La petició de Toñi Moreno a una amiga per trobar faena que no tot el món ho veu bé

 

Toñi Moreno a hores d’ara està presentant en Canal Sur ‘Un año de tu vida‘ i està exercint com a entrevistadora per a la revista ‘Lecturas‘. No obstant això, no vol dir que es trobe passant la seua millor etapa professional. I és que, ha deixat d’exercir com a presentadora en Telecinco.

 

D’altra banda, s’ha caigut de la graella el programa que anava a presentar en Telemadrid: ‘La bàscula‘. Precisament per este motiu no ha dubtat en demanar faena a una companya. Ens estem referint a Patrícia Conde, a la que ha visitat en el seu programa ‘Dar cera, pulir #0‘ de Movistar +.

 

La petició de Toñi a una gran amiga

Este dilluns, 5 d’octubre, és quan s’ha emès a la citada plataforma de pagament l’entrevista a la que s’ha sotmès Toñi Moreno. Patricia Conde i el seu company d’espai, Àngel Martín, són els que han conseguit que la gaditana vaja al seu programa per a contestar a tota classe de preguntes.

 

Com és habitual en ella, la gaditana s’ha mostrat natural, simpàtica i molt alegre. Fins i tot, ha conseguit fer ballar al presentador.

 

No obstant això, amb sentit de l’humor això sí, no ha dubtat en demanar faena. Així, ha sol·licitat a Conde que ‘la contracte’ en ‘Movistar +’, ja que en les televisions nacionals no ha tingut èxit. I és que, com hem explicat, Moreno ha acabat ara el seu treball en Telecinco. És més, la presentadora ha portat el seu currículum perquè puguen vore la seua trajectòria i així la plataforma no dubte en contractar-la.

 

 

A partir de les 22 hores serà quan es puga vore l’entrevista íntegra a Toñi Moreno. Una entrevista en la que possiblement parle de la seua faceta com a mare, de l’amor i dels seus projectes laborals.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.