La Zarzuela activa les alarmes pel que li està passant a la reina Sofia

 

La reina Sofia va decidir posar punt final a la seua relació amb el rei Joan Carles I i mantindre’s al marge de totes les polèmiques que protagonitza la família reial. Ni desmentixen ni confirmen, però pareix que no els tornarem a vore junts. 

 

Des de què el rei emèrit va decidir posar rumb a Abu Dhabi, Sofia seguix amb la seua vida amb total normalitat. Lluny del seu marit, la mare de Felip VI s’ha mantingut fidel a les tradicions familiars. D’esta forma, hem pogut vore-la disfrutant de l’estiu a Marivent o assistint als Premis Princesa d’Astúries per a acompanyar i donar suport al rei Felip, a la reina Letícia i a les seues netes.

 

Ignorant els escàndols del rei emèrit Joan Carles I, Sofia no ha deixat de treballar per a netejar la seua imatge i la de la casa reial amb l’objectiu de deixar un bon llegat per al seu fill.

 

Dos mesos sense vore a la reina Sofia 

Des de què el rei emèrit Joan Carles I va marxar del país, la reina Sofia ha tancat la seua agenda. La mare de Felip VI sempre ha tingut una agenda molt ocupada i en especial es bolcava al 100% en aquells esdeveniments de caràcter solidari i cultural.  De fet, això crida molt l’atenció, ja que fa més de dos mesos que no apareix en públic i tampoc dona senyals de vida.

 

La reina Sofia es va deixar vore per última volta el passat 1 de desembre en un acte de la seua fundació, en què va celebrar una reunió amb el propòsit de traure conclusions per a ajudar en la pandèmia de la Covid-19. Des d’este dia, no hi ha rastre de la reina. Ara bé, sabem que es queda en Espanya amb la seua família. 

 

Els mitjans de comunicació s’estan preguntant què pot haver passat amb la reina Sofia. Cal recordar que va celebrar les festes de Nadal en la Zarzuela amb la seua germana Irene de Grècia, però sense els seus nets, fills i marit. La casa reial, de moment, no ha comunicat cap esdeveniment i tampoc ha explicat què ha passat amb la reina Sofia. 

 

Rebrà un sou de 114.240 euros durant este 2021

Amb l’inici del nou any, s’està parlant molt sobre els Pressupostos de 2021 i el sou que rebrà la reina Sofia. El rei Felip ha decidit que sa mare rebrà un total de 114.240 euros. D’esta manera, suposem que Sofia continuarà treballant per a la família reial. 

 

No obstant això, es desconeix quina serà la seua primera aparició després de dos mesos d’absència o si, al contrari, es quedarà en l’ombra de la família reial. Per tal de netejar la imatge de la família reial, destinar part d’estos 114.240 euros a esdeveniments socials i culturals seria un gran punt a favor. 

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.