Sara Carbonero trenca el silenci sobre la crisi amb el seu marit Iker Casillas

Sara Carbonero i Iker Casillas s’han mudat a Madrid després de cinc anys vivint en Portugal.«Ha sigut una decisió d’Íker i meua», afirmava la periodista, qui ha parlat de la seua nova vida en la presentació de la nova col·lecció ‘Slow Love‘ de Cortefiel, al costat de la seua gran amiga, Isabel Jiménez.

 

«Ens abellia molt tornar perquè ha sigut una decisió familiar», assegura. La mare de Lucas i Martín ha compartit el seu estat d’ànim carregat d’il·lusió i optimisme, pensant que les noves etapes, com la que inicia ara en la capital d’Espanya, «són oportunitats».

 

Encara que haja deixat Porto, Sara es confessa «una enamorada de la cultura» del país lusità, cosa que sempre ha compartit a les seues xarxes socials durant estos últims cinc anys en Portugal.

 

Ara, Sara preferix mirar cap al futur i passar pàgina: «Mirar enrere tampoc m’agrada molt». A demés, la presentadora està il·lusionada peL seu retorn a Madrid, a on han rebut una gran acollida gràcies a este nou projecte amb la seua amiga de ‘Mediaset’, Isabel Jiménez.

 

«Nou curs, moltes ganes»

Les dos periodistes han explicat els secrets d’esta nova col·laboració amb la firma de moda. Sara, que lluïa un vestit florejat en to pastel amb escot de pic, és esta la tendència que s’espera per als pròxims mesos de tardor: els colors clars i els estampats, que s’associen més amb els mesos de primavera i estiu.

 

D’altra banda, Iker i Sara seguixen volent llogar el xalet de La Finca, situat en esta luxosa urbanització en la capital.

 

Pareix que s’instal·laran a la casa de 300 metres quadrats que el porter ha comprat al centre de la capital, al costat de la plaça d’Espanya. «Nou curs. Moltes ganes», deia la periodista en tornar a la capital espanyola, la ciutat a on va començar la seua relació amb l’exfutbolista del Real Madrid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.