Sara Carbonero trenca el silenci sobre la crisi amb el seu marit Iker Casillas

Sara Carbonero i Iker Casillas s’han mudat a Madrid després de cinc anys vivint en Portugal.«Ha sigut una decisió d’Íker i meua», afirmava la periodista, qui ha parlat de la seua nova vida en la presentació de la nova col·lecció ‘Slow Love‘ de Cortefiel, al costat de la seua gran amiga, Isabel Jiménez.

 

«Ens abellia molt tornar perquè ha sigut una decisió familiar», assegura. La mare de Lucas i Martín ha compartit el seu estat d’ànim carregat d’il·lusió i optimisme, pensant que les noves etapes, com la que inicia ara en la capital d’Espanya, «són oportunitats».

 

Encara que haja deixat Porto, Sara es confessa «una enamorada de la cultura» del país lusità, cosa que sempre ha compartit a les seues xarxes socials durant estos últims cinc anys en Portugal.

 

Ara, Sara preferix mirar cap al futur i passar pàgina: «Mirar enrere tampoc m’agrada molt». A demés, la presentadora està il·lusionada peL seu retorn a Madrid, a on han rebut una gran acollida gràcies a este nou projecte amb la seua amiga de ‘Mediaset’, Isabel Jiménez.

 

«Nou curs, moltes ganes»

Les dos periodistes han explicat els secrets d’esta nova col·laboració amb la firma de moda. Sara, que lluïa un vestit florejat en to pastel amb escot de pic, és esta la tendència que s’espera per als pròxims mesos de tardor: els colors clars i els estampats, que s’associen més amb els mesos de primavera i estiu.

 

D’altra banda, Iker i Sara seguixen volent llogar el xalet de La Finca, situat en esta luxosa urbanització en la capital.

 

Pareix que s’instal·laran a la casa de 300 metres quadrats que el porter ha comprat al centre de la capital, al costat de la plaça d’Espanya. «Nou curs. Moltes ganes», deia la periodista en tornar a la capital espanyola, la ciutat a on va començar la seua relació amb l’exfutbolista del Real Madrid.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.