El SEPE ofereix cursos gratuïts per a treballadors en ERTO

 

Per tal d’impulsar la formació contínua i la millora de l’ocupabilitat en els sectors més afectats per la crisi, el SEPE finança diversos cursos gratuïts online destinats a treballadors en actiu, autònoms i persones en situació d’ERTO de tot Espanya.

La formació en línia proposta inclou diverses temàtiques que, a través dels seus continguts, tecnologia, tutorització, suport i dinamització del programa, pretén aportar als alumnes coneixements i eines útils per donar resposta als exigents reptes que presenta l’actual conjuntura.

Estos cursos són totalment gratuïts (No consumeixen crèdits de formació) i poden participar tant els autònoms i les persones que es troben en ERTO de qualsevol sector, com els treballadors en actiu dels següents sectors Hostaleria i turisme, Comerç, Serveis mediambientals i Altres serveis.

 

Els cursos disponibles

 

Hostaleria i turisme (Treballadors d’hotels, hostals, restaurants, cafeteries, agències de viatges, lloguer de vehicles amb o sense conductor, empreses organitzadores del joc de bingo, empreses d’elaboració de productes cuinats per a la seua venda a domicili, etc.). · Estratègies de serveis: qualitat i orientació a client. · Gestió de la restauració. · Manipulació en cru i conservació d’aliments. · Comerç a internet: optimització de recursos.

Comerç i màrqueting (Treballadors de comerç majorista, comerç minorista, administracions de loteries, intermediaris de comerç, empreses de marxandatge, etc.). · Màrqueting i reputació online · Social Media Marketing en comerç · Gestió del màrqueting 2.0 · Eines a internet: comerç electrònic · Comerç a internet: optimització de recursos · Fonaments per a la creació de botigues virtuals · Negocis en línia i comerç electrònic · Expert web i multimèdia per a e-commerce · Habilitats de comunicació amb el client per a venedors

Serveis mediambientals (Treballadors d’empreses de residus sòlids urbans i neteja viària, jardineria, neteja d’edificis i locals, recuperació de residus i matèries primeres secundàries, manteniment i conservació d’instal·lacions aquàtiques, desinfecció, desinsectació i desratització, etc.). · Norma ISO 14001 i la seua implantació a l’empresa · Gestió de residus industrials · Gestió de residus

Altres serveis (Treballadors d’empreses de seguretat privada, serveis a edificis -neteja i altres-, activitats de jardineria, perruqueria, instituts de bellesa, gimnasos i similars, tintoreries i bugaderies, activitats del servei domèstic, empleats de finques urbanes, serveis funeraris i activitats relacionades , reparació d’ordinadors, efectes personals i articles d’ús domèstic, etc.). · Monitor de temps lliure · Atenció a la família en situacions de dol · Factura digital · Depuració d’aigües residuals · Formació bàsica per a neteges generals · Gestió de residus

Els cursos s’iniciaran durant el mes d’octubre i novembre de 2021. Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina web en este enllaç.

Es pot demanar més informació per telèfon o mitjançant WhatsApp al número 698 945 269 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.

Pérez Llorca assegura que un jutjat de Ceuta recolza el rebuig del Consell al repartiment de menors

El president ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta ha donat la raó a la Generalitat en el seu recurs contra el decret estatal. Segons la seua versió, la resolució qüestiona els criteris d'assignació de menors no acompanyats entre autonomies.

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.