València recupera el ‘Culinary Festival’, amb les propostes gastronòmiques més noves

València recupera una nova edició del ‘València Culinary Festival’, la cinquena, després d’un any d’aturada per la pandèmia. Es tracta d’una iniciativa que organitza l’associació d’empreses València Premium, amb la col·laboració de l’Ajuntament a través de ‘Visit València’, així com de Turisme Comunitat Valenciana i la Diputació de València. El festival començarà el pròxim 30 de maig, i es desenvoluparà fins al 12 de juny amb l’objectiu d’acostar a la ciutadania el treball de productors, xefs i personal de sala.

El regidor de Turisme, Emiliano García, ha participat en la presentació de la nova convocatòria.
García ha destacat que este festival culinari “aconsegueix, un any més, agitar el talent valencià i aglutinar-lo al voltant d’un mateix projecte i amb un mateix objectiu: crear experiències úniques i irrepetibles que només es poden gaudir a la nostra ciutat”.

Tal com ha assegurat el regidor, “la qualitat de les propostes que es presenten hui suposen una fita més en la revolució que està experimentant en els últims anys la gastronomia valenciana i demostra, una vegada més, que les i els professionals valencians no tenen límit”.

Al llarg de quinze dies, les persones amants de la cuina, especialistes del sector, i qui vulga delectar-se amb el millor de la gastronomia valenciana, pot gaudir de menús a quatre mans, ponències i activitats. La presentació del festival ha comptat amb la presència del secretari autonòmic de Turisme de la Comunitat Valenciana, Francesc Colomer, i la presidenta de València Premium, Ana Merelo.

El cartell d’esta cinquena edició està integrat per Ricard Camarena, Luis Valls (El Poblet),  Bernd Knoller (RIFF), Begoña Rodrigo (La Salita), Carito Lourenço i Germán Carrizo (FIerro), Yoshikazu Yanome (Kaido Sushi Bar), Enrique Medina (Apicius), Roberto Lozano (Casa Montaña), Fran Espí (La Sucursal), Sara Olmedo (Alma del Temple), Carlos Julián (Ampar), Llisa Negra de Quique Dacosta, Júnior Franc (Paraíso Travel), Ostra València, Iván Talens (coctelero Hotel Only You València).

Com en les edicions anteriors, el ‘València Culinary Festival’ presenta un marcat caràcter internacional, ja que s’ha convidat a xefs de diferents diverses parts del món a cuinar amb cuineres i cuiners valencians.

Així mateix, el programa inclou una potent programació per a posar de manifest el treball i les sinergies que hi ha entre els cuiners i cuineres amb les persones productores i el personal de sala. En este marc, s’han preparat visites a diferents punts de la ciutat importants per a la cuina valenciana, com ara el Mercat Central, l’horta, la Marina de València o un tancat d’arròs de la D.O Arròs de València. A més, s’han previst també activitats com a tasts de vi i d’oli, tallers de cuina infantil o masterclass de cuina.

Es pot consultar tota la informació en la web de l’esdeveniment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.