La Zarzuela activa les alarmes pel que li està passant a la reina Sofia

 

La reina Sofia va decidir posar punt final a la seua relació amb el rei Joan Carles I i mantindre’s al marge de totes les polèmiques que protagonitza la família reial. Ni desmentixen ni confirmen, però pareix que no els tornarem a vore junts. 

 

Des de què el rei emèrit va decidir posar rumb a Abu Dhabi, Sofia seguix amb la seua vida amb total normalitat. Lluny del seu marit, la mare de Felip VI s’ha mantingut fidel a les tradicions familiars. D’esta forma, hem pogut vore-la disfrutant de l’estiu a Marivent o assistint als Premis Princesa d’Astúries per a acompanyar i donar suport al rei Felip, a la reina Letícia i a les seues netes.

 

Ignorant els escàndols del rei emèrit Joan Carles I, Sofia no ha deixat de treballar per a netejar la seua imatge i la de la casa reial amb l’objectiu de deixar un bon llegat per al seu fill.

 

Dos mesos sense vore a la reina Sofia 

Des de què el rei emèrit Joan Carles I va marxar del país, la reina Sofia ha tancat la seua agenda. La mare de Felip VI sempre ha tingut una agenda molt ocupada i en especial es bolcava al 100% en aquells esdeveniments de caràcter solidari i cultural.  De fet, això crida molt l’atenció, ja que fa més de dos mesos que no apareix en públic i tampoc dona senyals de vida.

 

La reina Sofia es va deixar vore per última volta el passat 1 de desembre en un acte de la seua fundació, en què va celebrar una reunió amb el propòsit de traure conclusions per a ajudar en la pandèmia de la Covid-19. Des d’este dia, no hi ha rastre de la reina. Ara bé, sabem que es queda en Espanya amb la seua família. 

 

Els mitjans de comunicació s’estan preguntant què pot haver passat amb la reina Sofia. Cal recordar que va celebrar les festes de Nadal en la Zarzuela amb la seua germana Irene de Grècia, però sense els seus nets, fills i marit. La casa reial, de moment, no ha comunicat cap esdeveniment i tampoc ha explicat què ha passat amb la reina Sofia. 

 

Rebrà un sou de 114.240 euros durant este 2021

Amb l’inici del nou any, s’està parlant molt sobre els Pressupostos de 2021 i el sou que rebrà la reina Sofia. El rei Felip ha decidit que sa mare rebrà un total de 114.240 euros. D’esta manera, suposem que Sofia continuarà treballant per a la família reial. 

 

No obstant això, es desconeix quina serà la seua primera aparició després de dos mesos d’absència o si, al contrari, es quedarà en l’ombra de la família reial. Per tal de netejar la imatge de la família reial, destinar part d’estos 114.240 euros a esdeveniments socials i culturals seria un gran punt a favor. 

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.