El SEPE ofereix cursos gratuïts per a treballadors en ERTO

 

Per tal d’impulsar la formació contínua i la millora de l’ocupabilitat en els sectors més afectats per la crisi, el SEPE finança diversos cursos gratuïts online destinats a treballadors en actiu, autònoms i persones en situació d’ERTO de tot Espanya.

La formació en línia proposta inclou diverses temàtiques que, a través dels seus continguts, tecnologia, tutorització, suport i dinamització del programa, pretén aportar als alumnes coneixements i eines útils per donar resposta als exigents reptes que presenta l’actual conjuntura.

Estos cursos són totalment gratuïts (No consumeixen crèdits de formació) i poden participar tant els autònoms i les persones que es troben en ERTO de qualsevol sector, com els treballadors en actiu dels següents sectors Hostaleria i turisme, Comerç, Serveis mediambientals i Altres serveis.

 

Els cursos disponibles

 

Hostaleria i turisme (Treballadors d’hotels, hostals, restaurants, cafeteries, agències de viatges, lloguer de vehicles amb o sense conductor, empreses organitzadores del joc de bingo, empreses d’elaboració de productes cuinats per a la seua venda a domicili, etc.). · Estratègies de serveis: qualitat i orientació a client. · Gestió de la restauració. · Manipulació en cru i conservació d’aliments. · Comerç a internet: optimització de recursos.

Comerç i màrqueting (Treballadors de comerç majorista, comerç minorista, administracions de loteries, intermediaris de comerç, empreses de marxandatge, etc.). · Màrqueting i reputació online · Social Media Marketing en comerç · Gestió del màrqueting 2.0 · Eines a internet: comerç electrònic · Comerç a internet: optimització de recursos · Fonaments per a la creació de botigues virtuals · Negocis en línia i comerç electrònic · Expert web i multimèdia per a e-commerce · Habilitats de comunicació amb el client per a venedors

Serveis mediambientals (Treballadors d’empreses de residus sòlids urbans i neteja viària, jardineria, neteja d’edificis i locals, recuperació de residus i matèries primeres secundàries, manteniment i conservació d’instal·lacions aquàtiques, desinfecció, desinsectació i desratització, etc.). · Norma ISO 14001 i la seua implantació a l’empresa · Gestió de residus industrials · Gestió de residus

Altres serveis (Treballadors d’empreses de seguretat privada, serveis a edificis -neteja i altres-, activitats de jardineria, perruqueria, instituts de bellesa, gimnasos i similars, tintoreries i bugaderies, activitats del servei domèstic, empleats de finques urbanes, serveis funeraris i activitats relacionades , reparació d’ordinadors, efectes personals i articles d’ús domèstic, etc.). · Monitor de temps lliure · Atenció a la família en situacions de dol · Factura digital · Depuració d’aigües residuals · Formació bàsica per a neteges generals · Gestió de residus

Els cursos s’iniciaran durant el mes d’octubre i novembre de 2021. Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina web en este enllaç.

Es pot demanar més informació per telèfon o mitjançant WhatsApp al número 698 945 269 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.