La petició de Toñi Moreno a una amiga per trobar faena que no tot el món ho veu bé

 

Toñi Moreno a hores d’ara està presentant en Canal Sur ‘Un año de tu vida‘ i està exercint com a entrevistadora per a la revista ‘Lecturas‘. No obstant això, no vol dir que es trobe passant la seua millor etapa professional. I és que, ha deixat d’exercir com a presentadora en Telecinco.

 

D’altra banda, s’ha caigut de la graella el programa que anava a presentar en Telemadrid: ‘La bàscula‘. Precisament per este motiu no ha dubtat en demanar faena a una companya. Ens estem referint a Patrícia Conde, a la que ha visitat en el seu programa ‘Dar cera, pulir #0‘ de Movistar +.

 

La petició de Toñi a una gran amiga

Este dilluns, 5 d’octubre, és quan s’ha emès a la citada plataforma de pagament l’entrevista a la que s’ha sotmès Toñi Moreno. Patricia Conde i el seu company d’espai, Àngel Martín, són els que han conseguit que la gaditana vaja al seu programa per a contestar a tota classe de preguntes.

 

Com és habitual en ella, la gaditana s’ha mostrat natural, simpàtica i molt alegre. Fins i tot, ha conseguit fer ballar al presentador.

 

No obstant això, amb sentit de l’humor això sí, no ha dubtat en demanar faena. Així, ha sol·licitat a Conde que ‘la contracte’ en ‘Movistar +’, ja que en les televisions nacionals no ha tingut èxit. I és que, com hem explicat, Moreno ha acabat ara el seu treball en Telecinco. És més, la presentadora ha portat el seu currículum perquè puguen vore la seua trajectòria i així la plataforma no dubte en contractar-la.

 

 

A partir de les 22 hores serà quan es puga vore l’entrevista íntegra a Toñi Moreno. Una entrevista en la que possiblement parle de la seua faceta com a mare, de l’amor i dels seus projectes laborals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.