12 persones, entre elles 2 menors, celebren una festa d’aniversari en un bar d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat amb una infracció greu i desallotjat durant esta nit de diumenge una cafeteria, situada en el barri del Pla, en comprovar que dins del local s’estava celebrant un aniversari amb una festa il·legal amb un grup de persones no convivents i sense mascaretes.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 21.15 hores, quan la Policia ha rebut una denúncia, en la que s’alertava que en el barri del Pla, dins d’un local de cafeteria, es trobaven persones generant molèsties i amb una festa il·legal a porta tancada.

 

La Policia Local immediatament s’ha desplaçat amb tres patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USEC), i després d’estar cridant durant una estona de manera insistent a la porta, el propietari del local va accedir a obrir, i a deixar passar als funcionaris policials, que van comprovar que dins hi havia una taula llarga amb numerosos gots i plats, però sense persones, cosa que ha fet sospitar que es trobaven amagades.

 

Les persones s’han amagat davant de la presència policial

Després de buscar en les instal·lacions i diferents habitacions, els agents policials van anar trobant amagades a una desena de persones d’entre 40 i 50 anys, tant en els lavabos com en la barra i entre ells també hi havia dos menors amagats per diferents parts i racons de l’establiment.

 

La Policia va desallotjar totes les persones del local i va sancionar a la gent que allí estava per no portar mascaretes i estar persones no convivents agrupats en un local. El gerent de la cafeteria s’enfronta a infraccions greus, segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i acumulativament fins a 600.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant la festa d’aniversari, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament de l’establiment.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.