Rosa López, a punt de deixar la música amb la mort de son pare

Rosa López va estar a punt de deixar la seua carrera musical després de la mort de son pare  | CEDIDA

 

Han passat pràcticament 20 anys des que Rosa López va guanyar ‘Operación Triunfo’, el que era en aquell moment un nou contingut televisiu molt prometedor. La granadina ha volgut parlar sobre la seua trajectòria professional en el programa de Toñi Moreno, ‘Un año de tu vida’, emés en Canal Sur.

 

Tots vam ser testimonis de com Rosa va guanyar-se el reconeixement dins de l’àmbit musical gràcies al seu pas per ‘Operación Triunfo’. De ser una cantant ‘amateur’ i anònima, va convertir-se en una de les veus més famoses a escala nacional en tres mesos.

 

A pesar d’això, la vida de la cantant també ha passat per moments difícils, i eixos anys de fama no han sigut sempre fàcils. Estem parlant de la pèrdua de son pare, qui va ser un suport indispensable per a la granadina per a conseguir el seu objectiu de ser cantant. Un problema de salut en la gola va ser el motiu de la seua mort.

 

La cantant durant el programa 'El año de tu vida' presentat per Toñi Moreno

La cantant durant el programa ‘El año de tu vida’ presentat per Toñi Moreno | CANAL SUR

 

 

L’any 2008 Rosa López va perdre son pare, que havia estat lluitant contra la malaltia durant molt de temps. Eixe fet va suposar una tragèdia per a tota la família, i per a l’artista va ser un colp molt fort. «En algun moment vaig pensar en deixar la música perquè se’m va afonar tot. Va ser quan va morir mon pare», va confessar a Toñi Moreno.

 

A més a més, la granadina es trobava amb l’obligació de gravar un nou disc pel contracte que tenia amb la productora i el fort impacte emocional per la mort de son pare la va portar a pensar en cancel·lar-ho tot i abandonar la seua carrera musical. «Vaig estar a punt de no gravar ‘Promesas’», va afirmar en ‘Un año en la vida’.

 

Tot i això, el disc va acabar incorporant les cançons preferides de sos pares, convertint-se d’eixa manera en un homenatge. «El vaig gravar moltes voltes tirada en terra, plorant», va explicar Rosa López.

 

 

La cantant juntament amb els seus pares durant l'emisió d''Operación Triunfo' l'any 2001

La cantant juntament amb sos pares durant l’emissió d”Operación Triunfo’ l’any 2001 | CEDIDA

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.