Sorpresa pel que ha fet Alessandro Lequio el mateix dia que enterra al seu fill

Alessandro Lequio

El col·laborador de Telecinco enfronta hui un dels dies més dolorosos de la seva vida | Cedida

 

Alessandro Lequio i Ana Obregón hauran de fer front hui, dimarts 30 de juny,  a un dels moments més dolorosos de la seua vida. A les 20.00 hores tindrà lloc el funeral en honor al seu fill, Álex Lequio, mort el passat 13 de maig després de dos anys lluitant contra el càncer que patia.

 

Amb la trista pèrdua encara molt recent, el col·laborador d»El programa de Ana Rosa‘ i l’actriu donaran l’últim adéu al seu fill en una missa en la que estaran acompanyats dels seus familiars i amics més pròxims. María Palacios, dona d’Alessandro Lequio, Carolina Monje, parella d’Álex Lequio, els germans d’Ana Obregón, Ana Rosa Quintana o Luís Rollán que no faltaran a la cita per a brindar tot l’afecte i suport als desolats pares del jove empresari.

 

En un dia tan delicat com el de hui, Alessandro Lequio ha mostrat una enteresa digna d’admirar. El col·laborador no ha volgut faltar al seu lloc de treball en ‘El programa de Ana Rosa‘ de Telecinco, al que acudia com cada dia per a comentar l’última hora dels concursants de ‘La casa fuerte’ i altres novetats de rabiosa actualitat.

 

 

La seua faena, una gran ajuda

L’absència de l’italià en un dia com hui hauria estat més que justificada, però Alessandro ha preferit seguir amb el seu treball en un intent de distreure’s abans que la dura realitat el colpegi de nou esta vesprada. A diferència d’Ana Obregón, Lequio es va incorporar al seu lloc de treball el 27 de maig, només dos setmanes després de què Álex Lequio morira.

 

Alessandro Lequio en un plató de Telecinco

Alessandro Lequio va tornar a treballar dos setmanes després que morira el seu fill | Telecinco

 

Per la seua banda, l’actriu s’ha mantingut allunyada dels mitjans i no se l’ha pogut vore des de què tenia lloc la tragèdia. Trencada de dolor i completament desolada, Ana Obregón s’ha refugiat en la seua família per a poder trobar raons per a seguir endavant i eixir del pou en què la mort del seu fill l’ha fet caure. Serà hui quan Ana reaparega en el que serà el pitjor moment que una mare puga suportar.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.