Rosa López, entregada a sa mare, rebutja participar a ‘Supervivientes’

Rosa López rebutja participar a ‘Supervivientes’ | Cedida

 

Els seguidors de Rosa López, la guanyadora de la primera edició d”Operación Triunfo’, es quedaran amb les ganes de tornar a veure-la en un programa de televisió. López ha rebutjat participar en la pròxima edició de Supervivientes, tot i que, contràriament, ha confessat que li encantaria.

 

Però López té dos grans motius suficients per a haver declinat la proposta de la promotora Bulldog TV i Telecinco, tal com explica ‘La Coctelera. El primer motiu que ha fet que la cantant decidisca no participar en el programa ha sigut la seua família, especialment, sa mare.

 

El pes de la família en la vida de la cantant

Tal com ha confessat aquesta setmana López durant la preestrena de la pel·lícula ‘¿Qué te juegas?’, si acceptara la proposta de ‘Supervivientes’, sa mare es veuria obligada a veure-la en un àmbit que no li agrada. Per tant, López s’ha deixat guiar pel seu instint familiar que sempre l’ha definit, i la balança s’ha decantat per fer feliç a sa mare abans que participar en el programa.

 

Una altra de les raons de pes de la cantant és la seua total implicació en el seu nou single. La carrera musical de l’andalusa no ha estat sent gens fàcil i, per aquest motiu, ara ha decidit centrar tota la seua energia en un nou projecte professional allunyada ja d’Universal Music. A pesar de tots aquests motius, López no ha pogut negar que estaria encantada de viure una experiència d’aquest tipus, ja que és un programa que lliga amb el seu actual estil de vida.

La cantant Rosa López

Rosa López treballa en un nou single | Instagram

 

López ha rebutjat també altres programes

La de ‘Supervivientes’ no ha sigut l’única oferta que la cantant ha hagut de rebutjar. També ho ha fet amb la nova edició de MasterChef Celebrity. En aquest cas, López ha confessat que seria impossible poder cuinar res perquè segueix una dieta ovolactovegana i que, per tant, no podria ni viure ni disfrutar el programa com es mereix.

 

Cal recordar que López sí que va acceptar participar en una de les últimes edicions de ‘Tu Cara Me Suena’, d’Antena 3 i que, tot i no guanyar, va fer un admirable programa. En aquest cas, evidentment, es va sentir molt còmoda, ja que la música és el seu hàbitat natural.

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.