Sara Carbonero trenca el silenci sobre la crisi amb el seu marit Iker Casillas

Sara Carbonero i Iker Casillas s’han mudat a Madrid després de cinc anys vivint en Portugal.«Ha sigut una decisió d’Íker i meua», afirmava la periodista, qui ha parlat de la seua nova vida en la presentació de la nova col·lecció ‘Slow Love‘ de Cortefiel, al costat de la seua gran amiga, Isabel Jiménez.

 

«Ens abellia molt tornar perquè ha sigut una decisió familiar», assegura. La mare de Lucas i Martín ha compartit el seu estat d’ànim carregat d’il·lusió i optimisme, pensant que les noves etapes, com la que inicia ara en la capital d’Espanya, «són oportunitats».

 

Encara que haja deixat Porto, Sara es confessa «una enamorada de la cultura» del país lusità, cosa que sempre ha compartit a les seues xarxes socials durant estos últims cinc anys en Portugal.

 

Ara, Sara preferix mirar cap al futur i passar pàgina: «Mirar enrere tampoc m’agrada molt». A demés, la presentadora està il·lusionada peL seu retorn a Madrid, a on han rebut una gran acollida gràcies a este nou projecte amb la seua amiga de ‘Mediaset’, Isabel Jiménez.

 

«Nou curs, moltes ganes»

Les dos periodistes han explicat els secrets d’esta nova col·laboració amb la firma de moda. Sara, que lluïa un vestit florejat en to pastel amb escot de pic, és esta la tendència que s’espera per als pròxims mesos de tardor: els colors clars i els estampats, que s’associen més amb els mesos de primavera i estiu.

 

D’altra banda, Iker i Sara seguixen volent llogar el xalet de La Finca, situat en esta luxosa urbanització en la capital.

 

Pareix que s’instal·laran a la casa de 300 metres quadrats que el porter ha comprat al centre de la capital, al costat de la plaça d’Espanya. «Nou curs. Moltes ganes», deia la periodista en tornar a la capital espanyola, la ciutat a on va començar la seua relació amb l’exfutbolista del Real Madrid.

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.