Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Últimes notícies

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.