Som Talent ofereix més de 130 ofertes d’ocupació a Castelló

RH en Positiu organitza el primer Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent, un esdeveniment digital de cerca d’ocupació que abasta tota la província de Castelló.

La jornada té lloc el dijous 17 de juny de 9 a 14 h a través de la web.

La Marató d’entrevistes reuneix més de 130 ofertes d’ocupació i en total, participen més de 35 empreses i entitats. Les persones desocupades poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés i si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, de manera en línia, durant el matí de la jornada.

La plataforma, que és una web sense instal·lació prèvia, manté els punts forts dels fòrums presencials de RH en positiu, unit als avantatges que un esdeveniment en línia suposa.

La plataforma integra una zona d’entrevistes de treball; una zona d’estands d’empresa, en la qual poden interactuar amb l’empresa i deixar el currículum directament; una zona d’estands d’entitats amb orientació i assessorament laboral; conferències i tallers pràctics en directe sobre claus per a millorar l’ocupabilitat i sobre motivació i actitud en la cerca d’ocupació.

L’I Fòrum d’ocupació en línia Província de Castelló està dirigit a totes les persones en cerca activa d’ocupació o de millora de la seua situació laboral a la província de Castelló.

La ubicació de cada oferta d’ocupació és molt variada i encara que concentra el seu gruix a Castelló, moltes es reparteixen per altres ciutats de la província com Vinaròs, Almenara, l’Alcora, Vila-real, Borriana, etc.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats, des de caixers/as, administratius/as, carretoners/as, operaris/as de logística fins a programadors/as Backend PHP, desenvolupadors/as embedded, enginyers/as indústria 4.0, entre molts altres.

Ja han confirmat la seua assistència grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart; empreses tecnològiques com Nayar Systems; empreses del sector de la ceràmica com Rocersa, Azuliber Grup, Marazzi o Torrecid; consultores de RH com Randstad, Psicotalent, Alenta Equip; associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze; entitats com a Cambra de Comerç de Castelló, Diputació de Castelló, Labora; centres d’emprenedoria social com La Niuada; entre altres.

I Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent Província de Castelló: dijous, 17 de juny de 9 a 14 h. Inscripcions obertes fins al 14 de juny a les 23.59 h a través de la web en este enllaç.

Sobre RH en positiu

 

RH en positiu naix en 2017 a Vila-real, Castelló, sota el lema més humans que recursos.

És una empresa de joves emprenedors socials apassionats pel seu treball, amb un gran compromís social, actitud positiva i una àmplia experiència en dos àrees que necessiten, ara més que mai, una gran dedicació: ocupació i emprenedoria.

Són especialistes en fòrums d’ocupació, en formació per a l’ocupabilitat, en programes d’emprenedoria i dinamització del comerç local i com a consultors de RH, en processos de selecció i felicitat laboral.

També destaquen altres projectes sobre l’economia del bé comú que integra comerç local, sostenibilitat, emprenedoria i ètica social.

Últimes notícies

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.