El vestit que Ana Obregón va dur en el funeral del seu fill, més important del que pensàvem

 

Ana Obregón està passant un dels estius més tristos de sa vida. El passat 13 de maig, el fill d’Alessandro Lequio i Ana García Obregón moria a causa d’un càncer contra el que va lluitar amb totes les seues forces durant dos llargs anys.

 

A causa de la pandèmia del coronavirus, la intèrpret es va vore obligada a posposar el funeral del seu fill per les restriccions imposades. D’eixa manera, el 30 de juny, l’actriu d”Ana y los 7′ va organitzar una cerimònia en la parròquia de Nuestra Señora de la Moraleja, en Madrid, per a donar l’últim adéu al seu fill. Ana Obregón es va preocupar per supervisar cada detall de l’homenatge al jove.

 

La història del vestit del funeral

La biòloga va assistir al funeral d’Álex Lequio amb un vestit carregat de sentiment, ja que esta peça de roba negra guarda una emotiva història amb el seu fill com a protagonista. Este és el motiu pel que la polifacètica artista va escollir aquest este.

 

El 1992, quan Ana García Obregón estava embarassada d’Álex, va portar este mateix vestit en un funeral. Anys més tard, el seu fill va vore una foto de sa mare amb el vestit i li va encantar. Lequio li va dir que estava espectacular amb este vestit.

 

L’actriu no va oblidar mai les paraules del seu fill, i va decidir portar-ne un igual per a despedir-se d’ell en el seu funeral.

 

Bonic detall en homenatge a Aless: El nom brodat al costat del cor

La presentadora no va trobar el vestit preferit d’Álex Lequio en el seu armari, pel que va enviar una foto al dissenyador Alejandro de Miguel per a que fera un de nou, però igual a l’original. El modista va tenir un gran gest amb la seua íntima amiga en brodar per sorpresa la paraula ‘Aless’ al costat del seu cor, un detall que no va passar desapercebut.

 

Ara, Ana ha posat rumb a la residència familiar de la seua família en Mallorca, a on ha passat els millors moments amb el seu fill Àlex. Per la seua banda, Alessandro Lequio ha tornat a reprendre la seua activitat laboral en ‘El programa de Ana Rosa’, a on ha tornat a fer gala de la seua ironia que li és característica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.