La petició de Toñi Moreno a una amiga per trobar faena que no tot el món ho veu bé

 

Toñi Moreno a hores d’ara està presentant en Canal Sur ‘Un año de tu vida‘ i està exercint com a entrevistadora per a la revista ‘Lecturas‘. No obstant això, no vol dir que es trobe passant la seua millor etapa professional. I és que, ha deixat d’exercir com a presentadora en Telecinco.

 

D’altra banda, s’ha caigut de la graella el programa que anava a presentar en Telemadrid: ‘La bàscula‘. Precisament per este motiu no ha dubtat en demanar faena a una companya. Ens estem referint a Patrícia Conde, a la que ha visitat en el seu programa ‘Dar cera, pulir #0‘ de Movistar +.

 

La petició de Toñi a una gran amiga

Este dilluns, 5 d’octubre, és quan s’ha emès a la citada plataforma de pagament l’entrevista a la que s’ha sotmès Toñi Moreno. Patricia Conde i el seu company d’espai, Àngel Martín, són els que han conseguit que la gaditana vaja al seu programa per a contestar a tota classe de preguntes.

 

Com és habitual en ella, la gaditana s’ha mostrat natural, simpàtica i molt alegre. Fins i tot, ha conseguit fer ballar al presentador.

 

No obstant això, amb sentit de l’humor això sí, no ha dubtat en demanar faena. Així, ha sol·licitat a Conde que ‘la contracte’ en ‘Movistar +’, ja que en les televisions nacionals no ha tingut èxit. I és que, com hem explicat, Moreno ha acabat ara el seu treball en Telecinco. És més, la presentadora ha portat el seu currículum perquè puguen vore la seua trajectòria i així la plataforma no dubte en contractar-la.

 

 

A partir de les 22 hores serà quan es puga vore l’entrevista íntegra a Toñi Moreno. Una entrevista en la que possiblement parle de la seua faceta com a mare, de l’amor i dels seus projectes laborals.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.