La Zarzuela activa les alarmes pel que li està passant a la reina Sofia

 

La reina Sofia va decidir posar punt final a la seua relació amb el rei Joan Carles I i mantindre’s al marge de totes les polèmiques que protagonitza la família reial. Ni desmentixen ni confirmen, però pareix que no els tornarem a vore junts. 

 

Des de què el rei emèrit va decidir posar rumb a Abu Dhabi, Sofia seguix amb la seua vida amb total normalitat. Lluny del seu marit, la mare de Felip VI s’ha mantingut fidel a les tradicions familiars. D’esta forma, hem pogut vore-la disfrutant de l’estiu a Marivent o assistint als Premis Princesa d’Astúries per a acompanyar i donar suport al rei Felip, a la reina Letícia i a les seues netes.

 

Ignorant els escàndols del rei emèrit Joan Carles I, Sofia no ha deixat de treballar per a netejar la seua imatge i la de la casa reial amb l’objectiu de deixar un bon llegat per al seu fill.

 

Dos mesos sense vore a la reina Sofia 

Des de què el rei emèrit Joan Carles I va marxar del país, la reina Sofia ha tancat la seua agenda. La mare de Felip VI sempre ha tingut una agenda molt ocupada i en especial es bolcava al 100% en aquells esdeveniments de caràcter solidari i cultural.  De fet, això crida molt l’atenció, ja que fa més de dos mesos que no apareix en públic i tampoc dona senyals de vida.

 

La reina Sofia es va deixar vore per última volta el passat 1 de desembre en un acte de la seua fundació, en què va celebrar una reunió amb el propòsit de traure conclusions per a ajudar en la pandèmia de la Covid-19. Des d’este dia, no hi ha rastre de la reina. Ara bé, sabem que es queda en Espanya amb la seua família. 

 

Els mitjans de comunicació s’estan preguntant què pot haver passat amb la reina Sofia. Cal recordar que va celebrar les festes de Nadal en la Zarzuela amb la seua germana Irene de Grècia, però sense els seus nets, fills i marit. La casa reial, de moment, no ha comunicat cap esdeveniment i tampoc ha explicat què ha passat amb la reina Sofia. 

 

Rebrà un sou de 114.240 euros durant este 2021

Amb l’inici del nou any, s’està parlant molt sobre els Pressupostos de 2021 i el sou que rebrà la reina Sofia. El rei Felip ha decidit que sa mare rebrà un total de 114.240 euros. D’esta manera, suposem que Sofia continuarà treballant per a la família reial. 

 

No obstant això, es desconeix quina serà la seua primera aparició després de dos mesos d’absència o si, al contrari, es quedarà en l’ombra de la família reial. Per tal de netejar la imatge de la família reial, destinar part d’estos 114.240 euros a esdeveniments socials i culturals seria un gran punt a favor. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.