El vestit que Ana Obregón va dur en el funeral del seu fill, més important del que pensàvem

 

Ana Obregón està passant un dels estius més tristos de sa vida. El passat 13 de maig, el fill d’Alessandro Lequio i Ana García Obregón moria a causa d’un càncer contra el que va lluitar amb totes les seues forces durant dos llargs anys.

 

A causa de la pandèmia del coronavirus, la intèrpret es va vore obligada a posposar el funeral del seu fill per les restriccions imposades. D’eixa manera, el 30 de juny, l’actriu d»Ana y los 7′ va organitzar una cerimònia en la parròquia de Nuestra Señora de la Moraleja, en Madrid, per a donar l’últim adéu al seu fill. Ana Obregón es va preocupar per supervisar cada detall de l’homenatge al jove.

 

La història del vestit del funeral

La biòloga va assistir al funeral d’Álex Lequio amb un vestit carregat de sentiment, ja que esta peça de roba negra guarda una emotiva història amb el seu fill com a protagonista. Este és el motiu pel que la polifacètica artista va escollir aquest este.

 

El 1992, quan Ana García Obregón estava embarassada d’Álex, va portar este mateix vestit en un funeral. Anys més tard, el seu fill va vore una foto de sa mare amb el vestit i li va encantar. Lequio li va dir que estava espectacular amb este vestit.

 

L’actriu no va oblidar mai les paraules del seu fill, i va decidir portar-ne un igual per a despedir-se d’ell en el seu funeral.

 

Bonic detall en homenatge a Aless: El nom brodat al costat del cor

La presentadora no va trobar el vestit preferit d’Álex Lequio en el seu armari, pel que va enviar una foto al dissenyador Alejandro de Miguel per a que fera un de nou, però igual a l’original. El modista va tenir un gran gest amb la seua íntima amiga en brodar per sorpresa la paraula ‘Aless’ al costat del seu cor, un detall que no va passar desapercebut.

 

Ara, Ana ha posat rumb a la residència familiar de la seua família en Mallorca, a on ha passat els millors moments amb el seu fill Àlex. Per la seua banda, Alessandro Lequio ha tornat a reprendre la seua activitat laboral en ‘El programa de Ana Rosa’, a on ha tornat a fer gala de la seua ironia que li és característica.

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.