15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El SEPE ofereix cursos gratuïts per a treballadors en ERTO

 

Per tal d’impulsar la formació contínua i la millora de l’ocupabilitat en els sectors més afectats per la crisi, el SEPE finança diversos cursos gratuïts online destinats a treballadors en actiu, autònoms i persones en situació d’ERTO de tot Espanya.

La formació en línia proposta inclou diverses temàtiques que, a través dels seus continguts, tecnologia, tutorització, suport i dinamització del programa, pretén aportar als alumnes coneixements i eines útils per donar resposta als exigents reptes que presenta l’actual conjuntura.

Estos cursos són totalment gratuïts (No consumeixen crèdits de formació) i poden participar tant els autònoms i les persones que es troben en ERTO de qualsevol sector, com els treballadors en actiu dels següents sectors Hostaleria i turisme, Comerç, Serveis mediambientals i Altres serveis.

 

Els cursos disponibles

 

Hostaleria i turisme (Treballadors d’hotels, hostals, restaurants, cafeteries, agències de viatges, lloguer de vehicles amb o sense conductor, empreses organitzadores del joc de bingo, empreses d’elaboració de productes cuinats per a la seua venda a domicili, etc.). · Estratègies de serveis: qualitat i orientació a client. · Gestió de la restauració. · Manipulació en cru i conservació d’aliments. · Comerç a internet: optimització de recursos.

Comerç i màrqueting (Treballadors de comerç majorista, comerç minorista, administracions de loteries, intermediaris de comerç, empreses de marxandatge, etc.). · Màrqueting i reputació online · Social Media Marketing en comerç · Gestió del màrqueting 2.0 · Eines a internet: comerç electrònic · Comerç a internet: optimització de recursos · Fonaments per a la creació de botigues virtuals · Negocis en línia i comerç electrònic · Expert web i multimèdia per a e-commerce · Habilitats de comunicació amb el client per a venedors

Serveis mediambientals (Treballadors d’empreses de residus sòlids urbans i neteja viària, jardineria, neteja d’edificis i locals, recuperació de residus i matèries primeres secundàries, manteniment i conservació d’instal·lacions aquàtiques, desinfecció, desinsectació i desratització, etc.). · Norma ISO 14001 i la seua implantació a l’empresa · Gestió de residus industrials · Gestió de residus

Altres serveis (Treballadors d’empreses de seguretat privada, serveis a edificis -neteja i altres-, activitats de jardineria, perruqueria, instituts de bellesa, gimnasos i similars, tintoreries i bugaderies, activitats del servei domèstic, empleats de finques urbanes, serveis funeraris i activitats relacionades , reparació d’ordinadors, efectes personals i articles d’ús domèstic, etc.). · Monitor de temps lliure · Atenció a la família en situacions de dol · Factura digital · Depuració d’aigües residuals · Formació bàsica per a neteges generals · Gestió de residus

Els cursos s’iniciaran durant el mes d’octubre i novembre de 2021. Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina web en este enllaç.

Es pot demanar més informació per telèfon o mitjançant WhatsApp al número 698 945 269 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.