Virgen María, la DJ que creix com a fenomen del reggaeton

Virgen María actua despullada reivindicant la nuesa i l'empoderament feminista

Virgen María actua despullada reivindicant la bellesa del cos i el poder de la dona | Instagram

 

Virgen María. No, no és una pregària ni tampoc una blasfèmia; és el nom de la DJ que està en boca de tots els amants del reggaeton i el hardcore. Un àlies més que antitètic ja actua despullada i gemega per a «beneir» als espectadors. Això sí, amb les mans en posició de resar i baix una potent llum blanca que transporta als seus fans a una litúrgia de música moderna i sensualitat.

  

María té més de 69.000 seguidors en Instagram i ha col·laborat amb Rosalía en el seu últim àlbum ‘El mal querer’, en què ha dissenyat les imàtgens. Pot presumir d’haver presenciat l’Anunciació, i és que és mare i precursora d’un ‘art’ despullat en les xarxes socials que ha provocat més d’una censura del seu perfil.

 

María és filla de l'actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya

María és filla de l’actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya | GTRES

 

Filla de Verónica Forqué

En paral·lel i sense cap secretisme, es declara una gran aficionada del pole dance al més pur estil d’Spears però amb un toc ‘antiestereotips’. De fet, en una entrevista que ha concedit a ‘Metrópoli Abierta’, considera que «la vergonya de la nuesa convertix el cos en pecat». Apiadada de la indústria musical hegemònica, la filla de l’actriu Verónica Forqué, ha promés predicar la paraula en les discoteques.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How I feel when my birthday is coming . me as a diamond in @filipcustic1 “mueble sexual” exhibition

A post shared by Virgen María (@imvirgenmaria) on

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.