La petició de Toñi Moreno a una amiga per trobar faena que no tot el món ho veu bé

 

Toñi Moreno a hores d’ara està presentant en Canal Sur ‘Un año de tu vida‘ i està exercint com a entrevistadora per a la revista ‘Lecturas‘. No obstant això, no vol dir que es trobe passant la seua millor etapa professional. I és que, ha deixat d’exercir com a presentadora en Telecinco.

 

D’altra banda, s’ha caigut de la graella el programa que anava a presentar en Telemadrid: ‘La bàscula‘. Precisament per este motiu no ha dubtat en demanar faena a una companya. Ens estem referint a Patrícia Conde, a la que ha visitat en el seu programa ‘Dar cera, pulir #0‘ de Movistar +.

 

La petició de Toñi a una gran amiga

Este dilluns, 5 d’octubre, és quan s’ha emès a la citada plataforma de pagament l’entrevista a la que s’ha sotmès Toñi Moreno. Patricia Conde i el seu company d’espai, Àngel Martín, són els que han conseguit que la gaditana vaja al seu programa per a contestar a tota classe de preguntes.

 

Com és habitual en ella, la gaditana s’ha mostrat natural, simpàtica i molt alegre. Fins i tot, ha conseguit fer ballar al presentador.

 

No obstant això, amb sentit de l’humor això sí, no ha dubtat en demanar faena. Així, ha sol·licitat a Conde que ‘la contracte’ en ‘Movistar +’, ja que en les televisions nacionals no ha tingut èxit. I és que, com hem explicat, Moreno ha acabat ara el seu treball en Telecinco. És més, la presentadora ha portat el seu currículum perquè puguen vore la seua trajectòria i així la plataforma no dubte en contractar-la.

 

 

A partir de les 22 hores serà quan es puga vore l’entrevista íntegra a Toñi Moreno. Una entrevista en la que possiblement parle de la seua faceta com a mare, de l’amor i dels seus projectes laborals.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU