Rocío Flores podria rebre una dolorosa notícia quan torne de ‘Supervivientes’

 

Rocío Flores s’està convertint en un dels rostres més coneguts del món del cor, no només per ser filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, sinó també per la seua participació en el ‘reality’ de Telecinco ‘Supervivientes’. Tot assenyala que es podria convertir en una de les grans favorites per a guanyar el concurs. La neta de Rocío Jurado va fer la seua primera gran aparició en el plató de Mediaset durant l’última edició de ‘GH VIP’ a on va exir en defensa de son pare, que participava en el programa. 

 

El seu salt a la fama comporta que es parle cada volta més de la seua família i dels conflictes que l’envolten. El protagonista de l’última polèmica és el seu nóvio, Manuel Bedmar, que sempre ha evitat pronunciar-se públicament però, en esta ocasió, s’ha vist implicat en un escàndol que podria afectar a la seua relació amb Rocío.

 

Rumors d’una possible infidelitat

‘Sálvame’ ha contactat amb una confident que confirma ser l’amant de Manuel Bedmar. Segons ha explicat al programa, «em va demanar l’Instagram i vam començar a parlar per allí, i tot molt bé. Jo sabia que ell tenia nóvia però no sabia qui era» ha assenyalat. «Vam començar a parlar, em parlava cada dia, fèiem fins i tot videotrucades, tot súper bé. Vam arribar a quedar dos voltes», explica i afegix que entre ells no hi va haver res més que besos.

 

Una notícia que segur que agafarà per sorpresa a Rocío Flores i que l’enfonsarà, ja que ella està molt enamorada de la seua parella. En moltes ocasions ha comentat en l’illa que el troba molt a faltar perquè sempre ha estat el seu suport principal.

Últimes notícies

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.

La nova senda d’estabilitat deixa la Comunitat Valenciana sense 542 milions entre 2027 i 2029

La reedició de la senda d’estabilitat per al període 2027-2029, que el Congrés previsiblement tornarà a rebutjar, elimina el marge de dèficit autonòmic del 0,1 % del PIB i lleva 542 milions a la Comunitat Valenciana.

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.