16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Sorpresa pel que ha fet Alessandro Lequio el mateix dia que enterra al seu fill

Alessandro Lequio

El col·laborador de Telecinco enfronta hui un dels dies més dolorosos de la seva vida | Cedida

 

Alessandro Lequio i Ana Obregón hauran de fer front hui, dimarts 30 de juny,  a un dels moments més dolorosos de la seua vida. A les 20.00 hores tindrà lloc el funeral en honor al seu fill, Álex Lequio, mort el passat 13 de maig després de dos anys lluitant contra el càncer que patia.

 

Amb la trista pèrdua encara molt recent, el col·laborador d”El programa de Ana Rosa‘ i l’actriu donaran l’últim adéu al seu fill en una missa en la que estaran acompanyats dels seus familiars i amics més pròxims. María Palacios, dona d’Alessandro Lequio, Carolina Monje, parella d’Álex Lequio, els germans d’Ana Obregón, Ana Rosa Quintana o Luís Rollán que no faltaran a la cita per a brindar tot l’afecte i suport als desolats pares del jove empresari.

 

En un dia tan delicat com el de hui, Alessandro Lequio ha mostrat una enteresa digna d’admirar. El col·laborador no ha volgut faltar al seu lloc de treball en ‘El programa de Ana Rosa‘ de Telecinco, al que acudia com cada dia per a comentar l’última hora dels concursants de ‘La casa fuerte’ i altres novetats de rabiosa actualitat.

 

 

La seua faena, una gran ajuda

L’absència de l’italià en un dia com hui hauria estat més que justificada, però Alessandro ha preferit seguir amb el seu treball en un intent de distreure’s abans que la dura realitat el colpegi de nou esta vesprada. A diferència d’Ana Obregón, Lequio es va incorporar al seu lloc de treball el 27 de maig, només dos setmanes després de què Álex Lequio morira.

 

Alessandro Lequio en un plató de Telecinco

Alessandro Lequio va tornar a treballar dos setmanes després que morira el seu fill | Telecinco

 

Per la seua banda, l’actriu s’ha mantingut allunyada dels mitjans i no se l’ha pogut vore des de què tenia lloc la tragèdia. Trencada de dolor i completament desolada, Ana Obregón s’ha refugiat en la seua família per a poder trobar raons per a seguir endavant i eixir del pou en què la mort del seu fill l’ha fet caure. Serà hui quan Ana reaparega en el que serà el pitjor moment que una mare puga suportar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.