11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La petició de Toñi Moreno a una amiga per trobar faena que no tot el món ho veu bé

 

Toñi Moreno a hores d’ara està presentant en Canal Sur ‘Un año de tu vida‘ i està exercint com a entrevistadora per a la revista ‘Lecturas‘. No obstant això, no vol dir que es trobe passant la seua millor etapa professional. I és que, ha deixat d’exercir com a presentadora en Telecinco.

 

D’altra banda, s’ha caigut de la graella el programa que anava a presentar en Telemadrid: ‘La bàscula‘. Precisament per este motiu no ha dubtat en demanar faena a una companya. Ens estem referint a Patrícia Conde, a la que ha visitat en el seu programa ‘Dar cera, pulir #0‘ de Movistar +.

 

La petició de Toñi a una gran amiga

Este dilluns, 5 d’octubre, és quan s’ha emès a la citada plataforma de pagament l’entrevista a la que s’ha sotmès Toñi Moreno. Patricia Conde i el seu company d’espai, Àngel Martín, són els que han conseguit que la gaditana vaja al seu programa per a contestar a tota classe de preguntes.

 

Com és habitual en ella, la gaditana s’ha mostrat natural, simpàtica i molt alegre. Fins i tot, ha conseguit fer ballar al presentador.

 

No obstant això, amb sentit de l’humor això sí, no ha dubtat en demanar faena. Així, ha sol·licitat a Conde que ‘la contracte’ en ‘Movistar +’, ja que en les televisions nacionals no ha tingut èxit. I és que, com hem explicat, Moreno ha acabat ara el seu treball en Telecinco. És més, la presentadora ha portat el seu currículum perquè puguen vore la seua trajectòria i així la plataforma no dubte en contractar-la.

 

 

A partir de les 22 hores serà quan es puga vore l’entrevista íntegra a Toñi Moreno. Una entrevista en la que possiblement parle de la seua faceta com a mare, de l’amor i dels seus projectes laborals.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.