Sara Carbonero trenca el silenci sobre la crisi amb el seu marit Iker Casillas

Sara Carbonero i Iker Casillas s’han mudat a Madrid després de cinc anys vivint en Portugal.«Ha sigut una decisió d’Íker i meua», afirmava la periodista, qui ha parlat de la seua nova vida en la presentació de la nova col·lecció ‘Slow Love‘ de Cortefiel, al costat de la seua gran amiga, Isabel Jiménez.

 

«Ens abellia molt tornar perquè ha sigut una decisió familiar», assegura. La mare de Lucas i Martín ha compartit el seu estat d’ànim carregat d’il·lusió i optimisme, pensant que les noves etapes, com la que inicia ara en la capital d’Espanya, «són oportunitats».

 

Encara que haja deixat Porto, Sara es confessa «una enamorada de la cultura» del país lusità, cosa que sempre ha compartit a les seues xarxes socials durant estos últims cinc anys en Portugal.

 

Ara, Sara preferix mirar cap al futur i passar pàgina: «Mirar enrere tampoc m’agrada molt». A demés, la presentadora està il·lusionada peL seu retorn a Madrid, a on han rebut una gran acollida gràcies a este nou projecte amb la seua amiga de ‘Mediaset’, Isabel Jiménez.

 

«Nou curs, moltes ganes»

Les dos periodistes han explicat els secrets d’esta nova col·laboració amb la firma de moda. Sara, que lluïa un vestit florejat en to pastel amb escot de pic, és esta la tendència que s’espera per als pròxims mesos de tardor: els colors clars i els estampats, que s’associen més amb els mesos de primavera i estiu.

 

D’altra banda, Iker i Sara seguixen volent llogar el xalet de La Finca, situat en esta luxosa urbanització en la capital.

 

Pareix que s’instal·laran a la casa de 300 metres quadrats que el porter ha comprat al centre de la capital, al costat de la plaça d’Espanya. «Nou curs. Moltes ganes», deia la periodista en tornar a la capital espanyola, la ciutat a on va començar la seua relació amb l’exfutbolista del Real Madrid.

Últimes notícies

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.