Rocío Flores podria rebre una dolorosa notícia quan torne de ‘Supervivientes’

 

Rocío Flores s’està convertint en un dels rostres més coneguts del món del cor, no només per ser filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, sinó també per la seua participació en el ‘reality’ de Telecinco ‘Supervivientes’. Tot assenyala que es podria convertir en una de les grans favorites per a guanyar el concurs. La neta de Rocío Jurado va fer la seua primera gran aparició en el plató de Mediaset durant l’última edició de ‘GH VIP’ a on va exir en defensa de son pare, que participava en el programa. 

 

El seu salt a la fama comporta que es parle cada volta més de la seua família i dels conflictes que l’envolten. El protagonista de l’última polèmica és el seu nóvio, Manuel Bedmar, que sempre ha evitat pronunciar-se públicament però, en esta ocasió, s’ha vist implicat en un escàndol que podria afectar a la seua relació amb Rocío.

 

Rumors d’una possible infidelitat

‘Sálvame’ ha contactat amb una confident que confirma ser l’amant de Manuel Bedmar. Segons ha explicat al programa, «em va demanar l’Instagram i vam començar a parlar per allí, i tot molt bé. Jo sabia que ell tenia nóvia però no sabia qui era» ha assenyalat. «Vam començar a parlar, em parlava cada dia, fèiem fins i tot videotrucades, tot súper bé. Vam arribar a quedar dos voltes», explica i afegix que entre ells no hi va haver res més que besos.

 

Una notícia que segur que agafarà per sorpresa a Rocío Flores i que l’enfonsarà, ja que ella està molt enamorada de la seua parella. En moltes ocasions ha comentat en l’illa que el troba molt a faltar perquè sempre ha estat el seu suport principal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.