impureses en el medicament superior a la permesa. Per això, des de la AEMPS han alertat a tots els consumidors i se’ls ha demanat que en cas de tindre un dels lots defectuosos, que acudisquen a la farmàcia per a retornar-ho i allí rebran els diners del medicament.

Lots i dates de caducitat

ACUPREL 20 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 59082, CN: 725150)

Lot: DT1726, data de caducitat 30/04/2023
Lot: EP6755, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FF8049, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FJ7223, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FM6653, data de caducitat 30/09/2023

ACUPREL 40 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 61710, CN: 667964)

Lot: CY1994, data de caducitat 30/09/2022
Lot: DT1722, data de caducitat 30/09/2022
Lot: EM1564, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FA3732, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FJ1093, data de caducitat 30/04/2024

ACUPREL 5 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 60 comprimits (NR: 59081, CN: 731919)

Lot: FF2036, data de caducitat 31/05/2024

Últimes notícies

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.