10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Sorpresa pel que ha fet Alessandro Lequio el mateix dia que enterra al seu fill

Alessandro Lequio

El col·laborador de Telecinco enfronta hui un dels dies més dolorosos de la seva vida | Cedida

 

Alessandro Lequio i Ana Obregón hauran de fer front hui, dimarts 30 de juny,  a un dels moments més dolorosos de la seua vida. A les 20.00 hores tindrà lloc el funeral en honor al seu fill, Álex Lequio, mort el passat 13 de maig després de dos anys lluitant contra el càncer que patia.

 

Amb la trista pèrdua encara molt recent, el col·laborador d”El programa de Ana Rosa‘ i l’actriu donaran l’últim adéu al seu fill en una missa en la que estaran acompanyats dels seus familiars i amics més pròxims. María Palacios, dona d’Alessandro Lequio, Carolina Monje, parella d’Álex Lequio, els germans d’Ana Obregón, Ana Rosa Quintana o Luís Rollán que no faltaran a la cita per a brindar tot l’afecte i suport als desolats pares del jove empresari.

 

En un dia tan delicat com el de hui, Alessandro Lequio ha mostrat una enteresa digna d’admirar. El col·laborador no ha volgut faltar al seu lloc de treball en ‘El programa de Ana Rosa‘ de Telecinco, al que acudia com cada dia per a comentar l’última hora dels concursants de ‘La casa fuerte’ i altres novetats de rabiosa actualitat.

 

 

La seua faena, una gran ajuda

L’absència de l’italià en un dia com hui hauria estat més que justificada, però Alessandro ha preferit seguir amb el seu treball en un intent de distreure’s abans que la dura realitat el colpegi de nou esta vesprada. A diferència d’Ana Obregón, Lequio es va incorporar al seu lloc de treball el 27 de maig, només dos setmanes després de què Álex Lequio morira.

 

Alessandro Lequio en un plató de Telecinco

Alessandro Lequio va tornar a treballar dos setmanes després que morira el seu fill | Telecinco

 

Per la seua banda, l’actriu s’ha mantingut allunyada dels mitjans i no se l’ha pogut vore des de què tenia lloc la tragèdia. Trencada de dolor i completament desolada, Ana Obregón s’ha refugiat en la seua família per a poder trobar raons per a seguir endavant i eixir del pou en què la mort del seu fill l’ha fet caure. Serà hui quan Ana reaparega en el que serà el pitjor moment que una mare puga suportar.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.