Rosa López, entregada a sa mare, rebutja participar a ‘Supervivientes’

Rosa López rebutja participar a ‘Supervivientes’ | Cedida

 

Els seguidors de Rosa López, la guanyadora de la primera edició d»Operación Triunfo’, es quedaran amb les ganes de tornar a veure-la en un programa de televisió. López ha rebutjat participar en la pròxima edició de Supervivientes, tot i que, contràriament, ha confessat que li encantaria.

 

Però López té dos grans motius suficients per a haver declinat la proposta de la promotora Bulldog TV i Telecinco, tal com explica ‘La Coctelera. El primer motiu que ha fet que la cantant decidisca no participar en el programa ha sigut la seua família, especialment, sa mare.

 

El pes de la família en la vida de la cantant

Tal com ha confessat aquesta setmana López durant la preestrena de la pel·lícula ‘¿Qué te juegas?’, si acceptara la proposta de ‘Supervivientes’, sa mare es veuria obligada a veure-la en un àmbit que no li agrada. Per tant, López s’ha deixat guiar pel seu instint familiar que sempre l’ha definit, i la balança s’ha decantat per fer feliç a sa mare abans que participar en el programa.

 

Una altra de les raons de pes de la cantant és la seua total implicació en el seu nou single. La carrera musical de l’andalusa no ha estat sent gens fàcil i, per aquest motiu, ara ha decidit centrar tota la seua energia en un nou projecte professional allunyada ja d’Universal Music. A pesar de tots aquests motius, López no ha pogut negar que estaria encantada de viure una experiència d’aquest tipus, ja que és un programa que lliga amb el seu actual estil de vida.

La cantant Rosa López

Rosa López treballa en un nou single | Instagram

 

López ha rebutjat també altres programes

La de ‘Supervivientes’ no ha sigut l’única oferta que la cantant ha hagut de rebutjar. També ho ha fet amb la nova edició de MasterChef Celebrity. En aquest cas, López ha confessat que seria impossible poder cuinar res perquè segueix una dieta ovolactovegana i que, per tant, no podria ni viure ni disfrutar el programa com es mereix.

 

Cal recordar que López sí que va acceptar participar en una de les últimes edicions de ‘Tu Cara Me Suena’, d’Antena 3 i que, tot i no guanyar, va fer un admirable programa. En aquest cas, evidentment, es va sentir molt còmoda, ja que la música és el seu hàbitat natural.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.