Anuncios

Retiren un fàrmac per a la hipertensió en detectar impureses en els límits establits

El ministeri de Sanitat ha llançat una alerta a través de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) en la qual comunica la retirada del fàrmac Acuprel, unes pastilles receptades a pacients amb hipertensió i a persones que pateixen una tensió arterial elevada.

Pel que sembla s’han detectat una quantitat d’impureses en el medicament superior a la permesa. Per això, des de la AEMPS han alertat a tots els consumidors i se’ls ha demanat que en cas de tindre un dels lots defectuosos, que acudisquen a la farmàcia per a retornar-ho i allí rebran els diners del medicament.

Anuncios

Lots i dates de caducitat

ACUPREL 20 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 59082, CN: 725150)

Lot: DT1726, data de caducitat 30/04/2023
Lot: EP6755, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FF8049, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FJ7223, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FM6653, data de caducitat 30/09/2023

ACUPREL 40 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 61710, CN: 667964)

Lot: CY1994, data de caducitat 30/09/2022
Lot: DT1722, data de caducitat 30/09/2022
Lot: EM1564, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FA3732, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FJ1093, data de caducitat 30/04/2024

ACUPREL 5 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 60 comprimits (NR: 59081, CN: 731919)

Lot: FF2036, data de caducitat 31/05/2024

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.

Un miler d’aspirants acudix al càsting d’extres d’Embullats en Ciutat de la Llum

Prop d'un miler de persones ha participat en el càsting de figuració per al rodatge de la superproducció musical Embullats en els estudis Ciutat de la Llum i altres enclavaments d'Alacant.

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.
Anuncios