Som Talent ofereix més de 130 ofertes d’ocupació a Castelló

RH en Positiu organitza el primer Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent, un esdeveniment digital de cerca d’ocupació que abasta tota la província de Castelló.

La jornada té lloc el dijous 17 de juny de 9 a 14 h a través de la web.

La Marató d’entrevistes reuneix més de 130 ofertes d’ocupació i en total, participen més de 35 empreses i entitats. Les persones desocupades poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés i si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, de manera en línia, durant el matí de la jornada.

La plataforma, que és una web sense instal·lació prèvia, manté els punts forts dels fòrums presencials de RH en positiu, unit als avantatges que un esdeveniment en línia suposa.

La plataforma integra una zona d’entrevistes de treball; una zona d’estands d’empresa, en la qual poden interactuar amb l’empresa i deixar el currículum directament; una zona d’estands d’entitats amb orientació i assessorament laboral; conferències i tallers pràctics en directe sobre claus per a millorar l’ocupabilitat i sobre motivació i actitud en la cerca d’ocupació.

L’I Fòrum d’ocupació en línia Província de Castelló està dirigit a totes les persones en cerca activa d’ocupació o de millora de la seua situació laboral a la província de Castelló.

La ubicació de cada oferta d’ocupació és molt variada i encara que concentra el seu gruix a Castelló, moltes es reparteixen per altres ciutats de la província com Vinaròs, Almenara, l’Alcora, Vila-real, Borriana, etc.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats, des de caixers/as, administratius/as, carretoners/as, operaris/as de logística fins a programadors/as Backend PHP, desenvolupadors/as embedded, enginyers/as indústria 4.0, entre molts altres.

Ja han confirmat la seua assistència grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart; empreses tecnològiques com Nayar Systems; empreses del sector de la ceràmica com Rocersa, Azuliber Grup, Marazzi o Torrecid; consultores de RH com Randstad, Psicotalent, Alenta Equip; associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze; entitats com a Cambra de Comerç de Castelló, Diputació de Castelló, Labora; centres d’emprenedoria social com La Niuada; entre altres.

I Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent Província de Castelló: dijous, 17 de juny de 9 a 14 h. Inscripcions obertes fins al 14 de juny a les 23.59 h a través de la web en este enllaç.

Sobre RH en positiu

 

RH en positiu naix en 2017 a Vila-real, Castelló, sota el lema més humans que recursos.

És una empresa de joves emprenedors socials apassionats pel seu treball, amb un gran compromís social, actitud positiva i una àmplia experiència en dos àrees que necessiten, ara més que mai, una gran dedicació: ocupació i emprenedoria.

Són especialistes en fòrums d’ocupació, en formació per a l’ocupabilitat, en programes d’emprenedoria i dinamització del comerç local i com a consultors de RH, en processos de selecció i felicitat laboral.

També destaquen altres projectes sobre l’economia del bé comú que integra comerç local, sostenibilitat, emprenedoria i ètica social.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022