Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) de Castelló reclamen cobrar

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) s’han manifestat hui davant de l’Ajuntament de Castelló per reclamar a l’administració local que salde el deute que manté des de fa set mesos i que ascendeix a 750.000 euros, com l’empresa que presta el servei municipal d’atenció a domicili a les persones vulnerables de la qual en depenen.

Les treballadores del SAD han rebut el suport dels sindicats i de les famílies dels usuaris als quals atenen, a més de castellonencs anònims que s’han sumat a la protesta sonora, sensibilitzats amb el problema.

Segons apunten des del Partit Popular que ja va denunciar fa setmanes esta situació, «la situació per l’impagament de l’equip de govern municipal a l’empresa ha arribat a un punt en què ja no pot pagar als seus treballadors si l’Ajuntament no li injecta liquiditat pagant-li el que li deu».

Les treballadores afectades i van anunciar fa més d’una setmana la seua intenció mobilitzar-se per reclamar el salari que l’empresa per la qual treballen, diuen, no pot pagar-los per no haver rebut els diners des de l’administració.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.