Rosa López, a punt de deixar la música amb la mort de son pare

Rosa López va estar a punt de deixar la seua carrera musical després de la mort de son pare  | CEDIDA

 

Han passat pràcticament 20 anys des que Rosa López va guanyar ‘Operación Triunfo’, el que era en aquell moment un nou contingut televisiu molt prometedor. La granadina ha volgut parlar sobre la seua trajectòria professional en el programa de Toñi Moreno, ‘Un año de tu vida’, emés en Canal Sur.

 

Tots vam ser testimonis de com Rosa va guanyar-se el reconeixement dins de l’àmbit musical gràcies al seu pas per ‘Operación Triunfo’. De ser una cantant ‘amateur’ i anònima, va convertir-se en una de les veus més famoses a escala nacional en tres mesos.

 

A pesar d’això, la vida de la cantant també ha passat per moments difícils, i eixos anys de fama no han sigut sempre fàcils. Estem parlant de la pèrdua de son pare, qui va ser un suport indispensable per a la granadina per a conseguir el seu objectiu de ser cantant. Un problema de salut en la gola va ser el motiu de la seua mort.

 

La cantant durant el programa 'El año de tu vida' presentat per Toñi Moreno

La cantant durant el programa ‘El año de tu vida’ presentat per Toñi Moreno | CANAL SUR

 

 

L’any 2008 Rosa López va perdre son pare, que havia estat lluitant contra la malaltia durant molt de temps. Eixe fet va suposar una tragèdia per a tota la família, i per a l’artista va ser un colp molt fort. «En algun moment vaig pensar en deixar la música perquè se’m va afonar tot. Va ser quan va morir mon pare», va confessar a Toñi Moreno.

 

A més a més, la granadina es trobava amb l’obligació de gravar un nou disc pel contracte que tenia amb la productora i el fort impacte emocional per la mort de son pare la va portar a pensar en cancel·lar-ho tot i abandonar la seua carrera musical. «Vaig estar a punt de no gravar ‘Promesas’», va afirmar en ‘Un año en la vida’.

 

Tot i això, el disc va acabar incorporant les cançons preferides de sos pares, convertint-se d’eixa manera en un homenatge. «El vaig gravar moltes voltes tirada en terra, plorant», va explicar Rosa López.

 

 

La cantant juntament amb els seus pares durant l'emisió d''Operación Triunfo' l'any 2001

La cantant juntament amb sos pares durant l’emissió d”Operación Triunfo’ l’any 2001 | CEDIDA

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.