Rocío Flores podria rebre una dolorosa notícia quan torne de ‘Supervivientes’

 

Rocío Flores s’està convertint en un dels rostres més coneguts del món del cor, no només per ser filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, sinó també per la seua participació en el ‘reality’ de Telecinco ‘Supervivientes’. Tot assenyala que es podria convertir en una de les grans favorites per a guanyar el concurs. La neta de Rocío Jurado va fer la seua primera gran aparició en el plató de Mediaset durant l’última edició de ‘GH VIP’ a on va exir en defensa de son pare, que participava en el programa. 

 

El seu salt a la fama comporta que es parle cada volta més de la seua família i dels conflictes que l’envolten. El protagonista de l’última polèmica és el seu nóvio, Manuel Bedmar, que sempre ha evitat pronunciar-se públicament però, en esta ocasió, s’ha vist implicat en un escàndol que podria afectar a la seua relació amb Rocío.

 

Rumors d’una possible infidelitat

‘Sálvame’ ha contactat amb una confident que confirma ser l’amant de Manuel Bedmar. Segons ha explicat al programa, «em va demanar l’Instagram i vam començar a parlar per allí, i tot molt bé. Jo sabia que ell tenia nóvia però no sabia qui era» ha assenyalat. «Vam començar a parlar, em parlava cada dia, fèiem fins i tot videotrucades, tot súper bé. Vam arribar a quedar dos voltes», explica i afegix que entre ells no hi va haver res més que besos.

 

Una notícia que segur que agafarà per sorpresa a Rocío Flores i que l’enfonsarà, ja que ella està molt enamorada de la seua parella. En moltes ocasions ha comentat en l’illa que el troba molt a faltar perquè sempre ha estat el seu suport principal.

Últimes notícies

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.