8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Unió Europea convoca una oferta d’ocupació per a 101 tècnics

Si estàs buscant treball a l’estranger, et pot interessar esta convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics.

L’Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) va publicar fa uns dies una convocatòria per a la contractació de professionals en les següents categories:
 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: 41 places
  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: 30 places
  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: 30 places

Depenent de la categoria professional, els candidats seleccionats tindran una sèrie de funcions en el lloc de treball:

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: participaran en activitats de la Comissió que tenen per objecte protegir la salut dels ciutadans de la UE.

 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: participaran en activitats de la Comissió relacionades amb la seguretat dels aliments i els pinsos, la salut i el benestar animal, la fitosanitat i la salut pública.

 

  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: treballaran en tots els àmbits coberts per la Direcció Auditories i Anàlisis en els àmbits Sanitari i Alimentari.

Requisits per a participar en la convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics: 

Les persones interessades a formar part d’este procés de selecció hauran de comptar amb els requisits que s’especifiquen en les bases de la convocatòria.

Com sol ser habitual en les convocatòries de la UE, és necessari dominar almenys dos idiomes oficials.

Un d’ells ha de ser acreditat amb un nivell C1 i un altre, que ha de ser anglés o francés, amb un B2.

A més, en funció de la categoria, és necessari disposar d’una formació i experiència específica.

Les titulacions més esteses estan relacionades amb l’àmbit sanitari i les ciències socials o polítiques.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant un concurs oposició.

Punxa ací per a accedir a les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de candidatures estarà disponible fins al pròxim 20 de juny a les 12.00 hores (a Brussel·les).

 

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.