10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Rosa López, entregada a sa mare, rebutja participar a ‘Supervivientes’

Rosa López rebutja participar a ‘Supervivientes’ | Cedida

 

Els seguidors de Rosa López, la guanyadora de la primera edició d”Operación Triunfo’, es quedaran amb les ganes de tornar a veure-la en un programa de televisió. López ha rebutjat participar en la pròxima edició de Supervivientes, tot i que, contràriament, ha confessat que li encantaria.

 

Però López té dos grans motius suficients per a haver declinat la proposta de la promotora Bulldog TV i Telecinco, tal com explica ‘La Coctelera. El primer motiu que ha fet que la cantant decidisca no participar en el programa ha sigut la seua família, especialment, sa mare.

 

El pes de la família en la vida de la cantant

Tal com ha confessat aquesta setmana López durant la preestrena de la pel·lícula ‘¿Qué te juegas?’, si acceptara la proposta de ‘Supervivientes’, sa mare es veuria obligada a veure-la en un àmbit que no li agrada. Per tant, López s’ha deixat guiar pel seu instint familiar que sempre l’ha definit, i la balança s’ha decantat per fer feliç a sa mare abans que participar en el programa.

 

Una altra de les raons de pes de la cantant és la seua total implicació en el seu nou single. La carrera musical de l’andalusa no ha estat sent gens fàcil i, per aquest motiu, ara ha decidit centrar tota la seua energia en un nou projecte professional allunyada ja d’Universal Music. A pesar de tots aquests motius, López no ha pogut negar que estaria encantada de viure una experiència d’aquest tipus, ja que és un programa que lliga amb el seu actual estil de vida.

La cantant Rosa López

Rosa López treballa en un nou single | Instagram

 

López ha rebutjat també altres programes

La de ‘Supervivientes’ no ha sigut l’única oferta que la cantant ha hagut de rebutjar. També ho ha fet amb la nova edició de MasterChef Celebrity. En aquest cas, López ha confessat que seria impossible poder cuinar res perquè segueix una dieta ovolactovegana i que, per tant, no podria ni viure ni disfrutar el programa com es mereix.

 

Cal recordar que López sí que va acceptar participar en una de les últimes edicions de ‘Tu Cara Me Suena’, d’Antena 3 i que, tot i no guanyar, va fer un admirable programa. En aquest cas, evidentment, es va sentir molt còmoda, ja que la música és el seu hàbitat natural.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.