17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Últimes notícies

Ratxes molt fortes a l’interior i pluges febles al matí en la Comunitat Valenciana

Es preveuen ratxes molt fortes de ponent a l'interior i cel nuvolós amb precipitacions febles al matí. Demà divendres persistirà el vent primerenc i pujaran les temperatures.

L’Elx passa de ronda amb un gol agònic d’Héctor Fort davant un gran Quintanar (1-2)

L'Elx va véncer 1-2 al Quintanar del Rey després d'una pròrroga gelada en Sant Marcos. Héctor Fort va decidir en el 117' després que Eric Iglesias forçara el temps extra.

El Vila-real elimina a l’Antonià en els penals després d’un 1-1 en Lebrija

El Vila-real s'ha classificat per a setzens després d'un 1-1 i un 3-5 en la tanda davant un Antonià heroic. Ayoze va avançar als grocs i Jesús García va igualar.

Riquelme firma un triplet i fica al Betis en setzens davant el Torrent

El Betis va guanyar 1-4 al Torrent en el Ciutat de València amb un triplet de Rodrigo Riquelme i va segellar el seu passe a setzens. Corbalán i Ángel Ortiz van completar el marcador.

0-1 al Cieza i a setzens: el Llevant avança amb gol de Koyalipou

El Llevant va superar al Cieza per 0-1 amb una miqueta de Koyalipou i estarà en el sorteig de setzens. Triomf pràctic davant un líder de Tercera RFEF i estadi ple.

Pérez Llorca obri la seua primera ronda de reunions amb el nou Govern valencià

El president ha rebut al Palau a vicepresidències i conselleries per a analitzar les línies estratègiques i coordinar l'arrancada del nou Consell.

Martínez defén que el periodisme lliure i responsable és un pilar de l’Estat de dret

La consellera de Justícia ha reivindicat en la gala dels IX Premis de Periodisme Soci-Sanitari que un periodisme lliure, responsable i compromés sosté l'Estat de dret i enfortix la confiança social. Els guardons han distingit un treball sobre efectes de la covid en l'embaràs i una trajectòria professional en l'àmbit sociosanitari.

Morant sosté que el nou Govern valencià s’assembla a l’anterior

Diana Morant ha afirmat que el nou Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca reproduïx el model de Carlos Mazón. Ha denunciat continuïtat en perfils i decisions.