9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Rosa López, a punt de deixar la música amb la mort de son pare

Rosa López va estar a punt de deixar la seua carrera musical després de la mort de son pare  | CEDIDA

 

Han passat pràcticament 20 anys des que Rosa López va guanyar ‘Operación Triunfo’, el que era en aquell moment un nou contingut televisiu molt prometedor. La granadina ha volgut parlar sobre la seua trajectòria professional en el programa de Toñi Moreno, ‘Un año de tu vida’, emés en Canal Sur.

 

Tots vam ser testimonis de com Rosa va guanyar-se el reconeixement dins de l’àmbit musical gràcies al seu pas per ‘Operación Triunfo’. De ser una cantant ‘amateur’ i anònima, va convertir-se en una de les veus més famoses a escala nacional en tres mesos.

 

A pesar d’això, la vida de la cantant també ha passat per moments difícils, i eixos anys de fama no han sigut sempre fàcils. Estem parlant de la pèrdua de son pare, qui va ser un suport indispensable per a la granadina per a conseguir el seu objectiu de ser cantant. Un problema de salut en la gola va ser el motiu de la seua mort.

 

La cantant durant el programa 'El año de tu vida' presentat per Toñi Moreno

La cantant durant el programa ‘El año de tu vida’ presentat per Toñi Moreno | CANAL SUR

 

 

L’any 2008 Rosa López va perdre son pare, que havia estat lluitant contra la malaltia durant molt de temps. Eixe fet va suposar una tragèdia per a tota la família, i per a l’artista va ser un colp molt fort. «En algun moment vaig pensar en deixar la música perquè se’m va afonar tot. Va ser quan va morir mon pare», va confessar a Toñi Moreno.

 

A més a més, la granadina es trobava amb l’obligació de gravar un nou disc pel contracte que tenia amb la productora i el fort impacte emocional per la mort de son pare la va portar a pensar en cancel·lar-ho tot i abandonar la seua carrera musical. «Vaig estar a punt de no gravar ‘Promesas’», va afirmar en ‘Un año en la vida’.

 

Tot i això, el disc va acabar incorporant les cançons preferides de sos pares, convertint-se d’eixa manera en un homenatge. «El vaig gravar moltes voltes tirada en terra, plorant», va explicar Rosa López.

 

 

La cantant juntament amb els seus pares durant l'emisió d''Operación Triunfo' l'any 2001

La cantant juntament amb sos pares durant l’emissió d”Operación Triunfo’ l’any 2001 | CEDIDA

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.