Rosa López, entregada a sa mare, rebutja participar a ‘Supervivientes’

Rosa López rebutja participar a ‘Supervivientes’ | Cedida

 

Els seguidors de Rosa López, la guanyadora de la primera edició d»Operación Triunfo’, es quedaran amb les ganes de tornar a veure-la en un programa de televisió. López ha rebutjat participar en la pròxima edició de Supervivientes, tot i que, contràriament, ha confessat que li encantaria.

 

Però López té dos grans motius suficients per a haver declinat la proposta de la promotora Bulldog TV i Telecinco, tal com explica ‘La Coctelera. El primer motiu que ha fet que la cantant decidisca no participar en el programa ha sigut la seua família, especialment, sa mare.

 

El pes de la família en la vida de la cantant

Tal com ha confessat aquesta setmana López durant la preestrena de la pel·lícula ‘¿Qué te juegas?’, si acceptara la proposta de ‘Supervivientes’, sa mare es veuria obligada a veure-la en un àmbit que no li agrada. Per tant, López s’ha deixat guiar pel seu instint familiar que sempre l’ha definit, i la balança s’ha decantat per fer feliç a sa mare abans que participar en el programa.

 

Una altra de les raons de pes de la cantant és la seua total implicació en el seu nou single. La carrera musical de l’andalusa no ha estat sent gens fàcil i, per aquest motiu, ara ha decidit centrar tota la seua energia en un nou projecte professional allunyada ja d’Universal Music. A pesar de tots aquests motius, López no ha pogut negar que estaria encantada de viure una experiència d’aquest tipus, ja que és un programa que lliga amb el seu actual estil de vida.

La cantant Rosa López

Rosa López treballa en un nou single | Instagram

 

López ha rebutjat també altres programes

La de ‘Supervivientes’ no ha sigut l’única oferta que la cantant ha hagut de rebutjar. També ho ha fet amb la nova edició de MasterChef Celebrity. En aquest cas, López ha confessat que seria impossible poder cuinar res perquè segueix una dieta ovolactovegana i que, per tant, no podria ni viure ni disfrutar el programa com es mereix.

 

Cal recordar que López sí que va acceptar participar en una de les últimes edicions de ‘Tu Cara Me Suena’, d’Antena 3 i que, tot i no guanyar, va fer un admirable programa. En aquest cas, evidentment, es va sentir molt còmoda, ja que la música és el seu hàbitat natural.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.