Virgen María, la DJ que creix com a fenomen del reggaeton

Virgen María actua despullada reivindicant la nuesa i l'empoderament feminista

Virgen María actua despullada reivindicant la bellesa del cos i el poder de la dona | Instagram

 

Virgen María. No, no és una pregària ni tampoc una blasfèmia; és el nom de la DJ que està en boca de tots els amants del reggaeton i el hardcore. Un àlies més que antitètic ja actua despullada i gemega per a «beneir» als espectadors. Això sí, amb les mans en posició de resar i baix una potent llum blanca que transporta als seus fans a una litúrgia de música moderna i sensualitat.

  

María té més de 69.000 seguidors en Instagram i ha col·laborat amb Rosalía en el seu últim àlbum ‘El mal querer’, en què ha dissenyat les imàtgens. Pot presumir d’haver presenciat l’Anunciació, i és que és mare i precursora d’un ‘art’ despullat en les xarxes socials que ha provocat més d’una censura del seu perfil.

 

María és filla de l'actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya

María és filla de l’actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya | GTRES

 

Filla de Verónica Forqué

En paral·lel i sense cap secretisme, es declara una gran aficionada del pole dance al més pur estil d’Spears però amb un toc ‘antiestereotips’. De fet, en una entrevista que ha concedit a ‘Metrópoli Abierta’, considera que «la vergonya de la nuesa convertix el cos en pecat». Apiadada de la indústria musical hegemònica, la filla de l’actriu Verónica Forqué, ha promés predicar la paraula en les discoteques.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How I feel when my birthday is coming . me as a diamond in @filipcustic1 “mueble sexual” exhibition

A post shared by Virgen María (@imvirgenmaria) on

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.