Som Talent ofereix més de 130 ofertes d’ocupació a Castelló

RH en Positiu organitza el primer Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent, un esdeveniment digital de cerca d’ocupació que abasta tota la província de Castelló.

La jornada té lloc el dijous 17 de juny de 9 a 14 h a través de la web.

La Marató d’entrevistes reuneix més de 130 ofertes d’ocupació i en total, participen més de 35 empreses i entitats. Les persones desocupades poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés i si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, de manera en línia, durant el matí de la jornada.

La plataforma, que és una web sense instal·lació prèvia, manté els punts forts dels fòrums presencials de RH en positiu, unit als avantatges que un esdeveniment en línia suposa.

La plataforma integra una zona d’entrevistes de treball; una zona d’estands d’empresa, en la qual poden interactuar amb l’empresa i deixar el currículum directament; una zona d’estands d’entitats amb orientació i assessorament laboral; conferències i tallers pràctics en directe sobre claus per a millorar l’ocupabilitat i sobre motivació i actitud en la cerca d’ocupació.

L’I Fòrum d’ocupació en línia Província de Castelló està dirigit a totes les persones en cerca activa d’ocupació o de millora de la seua situació laboral a la província de Castelló.

La ubicació de cada oferta d’ocupació és molt variada i encara que concentra el seu gruix a Castelló, moltes es reparteixen per altres ciutats de la província com Vinaròs, Almenara, l’Alcora, Vila-real, Borriana, etc.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats, des de caixers/as, administratius/as, carretoners/as, operaris/as de logística fins a programadors/as Backend PHP, desenvolupadors/as embedded, enginyers/as indústria 4.0, entre molts altres.

Ja han confirmat la seua assistència grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart; empreses tecnològiques com Nayar Systems; empreses del sector de la ceràmica com Rocersa, Azuliber Grup, Marazzi o Torrecid; consultores de RH com Randstad, Psicotalent, Alenta Equip; associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze; entitats com a Cambra de Comerç de Castelló, Diputació de Castelló, Labora; centres d’emprenedoria social com La Niuada; entre altres.

I Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent Província de Castelló: dijous, 17 de juny de 9 a 14 h. Inscripcions obertes fins al 14 de juny a les 23.59 h a través de la web en este enllaç.

Sobre RH en positiu

 

RH en positiu naix en 2017 a Vila-real, Castelló, sota el lema més humans que recursos.

És una empresa de joves emprenedors socials apassionats pel seu treball, amb un gran compromís social, actitud positiva i una àmplia experiència en dos àrees que necessiten, ara més que mai, una gran dedicació: ocupació i emprenedoria.

Són especialistes en fòrums d’ocupació, en formació per a l’ocupabilitat, en programes d’emprenedoria i dinamització del comerç local i com a consultors de RH, en processos de selecció i felicitat laboral.

També destaquen altres projectes sobre l’economia del bé comú que integra comerç local, sostenibilitat, emprenedoria i ètica social.

Últimes notícies

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.