14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

València obri el termini per sol·licitar la beca d’arqueologia

El Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) publica hui les bases per a la concessió de la beca municipal d’arqueologia, a la qual poden concórrer les persones llicenciades en Geografia i Història i amb una especialitat en Arqueologia o les que tinguen el grau en Història amb un màster en Arqueologia. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 1 de juny. La beca té una durada de huit mesos i una quantia de 8.000 euros.

La beca permetrà realitzar estudis de síntesi a partir de les excavacions arqueològiques realitzades a la ciutat i crear els instruments documentals necessaris per a la creació d’una carta arqueològica del subsol urbà. L’estudi es realitzarà sota la direcció del personal tècnic municipal i la persona beneficiària ha de presentar el resultat en el termini d’un mes des de la finalització de la beca.

Les persones peticionàries han de ser majors d’edat i estar titulades en Història amb especialitat en el camp de l’arqueologia. El jurat valorarà també els coneixements i treballs en l’àmbit de l’estudi d’objectes de metall així com en el maneig de bases de dades.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui, i finalitza el pròxim 1 de juny, ambdós inclusivament.
Podeu consultar les bases i descarregar les instàncies en la pàgina web municipal: https://bit.ly/3yxIGui.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs