Virgen María, la DJ que creix com a fenomen del reggaeton

Virgen María actua despullada reivindicant la nuesa i l'empoderament feminista

Virgen María actua despullada reivindicant la bellesa del cos i el poder de la dona | Instagram

 

Virgen María. No, no és una pregària ni tampoc una blasfèmia; és el nom de la DJ que està en boca de tots els amants del reggaeton i el hardcore. Un àlies més que antitètic ja actua despullada i gemega per a «beneir» als espectadors. Això sí, amb les mans en posició de resar i baix una potent llum blanca que transporta als seus fans a una litúrgia de música moderna i sensualitat.

  

María té més de 69.000 seguidors en Instagram i ha col·laborat amb Rosalía en el seu últim àlbum ‘El mal querer’, en què ha dissenyat les imàtgens. Pot presumir d’haver presenciat l’Anunciació, i és que és mare i precursora d’un ‘art’ despullat en les xarxes socials que ha provocat més d’una censura del seu perfil.

 

María és filla de l'actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya

María és filla de l’actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya | GTRES

 

Filla de Verónica Forqué

En paral·lel i sense cap secretisme, es declara una gran aficionada del pole dance al més pur estil d’Spears però amb un toc ‘antiestereotips’. De fet, en una entrevista que ha concedit a ‘Metrópoli Abierta’, considera que «la vergonya de la nuesa convertix el cos en pecat». Apiadada de la indústria musical hegemònica, la filla de l’actriu Verónica Forqué, ha promés predicar la paraula en les discoteques.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How I feel when my birthday is coming . me as a diamond in @filipcustic1 “mueble sexual” exhibition

A post shared by Virgen María (@imvirgenmaria) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.