La Unió Europea convoca una oferta d’ocupació per a 101 tècnics

Si estàs buscant treball a l’estranger, et pot interessar esta convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics.

L’Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) va publicar fa uns dies una convocatòria per a la contractació de professionals en les següents categories:
 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: 41 places
  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: 30 places
  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: 30 places

Depenent de la categoria professional, els candidats seleccionats tindran una sèrie de funcions en el lloc de treball:

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: participaran en activitats de la Comissió que tenen per objecte protegir la salut dels ciutadans de la UE.

 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: participaran en activitats de la Comissió relacionades amb la seguretat dels aliments i els pinsos, la salut i el benestar animal, la fitosanitat i la salut pública.

 

  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: treballaran en tots els àmbits coberts per la Direcció Auditories i Anàlisis en els àmbits Sanitari i Alimentari.

Requisits per a participar en la convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics: 

Les persones interessades a formar part d’este procés de selecció hauran de comptar amb els requisits que s’especifiquen en les bases de la convocatòria.

Com sol ser habitual en les convocatòries de la UE, és necessari dominar almenys dos idiomes oficials.

Un d’ells ha de ser acreditat amb un nivell C1 i un altre, que ha de ser anglés o francés, amb un B2.

A més, en funció de la categoria, és necessari disposar d’una formació i experiència específica.

Les titulacions més esteses estan relacionades amb l’àmbit sanitari i les ciències socials o polítiques.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant un concurs oposició.

Punxa ací per a accedir a les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de candidatures estarà disponible fins al pròxim 20 de juny a les 12.00 hores (a Brussel·les).

 

Últimes notícies

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.
FILMOTECA D'ESTIU