Rocío Flores podria rebre una dolorosa notícia quan torne de ‘Supervivientes’

 

Rocío Flores s’està convertint en un dels rostres més coneguts del món del cor, no només per ser filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, sinó també per la seua participació en el ‘reality’ de Telecinco ‘Supervivientes’. Tot assenyala que es podria convertir en una de les grans favorites per a guanyar el concurs. La neta de Rocío Jurado va fer la seua primera gran aparició en el plató de Mediaset durant l’última edició de ‘GH VIP’ a on va exir en defensa de son pare, que participava en el programa. 

 

El seu salt a la fama comporta que es parle cada volta més de la seua família i dels conflictes que l’envolten. El protagonista de l’última polèmica és el seu nóvio, Manuel Bedmar, que sempre ha evitat pronunciar-se públicament però, en esta ocasió, s’ha vist implicat en un escàndol que podria afectar a la seua relació amb Rocío.

 

Rumors d’una possible infidelitat

‘Sálvame’ ha contactat amb una confident que confirma ser l’amant de Manuel Bedmar. Segons ha explicat al programa, «em va demanar l’Instagram i vam començar a parlar per allí, i tot molt bé. Jo sabia que ell tenia nóvia però no sabia qui era» ha assenyalat. «Vam començar a parlar, em parlava cada dia, fèiem fins i tot videotrucades, tot súper bé. Vam arribar a quedar dos voltes», explica i afegix que entre ells no hi va haver res més que besos.

 

Una notícia que segur que agafarà per sorpresa a Rocío Flores i que l’enfonsarà, ja que ella està molt enamorada de la seua parella. En moltes ocasions ha comentat en l’illa que el troba molt a faltar perquè sempre ha estat el seu suport principal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.