Sara Carbonero trenca el silenci sobre la crisi amb el seu marit Iker Casillas

Sara Carbonero i Iker Casillas s’han mudat a Madrid després de cinc anys vivint en Portugal.«Ha sigut una decisió d’Íker i meua», afirmava la periodista, qui ha parlat de la seua nova vida en la presentació de la nova col·lecció ‘Slow Love‘ de Cortefiel, al costat de la seua gran amiga, Isabel Jiménez.

 

«Ens abellia molt tornar perquè ha sigut una decisió familiar», assegura. La mare de Lucas i Martín ha compartit el seu estat d’ànim carregat d’il·lusió i optimisme, pensant que les noves etapes, com la que inicia ara en la capital d’Espanya, «són oportunitats».

 

Encara que haja deixat Porto, Sara es confessa «una enamorada de la cultura» del país lusità, cosa que sempre ha compartit a les seues xarxes socials durant estos últims cinc anys en Portugal.

 

Ara, Sara preferix mirar cap al futur i passar pàgina: «Mirar enrere tampoc m’agrada molt». A demés, la presentadora està il·lusionada peL seu retorn a Madrid, a on han rebut una gran acollida gràcies a este nou projecte amb la seua amiga de ‘Mediaset’, Isabel Jiménez.

 

«Nou curs, moltes ganes»

Les dos periodistes han explicat els secrets d’esta nova col·laboració amb la firma de moda. Sara, que lluïa un vestit florejat en to pastel amb escot de pic, és esta la tendència que s’espera per als pròxims mesos de tardor: els colors clars i els estampats, que s’associen més amb els mesos de primavera i estiu.

 

D’altra banda, Iker i Sara seguixen volent llogar el xalet de La Finca, situat en esta luxosa urbanització en la capital.

 

Pareix que s’instal·laran a la casa de 300 metres quadrats que el porter ha comprat al centre de la capital, al costat de la plaça d’Espanya. «Nou curs. Moltes ganes», deia la periodista en tornar a la capital espanyola, la ciutat a on va començar la seua relació amb l’exfutbolista del Real Madrid.

Últimes notícies

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.