El vestit que Ana Obregón va dur en el funeral del seu fill, més important del que pensàvem

 

Ana Obregón està passant un dels estius més tristos de sa vida. El passat 13 de maig, el fill d’Alessandro Lequio i Ana García Obregón moria a causa d’un càncer contra el que va lluitar amb totes les seues forces durant dos llargs anys.

 

A causa de la pandèmia del coronavirus, la intèrpret es va vore obligada a posposar el funeral del seu fill per les restriccions imposades. D’eixa manera, el 30 de juny, l’actriu d»Ana y los 7′ va organitzar una cerimònia en la parròquia de Nuestra Señora de la Moraleja, en Madrid, per a donar l’últim adéu al seu fill. Ana Obregón es va preocupar per supervisar cada detall de l’homenatge al jove.

 

La història del vestit del funeral

La biòloga va assistir al funeral d’Álex Lequio amb un vestit carregat de sentiment, ja que esta peça de roba negra guarda una emotiva història amb el seu fill com a protagonista. Este és el motiu pel que la polifacètica artista va escollir aquest este.

 

El 1992, quan Ana García Obregón estava embarassada d’Álex, va portar este mateix vestit en un funeral. Anys més tard, el seu fill va vore una foto de sa mare amb el vestit i li va encantar. Lequio li va dir que estava espectacular amb este vestit.

 

L’actriu no va oblidar mai les paraules del seu fill, i va decidir portar-ne un igual per a despedir-se d’ell en el seu funeral.

 

Bonic detall en homenatge a Aless: El nom brodat al costat del cor

La presentadora no va trobar el vestit preferit d’Álex Lequio en el seu armari, pel que va enviar una foto al dissenyador Alejandro de Miguel per a que fera un de nou, però igual a l’original. El modista va tenir un gran gest amb la seua íntima amiga en brodar per sorpresa la paraula ‘Aless’ al costat del seu cor, un detall que no va passar desapercebut.

 

Ara, Ana ha posat rumb a la residència familiar de la seua família en Mallorca, a on ha passat els millors moments amb el seu fill Àlex. Per la seua banda, Alessandro Lequio ha tornat a reprendre la seua activitat laboral en ‘El programa de Ana Rosa’, a on ha tornat a fer gala de la seua ironia que li és característica.

Últimes notícies

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.