11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El SEPE ofereix cursos gratuïts per a treballadors en ERTO

 

Per tal d’impulsar la formació contínua i la millora de l’ocupabilitat en els sectors més afectats per la crisi, el SEPE finança diversos cursos gratuïts online destinats a treballadors en actiu, autònoms i persones en situació d’ERTO de tot Espanya.

La formació en línia proposta inclou diverses temàtiques que, a través dels seus continguts, tecnologia, tutorització, suport i dinamització del programa, pretén aportar als alumnes coneixements i eines útils per donar resposta als exigents reptes que presenta l’actual conjuntura.

Estos cursos són totalment gratuïts (No consumeixen crèdits de formació) i poden participar tant els autònoms i les persones que es troben en ERTO de qualsevol sector, com els treballadors en actiu dels següents sectors Hostaleria i turisme, Comerç, Serveis mediambientals i Altres serveis.

 

Els cursos disponibles

 

Hostaleria i turisme (Treballadors d’hotels, hostals, restaurants, cafeteries, agències de viatges, lloguer de vehicles amb o sense conductor, empreses organitzadores del joc de bingo, empreses d’elaboració de productes cuinats per a la seua venda a domicili, etc.). · Estratègies de serveis: qualitat i orientació a client. · Gestió de la restauració. · Manipulació en cru i conservació d’aliments. · Comerç a internet: optimització de recursos.

Comerç i màrqueting (Treballadors de comerç majorista, comerç minorista, administracions de loteries, intermediaris de comerç, empreses de marxandatge, etc.). · Màrqueting i reputació online · Social Media Marketing en comerç · Gestió del màrqueting 2.0 · Eines a internet: comerç electrònic · Comerç a internet: optimització de recursos · Fonaments per a la creació de botigues virtuals · Negocis en línia i comerç electrònic · Expert web i multimèdia per a e-commerce · Habilitats de comunicació amb el client per a venedors

Serveis mediambientals (Treballadors d’empreses de residus sòlids urbans i neteja viària, jardineria, neteja d’edificis i locals, recuperació de residus i matèries primeres secundàries, manteniment i conservació d’instal·lacions aquàtiques, desinfecció, desinsectació i desratització, etc.). · Norma ISO 14001 i la seua implantació a l’empresa · Gestió de residus industrials · Gestió de residus

Altres serveis (Treballadors d’empreses de seguretat privada, serveis a edificis -neteja i altres-, activitats de jardineria, perruqueria, instituts de bellesa, gimnasos i similars, tintoreries i bugaderies, activitats del servei domèstic, empleats de finques urbanes, serveis funeraris i activitats relacionades , reparació d’ordinadors, efectes personals i articles d’ús domèstic, etc.). · Monitor de temps lliure · Atenció a la família en situacions de dol · Factura digital · Depuració d’aigües residuals · Formació bàsica per a neteges generals · Gestió de residus

Els cursos s’iniciaran durant el mes d’octubre i novembre de 2021. Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina web en este enllaç.

Es pot demanar més informació per telèfon o mitjançant WhatsApp al número 698 945 269 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.