13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Zarzuela activa les alarmes pel que li està passant a la reina Sofia

 

La reina Sofia va decidir posar punt final a la seua relació amb el rei Joan Carles I i mantindre’s al marge de totes les polèmiques que protagonitza la família reial. Ni desmentixen ni confirmen, però pareix que no els tornarem a vore junts. 

 

Des de què el rei emèrit va decidir posar rumb a Abu Dhabi, Sofia seguix amb la seua vida amb total normalitat. Lluny del seu marit, la mare de Felip VI s’ha mantingut fidel a les tradicions familiars. D’esta forma, hem pogut vore-la disfrutant de l’estiu a Marivent o assistint als Premis Princesa d’Astúries per a acompanyar i donar suport al rei Felip, a la reina Letícia i a les seues netes.

 

Ignorant els escàndols del rei emèrit Joan Carles I, Sofia no ha deixat de treballar per a netejar la seua imatge i la de la casa reial amb l’objectiu de deixar un bon llegat per al seu fill.

 

Dos mesos sense vore a la reina Sofia 

Des de què el rei emèrit Joan Carles I va marxar del país, la reina Sofia ha tancat la seua agenda. La mare de Felip VI sempre ha tingut una agenda molt ocupada i en especial es bolcava al 100% en aquells esdeveniments de caràcter solidari i cultural.  De fet, això crida molt l’atenció, ja que fa més de dos mesos que no apareix en públic i tampoc dona senyals de vida.

 

La reina Sofia es va deixar vore per última volta el passat 1 de desembre en un acte de la seua fundació, en què va celebrar una reunió amb el propòsit de traure conclusions per a ajudar en la pandèmia de la Covid-19. Des d’este dia, no hi ha rastre de la reina. Ara bé, sabem que es queda en Espanya amb la seua família. 

 

Els mitjans de comunicació s’estan preguntant què pot haver passat amb la reina Sofia. Cal recordar que va celebrar les festes de Nadal en la Zarzuela amb la seua germana Irene de Grècia, però sense els seus nets, fills i marit. La casa reial, de moment, no ha comunicat cap esdeveniment i tampoc ha explicat què ha passat amb la reina Sofia. 

 

Rebrà un sou de 114.240 euros durant este 2021

Amb l’inici del nou any, s’està parlant molt sobre els Pressupostos de 2021 i el sou que rebrà la reina Sofia. El rei Felip ha decidit que sa mare rebrà un total de 114.240 euros. D’esta manera, suposem que Sofia continuarà treballant per a la família reial. 

 

No obstant això, es desconeix quina serà la seua primera aparició després de dos mesos d’absència o si, al contrari, es quedarà en l’ombra de la família reial. Per tal de netejar la imatge de la família reial, destinar part d’estos 114.240 euros a esdeveniments socials i culturals seria un gran punt a favor. 

Últimes notícies

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.