València obri el termini per sol·licitar la beca d’arqueologia

El Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) publica hui les bases per a la concessió de la beca municipal d’arqueologia, a la qual poden concórrer les persones llicenciades en Geografia i Història i amb una especialitat en Arqueologia o les que tinguen el grau en Història amb un màster en Arqueologia. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 1 de juny. La beca té una durada de huit mesos i una quantia de 8.000 euros.

La beca permetrà realitzar estudis de síntesi a partir de les excavacions arqueològiques realitzades a la ciutat i crear els instruments documentals necessaris per a la creació d’una carta arqueològica del subsol urbà. L’estudi es realitzarà sota la direcció del personal tècnic municipal i la persona beneficiària ha de presentar el resultat en el termini d’un mes des de la finalització de la beca.

Les persones peticionàries han de ser majors d’edat i estar titulades en Història amb especialitat en el camp de l’arqueologia. El jurat valorarà també els coneixements i treballs en l’àmbit de l’estudi d’objectes de metall així com en el maneig de bases de dades.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui, i finalitza el pròxim 1 de juny, ambdós inclusivament.
Podeu consultar les bases i descarregar les instàncies en la pàgina web municipal: https://bit.ly/3yxIGui.

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.