Rocío Flores podria rebre una dolorosa notícia quan torne de ‘Supervivientes’

 

Rocío Flores s’està convertint en un dels rostres més coneguts del món del cor, no només per ser filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, sinó també per la seua participació en el ‘reality’ de Telecinco ‘Supervivientes’. Tot assenyala que es podria convertir en una de les grans favorites per a guanyar el concurs. La neta de Rocío Jurado va fer la seua primera gran aparició en el plató de Mediaset durant l’última edició de ‘GH VIP’ a on va exir en defensa de son pare, que participava en el programa. 

 

El seu salt a la fama comporta que es parle cada volta més de la seua família i dels conflictes que l’envolten. El protagonista de l’última polèmica és el seu nóvio, Manuel Bedmar, que sempre ha evitat pronunciar-se públicament però, en esta ocasió, s’ha vist implicat en un escàndol que podria afectar a la seua relació amb Rocío.

 

Rumors d’una possible infidelitat

‘Sálvame’ ha contactat amb una confident que confirma ser l’amant de Manuel Bedmar. Segons ha explicat al programa, «em va demanar l’Instagram i vam començar a parlar per allí, i tot molt bé. Jo sabia que ell tenia nóvia però no sabia qui era» ha assenyalat. «Vam començar a parlar, em parlava cada dia, fèiem fins i tot videotrucades, tot súper bé. Vam arribar a quedar dos voltes», explica i afegix que entre ells no hi va haver res més que besos.

 

Una notícia que segur que agafarà per sorpresa a Rocío Flores i que l’enfonsarà, ja que ella està molt enamorada de la seua parella. En moltes ocasions ha comentat en l’illa que el troba molt a faltar perquè sempre ha estat el seu suport principal.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.