Sorpresa pel que ha fet Alessandro Lequio el mateix dia que enterra al seu fill

Alessandro Lequio

El col·laborador de Telecinco enfronta hui un dels dies més dolorosos de la seva vida | Cedida

 

Alessandro Lequio i Ana Obregón hauran de fer front hui, dimarts 30 de juny,  a un dels moments més dolorosos de la seua vida. A les 20.00 hores tindrà lloc el funeral en honor al seu fill, Álex Lequio, mort el passat 13 de maig després de dos anys lluitant contra el càncer que patia.

 

Amb la trista pèrdua encara molt recent, el col·laborador d»El programa de Ana Rosa‘ i l’actriu donaran l’últim adéu al seu fill en una missa en la que estaran acompanyats dels seus familiars i amics més pròxims. María Palacios, dona d’Alessandro Lequio, Carolina Monje, parella d’Álex Lequio, els germans d’Ana Obregón, Ana Rosa Quintana o Luís Rollán que no faltaran a la cita per a brindar tot l’afecte i suport als desolats pares del jove empresari.

 

En un dia tan delicat com el de hui, Alessandro Lequio ha mostrat una enteresa digna d’admirar. El col·laborador no ha volgut faltar al seu lloc de treball en ‘El programa de Ana Rosa‘ de Telecinco, al que acudia com cada dia per a comentar l’última hora dels concursants de ‘La casa fuerte’ i altres novetats de rabiosa actualitat.

 

 

La seua faena, una gran ajuda

L’absència de l’italià en un dia com hui hauria estat més que justificada, però Alessandro ha preferit seguir amb el seu treball en un intent de distreure’s abans que la dura realitat el colpegi de nou esta vesprada. A diferència d’Ana Obregón, Lequio es va incorporar al seu lloc de treball el 27 de maig, només dos setmanes després de què Álex Lequio morira.

 

Alessandro Lequio en un plató de Telecinco

Alessandro Lequio va tornar a treballar dos setmanes després que morira el seu fill | Telecinco

 

Per la seua banda, l’actriu s’ha mantingut allunyada dels mitjans i no se l’ha pogut vore des de què tenia lloc la tragèdia. Trencada de dolor i completament desolada, Ana Obregón s’ha refugiat en la seua família per a poder trobar raons per a seguir endavant i eixir del pou en què la mort del seu fill l’ha fet caure. Serà hui quan Ana reaparega en el que serà el pitjor moment que una mare puga suportar.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.