Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Últimes notícies

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.

L’aviador de la República de Josep Palomero guanya el Premi Enric Valor de Novell·l’en valencià

La novel·la L’aviador de la República, de l'escriptor castellonenc Josep Palomero, gana la XXXI edició del Premi Enric Valor de Novell·l'en Valencià, dotat amb 20.000 euros i convocat per la Diputació d'Alacant.