11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Xavi Hernández, positiu per coronavirus

L’exjugador espanyol i actual entrenador de l’Al Sadd del Qatar, Xavi Hernández, ha donat positiu per coronavirus. La notícia l’ha fet pública el seu mateix club: «Fa uns dies, seguint el protocol de la lliga de Qatar, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobe perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho haja superat. Quan els servicis mèdics m’ho permeten, m’incorporaré a la meua rutina i faenes diàries amb més ganes que mai». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui no podré acompanyar el meu equip en la tornada a la competició oficial. David Prats, entrenador del filial de l’@alsaddsc, ocuparà el meu lloc com a cap de l’equip tècnic. Fa uns dies, seguint el protocol de @qsl, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobo perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho hagi superat. Quan els serveis mèdics m’ho permetin, m’incorporaré a la meva rutina i feina diàries amb més ganes que mai. Agraeixo a totes les autoritats, especialment als responsables de @qsl, @qfa i d’ @alsaddsc per posar a la nostra disposició tots els mitjans per a una detecció precoç que eviti més contagis i garanteixi el desenvolupament normal de la competició. Una abraçada i ens veiem aviat als camps de futbol! _____ Hoy no podré acompañar al equipo en la vuelta a la competición oficial. En mi lugar y a la cabeza del staff técnico estará David Prats – entrenador del equipo filial de @alsaddsc – Hace unos días y siguiendo el protocolo de @qsl di positivo en el último test COVID19 que me realizaron. Afortunadamente me encuentro en perfecto estado pero, siguiendo el protocolo, aislado hasta que lo haya superado. Cuando las autoridades sanitarias me lo permitan, me incorporaré a mi rutina y trabajo diarios con más ganas que nunca. Agradezco a todas las autoridades y en especial a los responsables de @qsl, @qfa y de @alsaddsc el poner a nuestra disposición todos los medios para una detección precoz que evite mayores contagios y garantice un desarrollo normal de la competición. Un abrazo y nos vemos pronto en los campos de fútbol!

A post shared by Xavi (@xavi) on

Últimes notícies

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.