Virgen María, la DJ que creix com a fenomen del reggaeton

Virgen María actua despullada reivindicant la nuesa i l'empoderament feminista

Virgen María actua despullada reivindicant la bellesa del cos i el poder de la dona | Instagram

 

Virgen María. No, no és una pregària ni tampoc una blasfèmia; és el nom de la DJ que està en boca de tots els amants del reggaeton i el hardcore. Un àlies més que antitètic ja actua despullada i gemega per a «beneir» als espectadors. Això sí, amb les mans en posició de resar i baix una potent llum blanca que transporta als seus fans a una litúrgia de música moderna i sensualitat.

  

María té més de 69.000 seguidors en Instagram i ha col·laborat amb Rosalía en el seu últim àlbum ‘El mal querer’, en què ha dissenyat les imàtgens. Pot presumir d’haver presenciat l’Anunciació, i és que és mare i precursora d’un ‘art’ despullat en les xarxes socials que ha provocat més d’una censura del seu perfil.

 

María és filla de l'actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya

María és filla de l’actriu Verónica Forqué, guardonada amb 4 premis Goya | GTRES

 

Filla de Verónica Forqué

En paral·lel i sense cap secretisme, es declara una gran aficionada del pole dance al més pur estil d’Spears però amb un toc ‘antiestereotips’. De fet, en una entrevista que ha concedit a ‘Metrópoli Abierta’, considera que «la vergonya de la nuesa convertix el cos en pecat». Apiadada de la indústria musical hegemònica, la filla de l’actriu Verónica Forqué, ha promés predicar la paraula en les discoteques.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How I feel when my birthday is coming . me as a diamond in @filipcustic1 “mueble sexual” exhibition

A post shared by Virgen María (@imvirgenmaria) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.