9.6 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Xavi Hernández, positiu per coronavirus

L’exjugador espanyol i actual entrenador de l’Al Sadd del Qatar, Xavi Hernández, ha donat positiu per coronavirus. La notícia l’ha fet pública el seu mateix club: «Fa uns dies, seguint el protocol de la lliga de Qatar, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobe perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho haja superat. Quan els servicis mèdics m’ho permeten, m’incorporaré a la meua rutina i faenes diàries amb més ganes que mai». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui no podré acompanyar el meu equip en la tornada a la competició oficial. David Prats, entrenador del filial de l’@alsaddsc, ocuparà el meu lloc com a cap de l’equip tècnic. Fa uns dies, seguint el protocol de @qsl, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobo perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho hagi superat. Quan els serveis mèdics m’ho permetin, m’incorporaré a la meva rutina i feina diàries amb més ganes que mai. Agraeixo a totes les autoritats, especialment als responsables de @qsl, @qfa i d’ @alsaddsc per posar a la nostra disposició tots els mitjans per a una detecció precoç que eviti més contagis i garanteixi el desenvolupament normal de la competició. Una abraçada i ens veiem aviat als camps de futbol! _____ Hoy no podré acompañar al equipo en la vuelta a la competición oficial. En mi lugar y a la cabeza del staff técnico estará David Prats – entrenador del equipo filial de @alsaddsc – Hace unos días y siguiendo el protocolo de @qsl di positivo en el último test COVID19 que me realizaron. Afortunadamente me encuentro en perfecto estado pero, siguiendo el protocolo, aislado hasta que lo haya superado. Cuando las autoridades sanitarias me lo permitan, me incorporaré a mi rutina y trabajo diarios con más ganas que nunca. Agradezco a todas las autoridades y en especial a los responsables de @qsl, @qfa y de @alsaddsc el poner a nuestra disposición todos los medios para una detección precoz que evite mayores contagios y garantice un desarrollo normal de la competición. Un abrazo y nos vemos pronto en los campos de fútbol!

A post shared by Xavi (@xavi) on

Últimes notícies

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.

Avís groc per nevades a l’interior nord de Castelló per damunt de 1.000 metres

Aemet ha activat l'avís groc per nevades a l'interior nord de Castelló, amb fins a 5 cm en 24 hores i probabilitat del 40-70%, vigent des de les 09.00 fins a mitjanit.

Pluges i fred marcaran l’últim cap de setmana de l’any en la Comunitat Valenciana

El divendres deixa núvols i ruixats febles, amb ascens tèrmic contingut. El dissabte baixen els termòmetres i el diumenge comença una lleugera recuperació, amb gelades a l'interior.

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.