Rosa López, a punt de deixar la música amb la mort de son pare

Rosa López va estar a punt de deixar la seua carrera musical després de la mort de son pare  | CEDIDA

 

Han passat pràcticament 20 anys des que Rosa López va guanyar ‘Operación Triunfo’, el que era en aquell moment un nou contingut televisiu molt prometedor. La granadina ha volgut parlar sobre la seua trajectòria professional en el programa de Toñi Moreno, ‘Un año de tu vida’, emés en Canal Sur.

 

Tots vam ser testimonis de com Rosa va guanyar-se el reconeixement dins de l’àmbit musical gràcies al seu pas per ‘Operación Triunfo’. De ser una cantant ‘amateur’ i anònima, va convertir-se en una de les veus més famoses a escala nacional en tres mesos.

 

A pesar d’això, la vida de la cantant també ha passat per moments difícils, i eixos anys de fama no han sigut sempre fàcils. Estem parlant de la pèrdua de son pare, qui va ser un suport indispensable per a la granadina per a conseguir el seu objectiu de ser cantant. Un problema de salut en la gola va ser el motiu de la seua mort.

 

La cantant durant el programa 'El año de tu vida' presentat per Toñi Moreno

La cantant durant el programa ‘El año de tu vida’ presentat per Toñi Moreno | CANAL SUR

 

 

L’any 2008 Rosa López va perdre son pare, que havia estat lluitant contra la malaltia durant molt de temps. Eixe fet va suposar una tragèdia per a tota la família, i per a l’artista va ser un colp molt fort. «En algun moment vaig pensar en deixar la música perquè se’m va afonar tot. Va ser quan va morir mon pare», va confessar a Toñi Moreno.

 

A més a més, la granadina es trobava amb l’obligació de gravar un nou disc pel contracte que tenia amb la productora i el fort impacte emocional per la mort de son pare la va portar a pensar en cancel·lar-ho tot i abandonar la seua carrera musical. «Vaig estar a punt de no gravar ‘Promesas’», va afirmar en ‘Un año en la vida’.

 

Tot i això, el disc va acabar incorporant les cançons preferides de sos pares, convertint-se d’eixa manera en un homenatge. «El vaig gravar moltes voltes tirada en terra, plorant», va explicar Rosa López.

 

 

La cantant juntament amb els seus pares durant l'emisió d''Operación Triunfo' l'any 2001

La cantant juntament amb sos pares durant l’emissió d»Operación Triunfo’ l’any 2001 | CEDIDA

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.