El vestit que Ana Obregón va dur en el funeral del seu fill, més important del que pensàvem

 

Ana Obregón està passant un dels estius més tristos de sa vida. El passat 13 de maig, el fill d’Alessandro Lequio i Ana García Obregón moria a causa d’un càncer contra el que va lluitar amb totes les seues forces durant dos llargs anys.

 

A causa de la pandèmia del coronavirus, la intèrpret es va vore obligada a posposar el funeral del seu fill per les restriccions imposades. D’eixa manera, el 30 de juny, l’actriu d»Ana y los 7′ va organitzar una cerimònia en la parròquia de Nuestra Señora de la Moraleja, en Madrid, per a donar l’últim adéu al seu fill. Ana Obregón es va preocupar per supervisar cada detall de l’homenatge al jove.

 

La història del vestit del funeral

La biòloga va assistir al funeral d’Álex Lequio amb un vestit carregat de sentiment, ja que esta peça de roba negra guarda una emotiva història amb el seu fill com a protagonista. Este és el motiu pel que la polifacètica artista va escollir aquest este.

 

El 1992, quan Ana García Obregón estava embarassada d’Álex, va portar este mateix vestit en un funeral. Anys més tard, el seu fill va vore una foto de sa mare amb el vestit i li va encantar. Lequio li va dir que estava espectacular amb este vestit.

 

L’actriu no va oblidar mai les paraules del seu fill, i va decidir portar-ne un igual per a despedir-se d’ell en el seu funeral.

 

Bonic detall en homenatge a Aless: El nom brodat al costat del cor

La presentadora no va trobar el vestit preferit d’Álex Lequio en el seu armari, pel que va enviar una foto al dissenyador Alejandro de Miguel per a que fera un de nou, però igual a l’original. El modista va tenir un gran gest amb la seua íntima amiga en brodar per sorpresa la paraula ‘Aless’ al costat del seu cor, un detall que no va passar desapercebut.

 

Ara, Ana ha posat rumb a la residència familiar de la seua família en Mallorca, a on ha passat els millors moments amb el seu fill Àlex. Per la seua banda, Alessandro Lequio ha tornat a reprendre la seua activitat laboral en ‘El programa de Ana Rosa’, a on ha tornat a fer gala de la seua ironia que li és característica.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.