21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Rosa López, a punt de deixar la música amb la mort de son pare

Rosa López va estar a punt de deixar la seua carrera musical després de la mort de son pare  | CEDIDA

 

Han passat pràcticament 20 anys des que Rosa López va guanyar ‘Operación Triunfo’, el que era en aquell moment un nou contingut televisiu molt prometedor. La granadina ha volgut parlar sobre la seua trajectòria professional en el programa de Toñi Moreno, ‘Un año de tu vida’, emés en Canal Sur.

 

Tots vam ser testimonis de com Rosa va guanyar-se el reconeixement dins de l’àmbit musical gràcies al seu pas per ‘Operación Triunfo’. De ser una cantant ‘amateur’ i anònima, va convertir-se en una de les veus més famoses a escala nacional en tres mesos.

 

A pesar d’això, la vida de la cantant també ha passat per moments difícils, i eixos anys de fama no han sigut sempre fàcils. Estem parlant de la pèrdua de son pare, qui va ser un suport indispensable per a la granadina per a conseguir el seu objectiu de ser cantant. Un problema de salut en la gola va ser el motiu de la seua mort.

 

La cantant durant el programa 'El año de tu vida' presentat per Toñi Moreno

La cantant durant el programa ‘El año de tu vida’ presentat per Toñi Moreno | CANAL SUR

 

 

L’any 2008 Rosa López va perdre son pare, que havia estat lluitant contra la malaltia durant molt de temps. Eixe fet va suposar una tragèdia per a tota la família, i per a l’artista va ser un colp molt fort. «En algun moment vaig pensar en deixar la música perquè se’m va afonar tot. Va ser quan va morir mon pare», va confessar a Toñi Moreno.

 

A més a més, la granadina es trobava amb l’obligació de gravar un nou disc pel contracte que tenia amb la productora i el fort impacte emocional per la mort de son pare la va portar a pensar en cancel·lar-ho tot i abandonar la seua carrera musical. «Vaig estar a punt de no gravar ‘Promesas’», va afirmar en ‘Un año en la vida’.

 

Tot i això, el disc va acabar incorporant les cançons preferides de sos pares, convertint-se d’eixa manera en un homenatge. «El vaig gravar moltes voltes tirada en terra, plorant», va explicar Rosa López.

 

 

La cantant juntament amb els seus pares durant l'emisió d''Operación Triunfo' l'any 2001

La cantant juntament amb sos pares durant l’emissió d”Operación Triunfo’ l’any 2001 | CEDIDA

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.