València obri el termini per sol·licitar la beca d’arqueologia

El Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) publica hui les bases per a la concessió de la beca municipal d’arqueologia, a la qual poden concórrer les persones llicenciades en Geografia i Història i amb una especialitat en Arqueologia o les que tinguen el grau en Història amb un màster en Arqueologia. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 1 de juny. La beca té una durada de huit mesos i una quantia de 8.000 euros.

La beca permetrà realitzar estudis de síntesi a partir de les excavacions arqueològiques realitzades a la ciutat i crear els instruments documentals necessaris per a la creació d’una carta arqueològica del subsol urbà. L’estudi es realitzarà sota la direcció del personal tècnic municipal i la persona beneficiària ha de presentar el resultat en el termini d’un mes des de la finalització de la beca.

Les persones peticionàries han de ser majors d’edat i estar titulades en Història amb especialitat en el camp de l’arqueologia. El jurat valorarà també els coneixements i treballs en l’àmbit de l’estudi d’objectes de metall així com en el maneig de bases de dades.

El termini de presentació de sol·licituds comença hui, i finalitza el pròxim 1 de juny, ambdós inclusivament.
Podeu consultar les bases i descarregar les instàncies en la pàgina web municipal: https://bit.ly/3yxIGui.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.