Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) de Castelló reclamen cobrar

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) s’han manifestat hui davant de l’Ajuntament de Castelló per reclamar a l’administració local que salde el deute que manté des de fa set mesos i que ascendeix a 750.000 euros, com l’empresa que presta el servei municipal d’atenció a domicili a les persones vulnerables de la qual en depenen.

Les treballadores del SAD han rebut el suport dels sindicats i de les famílies dels usuaris als quals atenen, a més de castellonencs anònims que s’han sumat a la protesta sonora, sensibilitzats amb el problema.

Segons apunten des del Partit Popular que ja va denunciar fa setmanes esta situació, «la situació per l’impagament de l’equip de govern municipal a l’empresa ha arribat a un punt en què ja no pot pagar als seus treballadors si l’Ajuntament no li injecta liquiditat pagant-li el que li deu».

Les treballadores afectades i van anunciar fa més d’una setmana la seua intenció mobilitzar-se per reclamar el salari que l’empresa per la qual treballen, diuen, no pot pagar-los per no haver rebut els diners des de l’administració.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.