15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Som Talent ofereix més de 130 ofertes d’ocupació a Castelló

RH en Positiu organitza el primer Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent, un esdeveniment digital de cerca d’ocupació que abasta tota la província de Castelló.

La jornada té lloc el dijous 17 de juny de 9 a 14 h a través de la web.

La Marató d’entrevistes reuneix més de 130 ofertes d’ocupació i en total, participen més de 35 empreses i entitats. Les persones desocupades poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés i si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, de manera en línia, durant el matí de la jornada.

La plataforma, que és una web sense instal·lació prèvia, manté els punts forts dels fòrums presencials de RH en positiu, unit als avantatges que un esdeveniment en línia suposa.

La plataforma integra una zona d’entrevistes de treball; una zona d’estands d’empresa, en la qual poden interactuar amb l’empresa i deixar el currículum directament; una zona d’estands d’entitats amb orientació i assessorament laboral; conferències i tallers pràctics en directe sobre claus per a millorar l’ocupabilitat i sobre motivació i actitud en la cerca d’ocupació.

L’I Fòrum d’ocupació en línia Província de Castelló està dirigit a totes les persones en cerca activa d’ocupació o de millora de la seua situació laboral a la província de Castelló.

La ubicació de cada oferta d’ocupació és molt variada i encara que concentra el seu gruix a Castelló, moltes es reparteixen per altres ciutats de la província com Vinaròs, Almenara, l’Alcora, Vila-real, Borriana, etc.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats, des de caixers/as, administratius/as, carretoners/as, operaris/as de logística fins a programadors/as Backend PHP, desenvolupadors/as embedded, enginyers/as indústria 4.0, entre molts altres.

Ja han confirmat la seua assistència grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart; empreses tecnològiques com Nayar Systems; empreses del sector de la ceràmica com Rocersa, Azuliber Grup, Marazzi o Torrecid; consultores de RH com Randstad, Psicotalent, Alenta Equip; associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze; entitats com a Cambra de Comerç de Castelló, Diputació de Castelló, Labora; centres d’emprenedoria social com La Niuada; entre altres.

I Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent Província de Castelló: dijous, 17 de juny de 9 a 14 h. Inscripcions obertes fins al 14 de juny a les 23.59 h a través de la web en este enllaç.

Sobre RH en positiu

 

RH en positiu naix en 2017 a Vila-real, Castelló, sota el lema més humans que recursos.

És una empresa de joves emprenedors socials apassionats pel seu treball, amb un gran compromís social, actitud positiva i una àmplia experiència en dos àrees que necessiten, ara més que mai, una gran dedicació: ocupació i emprenedoria.

Són especialistes en fòrums d’ocupació, en formació per a l’ocupabilitat, en programes d’emprenedoria i dinamització del comerç local i com a consultors de RH, en processos de selecció i felicitat laboral.

També destaquen altres projectes sobre l’economia del bé comú que integra comerç local, sostenibilitat, emprenedoria i ètica social.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.