Xavi Hernández, positiu per coronavirus

L’exjugador espanyol i actual entrenador de l’Al Sadd del Qatar, Xavi Hernández, ha donat positiu per coronavirus. La notícia l’ha fet pública el seu mateix club: «Fa uns dies, seguint el protocol de la lliga de Qatar, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobe perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho haja superat. Quan els servicis mèdics m’ho permeten, m’incorporaré a la meua rutina i faenes diàries amb més ganes que mai». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui no podré acompanyar el meu equip en la tornada a la competició oficial. David Prats, entrenador del filial de l’@alsaddsc, ocuparà el meu lloc com a cap de l’equip tècnic. Fa uns dies, seguint el protocol de @qsl, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobo perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho hagi superat. Quan els serveis mèdics m’ho permetin, m’incorporaré a la meva rutina i feina diàries amb més ganes que mai. Agraeixo a totes les autoritats, especialment als responsables de @qsl, @qfa i d’ @alsaddsc per posar a la nostra disposició tots els mitjans per a una detecció precoç que eviti més contagis i garanteixi el desenvolupament normal de la competició. Una abraçada i ens veiem aviat als camps de futbol! _____ Hoy no podré acompañar al equipo en la vuelta a la competición oficial. En mi lugar y a la cabeza del staff técnico estará David Prats – entrenador del equipo filial de @alsaddsc – Hace unos días y siguiendo el protocolo de @qsl di positivo en el último test COVID19 que me realizaron. Afortunadamente me encuentro en perfecto estado pero, siguiendo el protocolo, aislado hasta que lo haya superado. Cuando las autoridades sanitarias me lo permitan, me incorporaré a mi rutina y trabajo diarios con más ganas que nunca. Agradezco a todas las autoridades y en especial a los responsables de @qsl, @qfa y de @alsaddsc el poner a nuestra disposición todos los medios para una detección precoz que evite mayores contagios y garantice un desarrollo normal de la competición. Un abrazo y nos vemos pronto en los campos de fútbol!

A post shared by Xavi (@xavi) on

Últimes notícies

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.

Dissabte amb pluges molt fortes a Castelló, València i nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta este dissabte un episodi de ruixats forts o molt forts amb tronades i granís, sobretot al litoral i prelitoral de Castelló, València i nord d’Alacant. Les temperatures es mantenen estables i el vent anirà girant a nord-est amb més intensitat a la mar.

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.