Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) de Castelló reclamen cobrar

Treballadores del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD) s’han manifestat hui davant de l’Ajuntament de Castelló per reclamar a l’administració local que salde el deute que manté des de fa set mesos i que ascendeix a 750.000 euros, com l’empresa que presta el servei municipal d’atenció a domicili a les persones vulnerables de la qual en depenen.

Les treballadores del SAD han rebut el suport dels sindicats i de les famílies dels usuaris als quals atenen, a més de castellonencs anònims que s’han sumat a la protesta sonora, sensibilitzats amb el problema.

Segons apunten des del Partit Popular que ja va denunciar fa setmanes esta situació, «la situació per l’impagament de l’equip de govern municipal a l’empresa ha arribat a un punt en què ja no pot pagar als seus treballadors si l’Ajuntament no li injecta liquiditat pagant-li el que li deu».

Les treballadores afectades i van anunciar fa més d’una setmana la seua intenció mobilitzar-se per reclamar el salari que l’empresa per la qual treballen, diuen, no pot pagar-los per no haver rebut els diners des de l’administració.

Últimes notícies

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.

Bartzokas reivindica l’esforç de Olympiacos abans de la Final Four de l’Eurolliga

El tècnic de Olympiacos Georgios Bartzokas subratlla la dificultat d'aconseguir la Final Four de l'Eurolliga i confia que el seu equip faça l'últim pas per a conquistar un títol que se'ls resistix des de 2013.