València obri el termini per sol·licitar la beca d’arqueologia

El Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) publica hui les bases per a la concessió de la beca municipal d’arqueologia, a la qual poden concórrer les persones llicenciades en Geografia i Història i amb una especialitat en Arqueologia o les que tinguen el grau en Història amb un màster en Arqueologia. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 1 de juny. La beca té una durada de huit mesos i una quantia de 8.000 euros.

La beca permetrà realitzar estudis de síntesi a partir de les excavacions arqueològiques realitzades a la ciutat i crear els instruments documentals necessaris per a la creació d’una carta arqueològica del subsol urbà. L’estudi es realitzarà sota la direcció del personal tècnic municipal i la persona beneficiària ha de presentar el resultat en el termini d’un mes des de la finalització de la beca.

Les persones peticionàries han de ser majors d’edat i estar titulades en Història amb especialitat en el camp de l’arqueologia. El jurat valorarà també els coneixements i treballs en l’àmbit de l’estudi d’objectes de metall així com en el maneig de bases de dades.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui, i finalitza el pròxim 1 de juny, ambdós inclusivament.
Podeu consultar les bases i descarregar les instàncies en la pàgina web municipal: https://bit.ly/3yxIGui.

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.