11.4 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Xavi Hernández, positiu per coronavirus

L’exjugador espanyol i actual entrenador de l’Al Sadd del Qatar, Xavi Hernández, ha donat positiu per coronavirus. La notícia l’ha fet pública el seu mateix club: «Fa uns dies, seguint el protocol de la lliga de Qatar, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobe perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho haja superat. Quan els servicis mèdics m’ho permeten, m’incorporaré a la meua rutina i faenes diàries amb més ganes que mai». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui no podré acompanyar el meu equip en la tornada a la competició oficial. David Prats, entrenador del filial de l’@alsaddsc, ocuparà el meu lloc com a cap de l’equip tècnic. Fa uns dies, seguint el protocol de @qsl, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobo perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho hagi superat. Quan els serveis mèdics m’ho permetin, m’incorporaré a la meva rutina i feina diàries amb més ganes que mai. Agraeixo a totes les autoritats, especialment als responsables de @qsl, @qfa i d’ @alsaddsc per posar a la nostra disposició tots els mitjans per a una detecció precoç que eviti més contagis i garanteixi el desenvolupament normal de la competició. Una abraçada i ens veiem aviat als camps de futbol! _____ Hoy no podré acompañar al equipo en la vuelta a la competición oficial. En mi lugar y a la cabeza del staff técnico estará David Prats – entrenador del equipo filial de @alsaddsc – Hace unos días y siguiendo el protocolo de @qsl di positivo en el último test COVID19 que me realizaron. Afortunadamente me encuentro en perfecto estado pero, siguiendo el protocolo, aislado hasta que lo haya superado. Cuando las autoridades sanitarias me lo permitan, me incorporaré a mi rutina y trabajo diarios con más ganas que nunca. Agradezco a todas las autoridades y en especial a los responsables de @qsl, @qfa y de @alsaddsc el poner a nuestra disposición todos los medios para una detección precoz que evite mayores contagios y garantice un desarrollo normal de la competición. Un abrazo y nos vemos pronto en los campos de fútbol!

A post shared by Xavi (@xavi) on

Últimes notícies

Compromís avisa a Sánchez: ‘espavilen o s’ha acabat’ i marca condicions al Govern

Joan Baldoví ha advertit al Govern que 'o s'espavilen o s'ha acabat' i ha reclamat mesures concretes i un pla fins a 2027. També ha defés renovar òrgans amb les majories que tocaven i ha obert la porta a Oltra si decidix tornar.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata en finançament i inversions per a la Comunitat Valenciana

El president ha anunciat que acudix demà a reunir-se amb Pedro Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions, aigua i el Corredor Mediterrani.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses en la Comunitat Valenciana este dimarts i dimecres

Aemet ha activat l'avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges que poden aconseguir 30 l/h i 80 en 12 hores, amb tempestes segons zones i horaris distints.

Rosalía Major, presidenta substituta del consell d’À Punt després de l’eixida de Vicente Ordaz

El consell d'administració d'À Punt ha designat a Rosalía Major com a presidenta substituta després de la marxa de Vicente Ordaz. La reunió va aprovar a més un conveni amb la UPV i va ratificar el servici de seguretat.

Mor la pantera Mamba del Bioparc València per insuficiència renal als 20 anys

La femella de lleopard negre vivia en Bioparc València des de 2008 i formava part d'un grup internacional de conservació. Després d'una deterioració irreversible, es va decidir l'eutanàsia.

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.