6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

12 persones, entre elles 2 menors, celebren una festa d’aniversari en un bar d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat amb una infracció greu i desallotjat durant esta nit de diumenge una cafeteria, situada en el barri del Pla, en comprovar que dins del local s’estava celebrant un aniversari amb una festa il·legal amb un grup de persones no convivents i sense mascaretes.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 21.15 hores, quan la Policia ha rebut una denúncia, en la que s’alertava que en el barri del Pla, dins d’un local de cafeteria, es trobaven persones generant molèsties i amb una festa il·legal a porta tancada.

 

La Policia Local immediatament s’ha desplaçat amb tres patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USEC), i després d’estar cridant durant una estona de manera insistent a la porta, el propietari del local va accedir a obrir, i a deixar passar als funcionaris policials, que van comprovar que dins hi havia una taula llarga amb numerosos gots i plats, però sense persones, cosa que ha fet sospitar que es trobaven amagades.

 

Les persones s’han amagat davant de la presència policial

Després de buscar en les instal·lacions i diferents habitacions, els agents policials van anar trobant amagades a una desena de persones d’entre 40 i 50 anys, tant en els lavabos com en la barra i entre ells també hi havia dos menors amagats per diferents parts i racons de l’establiment.

 

La Policia va desallotjar totes les persones del local i va sancionar a la gent que allí estava per no portar mascaretes i estar persones no convivents agrupats en un local. El gerent de la cafeteria s’enfronta a infraccions greus, segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i acumulativament fins a 600.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant la festa d’aniversari, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament de l’establiment.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.