Virgen María, la DJ que creix com a fenomen del reggaeton

Virgen María actua despullada reivindicant la nuesa i l'empoderament feminista

Virgen María actua despullada reivindicant la bellesa del cos i el poder de la dona | Instagram

 

Virgen María. No, no és una pregària ni tampoc una blasfèmia; és el nom de la DJ que està en boca de tots els amants del reggaeton i el hardcore. Un àlies més que antitètic ja actua despullada i gemega per a «beneir» als espectadors. Això sí, amb les mans en posició de resar i baix una potent llum blanca que transporta als seus fans a una litúrgia de música moderna i sensualitat.

  

María té més de 69.000 seguidors en Instagram i ha col·laborat amb Rosalía en el seu últim àlbum ‘El mal querer’, en què ha dissenyat les imàtgens. Pot presumir d’haver presenciat l’Anunciació, i és que és mare i precursora d’un ‘art’ despullat en les xarxes socials que ha provocat més d’una censura del seu perfil.

 

María és filla de l'actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya

María és filla de l’actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya | GTRES

 

Filla de Verónica Forqué

En paral·lel i sense cap secretisme, es declara una gran aficionada del pole dance al més pur estil d’Spears però amb un toc ‘antiestereotips’. De fet, en una entrevista que ha concedit a ‘Metrópoli Abierta’, considera que «la vergonya de la nuesa convertix el cos en pecat». Apiadada de la indústria musical hegemònica, la filla de l’actriu Verónica Forqué, ha promés predicar la paraula en les discoteques.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How I feel when my birthday is coming . me as a diamond in @filipcustic1 “mueble sexual” exhibition

A post shared by Virgen María (@imvirgenmaria) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.