El vestit que Ana Obregón va dur en el funeral del seu fill, més important del que pensàvem

 

Ana Obregón està passant un dels estius més tristos de sa vida. El passat 13 de maig, el fill d’Alessandro Lequio i Ana García Obregón moria a causa d’un càncer contra el que va lluitar amb totes les seues forces durant dos llargs anys.

 

A causa de la pandèmia del coronavirus, la intèrpret es va vore obligada a posposar el funeral del seu fill per les restriccions imposades. D’eixa manera, el 30 de juny, l’actriu d”Ana y los 7′ va organitzar una cerimònia en la parròquia de Nuestra Señora de la Moraleja, en Madrid, per a donar l’últim adéu al seu fill. Ana Obregón es va preocupar per supervisar cada detall de l’homenatge al jove.

 

La història del vestit del funeral

La biòloga va assistir al funeral d’Álex Lequio amb un vestit carregat de sentiment, ja que esta peça de roba negra guarda una emotiva història amb el seu fill com a protagonista. Este és el motiu pel que la polifacètica artista va escollir aquest este.

 

El 1992, quan Ana García Obregón estava embarassada d’Álex, va portar este mateix vestit en un funeral. Anys més tard, el seu fill va vore una foto de sa mare amb el vestit i li va encantar. Lequio li va dir que estava espectacular amb este vestit.

 

L’actriu no va oblidar mai les paraules del seu fill, i va decidir portar-ne un igual per a despedir-se d’ell en el seu funeral.

 

Bonic detall en homenatge a Aless: El nom brodat al costat del cor

La presentadora no va trobar el vestit preferit d’Álex Lequio en el seu armari, pel que va enviar una foto al dissenyador Alejandro de Miguel per a que fera un de nou, però igual a l’original. El modista va tenir un gran gest amb la seua íntima amiga en brodar per sorpresa la paraula ‘Aless’ al costat del seu cor, un detall que no va passar desapercebut.

 

Ara, Ana ha posat rumb a la residència familiar de la seua família en Mallorca, a on ha passat els millors moments amb el seu fill Àlex. Per la seua banda, Alessandro Lequio ha tornat a reprendre la seua activitat laboral en ‘El programa de Ana Rosa’, a on ha tornat a fer gala de la seua ironia que li és característica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.