Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.