11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Rosa López, entregada a sa mare, rebutja participar a ‘Supervivientes’

Rosa López rebutja participar a ‘Supervivientes’ | Cedida

 

Els seguidors de Rosa López, la guanyadora de la primera edició d”Operación Triunfo’, es quedaran amb les ganes de tornar a veure-la en un programa de televisió. López ha rebutjat participar en la pròxima edició de Supervivientes, tot i que, contràriament, ha confessat que li encantaria.

 

Però López té dos grans motius suficients per a haver declinat la proposta de la promotora Bulldog TV i Telecinco, tal com explica ‘La Coctelera. El primer motiu que ha fet que la cantant decidisca no participar en el programa ha sigut la seua família, especialment, sa mare.

 

El pes de la família en la vida de la cantant

Tal com ha confessat aquesta setmana López durant la preestrena de la pel·lícula ‘¿Qué te juegas?’, si acceptara la proposta de ‘Supervivientes’, sa mare es veuria obligada a veure-la en un àmbit que no li agrada. Per tant, López s’ha deixat guiar pel seu instint familiar que sempre l’ha definit, i la balança s’ha decantat per fer feliç a sa mare abans que participar en el programa.

 

Una altra de les raons de pes de la cantant és la seua total implicació en el seu nou single. La carrera musical de l’andalusa no ha estat sent gens fàcil i, per aquest motiu, ara ha decidit centrar tota la seua energia en un nou projecte professional allunyada ja d’Universal Music. A pesar de tots aquests motius, López no ha pogut negar que estaria encantada de viure una experiència d’aquest tipus, ja que és un programa que lliga amb el seu actual estil de vida.

La cantant Rosa López

Rosa López treballa en un nou single | Instagram

 

López ha rebutjat també altres programes

La de ‘Supervivientes’ no ha sigut l’única oferta que la cantant ha hagut de rebutjar. També ho ha fet amb la nova edició de MasterChef Celebrity. En aquest cas, López ha confessat que seria impossible poder cuinar res perquè segueix una dieta ovolactovegana i que, per tant, no podria ni viure ni disfrutar el programa com es mereix.

 

Cal recordar que López sí que va acceptar participar en una de les últimes edicions de ‘Tu Cara Me Suena’, d’Antena 3 i que, tot i no guanyar, va fer un admirable programa. En aquest cas, evidentment, es va sentir molt còmoda, ja que la música és el seu hàbitat natural.

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.