10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) de Castelló reclamen cobrar

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) s’han manifestat hui davant de l’Ajuntament de Castelló per reclamar a l’administració local que salde el deute que manté des de fa set mesos i que ascendeix a 750.000 euros, com l’empresa que presta el servei municipal d’atenció a domicili a les persones vulnerables de la qual en depenen.

Les treballadores del SAD han rebut el suport dels sindicats i de les famílies dels usuaris als quals atenen, a més de castellonencs anònims que s’han sumat a la protesta sonora, sensibilitzats amb el problema.

Segons apunten des del Partit Popular que ja va denunciar fa setmanes esta situació, “la situació per l’impagament de l’equip de govern municipal a l’empresa ha arribat a un punt en què ja no pot pagar als seus treballadors si l’Ajuntament no li injecta liquiditat pagant-li el que li deu”.

Les treballadores afectades i van anunciar fa més d’una setmana la seua intenció mobilitzar-se per reclamar el salari que l’empresa per la qual treballen, diuen, no pot pagar-los per no haver rebut els diners des de l’administració.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.