La Zarzuela activa les alarmes pel que li està passant a la reina Sofia

 

La reina Sofia va decidir posar punt final a la seua relació amb el rei Joan Carles I i mantindre’s al marge de totes les polèmiques que protagonitza la família reial. Ni desmentixen ni confirmen, però pareix que no els tornarem a vore junts. 

 

Des de què el rei emèrit va decidir posar rumb a Abu Dhabi, Sofia seguix amb la seua vida amb total normalitat. Lluny del seu marit, la mare de Felip VI s’ha mantingut fidel a les tradicions familiars. D’esta forma, hem pogut vore-la disfrutant de l’estiu a Marivent o assistint als Premis Princesa d’Astúries per a acompanyar i donar suport al rei Felip, a la reina Letícia i a les seues netes.

 

Ignorant els escàndols del rei emèrit Joan Carles I, Sofia no ha deixat de treballar per a netejar la seua imatge i la de la casa reial amb l’objectiu de deixar un bon llegat per al seu fill.

 

Dos mesos sense vore a la reina Sofia 

Des de què el rei emèrit Joan Carles I va marxar del país, la reina Sofia ha tancat la seua agenda. La mare de Felip VI sempre ha tingut una agenda molt ocupada i en especial es bolcava al 100% en aquells esdeveniments de caràcter solidari i cultural.  De fet, això crida molt l’atenció, ja que fa més de dos mesos que no apareix en públic i tampoc dona senyals de vida.

 

La reina Sofia es va deixar vore per última volta el passat 1 de desembre en un acte de la seua fundació, en què va celebrar una reunió amb el propòsit de traure conclusions per a ajudar en la pandèmia de la Covid-19. Des d’este dia, no hi ha rastre de la reina. Ara bé, sabem que es queda en Espanya amb la seua família. 

 

Els mitjans de comunicació s’estan preguntant què pot haver passat amb la reina Sofia. Cal recordar que va celebrar les festes de Nadal en la Zarzuela amb la seua germana Irene de Grècia, però sense els seus nets, fills i marit. La casa reial, de moment, no ha comunicat cap esdeveniment i tampoc ha explicat què ha passat amb la reina Sofia. 

 

Rebrà un sou de 114.240 euros durant este 2021

Amb l’inici del nou any, s’està parlant molt sobre els Pressupostos de 2021 i el sou que rebrà la reina Sofia. El rei Felip ha decidit que sa mare rebrà un total de 114.240 euros. D’esta manera, suposem que Sofia continuarà treballant per a la família reial. 

 

No obstant això, es desconeix quina serà la seua primera aparició després de dos mesos d’absència o si, al contrari, es quedarà en l’ombra de la família reial. Per tal de netejar la imatge de la família reial, destinar part d’estos 114.240 euros a esdeveniments socials i culturals seria un gran punt a favor. 

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.