València obri el termini per sol·licitar la beca d’arqueologia

El Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) publica hui les bases per a la concessió de la beca municipal d’arqueologia, a la qual poden concórrer les persones llicenciades en Geografia i Història i amb una especialitat en Arqueologia o les que tinguen el grau en Història amb un màster en Arqueologia. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 1 de juny. La beca té una durada de huit mesos i una quantia de 8.000 euros.

La beca permetrà realitzar estudis de síntesi a partir de les excavacions arqueològiques realitzades a la ciutat i crear els instruments documentals necessaris per a la creació d’una carta arqueològica del subsol urbà. L’estudi es realitzarà sota la direcció del personal tècnic municipal i la persona beneficiària ha de presentar el resultat en el termini d’un mes des de la finalització de la beca.

Les persones peticionàries han de ser majors d’edat i estar titulades en Història amb especialitat en el camp de l’arqueologia. El jurat valorarà també els coneixements i treballs en l’àmbit de l’estudi d’objectes de metall així com en el maneig de bases de dades.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui, i finalitza el pròxim 1 de juny, ambdós inclusivament.
Podeu consultar les bases i descarregar les instàncies en la pàgina web municipal: https://bit.ly/3yxIGui.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.