Sorpresa pel que ha fet Alessandro Lequio el mateix dia que enterra al seu fill

Alessandro Lequio

El col·laborador de Telecinco enfronta hui un dels dies més dolorosos de la seva vida | Cedida

 

Alessandro Lequio i Ana Obregón hauran de fer front hui, dimarts 30 de juny,  a un dels moments més dolorosos de la seua vida. A les 20.00 hores tindrà lloc el funeral en honor al seu fill, Álex Lequio, mort el passat 13 de maig després de dos anys lluitant contra el càncer que patia.

 

Amb la trista pèrdua encara molt recent, el col·laborador d»El programa de Ana Rosa‘ i l’actriu donaran l’últim adéu al seu fill en una missa en la que estaran acompanyats dels seus familiars i amics més pròxims. María Palacios, dona d’Alessandro Lequio, Carolina Monje, parella d’Álex Lequio, els germans d’Ana Obregón, Ana Rosa Quintana o Luís Rollán que no faltaran a la cita per a brindar tot l’afecte i suport als desolats pares del jove empresari.

 

En un dia tan delicat com el de hui, Alessandro Lequio ha mostrat una enteresa digna d’admirar. El col·laborador no ha volgut faltar al seu lloc de treball en ‘El programa de Ana Rosa‘ de Telecinco, al que acudia com cada dia per a comentar l’última hora dels concursants de ‘La casa fuerte’ i altres novetats de rabiosa actualitat.

 

 

La seua faena, una gran ajuda

L’absència de l’italià en un dia com hui hauria estat més que justificada, però Alessandro ha preferit seguir amb el seu treball en un intent de distreure’s abans que la dura realitat el colpegi de nou esta vesprada. A diferència d’Ana Obregón, Lequio es va incorporar al seu lloc de treball el 27 de maig, només dos setmanes després de què Álex Lequio morira.

 

Alessandro Lequio en un plató de Telecinco

Alessandro Lequio va tornar a treballar dos setmanes després que morira el seu fill | Telecinco

 

Per la seua banda, l’actriu s’ha mantingut allunyada dels mitjans i no se l’ha pogut vore des de què tenia lloc la tragèdia. Trencada de dolor i completament desolada, Ana Obregón s’ha refugiat en la seua família per a poder trobar raons per a seguir endavant i eixir del pou en què la mort del seu fill l’ha fet caure. Serà hui quan Ana reaparega en el que serà el pitjor moment que una mare puga suportar.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.