El SEPE ofereix cursos gratuïts per a treballadors en ERTO

 

Per tal d’impulsar la formació contínua i la millora de l’ocupabilitat en els sectors més afectats per la crisi, el SEPE finança diversos cursos gratuïts online destinats a treballadors en actiu, autònoms i persones en situació d’ERTO de tot Espanya.

La formació en línia proposta inclou diverses temàtiques que, a través dels seus continguts, tecnologia, tutorització, suport i dinamització del programa, pretén aportar als alumnes coneixements i eines útils per donar resposta als exigents reptes que presenta l’actual conjuntura.

Estos cursos són totalment gratuïts (No consumeixen crèdits de formació) i poden participar tant els autònoms i les persones que es troben en ERTO de qualsevol sector, com els treballadors en actiu dels següents sectors Hostaleria i turisme, Comerç, Serveis mediambientals i Altres serveis.

 

Els cursos disponibles

 

Hostaleria i turisme (Treballadors d’hotels, hostals, restaurants, cafeteries, agències de viatges, lloguer de vehicles amb o sense conductor, empreses organitzadores del joc de bingo, empreses d’elaboració de productes cuinats per a la seua venda a domicili, etc.). · Estratègies de serveis: qualitat i orientació a client. · Gestió de la restauració. · Manipulació en cru i conservació d’aliments. · Comerç a internet: optimització de recursos.

Comerç i màrqueting (Treballadors de comerç majorista, comerç minorista, administracions de loteries, intermediaris de comerç, empreses de marxandatge, etc.). · Màrqueting i reputació online · Social Media Marketing en comerç · Gestió del màrqueting 2.0 · Eines a internet: comerç electrònic · Comerç a internet: optimització de recursos · Fonaments per a la creació de botigues virtuals · Negocis en línia i comerç electrònic · Expert web i multimèdia per a e-commerce · Habilitats de comunicació amb el client per a venedors

Serveis mediambientals (Treballadors d’empreses de residus sòlids urbans i neteja viària, jardineria, neteja d’edificis i locals, recuperació de residus i matèries primeres secundàries, manteniment i conservació d’instal·lacions aquàtiques, desinfecció, desinsectació i desratització, etc.). · Norma ISO 14001 i la seua implantació a l’empresa · Gestió de residus industrials · Gestió de residus

Altres serveis (Treballadors d’empreses de seguretat privada, serveis a edificis -neteja i altres-, activitats de jardineria, perruqueria, instituts de bellesa, gimnasos i similars, tintoreries i bugaderies, activitats del servei domèstic, empleats de finques urbanes, serveis funeraris i activitats relacionades , reparació d’ordinadors, efectes personals i articles d’ús domèstic, etc.). · Monitor de temps lliure · Atenció a la família en situacions de dol · Factura digital · Depuració d’aigües residuals · Formació bàsica per a neteges generals · Gestió de residus

Els cursos s’iniciaran durant el mes d’octubre i novembre de 2021. Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina web en este enllaç.

Es pot demanar més informació per telèfon o mitjançant WhatsApp al número 698 945 269 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Últimes notícies

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.