Retiren un fàrmac per a la hipertensió en detectar impureses en els límits establits

El ministeri de Sanitat ha llançat una alerta a través de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) en la qual comunica la retirada del fàrmac Acuprel, unes pastilles receptades a pacients amb hipertensió i a persones que pateixen una tensió arterial elevada.

Pel que sembla s’han detectat una quantitat d’impureses en el medicament superior a la permesa. Per això, des de la AEMPS han alertat a tots els consumidors i se’ls ha demanat que en cas de tindre un dels lots defectuosos, que acudisquen a la farmàcia per a retornar-ho i allí rebran els diners del medicament.

Lots i dates de caducitat

ACUPREL 20 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 59082, CN: 725150)

Lot: DT1726, data de caducitat 30/04/2023
Lot: EP6755, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FF8049, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FJ7223, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FM6653, data de caducitat 30/09/2023

ACUPREL 40 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 61710, CN: 667964)

Lot: CY1994, data de caducitat 30/09/2022
Lot: DT1722, data de caducitat 30/09/2022
Lot: EM1564, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FA3732, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FJ1093, data de caducitat 30/04/2024

ACUPREL 5 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 60 comprimits (NR: 59081, CN: 731919)

Lot: FF2036, data de caducitat 31/05/2024

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.