Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) de Castelló reclamen cobrar

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) s’han manifestat hui davant de l’Ajuntament de Castelló per reclamar a l’administració local que salde el deute que manté des de fa set mesos i que ascendeix a 750.000 euros, com l’empresa que presta el servei municipal d’atenció a domicili a les persones vulnerables de la qual en depenen.

Les treballadores del SAD han rebut el suport dels sindicats i de les famílies dels usuaris als quals atenen, a més de castellonencs anònims que s’han sumat a la protesta sonora, sensibilitzats amb el problema.

Segons apunten des del Partit Popular que ja va denunciar fa setmanes esta situació, “la situació per l’impagament de l’equip de govern municipal a l’empresa ha arribat a un punt en què ja no pot pagar als seus treballadors si l’Ajuntament no li injecta liquiditat pagant-li el que li deu”.

Les treballadores afectades i van anunciar fa més d’una setmana la seua intenció mobilitzar-se per reclamar el salari que l’empresa per la qual treballen, diuen, no pot pagar-los per no haver rebut els diners des de l’administració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.